Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

^^ Miten hiukset sais helpoiten muotoiltua tolleen siististi mutta pörröseksi niinkuin tossa kuvassa?

Mulla on ton pitunen tukka ja yhtä voimakkaasti kerrostettu. Oon koittanu tehä jotain ton näköstä mut en onnistu. Hiukset vaan hapsottaa latvoista enkä saa niitä tyvestä noin söpösti koholle...  :(

Kohta on lähdössä tilaus HQHairille, olisko Cocky hyvä tollaseen kampaukseen? Parempia ehdotuksia?
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

pinkfrank kirjoitti: ^^ Miten hiukset sais helpoiten muotoiltua tolleen siististi mutta pörröseksi niinkuin tossa kuvassa?

Mulla on ton pitunen tukka ja yhtä voimakkaasti kerrostettu. Oon koittanu tehä jotain ton näköstä mut en onnistu. Hiukset vaan hapsottaa latvoista enkä saa niitä tyvestä noin söpösti koholle...  :(

Kohta on lähdössä tilaus HQHairille, olisko Cocky hyvä tollaseen kampaukseen? Parempia ehdotuksia?
Mä föönaan kostean tukan ensin Cockyn tai Head Shrinkin kanssa. En käytä ollenkaan harjaa, vaan haron sormin. Takaraivoa pöyhötän aluksi pää alaspäin, lopuksi tyveä kohottaen kasvusuuntaa vasten. Sivuilta ja päältä vedän tukkaa eteenpäin samalla puhaltaen föönillä hiusten suuntaisesti. Föönauksen jälkeen yleensä hieman siloittelen pintaa tiheäpiikkisellä antistaattisella harjalla. Viimeistelen muotoilun käsin Manipulatorilla tai Catfightilla, joilla myös hieron hieman lisänostetta tyviin. Lopuksi kiinnitän vielä lakalla varovasti pöyhien (Hard Head tai Masterpiece), koska tukkani on sen verran liukasta sorttia, ettei kampaukset pysy mitenkään ilman.

Olipas tarkka selostus...  ::)  Mun tukka näyttää siis jotakuinkin tolta, reilummalla sivujakauksella ja ilman kukkaa, tosin.  ;)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Kiitos vinkeistä, Shi Shi! Eiköhän noilla päästä taas etteenpäin  :)
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Fantti »

En ole löytänyt mistään sopivaa noin korville tai päälle ulottuvaa mallia joka olisi räväkkä. Räväköitä leikkauksia ja värejä löytyy ihan lyhyistä malleista, mutta en ole törmännyt vielä haluaami pituuteen, joissa hyviä malleja. Osaisiko siis joku auttaa. Parin viikon päästä on juhlat ja mulla piti olla aika pitkät hiukset, mutta suunnitelmat muuttui, että tukka saa lähteä.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Mä tykkäsin kanssa noista Pinkin hiuksista tuossa videossa, jonka linkitit. (Tuo tötterötukka taas ei miellytä yhtään.)  Ja kun ei vedä niskaa ihan noin siiliksi kuin Pinkillä oli niin on vielä kivempi mun makuun. Ei noita varmaan kovin ihmeellisesti tarvi edes laittaa, jotta ovat hyvän näköiset. Föönaa ja pöyhii edestä tuolleen kuolhkeaksi, luulis riittävän.

Mulla on nyt kamala kriisi menossa kun en tiedä mitä teen hiuksilleni. Kävinkin äsken pyöriin tuolla ukhairdressers.comissa ja selailin kivoja malleja. Laitan ne nyt tähän itselleni muistiin + jos joku muukin saa ideoita. Tuohon ekaan malliin mulla on joku ihme fiksaatio. Tosin korvat kokonaan näkyviin niin on kivempi. Mutta tuntuu, että aina bongaan tuollaiset hiukset ja ihastelen. Ja sitten leikkaankin taas ne itselleni... ::)  (Joukossa myös puolipitkiä malleja...)

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Toiselta sivustolta...
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut Lonka, 12 Loka 2006, 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Husky »

Alarivin keskimmäinen on aika lailla sellainen jonka itselleni haluaisin, samoin tuo aivan ensimmäinen ylhäältä. Torstaina olisi varattuna aika leikkaukselle. Saa nähdä millaisen saan.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Lonka, fantsuja malleja! Mäkin vähän kattelin sillä silmällä, että mitä sitä seuraavaksi koittaisi päähänsä pyytää.. Tuo Pinkin tukka on kyllä kanssa hieno, mulle taitais saadakin sellaisen... hmmm...

Edit: piti kommentoida tuota lyhyitä hiuksia & niiden laittamista - monenmonta mallia läpikäyneenä voin sanoa, että silloin kun leikkaus on hyvin tehty, niin ei niitä tarvitse kummemmin laittaa! Föönaa vaan ja laittaa vahaa. That's it :)
Viimeksi muokannut funky_chicken, 13 Loka 2006, 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Todella kivoja kuvia olet poiminut, Lonka! Meillä taitaa olla todellakin samanlainen hiusmaku. Voisitkos vielä laittaa tuon toisen sivuston osoitteen, niin pääsen lähemmin tutkailemaan? Nuohan ovat kaikki aivan himottavia malleja.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Näyttäisivät alemmat kuvat olla tälläiseltä sivustolta: http://www.bosshairstyles.com/
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Juu tuolta Sarastuksen mainitsemalta sivulta oli alarivin mallit. Tuo toka näyttää pikkukuvassa kuin olisi karvalakki päässä, mutta isossa kuvassa se oli kiva. Niin ja muitakin kivoja oli, mutta otin vaan ne, jotka ajattelin olevan mahdollisesti vähän helpompia laittaa ite...

