Lyhyitä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
petomaani

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Tän sivun vasen ylä (tummanvaalee lyhyt) on ihan superihana!!  :-*
http://www.edwardwadsworth.com/html/hair_styles.html
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Tuommosesta mäkin tykkään! Joskus aikoinaan mulla on tuontapainen ollutkin, sivuilta ja takaa vaan lyhyempi.
peppi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peppi »

^ Mä tykkään myös ja itseltä löytyi aikalailla tuollainen ennen kuin taas kyllästyin ja pätkäistiin enemmän lyhyitä kerroksia. Kiva malli, lyhyt mutta kuitenkin pituutta löytyy. Ja värikin on bueno! Mulla kävi tuon pitkän otsatukan kanssa niin että se tuntui rasvaiselle välillä jo päivällä (vaikka oli pesty aamulla) ja viimeistään illalla. Otsa vissiin niin rasvainen  ;D, en mielestäni edes käsin sitä lähmännyt enkä tököteilläkään, tiedä sitten. No nyt asia ratkaistu vinolla otsiksella joka "toisesta päästä" vaan sentin pituinen ja toisesta sitten se pitkä.
petomaani

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Viimeksi muokannut petomaani, 08 Tammi 2007, 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peppi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peppi »

Tuon keskimmäisen ottaisin kyllä heti  ;D Joko olet ajan varannut?
petomaani

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^en oo vielä. Panostan nyt mallin ettimiseen.. ja mietin, mikä sopii mun pärställeni parhaiten. Hitsi kun mulla on ollu poikatukka 1999 vielä, mutta kun en muista yhtään, minkänäkönen olin siinä! Eikä ole kuviakaan tallessa.  :-\
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Vitsit petis, elä yllytä! :) Keskimmäinen ja vika noista oli tosi kivoja, alkaa mullakin syyhyttämään lyhyt tukka... Keskimmäisen mallin tästä päästä saiskin aika helpolla. Tän ponnarille ylttävän pituuden kanssa on jotenkin niin hankalaa - tai tää toimii kun on kiinni, mutta auki ollessaan on hirvitys. Tuommonen niskasta lyhyt ja edestä pidempi on kyllä ihana! Mulla kampaaja leikkaa liian usein otsalta ihan lyhyeksi, ellen muistuta sitä että otsikseen älä koske! :)
petomaani

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^sama malli kiehtoo muakin kaikkein eniten. Toi oli vielä siinä mielessä hyvä sivusto, että pysty kattoon leikkaukset 3- ulotteisina, niin näki mallin joka kulmasta. Ah ja nam!!  :-* *yllyttää yllyttää*  ;D ;D
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Pitää neuvotella asiasta kampaajan kanssa seuraavalla kerralla. Toisaalta on ihan kiva, että on pitkästä aikaa vähän pidempi - poikaystäväkin tykkää. Mutta kun en tosiaan tykkää pitää tätä auki, joten sittenhän on melkein yks hailee onko tää lyhyempi vai pidempi :)
peppi

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peppi »

Kokeile petomaani jotain niitä ohjelmia joilla voi omaan kuvaansa lisäillä erilaisia hiuksia, tai jos löytyy askartelijan vikaa leikkaat nykyvalokuvasta naaman ja kokeilet lehden kuviin (huh-huh mikä ideanikkari olenkaan)  ;D  Itselläni ollut varmaan viimeiset 10v lyhyet hiukset ja viihtynyt oon, pitkiä hiuksia tai edes puolipitkiä en halua...Tosin ihan ihan lyhyet jos omistaa niin sitä vaihtelua jota haluaa usein ei niin helpolla saa, joutuu kasvattamaan välillä vähän tai sitten joskus tuntuu että hiukset kasvaa liian nopsaan. Milloinkaan ei siis hyvä  ;)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

funky_chicken kirjoitti: Tuommonen niskasta lyhyt ja edestä pidempi on kyllä ihana! Mulla kampaaja leikkaa liian usein otsalta ihan lyhyeksi, ellen muistuta sitä että otsikseen älä koske! :)
Olen samaa mieltä että edestä pidempi on ihana. Mulla on tällä hetkellä vähän liiankin lyhyt tuosta edestä (lyhyt otsis siis, jota pidän kyllä aika paljon sivussa).  :-\

Kivoja nuo Petomaanin postaamat kuvat, tosin sulla on kyllä tosihieno malli tällä hetkellä itselläsikin!  :)
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Oliskohan tämä jo lyhyt malli eikä puolipitkä (oikean puoleinen):
http://www.regissalons.com/

Tuo nyt joka tapauksessa himottais. Vaaleanruskeana kuitenkin. Aikakin on jo varattuna perjantaiksi. Vähän epäilyttää sopiiko ollenkaan omaan naamaan :-\
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Augh, tuokin on hurjan nätti! Kyllä mun mielestä ainakin sulle sopisi tuollainen, anna mennä vaan jos himottaa! :)
petomaani

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Eydien postaama malli on supernamu!  :-* Ja kiitti Zubi. Tosin aina kun alkaa lyhentämään tukkaa, iskee se himo saada joka kerta lyhempää lyhempää ja lyhempää.. Niin kai nyt on käymässä :D
Viimeksi muokannut petomaani, 08 Tammi 2007, 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Lyhyitä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tuo Eydien postaama malli on aivan ihana, todella naisellinen ja kaunis. Kannustan myös kokeilemaan tuota jos kerta tekee mieli!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin