Elea -markettikestoväri

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Kannattaa katsastaa " Virallinen vaalennustopic" sekä " paluu omaan väriin" -ketjut. Mustasta vaaleaksi palaaminen vie monta värinpoistoa eikä ole takuuta hiusten pysymisestä siedettävässäkään kunnossa. Ääritilanteessa hius katkeaa käsittelyistä. Mutta jos värinpoistoja tekee pikkuhiljaa ja hoitaa välissä hiusta hellästi niin saattaa onnistua ilman siilitukkaa. Rastojen pysyminen päässäsi minua eniten askarruttaa.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
möykky

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja möykky »

Tänään sitten uskaltauduin minäkin ostamaan ensmästä kertaa tuota elee pari purkkia, värisävyksi tarttus "maitosuklaa" elikkä joku 7.13. oiskos ollu.. hiukan kyllä jännittää mitä tulee, kun tällä hetkellä hiukset on noin. 6-7 sävystä vaaleenruskeeta ja hiukan on kullanvaaleita raitoja seassa.. Mut ainakin aika monella näyttäny olevan ihan hyviä kokemuksia, niin enköhän mäkin illemmalla uskalla kokeilla mitä pää sanoo tommosesta :)
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Voi tulla myöhässä mutta jos hapete on 9 % niin sitä voi laimentaa hoitoaineella ja pikkuisen pidentää vaikutusaikaa, riippuu tietysti mitä haluat.

Oma pääni meinasi käristä blondauksessa kyseisellä hapetevahvuudella. ( tai käris jo ja siksi piiputtaa aika ajoin  ;D )
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
aritha

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja aritha »

Värjäsin tänään elean "maitosuklaalla" ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen :) Väri muistuttaa aika paljon lorealin excellence 5.3:sta. Eli se on lämmin noin keskiruskea. Hiukset tuntuvat paljon pehmeämmiltä tän jälkeen kuin esimerkiksi garnierin väreillä, ja kiiltoakin tuli lisää.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Nyt kun viikonloppuna blondailin tätä päätäni, tuli samalla tutustuttua  Elean värinpoistoon, ihan toimivaa ainetta oli, mutta garnierin ja lorkun värinpoistoihin tottuneena tuli yllätyksenä, miten vähän ainetta paketissa oli, mutta olin joka tapauksessa varautunut tekemään kaksi värinpoistoa eli levittelin eleaa vain pituuksiin ja lätkin myöhemmin koko päähän garnieria. Koko pään värinpoistoon ei kyllä mulla yksi paketti tuota riitä eli ei tule silloin sen edullisemmaksi kuin kalliimmat, mutta isommatkaan blondausaineet - sen sijaan tätä voisi jatkossakin ostaa juurikasvun värjäilyyn tai raidoitukseen niin ei tarvitse alkaa isompia pakkauksia puolittelemaan. Hoitoaine oli melkoista lirua, mutta tuntui ainakin O&H:lla jatkettuna ihan hyvältä ja tukkakin tuntui yllättävän hyväkuntoiselta vaikka pelkäsin ihan kauheaa purkkatukkaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
nazu

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja nazu »

Tänään tarttui mukaan tarjoustalosta tuo elean musta hiusväri, ja nyt hieman mietityttää tuo hapetteen vahvuus (6%). Mulla oli tuossa kesällä pieni värinpoisto katastrofi ja tukka kärsi mielettömästi  :# yhden kerran sen jälkeen olen värjännyt mustaksi casting creme glossilla. Kysysinkin jos jollakulla kokemusta/tietoa kannattaisikohan mun laimentaa tuo hapete 3%.seks? Vai tuleekohan sitten turhan vaalea väri kun mustaksi pitäisi saada? Kun noissa loreal creme glosseissakaan ei sanota missään hapetteen vahvuutta  :# Kiitoksia jos joku valottaisi mulle tätä asiaa hieman!
The Siren
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Touko 2009, 12:48

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja The Siren »

