Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Lonka kirjoitti: Näyttää hyvin paljon samanlaiselta, mitä sun hiukset onkin, siis laatu ja väri ja mallikin jotain sinne päin.
Joo, totta, nykyinen värini on kyllä tummempi mutta vaaleilla raidoilla sen saisi tuollaiseksi. Sitä aina tulee bongailtua niitä hiusmalleja, jotka joillain tavalla muistuttaa omaa tyyliä.  ;D

Funky_chicken: mulla on ihan kunnon hamsteriposket itselläkin, siis erittäin erottuvat poskipäät. Mutta itselleni en taas voi suunnitella taipuisia malleja, kun tukkani on piikkisuoraa laatua. Sitäpaitsi olen alkanut tykätä korostaa omia erikoisia puoliani, kuten juuri näitä korkeita poskia... hassua, kun sitä ei enää haluakaan vain peittää kaikkia erottuvia piirteitään kuten teininä.

Tuo tukan laittamis-ongelma varsinkin talvella on varmaan tuttu kaikille lyhyttukkaisille: pitääkö helppoa hyvin lyhyttä vai hieman pidempää lyhyttä, joka on sitten "aina huonosti". Kannattaa kuitenkin muistaa, että harvoin muut näkevät sen tukan "kamaluutta" sillä tavalla kuin sen itse tuntee. Muistan joskus ajatelleeni, että tukka on kyllä ollut ihan järkyttävän littana, mutta jälkeenpäin kuvista katsottuna se näyttäkin ihan kivalta.



Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Mäkin jahkon edelleen, että kasvattaakko tästä vielä vaiko eikö. Vaiko pätkäistä iiihan lyhyeksi, niin kuin Janen ihana uus tukka... Toisaalta tekisi mieli saada niska ja korvat näkyviin, siitä tulee mulle ittelle naisellinen olo, mutta muut on sitten sitä mieltä, että mulle tää vähän pidempi malli on kauniimpi ja naisellisempi (mun tukkakollaasi on siellä Hiuslaatuketjussa sivulla 1, nyt viimestä mallia ehkä sentin-kaks pidempi). Mä en nyt tiedä uskoako muita (ja pitää tää vähän pidempi) vaiko saada taas se tunne, että niska tuulettuu ja tukka on kivasti pörröllään...
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Zubi kirjoitti: Funky_chicken: mulla on ihan kunnon hamsteriposket itselläkin, siis erittäin erottuvat poskipäät.
Niin no, mulla ei ole poskipäitä vaan perinnölliset isot posket tyyliin:
  , , ,
| . . |
(  x  )  heh, ei musta ole tietokonetaiteilijaksi (toi oli hamsteri)


joten tietyn mittainen vaan korostaa niitä. Mulla täytyy olla tukka pois naamalta tai sitten reippaasti leukaan asti/yli. Musta itsestäni tuntuu, että mun kasvojen parhaat piirteet erottuu silloin kun on lyhyt tukka tai kun hiukset on kiinni - painopiste poskipäistä ylöspäin. Kai osittain muistakin, sillä nyt kun tää polkka ylttää kiinni ja olen pitänyt sitä niin paljon, niin moni tuttu ihminen on yhtäkkiä napsahtaen sanonut että näytän kauniilta.  ??? Tottakai mä mielelläni näytän siltä  ;D

Se on muuten kumma, mulla on ihan sama kuin Magdalenalla - itse tykkäisin lyhyemmästä, mutta kaverit, poikaystävä ja äiti haluis nähdä mut pidemmässä tukassa. Ne petturit!
Viimeksi muokannut funky_chicken, 24 Loka 2006, 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Densu

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Densu »

Tämä lienee parhain topic tähän.. no kuitenkin, itselläni on paksut luonnonkiharat hiukset, ja haluaisin leikkaa ne lyhyiksi. http://i8.photobucket.com/albums/a31/Na ... ot_128.jpg Tuollaiset punaiset olisi harkinnan alla. Ja kyllä, tiedän että tuossa kuvassa olevalla hyypiöllä on tikkusuorat hiukset ja minulla kiharat ja kuivat, mutta miten pahalta ne tulisivat näyttämään? Kun omilla hiuksilla voi olla taipumus noista pystyyn lyhyinä.. olen niin kyllästynyt näihin, kamala hoitaminen ja varmistaminen ettei ne nyt varmasti näytä kuivalta ja ties miltä. ._.
Viimeksi muokannut Densu, 06 Marras 2006, 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Densu kirjoitti: Tämä lienee parhain topic tähän.. no kuitenkin, itselläni on paksut luonnonkiharat hiukset, ja haluaisin leikkaa ne lyhyiksi. http://i8.photobucket.com/albums/a31/Na ... ot_128.jpg Tuollaiset punaiset olisi harkinnan alla. Ja kyllä, tiedän että tuossa kuvassa olevalla hyypiöllä on tikkusuorat hiukset ja minulla kiharat ja kuivat, mutta miten pahalta ne tulisivat näyttämään? Kun omilla hiuksilla voi olla taipumus noista pystyyn lyhyinä.. olen niin kyllästynyt näihin, kamala hoitaminen ja varmistaminen ettei ne nyt varmasti näytä kuivalta ja ties miltä. ._.
Jos sulla on luonnonkiharaa, niin suoristusrautoja tuohon kyllä tarvitaan, mikä kyllä rasittaa ja kuivattaa hiuksia entisestään. Tuhteja hoitoja sekä suoristavia ja tuuheuttavia aineita vaan tukkaan, niin eiköhän se siitä.  ;)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Densu

