Paras malli pitkille hiuksille

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Itse olen miettinyt, josko tähän pitäisi leikata V-malli (ei mitään kovin jyrkkää, tuskin sopisi minulle) ja sivuotsis, kun tykkäsin siitä niin paljon.  :) Mietin vähän, miltä tällainen otsis näyttäisi nykyisessä tukassa;
http://www.beautyriot.com/stuff/images/articles/approve/2747_3199_Simpson-Jessica-07-4z.jpg
Voisi olla vähän omituinen, mutta kun houkuttaa niin hitosti. ;D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Dudum kirjoitti: Korostaakohan V-malli pitkän tukan hentoutta?
Minun ponnarin ympärysmitta nyt n. 7cm tai alle, enkä tiedä kannattaako tätä enää kasvatella pitkäksi.
Mua kiinnostais kanssa tämän juttu ????? Omakaan letti kun ei mitenkään paksu ole,ei siis ollenkaan paksu  ;D

Ja sitten kans kiinnostais mielipiteenne siitä näyttääkö ohuet nimenomaan pitkät hiukset hyvältä??

rolla

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja rolla »

Minusta riippuu niin hiuksista. Harmaat hiirenhäntä hiukset ovat musta aika kamalat ja tavalliset. Mutta sitten taas kerrostetut ohuet hiukset on musta ihan kivat. Riippuu paljon pituudestakin, jos on oikein pitkät niin ei minusta ohuet enää sovi.

Mikä on v-malli?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Penny »

kirmeli kirjoitti:
Dudum kirjoitti: Korostaakohan V-malli pitkän tukan hentoutta?
Minun ponnarin ympärysmitta nyt n. 7cm tai alle, enkä tiedä kannattaako tätä enää kasvatella pitkäksi.
Mua kiinnostais kanssa tämän juttu ????? Omakaan letti kun ei mitenkään paksu ole,ei siis ollenkaan paksu 
Hmm, vaikea sanoa... Tuntuisi että tasapitkät korostaisi enemmän hentoutta/ohuutta, koska V-malli hieman hämää silmää... Toki V-mallissa loppuosa näyttää ohuemmalta kun kaikki on vähän eripituista. Toisaalta pitkä tukka kevenee V-mallissa, joka voi taas esim. luonnontaipuisissa lisätä massaa kun hius pääsee nousemaan eikä roiku niin raskaana. Mutta tokihan V-malli ainakin tuntuu lyhyemmältä, kun tukka loppuu osittain kesken... ja ottikohan tästä kukaan mitään selvää. ;D
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Aika hassua tuon tukan loppumisen kanssa sinänsä, itsellä oli sellainen tunne kun leikkautin hiuksiani viimeksi - niistä lähti korkeintaan kaksi senttiä. ;)

Mitä tulee v-malliin, sitä ei sinänsä kannata leikata mikäli pitää letillä hiuksiaan yöllä ( ja laittaa ne jo kosteina letille ). En ollut itse aiemmin ajatellut asiaa, mutta kampaaja sitten huomautti, että silloin ne lyhyimmät hiukset voivat kaartua mihin suuntaan tahansa, kun ns. jäävät kesken.
Ellei sitten siis tee lyhyempää lettiä.

En nyt sitten tiedä, onko tuosta apua, mutta omaan leikkauspäätökseen se vaikutti.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja heijji »

Nyt on alkanut vähän tympimään nämä mun hiukset.. Rintsikkapituus ja tasapitkät. Ajattelin että kerrostuksella sais vähän elävyyttä ja vaihtelua, mutta pitääköhän sitten otaa pituudesta pois paljon?  ??? En kuitenkaan kovin paljon lyhyempiä haluais kun oon näitä vaivalla kasvattanu. Mutta silti, nämä tuntuu nyt niin tylsiltä  :(
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Seela »

Heijji kirjoitti: Nyt on alkanut vähän tympimään nämä mun hiukset.. Rintsikkapituus ja tasapitkät. Ajattelin että kerrostuksella sais vähän elävyyttä ja vaihtelua, mutta pitääköhän sitten otaa pituudesta pois paljon?  ??? En kuitenkaan kovin paljon lyhyempiä haluais kun oon näitä vaivalla kasvattanu. Mutta silti, nämä tuntuu nyt niin tylsiltä  :(
Mä kasvatin pitkään tasapitkiä hiuksia mutta sitten kun pääsin haluamaani niin ne näytti kyllä tylsiltä ja ihan päällimmäiset hiukset oli vähän huonommassa kunnossa / höttöä. Kampaaja ehdotti aluksi lievää kerrostusta ja se sai hiukset näyttämään heti terveemmiltä, paksummilta ja liikkuvammilta joten nälkä kasvoi syödessä. Seuraavalla kerralla hiuksia kerrostettiin enemmän ja olen tosi ihastunut tähän malliin kunhan vain muistaa ettei jätä mitään liian ohutta hiirenhäntää alimpiin hiuksiin.

