Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Ai hitsi et on hyvännäköisiä!! Itse kans saanu kasvatuksen hyvään alkuun, mutta sitten sortuu katseleen noita ihania lyhyitä kampauksia..  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Densu

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Densu »

Moro! Itselläni on suuri hiuskriisi meneillään. Tällainen on pehko tällä hetkellä:

Kuva

Ja suunnitelmissa olisi jotan tällaista

Kuva


Ongelmana on se, että minulla on luonnonkiharat hiukset, enkä tiedä miten se kiharuus vaikuttaisi tuohon lyhyeen malliin. Varsinkin kun hikoilen aika paljon ja kiharat on koko ajan ihan sekaisin ja ottaa päähän. :-( Onko kellään kokemusta kiharasta hiuksesta ja lyhyest mallista?
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Leikkautin joskus vuosia sitten oman tukkani tällaiseksi:
Kuva

Homma vaan ei toiminut ihan niin kivasti, koska omat hiukseni ovat lyhyenä ihan suorat, eivätkä suinkaan laineile nätisti ilman hirvittävää vaivannäköä. Jos tukka ei ole ylettömän kikkurainen, niin lyhyt malli voi toimia oikeasti todella hyvin. Hikoiluun taas on vaikea sanoa mitään muuta, kuin että onneks syksy on tuloillaan. ;D
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 08 Marras 2013, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Anteeksi tuplapostaus, mutta edellisestä viestistä on jo niin pitkälti aikaa. Ja oli kuitenkin pakko päästä esittelemään löytämääni mallia. ;D

Tällaisesta tukasta olen monesti haaveillut kampaajalle mennessäni, ja kuvia kiikutellessani... Koskaan en ole saanut tuollaista rennon pörheää tukkaa, vaan pallomaisen mummopöntön, tai sitten ihan kynityn tukan. Ehkä on aika vaihtaa kampaajaa joskus jos himoan taas lyhyttä.. Selvästi mun vakkarini ei osaa tehdä kuin kahta eri mallia. :-\
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Mä tässä taas kuolaamassa kampauksia mitä haluisin mutku&nbsp; :-\ <3
Kuva
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
centifolia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 01:43

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja centifolia »

^ En mä ainakaan oikein osaisi selittää... Päältä kerrostettu ja sen verran pitkä että sen voi kammata eteen? Mulle tuli tosta mallista mieleen Jean Seberg, googlaa niin löytänet samanlaisen mallin naisella.
ainokainen

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä kuolaan sellaista lyhyehköä/puolipitkää mallia tällä hetkellä, jotain tähän tyyliin kuten Diane Lanella:

Kuva

Kuva

Katie Holmesilla on myös ollut kivoja tyylejä:
Kuva

Tää on myös upea, vähän sellainen sotketumpi tyyli: http://www.wallcg.com/images/2013/02/20 ... -ideas.jpg

Ja tämä (kuvassa sama tukka vähän eri kulmasta):
Kuva

Toi Catjuskan laittama kuva on myös ihana! Siinä on periaatteessa sama malli, mutta vähän pidempänä.

Vaatiiko tällainen tukka teidänkin mielestä ehdottomasti sivujakauksen? En voi sille mitään, mutta mun mielestä tämänmittainen tukka keskipääjakauksella näyttää ihan kamalalta:
Kuva
Viimeksi muokannut ainokainen, 26 Loka 2013, 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Apuva kun on söpö tukka! Kevätaurinko alkaa kohta innostaa ties mihin muutoksiin ja yritän vaan hillitä itseni, mutku...!
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... #hairstyle
Eikä se niin paha ole pörhöttämättäkään: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... #hairstyle

Noi pulisongit... Ja paljas niska... Ääkh! <3

Ja sitten niitä löytyy kokoajan vaan enemmän ja enemmän...
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... l1=Davines
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Wella
Viimeinen taitaa kyllä olla enemmän puolipitkää, mutta menkööt nyt tän kerran.
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 09 Maalis 2014, 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
arkkibakteeri

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

Hallonnikas kirjoitti: ^ Leikkautin joskus vuosia sitten oman tukkani tällaiseksi:
Kuva

Homma vaan ei toiminut ihan niin kivasti, koska omat hiukseni ovat lyhyenä ihan suorat, eivätkä suinkaan laineile nätisti ilman hirvittävää vaivannäköä. Jos tukka ei ole ylettömän kikkurainen, niin lyhyt malli voi toimia oikeasti todella hyvin. Hikoiluun taas on vaikea sanoa mitään muuta, kuin että onneks syksy on tuloillaan. ;D
Vää, aivan ihanan malliset hiukset&nbsp; :l Ja nuo laineet, joskus on tosi jees että on luonnonkiharat hiukset ;D Huomenna soittoa parturille ja jos vaikka vielä tän viikon aikana saisi ajan sille. Kasvatusprojektini.. No joo, nää on junnannut samassa pituudessa ties kuinka pitkään, ja haluan muutosta näihin.
helka

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja helka »

VoFin Maya Kurjella on tosi hieno lyhyt tukka!

Kuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

arkkibakteeri kirjoitti:Vää, aivan ihanan malliset hiukset&nbsp; :l Ja nuo laineet, joskus on tosi jees että on luonnonkiharat hiukset ;D Huomenna soittoa parturille ja jos vaikka vielä tän viikon aikana saisi ajan sille. Kasvatusprojektini.. No joo, nää on junnannut samassa pituudessa ties kuinka pitkään, ja haluan muutosta näihin.
Noooo? Tuliko muutosta tuohon malliin päin? Korpeaa vieläkin ettei se omassa päässä näyttänyt puoliksikaan noin kivalta. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Natalie Imbruglian lyhyet hiusmallit on kaikki ihan tolkuttoman nättejä! 0_0

Kuva

...ja tämä!
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
arkkibakteeri

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

Hallonnikas kirjoitti:
arkkibakteeri kirjoitti:Vää, aivan ihanan malliset hiukset&nbsp; :l Ja nuo laineet, joskus on tosi jees että on luonnonkiharat hiukset ;D Huomenna soittoa parturille ja jos vaikka vielä tän viikon aikana saisi ajan sille. Kasvatusprojektini.. No joo, nää on junnannut samassa pituudessa ties kuinka pitkään, ja haluan muutosta näihin.
Noooo? Tuliko muutosta tuohon malliin päin? Korpeaa vieläkin ettei se omassa päässä näyttänyt puoliksikaan noin kivalta. ;D
Tuli joo muutosta jo tuolloin maaliskuussa, juurikin tuohon kuvan mallisiin hiuksiin. Toimi silloin, kiitos luonnonkiharien ja toimii nyttenkin, vaikka nää onkin aikas pahasti ylikasvaneet mallistaan.. :D Joskus luonnonkihara on vaan hyvä juttu, jos nää oisi suorat ja näin ylikasvaneet mallistaan, näyttäisin aikas karsealta..&nbsp; ::) Ensi kuussa kun kampaaja tulee lomaltaa, voisi kyllä leikkauttaa tän vähän paremmin malliinsa.
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Mä ajattelin leikkauttaa parin vuoden tauon jälkeen lyhyet hiukset. Mulla oli varmaan viiden vuoden ajan lyhyt (parin millin siiliäkin), mutta hassua, kuinka tarvii taas käydä päässään tää "apuaa, uskallanko leikata, entä jos näytän ihan kauheelta"-vääntö ::)

Ajattelin näyttää kampaajalle nää inspiskuviksi:

Kuva
Kuva
Kuva

Toi eka on ihana, mut en haluu noin paljon tukkaa otsalle. Toka on aika perus, kolmannessa taas viehättää kevyempi otsis, mut tollasta poskelle tulevaa liehuketta en haluu ja tukka on muutenkin liian pitkä.

Selasin äsken vanhoja kuvia itsestäni läpi päätöksen tueksi ja näytän kyllä tosi kivalta lyhyessä tukassa, en tiiä mitä mä tässä oikein mamoilen.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja kaarina »

En keksi, mistä etsisin mallikuvia lyhyistä hiuksista, kun haettu tyyli on hipihkö, eteerinen, ajaton, tyttömäinen, luonnollinen? Mielellään sellainen, jonka voisi antaa kasvaa pitkiäkin aikoja siistimättä. Ei-toivottuja mielleyhtymiä: pirteä, sporttinen, tätimäinen, poikamainen, trendikäs, hipsteri. Hiuslaatu on hento ja taipuisa, helposti muotoiltava. Olen selannut pinterestiä tuntikausia ja ties mitä tyylisivustoja, mutta tuntuu, että kaikkialla on vain ne samat julkkisnaiset lyhyine hiuksineen, eikä niistä nyt löydy sitä haettua inspistä.

Tykkään tuosta sweet janen kolmannesta kuvasta, mutta malli on liian pitkä.

Tämä on kiva. http://36.media.tumblr.com/tumblr_lyhhpxD4un1qcw3w3o1_1280.jpg
(Laitoin linkin, kun kuva oli liian iso enkä saa sitä nyt muokattuakaan...)
Vastaa Viestiin