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Densu »

Vielä tuohon, että omat hiukset ovat tällaiset: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Dear_loser
Miten nuo kestäisi, jos leikkaisi vain lyhyeksi? Joku jolla on kiharat hiukset ja pätkäisi lettinsä lyhyeksi, miten hiukset siihen suhtautui? Nousivatko hallitsemattomaksi afroksi vai mitäs? ^^ Kun en tiedä että alkaisinko suoristelemaan, vain lyhyeksi ja sitten jotain vahvoja muotoilutuotteita tms. Kampausehdotuksia myös, jos on? ^^'
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Mulla on ens viikolla hiustenleikkuu ja kaipaan jotain piristystä tähän pehkoon. Nyt siis kaipailisin ideoita ja linkkejä teidän mielestä kivohin tukkamallaihin. Kaikista ideoista olisin erittäin tyytyväinen ;) Hiuslaatuketjusta löytyy tämän hetkinen mitta http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=4, joten varaa aika monenlaiseen mallinmuutokseen olisi.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Magdalena, tuolla puolipitkiä hiusmalleja-ketjussa on ollut puhetta Samaire Armstrongin (OC:n Anna) kivoista hiustyyleistä. Googlettamalla ja sivustolta www.samairearmstrong.net löytää mielestäni moniakin malleja, jotka sun tämänhetkisellä pituudella olis erittäin toteutuskelpoisia.

edit. tuon laittamani sivuston kuvagalleriaan pitää tosin rekisteröityä...
Viimeksi muokannut zubi, 10 Marras 2006, 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

^ Rekisteröidyin muuten tuonne. Samairella on kyllä kivoja malleja, mutta toisaalta osa liian pitkiä (vielä) ja osa taas turhan lyhyitä. Ja heti tuon sivuston ensimmäisenä tuleva tummatukkainen look on hieno, mutta vaatii aika paksun tukan tai föönausta & muuta laittamista, että saa noin tuuhean näköiseksi.

Kävin sitten eilen leikkauttamassa ja sanoin, että tasaa vähän vaan ja koittaa tehdä silti jonkunlaisen mallin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tää on tosi hyvä, tykkään kovasti  :-* Tästä on hyvä jatkaa kasvattelua.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Jokuhan epäili tuolla puolipitkiä hiusmalleja-ketjussa että tuo etusivun tukka olisi peruukki. Epäilen kyllä itse että on vain hyvin föönattu.

Olisi kiva nähdä kuvaa sun lopputuloksesta, Magdalena. Voisin saada inspiraatiota, kun mulla ei ole sun pituuteen enää pitkä matka.
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

^ Zubi, ei mulla kyllä ole paljoakaan pitempi tukka kuin sulla, ehkä muutama sentti vaan. Pistän piakkoin kuvaa kyllä  :)
Mä en kyllä yhtään ihmettelis, vaikka se tukka olisi peruukki, sillä hiukan epätodellinen se kyllä on.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^^ jee, siis kuvia odotellessa!

Mä en jostain syystä ikinä "halua" uskoa tähtösten käyttävän peruukkeja, mutta toisaalta, miksipäs eivät käyttäisi...? Muutenkaan luonnollisuus ei tunnu olevan valttia todellakaan.  :D
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Magdalena kirjoitti: ^ Rekisteröidyin muuten tuonne. Samairella on kyllä kivoja malleja, mutta toisaalta osa liian pitkiä (vielä) ja osa taas turhan lyhyitä. Ja heti tuon sivuston ensimmäisenä tuleva tummatukkainen look on hieno, mutta vaatii aika paksun tukan tai föönausta & muuta laittamista, että saa noin tuuhean näköiseksi.

Kävin sitten eilen leikkauttamassa ja sanoin, että tasaa vähän vaan ja koittaa tehdä silti jonkunlaisen mallin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tää on tosi hyvä, tykkään kovasti  :-* Tästä on hyvä jatkaa kasvattelua.
Minusta Magdalena sulle sopis ku nenä päähän sellainen twiggy-tyylinen tukka. Eli sivujakaus, tupeerausta päälaelle ja yleisilmeeltään "sliipattu". Vasta näin jossain mainoksessa tuon tyylisen tukan ja heti ihastuin. Twiggy-tukkaan kun vielä yhdistäisi satiininauhasta värkätyn hiuspannan rusetin kera niin olisi ihan täydellinen  ;)
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Olen niin menettänyt sydämeni näille hiuksille:

http://www.hqhair.com/images/pages/bh-newmainbody.jpg

Vaikka lupasin itselleni, että nyt alan kasvattamaan hiuksia. Mutta äh. Nuo hiukset ovat niin upeat, mutta sitten taas.. ::)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ On kyllä tosi kiva tukka! :)

Minulle on sivuhiusten pidennyttyä tullut uudenlaisia ongelmia: sivut ovat hirveän kuivaa hiusta ja taipuvat mihin sattuu, en siis saa niitä laskeutumaan tuolla tavalla suorina millään. Olen ratkaissut asian yrittämällä taivuttaa niitä hieman sisäänpäin, suostuvat siihen kohtuullisen hyvin, mutta usein lopputulos on aika epämääräinen. Taitaa olla tuo kohtakin aika paksu tällä hetkellä, jospa kampaajalla kävisi vähän ohentamassa sitä tukkaa niiltä kohdilta, niin voisi olla ehkä toivoa saada ne asettumaan...
Vastaa Viestiin