Kokonaispituudesta ei ole tarvinut tinkiä yhtään eli vain normaali 2 mm tasoitus, pituus lähtee päälihiuksista. Hiuksia on paljon mukavampi muotoillakin kun nyt päällihiukset on lyhyempiä ja kevyempiä eikä mene aina vaan päätä myöten vaan ne saa laitettua kuohkeaksi ja myös pysyy niin. Mulla on nyt alimmat hiukset leikattu aikalailla tasaisesti ja mietinkin josko niitä kannattaisi muotoilla esim. v-tyyliin tai rikottuun muotoon. Pelkään vaan että ne näyttää sitten ihan onnettomalta hiirenhännältä.

Mutta tässä siis vain minun mielipiteeni. Suosittelen kokeilemaan rohkeasti  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mulla on pisimmät hiukset melkein rintsikkapituudessa ja lyhimmät tuolla päälaella vain pari senttiä :P
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja heijji »

Hmm.. Jospa sitä sellaista kevyttä kerrostusta uskaltais kokeilla. Pelkään vaan että kampaaja innostuu kynimään hiukset ihan hiirenhännäksi.. No jospa ei sentään.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
plaza
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 206
Liittynyt: 23 Joulu 2006, 14:32

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja plaza »

On se kerroksettu malli paljon parempi. Moni varmaan pelkää että hiukset lyhenee. Parasta on se että niistä tulee kevyemmän oloset, eikä roiku liikaa. Samalla pääsee vähän tuntemaan millaista olisi lyhythiuksisena! Kannattaa uskaltaa kokeilla, vaikka mietityttäisi - ainahan se hiuksi kasvaa. Ja onhan se niin että toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, mutta ilman kokeilua ei selviä mikä on oma tyyli.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Magia »

Tykkään enemmän kerrostetusta. Tai ainakin niin, että kaikki hiukset eivät ole tasapitkät, vaan että keskellä on pisimmät ja sivuille mennessä lyhenee hieman, eli takaa katsottuna hiukset muodostaisivat melkein puoliympyrän. Jos kukaan ymmärsi. ;D Kaikkein tylsintä on mielestäni tasapitkä suora tukka, joka on yksivärinen.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Minäkin tykkään itselläni eniten kerrostetuista hiuksista. Kerrokset tuovat hiuksiin enemmän eloisuutta ja liikkuvuutta. Hiukset ovat  paljon ilmavammat päältä, kun ei ole raskasta hiusmassaa painamassa hiusta alaspäin. Hiuksiin saa myös tuuheutta ja taipuisuutta, kun ilmakihartaa hiukset.
Cerise

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Kuva

Kuva

http://www.poster.net/simpson-ashlee/simpson-ashlee-photo-xl-ashlee-simpson-6234441.jpg

Minäkin kallistun kerrostettujen hiusten puoleen, tekee hiuksista ilmavammat. Itselläni on epätasaisesti
leikatut latvat, pisimmät hiukset ovat hieman yli olkapäiden ja lyhimmät ulottuvat leukaan.
laineet on pitkissä hiuksissa ihanat, kuten noissa kuvissa jotka postasin  :-*
Viimeksi muokannut Cerise, 03 Kesä 2007, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Mäkin pidän enemmän kerrostetusta, tukka näyttää paljon ilmavammalta ja elävältä. Tasapitkä tukka näyttää helposti todella tylsältä ja raskaalta.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Paras malli pitkille hiuksille

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Tasapitkä tukka on tylsä minusta.. ja jos on tasapitkä niin ainakin jotakin kivaa värikikkailua saisi olla. Kerrostettu on kivempi ja jotakin kivaa etutukkaviritystä.. Jotakin mielenkiintoista. Ni se ois hyvä.
Vastaa Viestiin