Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
rasorblade

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja rasorblade »

Jeps, ihania malleja!! :) Tuo Märthan eka luukki on IHANA! Miten tuo otsis on? Itse karsastan otsista, kun on ollut hiukkas huonoja kokemuksia, mutta olisi kiva saada tähän uutta ilmettä ja räväkkyyttä.. Otsisko?? Lisää vaan malleja, erityisesti sellaisia räväköitä ja muunneltavia... :)
rolla

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mä päätin olla leikkaamatta lyhyttä mallia takaisin, vaan kerrostan uudelleen vain tukan. Otsis pitää nykyään olla. Mulla oli 10 v taukoa ja 3 v sitten repäsin uudestaan  ;) Kyllä voin sanoa, että kannatti.. se tekee ihan eri ilmeen eikä niin tavallisen. Mäkin kaipaisin otsis malleja, koska en jaksa pitää ihan suorana enkä kyllä viistosti leikattuakaan.. vaan vielä jotain uutta voisi olla. Olen ajatellut myös, että keskeltä lyhyempi kuin reunoilta.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^ on kyllä neidillä hyvänäköinen tukka! Jos lyhyen leikkaisi, niin juuri jotain tuollaista. Vaatii kyllä jonkin verran massaa että saa noin revityn
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Oletteko törmänneet sellaisiin hiusmalleihin, joissa olisi alta takaa pidemmät, päältä lyhyemmät. Näitä näkyi Turussa ainakin tänä keväänä ja kesänä aika paljon, etenkin niillä tytöillä joilla oli legginsit + hame -viritelmä päällä. Tykkäsin/tykkään niiiin paljon tuosta mallista. Pitäisi vaan löytää hyvä kuva jotta voisi kampaajalle mennä.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lonka »

pinkpepper kirjoitti: Oletteko törmänneet sellaisiin hiusmalleihin, joissa olisi alta takaa pidemmät, päältä lyhyemmät. Näitä näkyi Turussa ainakin tänä keväänä ja kesänä aika paljon, etenkin niillä tytöillä joilla oli legginsit + hame -viritelmä päällä. Tykkäsin/tykkään niiiin paljon tuosta mallista. Pitäisi vaan löytää hyvä kuva jotta voisi kampaajalle mennä.
linkit poistettu ettei kukaan saa hepuleita jos näkee oman kuvansa täällä...
Viimeksi muokannut Lonka, 10 Elo 2006, 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Lonka >> Nuo kuvat ovat lähellä sitä mitä etsin, mutta eivät tee vielä täydellistä "wooow" fiilistä. Tuo ylempi on kyllä kiva! Haen ehkä hitusen pidempää mallia... Tämä on myös ihana: http://www.hype66.com/hairstyles/7426/2.jpg
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lonka »

pinkpepper kirjoitti: Lonka >> Nuo kuvat ovat lähellä sitä mitä etsin, mutta eivät tee vielä täydellistä "wooow" fiilistä. Tuo ylempi on kyllä kiva! Haen ehkä hitusen pidempää mallia... Tämä on myös ihana: http://www.hype66.com/hairstyles/7426/2.jpg
Poistin nuo linkit, ettei kukaan lynkkaa mua ;D

Ota mukaan tuon oman linkkisi kuva sekä se toinen mikä miellytti. Noiden kuvien perusteella luulisi parturin tietävän mitä haet, kun sanot että vähän pidempi kuin tämä mutta lyhempi kuin tämä. Nuo kun on kuitenkin melkeinpä sama malli, mutta toinen vaan pidempi. Mä tykkään kanssa muuten tuollaisista hiuksista, mutta kun kasvaa tyyliin kolme karvaa päässä ja nekin ohuita niin ei niistä tuollaisia tehdä :-\
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Kiitos! Leuka-pituisessa tukassa pysyisi varmaan joku löyhä permiskin? Mua on himottanut kihar, ehkä silleen Sinkkuelämää Carrie -tyyliin silloin kun hänellä oli lyhyt tukka