Mä värjäsin joskus elealla,kullanruskeakos se väri oli..laitoin valkoiseksi valkastuun tukkaan sen,ja siitä tuli kyllä tismalleen sen värinen,kuin oli paketissa :D Liekö sattumaa sit.Varmaan ainoa kerta,kun väri onnistui niin hyvin.Ja edittiä:se oli siis milk chocolate,513.Maitosuklaan värinenhän se oli :D
Viimeksi muokannut The Siren, 23 Marras 2009, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Testasin Elean värinpoistoa ja oli kyllä kamalinta ainetta ikinä  >:( Korvia, niskaa ja päänahkaa nipisteli ja kuumotti koko aineen vaikutusajan. Pesun jälkeen hiukset oli tosi kuivan tuntuiset. En kyllä enää toista kertaa päähäni pistä, vaan tyydyn käyttelemään Poly Blondea, vaikka onkin puolet kalliimpaa  :T
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Belle »

Onko kellään kokemuksia Elean punaisista väreistä, sävyistä vaalea kupari tai konjakki? Erityisesti konjakki kiinnostaa, kun pakkauksen kuvan perusteella olisi nätti sävy.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja SC »

Kitkat kirjoitti: Testasin Elean värinpoistoa ja oli kyllä kamalinta ainetta ikinä  >:( Korvia, niskaa ja päänahkaa nipisteli ja kuumotti koko aineen vaikutusajan. Pesun jälkeen hiukset oli tosi kuivan tuntuiset. En kyllä enää toista kertaa päähäni pistä, vaan tyydyn käyttelemään Poly Blondea, vaikka onkin puolet kalliimpaa  :T
Voisiko tuotteessa olla jotakin jolle olet yliherkkä? Et käsittääkseni tehnyt allergiatestiä vaan laitoit värinpoiston suoraan päähäsi? Se olisi voinut olla hyvä idea ja olisit näin voinut ehkäistä vaivat helposti huomatessasi ettei se sovi sinulle. Itsellä toimi todella hyvin ilman mitään suurempaa vaivaa kuin hiustenvärjäyksessäkään.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Nihnaana
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 190
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 16:37

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Nihnaana »

Belle kirjoitti: Onko kellään kokemuksia Elean punaisista väreistä, sävyistä vaalea kupari tai konjakki? Erityisesti konjakki kiinnostaa, kun pakkauksen kuvan perusteella olisi nätti sävy.
Nyt olen palannut takaisin vaaleaan, mutta aiemmin olin tummempi ja värjäsin noin vuoden verran pelkästään tuolla konjakilla. Tosi nätti lämmin sävy, mutta mulla ainakin sen punertavuus kului aika äkkiä pois, tosin niin taitaa mennä monen muunkin punertavan kanssa? Suosittelen silti, väri levittyi aina tosi tasaisesti, myös vaaleeseen juureen tarttui. Jos (kun) palaan joskus taas tummempaan menen kyllä heti ostamaan juuri tuon konjakin sävyn.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Belle »

^ Oliko tuo konjakki enemmän ruskehtava vai sellainen kultakupari? Osaatko sanoa miten tumma?

Vaalea kupari ei ainakaan minun hiuksissani toiminut, nyt on testattu jo kahteen kertaan ja liian tummaksi menee.
Nihnaana
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 190
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 16:37

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Nihnaana »

^ enemmän rusehtava, vaaleahko ruskea. En osaa tarkempaa tummuusastetta sanoa kun en noista numeroista mitään tajuu&nbsp; ;D mulla se väri ei kuitenkaan ollut yhtä tumma&nbsp; kuin paketin kuvassa.
Kunis

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Kävin tänään tokmannilla. Kaikki Elean värituotteet oli poistettu hyllystä, mutta onnekseni löysin vielä yhden värinpoiston hyllyjen takaa. Koitin ostaa sitä, mutta tuote oli lukittu, ja jouduin hakemaan hyllystä Rialia.
Ilmeisesti nämä vedetään nyt pois markkinoilta.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Elea -markettikestoväri

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^Oho aika jännä että vedetään tollain pois markkinoilta ettei edes hyllyssä olevia voida myydä. Täytyy olla jotain aika hälyyttävää..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Vastaa Viestiin