Oma väri takaisin

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Oma väri takaisin

Viesti Kirjoittaja elly »

^ Odotan mielenkiinnolla fiiliksiäsi raidoituksen jälkeen. :) Mulla ei ole (vielä ::) ) harmaita hiuksia, mutta oon miettinyt vastaavaa sotasuunnitelmaa harmaantumisen varalle. Toki jossain iässä voin haluta vetää harmaahiuksisena ihan ilman mitään harmaantumisen häivytystä. :) Värjäämiseen on kyllä todella korkea kynnys, kun kasvatusprojekti on vienyt niin monta vuotta. Toivottavasti lopputulos on mieluinen!
Lilli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 24 Helmi 2014, 08:23

Vs: Oma väri takaisin

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Samaa myös toivon, vähän jo hirvittää.  :O Harmaita on ehkä kymmeniä, mutta häiritsevästi juuri näkökentässä.

Raudoitusaika on vasta ensi kuussa, mutta tulen sitten kertomaan miten kävi. Mistä tänne saa nykyään helposti lisättyä kuvia?
1c/2a M iii waist length. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvatus 09/13-17. Omalla värillä mennään.
Tindelila
Haiven
Haiven
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Elo 2021, 11:53

Re: Oma väri takaisin

Viesti Kirjoittaja Tindelila »

Mä olen yli vuoden kasvattanut omaaväriä takaisin. Hiustenpituus yli leuan vain. Koska mä olen jatkanut hiustenlatvojen värjäystä ja aina leikkaan niitä pois. 😀 en yhtään enään halua värjätä kokopäätä millään. Tänään viimeksi värjäsin ruskeat latvat oranssiksi ja mietin ettei ois tarvinnutkaan. Se kemikaalinhaju niin en tykkää. Ajattelin että vaikein on just olla tekemättä hiuksille mitään ja täytyisi keskittyä enemmän mitä syö niin hiuksetkin kasvaisi siinä sivussa. Edellisestä latvavärjäyksestä oli jotain 3kuukautta mutta ne hiusvärit vaan tarttuu mukaan sielä kaupassa. Nytkin on vaalennusväri ja takeaway portobello väri odottamassa 😞
Ei latvaväriä ole ku 5-10senttiä mutta aina ku värjää nii se leviää vähän omaanväriin nii kasvatus on ollut paikoillaan. Ainakaan päänahka ei kärsi.
Vastaa Viestiin