XZ-hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

XZ:n persikkanektari hoitoaine käytetty loppuun ja ei mikään hullumpi tuote.  :ts Siloittaa ihan tarpeeksi, ei lätsäytä. Tuoksu oli tosi onnistunut, ei yhtään sellainen ällömakea vaan tosi miellyttävä ja kesäinen.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Osaisko joku suositella xz:lta oikeasti kosteuttavaa hoitista? Kotona on tällä hetkellä vanilla-cafe (cwc-pesussa pesun ekana hoitiksena) ja pesikkanektari (lähinnä jätettävänä, mutta myös jälkimmäisenä). Hiukset kaipaavat kosteuttavampaa tuotetta. Mitään kallista en viitsi ostaa kun kuivat latvat lähtevät parin viikon päästä.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

^ Eiks toi Vanilla Cafe oo se tuuheuttavan shampoon pari? Voisin kuvitella, ettei oo kosteuttavin. Taipuisin suosittelemaan ehkä Niittyvillaa tai Omenaa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä&nbsp; suosittelisin myös niittyvillaa, se on mun mielestä kosteuttavin hoitoaine xz.lta.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Joo Vanilla-Cafe on tuuheuttava. Joskus ostin sen jostain syystä ja nyt yritän kuluttaa sitä pois juurikin CWC-pesun ekana hoitiksena. Siihen tuntuu käyvän kaikki hutiostoshoitikset erinomaisesti.

Pitää siis mönkiä kauppaan etsimään niittyvillaa kokeiluun. Kuluuhan sekin tarvittaessa CWC-pesussa, jos ei muuten sovi.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Omena hoitista löytyi lähikaupasta, joten aloitin kokeilut sillä. Vaikuttaa kyllä hyvältä tavaralta. Hiukset tuntuivat aivan erilaisilta jo yhden käytön jälkeen. Sen jälkeen olenkin sekoitellut sitä suoravärinaamioon enkä ole kaivannut naamion jälkeen toista hoitista enää perään. Hieno homma.

Niittyvilla hoitis ja persikkanektari latvasuoja tarttuivat tänään matkaan Prismasta. Niittyvillankin siis testaan lähiaikoina. Saattaa olla, että omppu jää värinaamioihin ja niittyvilla pääsee "oikeisiin töihin". Sen tuoksu on minusta kivempi kuin omenan. Onneksi tuo omenakaan ei kamalasti jää hiuksiin.

Persikkanektari latvasuojan levittelin hiuksiin kun kotiuduin kaupasta. En varsinaisesti osaa sanoa sen tehosta mitään. Hyvin upposi aamulla pestyihin hiuksiin. Tuoksussa oli minusta liikaa kookosta, mutta se onneksi haihtuu aika äkkiä. Jään kiinnostuksella seuraamaan tekeekö mitään hiuksille. Nyt hiukset ainakin ovat mukavan selvät, mutta olivat sitä jo ennen latvasuojan levittämistä.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

En tiedä onko näissä XZ-shampoissa tapahtunut jokin muutos (vai lieneekö syy omassa hiuslaadussa) kun tuntuu, että shampoot ei pese riittävästi&nbsp; ::) Ennen tykkäsin Vanilla Cafesta sekä Aito shampoosta, mutta nykyään tuntuu ettei tuotteet enää edes vaahtoa ja hiukset tuntuu jo pesun jälkeen lähmäisiltä vaikka vaahdotan pari kertaa pesun aikana. Pesen hiukset n. 2pv välein eikä pesuväli ole muuttunut. Nytkin kippasin Vanilla Cafen käsisaippuapulloon ja käyttelen sen käsisaippuana pois. Millaista sarjan Teepuu- shampoo ja Terva-shampoo on? Onko noiden pesutehosta kenellään antaa kommentteja?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minulla Vanilla cafe toimii ihan hyvin, mutta joudun föönaamaan hiukset, jotteivät rasvoittuisi niin nopeasti. Jos käytän sarjan hoitoainetta, niin tulos ei ole niin tuuhea. Ostin aikoinaan Xylitol-hunaja -tuotteita ja pesen välillä niillä. Föönauksen kanssa voisi pesuväli olla joka toinen päivä, mutta muuten on pestävä joka päivä. Vuorottelen luonnonmukaisten tuotteiden kanssa.

