Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja naapio »

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/99/03/34/9903347721afe2b7e479397d1ad14bac.jpg

Tukasta tuli aika lailla tällainen. Edestä selvästi pitempi, takaa hiusrajaan asti ja kerrostettu.
Raitoja käpälään!
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja naapio »

Huomenna on kampaaja, pitäisi keksiä mitä tukalle tehdään. Ajattelin samaa kuin viimeksi, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin ja haluaisin ehkä vähän lyhyempää tällä kertaa. Edelleen etupainotteista, eli takaa lyhyempää ja edestä pidempää. En halua ajeltua niskaa, joten se pitää ratkaista jotenkin muuten. Tykkäisin ehkä eniten v:n muotoiseksi leikatusta niskasta, mutta en tiedä sopiiko mun hiusrajani siihen.

Lisäys kampaajakäynnin jälkeen
Noh, tämä ei ollut ihan sitä, mitä mulla oli mielessä. Takaa tukka tuntuu hyvltä, kerrostusta on hyvin ja niskalinjakin on ihan ok. Mulla on pyörrettä niskassa(kin) joten ihan lyhyeksi sitä ei voinut leikata. Edestä taas kampaaja tällä kertaa nyrhi minusta ihan liikaa pois. Edellisellä kerralla tykkäsin nimenomaan eteen jätetyistä pitkistä osioista, jotka sai vielä kiinni. Nyt kampaaja jätti pidemmät osiot sivuilla taaemmas ja leikkasi edestä lyhyemmäksi eikä kiinni pitäminen nyt onnistu ja muutenkin näyttää mäntiltä. Mun tukkani on pakko saada kiinni, päälaella olevat pyörteet tekee muuten aivan helvetiksi elämän. *#%&("/&=! :#. Olisi pitänyt taas olla itse tarkempi ja kytätä mitä kampaaja tekee. Kuvittelin, että edellisen kerran jälkeen olisi ollut selvät sävelet mitä ajan takaa ja mallikuvatkin oli taas mukana.. Nyt on kiire keksiä miten tätä laittaa, matkalle lähtö on viikon päästä ja olisin nimenomaan sinne halunnut hyvän ja helpon tukan. Tekee mieli itkeä, suututtaa niin paljon!
Viimeksi muokannut naapio, 01 Syys 2017, 09:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin