Elea -markettikestoväri

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Mii-

Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan saanut tästä väristä hyviä kokemuksia? Halpa on, hinta ainakin tarjoustalossa 4,90e. Mietin tossa yks päivä kun hyllyttelin niitä, että onkohan kukaan saanut onnistumaan sillä. Duunikaveri värjäs ja vissiin tarttui aika kiitettävästi ihoon, ja väri tarttui hiuksiin epätasaisesti "laikkuina"  ;D
Viimeksi muokannut Mii-, 22 Elo 2011, 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Tuolla markettivärit-keskustelussa on jotain juttua..
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 912#p19912

Ja oli näemmä jonkulla värjäys onnistunutkin.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Ice »

samaa väriähän tuo on kuin muutkin hyllyillä olevat, eli taitaa olla laikut kiinni vaan levittäjästä :) itse olen kokeillut sävyä aubergine testiraidan verran, väritulos oli ihan hyvä, eikä tarttunut ihoonkaan kyllä sen kummemmin kuin muut :)

tänne voisi kyllä keräillä nuo kokemukset markettiaineketjusta, meinaan siellä puhutaan niin monesta aineesta että aika vaikea löytää
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja salute »

Ice, millainen sävy siitä auberginesta tuli? Tuossa värissä kun on ihan oma numerojärjestelmänsä... Jos osaisit vaikka suurinpiirtein sanoa, millainen "yleinen" numerokoodi vastaisi sinun tulostasi tuosta väristä?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Ice »

vastaanpa taas vähän myöhässä :)

sävy oli kaksi ekaa pesua hyvä, sitten tummanpunainen. Se oli alkuunsa kokolailla lorkku 3.12 tuohon kylmään pohjaan laitettuna ilman esipippareita
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

Itse olin ainakin hyvin tyytyväinen tämän sarjan värinpoistoon. Siinä on (muistaakseni) 12%hapete ja sininen jauhe. Ainakaan itselläni hius ei pahemmin kellertänyt poiston jälkeen (tosin lähtötilanne oli ihan oman värinen hius, joka on sellainen maantienharmaa). Myös 5.01 vaalennusaine toimi ihan hyvin.

Tosin en ole ihan varman uskaltaisinko kokeilla sarjan mustaa väriä.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
stinttapo

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Mun pikkusisko on laittanu tolla raitoja, en tiä mikä sävy, joku punanen, ja tosi hyvin on kestäny haalistumatta...
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja salute »

Laitoin vapun tienoilla Garnierin 100% ja Elean Auberginea sekaisin. Tuli ihana lopputulos, todella tumma väri jopa pinkihtävällä vivahteella. :-* Joskin tässä päässä sävy haalistui nopeasti kakkosesta n. 4-6  asteeseen.
Miten ihmeessä muut liukashiuksiset luonnonvaaleat saatte pidettyä hiuksenne tummina? (esim. Mirre, ChaosBlack) Värjäättekö te vain kuontaloanne erittäin usein?
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Belle »

^Tuota ollaan mietitty kaverini kanssa. Hänellä siis joku 8-asteinen oma väri, ja on ikivanhaa vaalennusta latvoissa. Nyt kun on yrittänyt tummentaa värjäämällä punaiseksi, niin väri lähtee pesussa pois! Pari punaista tupsua jää ja muuten on taas vaalea. En tiedä onko hiuslaatu niin liukas sitten, luulisi että ei kauhean liukas koska vanha vaalennus on alla. Vai olisiko juuri vaalennus, jonka vuoksi ei väri pysy.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja salute »

Vaalennuksen kohdalla voisin vielä ymmärtää monen asteen haalennuksen. Hiussuomut ovat luultavasti niin aukinaiset, että pigmentit valuvat pois helposti tjsp.  Sellaisessa hiuksessa taas pysyvät räikeät suoravärit kadehdittavan hyvin, mutta tummentaahan ei aineilla väreillä juurikaan voi. :(
Omassa päässä aikoinaan vaalennetut kohdat jäivät värjäyksen jälkeen muita kohtia vaaleammiksi, mutta yleisesti ottaen kesto-ja kevytvärit pysyivät niissä yhtä huonosti kuin pituuksissa ja juurikasvussa. Lisäksi etuhiuksien muita karvoja vaaleampi väri (jopa 9-asteinen) tulee täysin esiin jo kuukaudessa.  

Viimeksi muokannut salute, 07 Joulu 2010, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja siili »

Mä värjäsin juurikasvun just lauantaina Elealla kun tuli saituus kohtaus. Ostin tuon tarjoustalosta kun oli halvin, mietin et jos säästän niin säästän sitten kunnolla ;D

Ihan hyvä tuli, mustalla värjäsin. Ei se päänahkaan juurikaan jäänyt kiinni, tosin vaahdotin ja huuhtelin ihan kunnolla.
Hapete oli 6%, väri riitti ihan hyvin pitkiin hiuksiin. Juurikasvuun laitoin ja loput sudin vedellä laimennettuna pituuksiin vaikutusajan loppupuolella kiiltoa tuomaan. Pakkauksen hoitoaine selvitti todella hyvin. Omakohtaisella kokemuksella uskallan kyllä suositella, hinta-laatu suhde oli enemmän kuin kohdallaan.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja siili »

PlatinBlonde kirjoitti:
Tiahaar kirjoitti: Itse olin ainakin hyvin tyytyväinen tämän sarjan värinpoistoon. Siinä on (muistaakseni) 12%hapete ja sininen jauhe.
Herranjumala, tarttiskohan mun kokeilla sit tätä :D Mistä tiedät muuten hapetteen vahvuudesta?
Mun mustassa värissä ainakin luki isolla 6% hapetepullossa. Eiköhän siinä värinpoistossa ole samalla tavalla?
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

PlatinBlonde kirjoitti:
Tiahaar kirjoitti: Itse olin ainakin hyvin tyytyväinen tämän sarjan värinpoistoon. Siinä on (muistaakseni) 12%hapete ja sininen jauhe.
Herranjumala, tarttiskohan mun kokeilla sit tätä :D Mistä tiedät muuten hapetteen vahvuudesta?
Jep. Siinä putelissahan se luki melko suurilla numeroilla. =)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

PlatinBlonde kirjoitti:
Noh hmm... No tolla sekotuksellahan hiuksestä pitäs tulla valkonen :o Mä taas muistan katsoneeni niitä purkkeja että se olis ollut joku kullanvaalean värinen. Vai oliko tossa värinpoistomallissa edes mitään sellasta taulukkoa.  Minkälainen tulos tolla elean värinpoistolla tuli?
Värinpoisto tehtiin vain juurikasvuun. Oma hiukseni on maantienharmaa ja poikaystävälläni on sellainen tummanruskea. Itse asiassa vaaleampi tulos taisi tulla silti poikaystävälleni. Eli sellainen hyvin vaalea keltainen. Ei siis vetänyt ihan valkeaksi. Minulla tulos olis myös hyvin vaalea ja kellertävä.
Värinpoisto tehtiin shokkivärin laittamista varten, joten en osaa sanoa, saisiko pelkällä hopeashampoolla valkoisen tuosta tuloksesta. (Meillä on yleensä ollut tapana laittaa hiuksiin folio värinpoiston ajaksi, mutta tämä tuntui niin voimakkaalta, etten uskaltanut kokeilla.)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Tänään hamstrasin kaksi pakettia mustaa väriä vapaavalinnasta. Kohta juurikasvun värjäily edessä. Toivotaan että pelaa hyvin! Ainakin hinta oli kohdallaan, 4,90  ;D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Vastaa Viestiin