Elea -markettikestoväri

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mulla myös riittää Elean väri oikein hyvin juurikasvun värjäykseen, mun ei tarvitse laittaa väriä edes muualle kun musta ei mulla haalistu kirveelläkään niin pituudet voi jättää rauhaan.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja siili »

Mai kirjoitti: Mulla myös riittää Elean väri oikein hyvin juurikasvun värjäykseen, mun ei tarvitse laittaa väriä edes muualle kun musta ei mulla haalistu kirveelläkään niin pituudet voi jättää rauhaan.
Mä värjään kans sillä mustalla, ehkä pari kertaa vuodessa vedän koko pituuksiinkin sävyn. Pysyy kyllä kuin tauti.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Venin »

siili kirjoitti:
Venin kirjoitti: Värjäsin vain juuren, aika lailla sai tiristää että riitti edes siihen.
Oikeasti? Mä varjään puolikkaalla paketilla pelkän juuren. Koko paketista riittää sekä juureen, että viimeiseksi 5 minuutiksi koko takapuolimittaiseen tukkaan. Mun hiukset on ihan normaalipaksuiset, värjään siveltimen kanssa jakaus jakaukselta.

Jepp. Tosin en kyllä levitä millään siveltimellä pikkutarkasti vaan sörkin sinne tänne ja hieron sormenpäillä joka puolelle. Samaa huoletonta taktiikkaa oon käyttäny Poly Paleten kanssa ja siitä mulla kyllä riittä puolikas paketti juureen kevyesti. En sit tiedä sattuko vajaampi emulsiopurkki vai mitä.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Muakin alkoi kiinnostaa tämä Elea, jos se kertaa pysyy kuin tauti. :D

Mulla ei viimeisen puolen vuoden aikana ole vanha luottoväri suostunut pysymään päässä oikeastaan ollenkaan, joten kai sitä pitäisi kokeilla vaihteeksi jotain muuta. Eleasta ei ilmeisesti ole saatavilla sinimustaa? Entä onko musta kuinka neutraali musta, vai kenties punertava?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ On neutraali musta :) Sinimustaa ei ole valitettavasti. Mutta Tarjoustalossa myydään myös Cameleo-merkkiä, josta löytyy sinimustaa, jos sitä kaipaat ja on hyvä kestävä väri ja alle 4 € :D Eleasta pidän myös, todellakin pysyy ja halpa myös! Ihanaa, kun on löytänyt hyvän hiusvärin millä tyveä värjätä eikä tartte maksaa paljon mitään!
Viimeksi muokannut Chaos, 28 Elo 2012, 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Okei, kiitos tiedosta. :) Taidankin seuraavaksi hakea Tarjoustalosta Eleaa ja tuota Cameleoakin testiin. Aiemmin en ole uskaltanut koskea noihin halpisväreihin, kun jotenkin fiksusti olen pelännyt, että niillä suunnilleen palaa päänahka irti. ::) Mutta kun täällä nyt useampikin on todistanut päinvastaista, niin ehkäpä mäkin sitten uskallan. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kunis

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Ahaa, Elean paketit on uusiutuneet. Pakkauksessa on nyt ilmeisesti enemmän tavaraa (60ml  kehite ja 60ml värituubi), sekä uusi houkuttelevampi leiska. Ennen näissä ei kai ollut öljyjä. Ja hinta on tosi nyt jotain reilut kuusi euroa. No, edullinenhan se silti on. Mahtaako pysyvyys olla entisellään?

E: kokeilinpas sitten, näkyisi olevan ihan yhä pysyvää tavaraa. Eikäenää haise Tshernobyliltä, kuten ennen. Hitsi, nyt menee osa tän aineen hohtoa samalla.
Viimeksi muokannut Kunis, 02 Kesä 2013, 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Eikö Elealla värjäile enää kukaan? Hinta on Helsingissä jo yli 7 euroa. Umpimähkään valitsin sävyn Velvet Brown (mitenpä muutenkaan, kun kaupassa ei ole tupsuja ja sävykoodit on ihan omia). Tummaksi veti, mutta yllättäen tämä sopiikin mulle tosi hyvin. Hoitoaine oli myös tosi huippua, jäi ihanan kiiltävät hiukset. En tiedä, miltä tämä ennen on haissut jos nykyinen haju on paranneltu, mutta kyllä minä koiran jouduin muualle käskemään ettei hengittelisi ammoniakkihuuruja. :D
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Värjäsin juuri miehen juurikasvun Elean mustalla ja kokemus oli Syossia miellyttävämpi. Ammoniakista huolimatta tökötti ei haissut pahalta tai käynyt henkeen, toisin kuin ammoniakiton Syoss. Lopputuloskin näyttäisi olevan ihan passeli, eli musta. Sen uuden väripaketin mukana tuli kehitepulloon lisättävä öljypussukka, jossa oli muistaakseni avokado- ja jojobaöljyä (sekä silikonia). Hoitoainetta ei testattu kun sen inci oli varsin omituinen, eikä vaikuttanut tehokkaalta. Siinä taisi olla lähinnä glyseriiniä ja muutamaa muuta ainetta. Ilmeisesti se on kuitenkin ihan toimivaa?

Jos nyt jotain on moitittava, niin pulloa, mikä meni koko ajan lyttyyn ja väriä ei tullut ulos kuin ravistamalla.

Meilläpäin tämä kustansi viisi euroa.

satuprinsessa
Haiven
Haiven
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 17:17

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja satuprinsessa »

Hei osaisiko joku kertoa, että minkälainen värjäystulos tulee intense violetilla? Kun ainakin pakkauksen mukaan värin ei pitäisi olla mitenkään mustaan vivahtava yms. Et tuleeko lopputuloksesta yhtä kirkas kun alla on väripoistotukka? :)
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Olisiko kenelläkään kokemusta Elean 9.1 Very Light Ash Blonde -väristä? Mietin että uskaltaisinko kokeilla tuota tyvikasvuun. Oma väri on 6- tai 7-asteinen punapigmenttinen maantie ja hakusessa olisi tuhkanvaalea lopputulos.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Anamaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 09 Touko 2015, 14:41

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Anamaria »

Kyllähän tällä värjää, varsinkin hinnan takia, mutta harmaita ei peitä mitenkään parhaasti. Hyvä kyllä, kun ei tarvita mitään sekoittamista ja voi värjätä vain sen juurikasvun ja pistää korkin kiinni ja jättää lopputuubin odottamaan seuraavaa juurikasvun värjäyskertaa.
Anamaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 09 Touko 2015, 14:41

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Anamaria »

Haalistuu näämmä nopeesti tää Elämä, harmaa kuultaa jo läpi. 😕
Ehkä siihen on ihan syynsä, miksi niitä kestävämpiä värejä pitää vaivautua sekoittelemaan...
Vastaa Viestiin