Näin muuten eilen maailman upeimman tukan! Se oli takaa niskapituinen ja piteni eteen noin leuan kohdalle, leikattu kevyesti kerroksille. Ihan suora otsis joka tuli juuri tummien kulmikkaiden silmälasien yläreunaan ja ihan platinan vaalea väri ja todella suoraksi suoristettu. En voinut muuta kuin tuijottaa.  Tyttö _kevyesti_ ruskettunut, näytti upealta. Oih ja voih. En voinut muuta kuin tuijottaa ihailevasti. harmi että mulla ei toimi tuollainen, tyhmän muotoisen pään ja paksun tukan takia. Ja tästä ei ihan suoraa saa helpolla.

Löysin oikein kuvia... http://www.hbo.com/city/look/carrie_5.shtml toimisiko tuollainen 7 kuvan tyylinen tukka?


Yhdistin peräkkäiset viestit. ~ Tuikkuli
Viimeksi muokannut NekoNeko, 27 Elo 2006, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hang out the chick habit
peppi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peppi »

Tuleekohan tää nyt oikeaan paikkaan  ???  No kummiskin mikähän olisi kuuminta hottia nyt syksyllä/talvella lyhyissä hiuksissa? Minulle lyhyet hiukset on max leukaan tai vähän lyhemmätkin  ::)
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Kaipailisin ihan tosi tosi lyhyitä hiusmalleja,mieluiten kuvia.Oon noita erilaisia sivuja selaillut läpi mutta suurin osa lyhyistä malleista on kuitenkin sellaisia joihin vaaditaan useemman sentin mittaista tukkaa.
Mun tukka on tällä hetkellä ehkä n.15mm pitkä ja joka suunnasta saman mittainen.Kohta kun tämä pikkuisen kasvaa niin tähän saisi jo jonkun kivan mallin joten osaisiko joku ehdottaa jotain.Tuosta avasta saa ehkä pään muodosta jonkinlaisen kuvan vaikka näyttääkin tuossa pitkulaisemmalta kuin oikeasti on.
Karoliina

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Karoliina »

Uudessa Anna-lehdessä oli Victoria Bechamin uusi hiusmalli, se polkka, missä on lyhyt niska ja sivuhiukset pidemmät. Se oli mun mielestäni tosi hyvännäköinen.
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Karoliina kirjoitti: Uudessa Anna-lehdessä oli Victoria Bechamin uusi hiusmalli, se polkka, missä on lyhyt niska ja sivuhiukset pidemmät. Se oli mun mielestäni tosi hyvännäköinen.
Tätä hiusmallia mä haaveilen seuraavaks, kun hiukset viimeisestä leikkauskatastrofista toipuu ja kasvaa..  :)
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

koitin googlettaa tuota tukkaa, mutta löytyi miljoonia eri versioita. olisiko kellään linkkiä laittaa tänne?
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

rinu kirjoitti:
Mer kirjoitti: Myös tämä on ihana, vaikka ei olekaan enää lyhyt:

Kuva

Osaisitteko selventää, miten hiukset tuossa alemmassa kuvassa on leikattu? Runsaasti kerrostuksia veitsellä..?
Pitääpä sanoa, että on aika ihana tosiaan. Tuollaista voisi suositella tuon pituisia hiuksia harkitsevalle.
Heh, näyttää ihan mun tukalta.  ;D  Kyllä tuo saksillakin onnistuu, veitsellä leikaten latvat kärsii enemmän. Kerrostusta tulee taakse reilummin ja eteen leikataan vähän otsista. Sivuille lyhimmät kerrokset tulee tuohon poskipäiden tietämille tai niiden alle. Mulle leikattiin kesäkuussa kauttaaltaan voimakkaasti kerrostettu lyhyehkö malli (huono kuva löytyy hiuslaatuketjusta), josta se on sitten kasvanut tähän pituuteen. Aika helppo ja monikäyttöinen malli, sanoisin.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Vastaa Viestiin