Granny hair

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
balleroona

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja balleroona »

^ No voihan kökkö. Luin tän http://www.blacksaliva.org/2012/06/going-gray.html ja olin ihan fiiliksissä, et vihdoin joku aine millä saa HARMAAN tukan. Tosin tolla muidulla oli aika tumma tukka pohjalla, mut tää mun tukkahan on jo vähän niinku esipigmentoitu.  :3 Eilen oisin vielä väittäny, et ei voi tulla vihreetä ku mun tukassa ei oo keltasta kun se on ihan valkonen, mut jostain tähän nyt tolla mustalla color mask -sekotuksellaki vaan eksy se vihree.. Tää oli nyt päivänvalossa jo ihan tosi kirjava, ni muhittelen tässä nyt tutumpia hopeeainesekotuksia päässä. Ikäänku ne mitenkää peittäis sitä vihreetä..

No, onneks on loma, kuka nyt juhannuksena haluiskaan kotoota poistua.  ;D

Oon muuten käyttäny just noita Color Freshin vaaleempia hopeeaineita ennen, 0/6 ei tee ihan kauheesti, mut 8/81 antaa jo aika kivan hopeisen tukan. :)
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZEN »

^Oho! :o Olen kyllä kateellinen jos joku tuolla 7/19 värillä on tuollaisen tukan saanut. Mullakin se teki aikoinaan vaan sellaisen sammaleenvihreän hirvityksen... Kenties pitäisi kokeilla uudestaan nyt kun on vähän erilainen pohja hiuksissa, mulla on tuota kaapissa vielä kolme putelia.
Cogito ergo doleo.
balleroona

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja balleroona »

Hei ei se ehkä mennykää nii reisille ku aattelin! Vessan valossa on ihan törkiän smurffi, mut ainaski se vihreys hävis hopeemömmöjen kans.  ;D

Kuva
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZEN »

^Hyvinhän tuo onnistui! Ihana väri. :-* Täytyy kyllä itsekin juhannuksen kunniaksi kokeilla, mitä saisi säädettyä. :D
Cogito ergo doleo.
feiticera

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja feiticera »

Mulla oli kanssa tuo 7/19 aika sinivihertävä vessan valossa johtuen muutenkin heikon valonlähteen kylmästä sävystä (jonka itse sinne asensin :D) mutta työpaikalla ja ulkoilmassa tukka oli tummanharmaa. Pohjana oli punertava 7 tason värinpoistettu tukka. 8/81lla sai jopa vitivalkoiseksi osan, mutta silloin pohja taisi olla jo 8-9 peroksidi.. D:
SuperHotFemale kirjoitti: Mun kaveri kokeili jotain tollaista Colorfresh Silver -sävytettä (ei mitään hajua mitä niistä) ja se lähti seuraavassa pesussa kokonaan pois. Et ei välttämättä toimi kaikilla. ::)
Mulla taas pysyi noin kuukauden ja samalla paremmin kun kampaajalla laitettu kestari.  :ts Riippunee varmaan tosiaan siitä pohjasta kuinka kestävä siitä tulee...



Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Lila »

Minulla olisi nyt tuolla Directionsin mummo odottelemassa. Pitää vaan tehdä valmistavia toimenpiteitä alle. Poistan suoravärin jämiä askorbiinihapolla ja vaalennan pituuksia, sitten menox.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Onko sulla Silver vai joku muu niistä väreistä?

Kerro miten kävi, tai kuva on vielä parempi!  ;)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Lila »

Kuvia tulee illemmalla tai huomenna :). Otin juuri vähän enimpiä suoravärin jämiä pois askorbiinihapolla, kohta isken päähän kookosöljyä ja sitten vaalennuksen&nbsp; ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
ainokainen

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ihanaa! Laittakaa kuvia!&nbsp; ;D

Mulla on nykyään ihan platinablondi ja taitan sitä erilaisilla hopeatuotteilla harmahtavaksi, en nyt ihan granny-stailia havittele, mutta sinne päin. Mäkin voin laittaa kuvaa, kunhan saan otettua. Esim. L'Orealin hopeashampoolla saan aika päheän, selkeästi hieman lilaan taittavan tukan kunhan vaan annan shampoon vaikuttaa riittävän kauan.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Lila »

Heh, ei menny ku strömssöössä! En sitten ostanut sitä vaalennusainetta, jolla sain hiusten juuren liki valkoiseksi vahingossa, vaan toista. Piti olla vahvempaa. Oli päässä maksimiajan. Hyvä jos vaalensi pituuksia asteen verran&nbsp; ::). Tukka ei onneksi vaikuta kärsineeltä, laitoin kookosöljyn alle. Latvat hapsottivat jo muutenkin sen verran, että niistä niistän muutaman sentin, kunhan saan tähän pehkoon jonkun järjellisen sävyn.

Piti laittaa sitten kuitenkin päälle tuo Directionsin Silver. Panikoin, kun juuri oli ihan smurffinsininen. Tukka näytti myös kuivattuna vaaleansiniseltä juuresta ja laveerasin päälle pinkkiä. Nyt on juuresta laventelinvärinen, pituuksista vaaleankirjava - pääasiassa viileää vaaleaa, mutta tummimmissa pituuksissa myös lämpö tunkee vielä läpi ;D. Nyt luonnonvalossa näen, että se kylppärin valossa siniseltä vaikuttanut osuus olisi ollut kyllä luonnonvalossa herkullisen kylmänharmaa...

Voin kyllä suositella tuota Directionsin Silveriä myös keltaisuutta peittämään. Sävy on tuohon erinomainen ja tarttuu hyvin.

Yritän tänään vaalentaa uudestaan - nyt hitto soikoon ostan täsmälleen saman vaalennusaineen - ja katson joko kaapissa olisi jotain, jolla tästä saa edes suunnilleen tasavärisen...
Viimeksi muokannut Lila, 01 Syys 2015, 08:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
ainokainen

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Lycka till, Lila! Laita sitten kuvaa.&nbsp; :D

Tässä mun pehko, tämä on kampaajan vaalentama. Parin viikon juurikasvu hieman rumentaa, muuten olen väriin tosi tyytyväinen. Eli tämä on ihan platinanvaalea johon olen saanut noita hopean sävyjä L'Orealin Silver Shampoolla ja Biozellin Silver Color Maskilla.

Kuva
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Lila »

Ihana! Aivan ihana.

Minulla siirtyvät nuo harmaasuunnitelmat tulevaisuuteen, menen nyt vielä pinkillä kun saan sillä tähän kirjavaan päähän ihan kivannäköisen tuloksen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minkä asteinen tukan pitäisi olla, että siitä saisi harmaan? Riittäisikö 8 tai 7?
ainokainen

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

En usko että riittää. Kyllä sen pitää olla ihan selkeästi tosi vaalea, muuten sitä kylmää sävyä on vaikea saada siihen.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Näin ajattelinkin. Kannattaa siis unohtaa, kun en halua hiuksia kuluttaa puhki.
Vastaa Viestiin