Aloin miettiä, että lätsäyttäisikö mikromuovi samalla tavalla kuin silikoni. Mikromuoviahan tuossa Vanilla Cafessa on. Vai sekö on tuotteen tuuheuttaja?
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 12 Heinä 2017, 09:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä oon pitkään pessyt pelkästään Xz shampoilla ja tuskaillut kun tukka on heti seuraavana päivänä jo likainen. Täytyy varmaan ostaa jotain toista merkkiä kaveriksi. Harmi juttu, koska olisi kiva käyttää kotimaisia tuotteita.

Millä nimellä tuo mikromuovi löytyy incistä?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Käsitykseni mukaan VP/DMAPA Acrylates Copolymer on mikromuovi.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/1 ... virakeilla
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Mustikkashampoota olen nyt melkein puoli pulloa käyttänyt ja on paras XZ-shampoo jota olen tähän mennessä kokeillut! Tuoksusta tykkään, mutta toivoisin että se jäisi jopa enemmänkin hiuksiin. Pesutehokin on minun makuun juuri sopiva: pesee pahimman lian pois, mutta ei kuivata tai jätä hiuksia narskuvaksi.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä olen tykästynyt mustikkashampooseen ja käytän pääasiassa sitä ja niittyvillaa XZn tuotteista. Satuin bongaamaan tänään XZ:n mainoksen jostain somesta, että mustikkashampoon kaveriksi on nyt vihdoinkin tulossa mustikkahoitoaine. Jes! Toivottavasti löytyy pian kaupoista, niin pääsee testaamaan.

http://www.xz.fi/tuotteet/xz-mustikka-hoitoaine
Viimeksi muokannut wilma, 31 Elo 2017, 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mustikkahoitoaine oli yhtä hyvä kuin mustikkashampookin. Toinen puteli nyt menossa. Muistuttaa aika paljon niittyvillaa, mustikkahoitoaine tekee tukasta ehkä aavistuksen raskaamman mutta ei lätsäytä. Siloittaa ja kosteuttaa. Ei mitään suuria eroja näiden kahden välillä mun mielestä, tuoksu taitaa olla suurin ero.&nbsp; :)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Marie Corelli kirjoitti: Minä ostin Persikkanektari-shampoon ja testasin sen heti. Shampoo oli kirkasta ja vahtosi hyvin. Huuhdellessa hiukset tuntuivat jotenkin jänniltä ja epäilin, että huuhtoutuiko shampoo kunnolla hiuksista. Mitään lähmää ei kuitenkaan hiuksiin jäänyt. Tykkäsin tuoksustakin, joka ei onneksi jää vahvana hiuksiin. Vähän jännitän, rasvoittuvatko hiukset tällä pestessä nopeammin.
Nyt kun olen käyttänyt tätä useamman kerran, niin enpä ole tyytyväinen. Pesin tällä eilen illalla ja tukka näytti jo aamulla rasvaiselta, mutta toisaalta mitään lähmää ei ole. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun tein tämän huomion. En todellakaan osta tuota toista kertaa. Kyllä tukan pitää pesun jälkeen näyttää puhtaalta.

Edit. Toinen hutiostos on Vanilla Cafe hoitoaine, joka lätsäyttää. Jos saman sarjan shampoolla on saanut tuuheutta, niin tuolla se sitten lähtee. Käytän muutenkin enemmän jätettäviä hoitoaineita.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 13 Tammi 2018, 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Minä tein mokan ja ostin vanilla cafe -shampoon. Niin kauhea lähmätukka tuli, että taitaa joutaa miehen käyttöön. Tonhan piti olla tuuheuttavaa, mutta kaukana siitä.
Vastaa Viestiin