Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Pitääkö Pinterestiin nykyään rekisteröityä jotta voi katsella kuvia? Mulla aukeaa aina joku rekisteröitymisikkuna eikä pysty selaamaan kuvia.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Joo, kyllä pitää rekisteröityä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko rekisteröityminen täysin maksutonta?
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

^ On maksutonta, voi rekisteröityä vaikka FB-tunnareilla!
Campino
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 04 Heinä 2008, 11:35

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Campino »

Saatan nyt olla ihan väärässä ketjussa, mutta menkööt. Tietääkö kukaan Seinäjoelta kampaajaa, joka oikeasti osaa leikata lyhyitä hiuksia?
Saimi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Saimi »

Ananaksen kuvailu kuullostaisi sellaiselta mitä mäkin etin.

Nyt on ihanan pitkät hiukset, ovat saaneet vaan kasvaa ja ulottuvat reilusti puoliselkään suorana. Mutta... No, raskaus ja imetys ovat tehneet taikojaan ja paksuudesta on ehkä puolet jäljellä. Ei tämä letti vieläkään ihan liru ole, mutta isoon tukkaan tottuneelle aika järkky. Ja hiustenlähtö jatkuu yhä. Ja pitkiä hiuksia on kaikkialla, kokoajan saa vauvan käsistä nyhtää niitä.

Ohimot kävi jo ihan kaljuina mutta onneksi kasvoi melkein heti tiheä sänki tilalle.

Hiukset on tummat ja aika kiharat, sellaista isoa kiharaa ja tiukkaa korkkiruuvia seassa. Mulla on vähän pitkänmallinen naama ja korkeat poskipäät. Nyt sitten pitäisi miettiä millaista leikkaisi... En jaksa kauheesti laitella (nimimerkillä: harjaan hiukset ehkä kerran viikossa ja pidän niitä aina kiinni)

Oon siis pieni (lyhyt ja laihahko) ja haussa ois joku tyttömäinen, keijuhenkinen kiharaan hiukseen sopiva malli.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Näiden Michelle Williamsin kuvien kanssa loppukuusta kampaajalle, eikö ole ihan kohtuullista odottaa saavansa onnistuneella hiustenleikkuulla yhtä kauniit kasvotkin?  ;D  ;D

Kuva
Viimeksi muokannut catjuska, 14 Touko 2015, 00:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
pikkudevil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 20 Loka 2006, 04:36

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pikkudevil »

Mulla on nyt tällä hetkellä tällänen hiusmalli
Kuva

Mitenhän tähän voisi muotoilla erilaisia tyylejä, kampauksia? Takaa on niskasta yhtä lyhyt kuin sivulta, muuten lähtee loivasti pitenemään vasemmalle (hankala selittää). Edessä olen lettiä pitänyt, nipsuilla kiinnittänyt, huiveja yrittänyt muotoilla. Ei oo pitkään aikaan ollu tään pituisia hiuksia, ni vaikeeta keksiä mitään kivaa.

Vinkkejä?
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Onko tuossa vaan päälisosa pitkä ja tuon pitkän osion allakin lyhyttä? No joka tapauksessa, käännä jotenkin kuohkeasti taaksepäin niin, että päälaelle tulee sellainen kunnon kumpu ( ::) ). Voit myös kokeilla kihartaa vaikka jotenkin tähän tyyliin:
Kuva
3b F ii
ainokainen

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Lyhyt, sotkettu ja lainehtiva polkka kiinnostaa. Mietin omani pätkäisyä lyhyemmäksi. Tässä on aivan ihanat hiukset, myäs hiusten väri, ihon sävy ja meikki on upeasti balanssissa:

Kuva

Jessica Alba blondina. En ole varma värin sopivuudesta hänelle, kyllä se tumma on hänellä parempi. Malli on silti tosi kiva, tulee mieleen Marilyn Monroe:

Kuva

Tässä tulee kivalla tavalla esille kampauksen helppous, eli vähän vaan sotkettuna hiukset näyttävät kivan luonnollisilta ja silti siisteiltä. Pieni juurikasvukaan ei haittaa:

Kuva
ainokainen

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Lyhyet, lainehtivat polkat ovat juuri nyt sitä, minkä perään kuolaan. Varmaan siksi, kun muusta on nyt turha edes haaveilla...
Vähänkö tekisi mieli ottaa raitoja!

Kuva

Kuva

Kuva
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Olen aivan hullaantunut lyhyisiin hiusmalleihin, varsinkin pixie tyylisiin ja ajattelin nyt kerrankin leikata itselleni kyseisen mallin. Olen ennen aina tykännyt pitkistä hiuksista, mutta nyt mielipiteeni on täysin muuttunut ja lyhyet hiukset ovat aivan ihanat!
Leikkasin ensin itselleni polkan ja siitä vielä pikkasen lyhyemmän tyylin ja nyt vielä voisin pätkästä pixie version.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mun pitäisi käydä kampaajalla leikkauttamassa solisluihin asti venyneen polkan kuivahtaneet latvat ja tekisi mieli tehdä vähän jotain muutakin samalla. Mulla on pohjalla vähän permistä, mutta kiharaa näkyy vain kun tukka on märkä. Se kuitenkin antaa littanalle ja suoralle luirutukalle kivasti jämäkkyyttä ja lyhyemmässä varmaan voisi jaksaa kihartuakin. Olen miettinyt että jos leikkauttaisin päältä pidemmän ja pehmeälinjaisen lyhyen polkan/pitkän pixien ilman ajeltua niskaa. Tähän tyyliin:http://www.zoenewlove.com/wp-content/uploads/2015/06/Muse-of-London-Rose-Gold-Hair-Zoe-Newlove-Salon-Review-2.jpg.

Mun on pakko saada ainakin yläosa tukasta kiinni välillä, mutta tuollaisessa päältä pidemmässä mallissa se voisi onnistua. Mun leukalinjani on pehmeä ja niska/kaula paksu, joten hiukan arkailen tuollaista niskaa korostavaa mallia. Kampaajakäyntien suhteen olen laiskiainen, joten mitään tiukan graafista mallia en voi ajatellakaan, saati ajeltua niskaa tms.
Viimeksi muokannut naapio, 11 Touko 2017, 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raitoja käpälään!
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minä olen myös miettinyt, että leikkuuttaisin polkkatukan. Minulla on nyt pitkä polkka ja tykkään kyllä tästä, mutta toisaalta tämä ärsyttää, kun ei tähän kunnon lettiäkään vielä saa. Hiuslaatuni on myös melko ohut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Reese »

Hirveän kaunis malli tuo linkkaamasi, naapio :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Vastaa Viestiin