Eipä tullut mun päästäni mikään noista, vaan vähän ehkä samantapainen kuin Zubilla on nyt tai siis viimeisimmässä kuvassa. Päädyin meinaan sitten kasvattelemaa kumminkin vähän pidempää lyhyttä. Noihin mun tukkani olikin melkein kaikkiin liian lyhyt tai liian ohut. Voisin laittaa jonnekin hiusketjuun kuvia mun erilaisista hiuksista, jos olis joskus sen verran aikaa. Mulla meinaan kyllä kanssa löytyy jos jonkin laista tukkaa, vaikkakaan kaikista ei ole kuvaa...
Viimeksi muokannut Lonka, 14 Loka 2006, 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stinttapo

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Mielipiteitä kaipailisin.. Ku on taas tää ongelma että kasvattakko/vetääkkö viä lyhyemmäks.. ???
Nyt malli on kutakuinkin tämmönen:  http://irc-galleria.net/view.php?nick=i ... d=43838548
ihan kiva kyllä mutta vaatii "liikaa" laittoa että sais ees noinkin "tuuheen" näköseks, ja laittamatta tosi ankee lituska... :-\
Niin että mitenkä, mimmonenkohan lyhyt/lyhyehkö malli tämöseen lättänään hiukseen sopis, semmonen ettei välttämättä kauheesti tarvis laittaa, viikolla  aamusin mun hermot ja taidot ei todellakaan riitä, perjantai tai lauantai illat onkin sit ihan eri asia ;)

Vai annanko olla tämmönen ja kasvattelen ja otan sit tuuhennuksen/pidennyksen isona ja rikkaana...?
peppi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peppi »

^ "Vedä" vielä lyhemmäksi, reilusti kerrostaen niin laittokin on helppoa. Selviät varmaan pelkällä vahalla kun on hyvä leikkaus alla. Tämä vain minun mielipide... ;D
Hyviä kuvia yllä, ihanaa kun muillakin on lyhyitä hiuksia ja niistä tykkäävät  ;D
Mulla on aivan kamala pakkomielle näihin Wendyn hiuksiin:  http://www.hairfinder.com/haircollectio ... s.htm  vaikka mulle nämä hiukset on jo pitkät, kasvattamista olisi varmaan 10 cm..... ::)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Tässä lyhyt hiusmalli, joka miellyttää minua tällä hetkellä todella paljon (ymmärtääkseni tuossa on sama malli vain eri tavoin muotoiltuna, eikö?).  Tuossa alemmassa kuvassa varsinkin näkyy tuo aivan ihana väri, ja näyttää siltä että tuo sopisi omalle hiuslaadulleni hyvin, sekä oma pituus riittäisi mallin toteutukseen. Tosin otsatukka saa olla lyhyempi. Itselläni ei kylläkään ole noin kauniin mallisia kasvoja.

Kuva
Kuva
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lonka »

^ Sullehan saisi tuollaisen ihan loistavasti! Näyttää hyvin paljon samanlaiselta, mitä sun hiukset onkin, siis laatu ja väri ja mallikin jotain sinne päin. Anna mennä, anna mennä (vintiöt-tyyliin) :D  Ainiin, pitääkin mennä katsoon se sun uusi hiuskuva kun eilen unohdin.

Stinttapo: Mulla on vähän sama tilanne kuin sulla. En vieläkään ole varma leikkaanko vai kasvatanko. Talvella olis niin kiva kun hiusksia tulisi mössan alta, mutta kun... Eilen mietin, että ostaisin tummempaa väriä ja laittaisin alta ja edestä sillä. Mutta en tiedä, siitä taitaa sitten tulla taas semmonen värjäyskierre ja se ei ole kivaa. On tää elämä vaikeeta ;)
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Ah, toi Zubin laittama malli on hieno... varsinkin tuossa alemmassa se on niin sileä ja siisti... Mulle ei tuollaista ikinä sais, kun kutrit taipuilee minne sattuu. Ehkä erikeeperin avulla sais  ;D Ja malli korostaisi vaan mun hamsteriposkia. Sinänsä toi malli on kiva, kun sitä pystyy vaihtelemaan - pörrömpää tai sileetä. Siitä vaan Zubi!

Mulla on kanssa stinttapon ja Lonkan ongelmat: kasvattaako vai leikata. Talvella olis tosiaan kiva jos olisi tukkaa lämmittämässä ja suortuvia näkyisi pipon alta. No, pohdin tässä viikon päästä kampaajalle menoa, joten ongelma ratkeaa varmaan sitten :)
Vastaa Viestiin