Granny hair

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

En löytänyt haulla aiheesta oikeen mitään joten uusi topic, ajattelin että tänne voisi kerätä tuote- ja muita vinkkejä niille joille normaali platinatukka ei riitä. ;D Itse sunnittelen kesäksi ihanaa mummotukkaa. :-*

Olisko kellään ehdottaa hopeashampoota/ sävytettä tmv. jolla hiuksista saisi oikeasti hopeiset tai harmaat (ei pelkästään keltaisen taittoa tai hiuksia valkoisiksi)?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Rocketraptor

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Rocketraptor »

Biosell Color Maskit, violetti ja harmaa. Mulla tuli noilla erittäin näyttävä mummotukka (vaikka en sellaista edes havitellut). Sekoitin tavalliseen hoitoaineeseen ja laitoin päähän tyyliin minuutiksi.

Fudgen hopeashampoo vastaava, mutta hintavampi. :)
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Fudgen hopeashampoosta mun tukka tulee siniseksi, ei harmaaksi, se ei mulle käy...

Biozellin Silver Color Maskia olen kanssa kokeillut, se oli ihan ok muttei tarpeeksi harmaa makuuni. Tarkoitatko violetilla Plum-sävyä? Jos, niin voisin sitä kokeilla. :)

edit. Kiitos grace, noita en olekaan vielä kokeillut, tarvii ostaa kokeiluun! :)
Viimeksi muokannut ZombieQueen, 18 Touko 2015, 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
grace

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja grace »

Mä sain platinblondit hiukset varsin mummoiksi viime kesänä KC Color mask shampoolla, sävyllä Pearl. Nykyään taitaa olla saman niminen hiusnaamiokin, sitä en ole koittanut.
Rocketraptor

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Rocketraptor »

Jep, tarkoitin tosiaan Plum-sävyä :)
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Reese »

KC Pearl -shampoolla mä taas saan vaaleanpunaiseen vivahtavat hiukset. Tarttui just vaalennettuihin raitoihin hyvin nopsaan, ilman sen kummempia vaikutusaikoja edes.

Edit.
I'd rather hair you now -blogissa oli joskus esitelty hopeatuotteita paljonkin; kommenteissa vielä lisää keskustelua.
Viimeksi muokannut Reese, 19 Touko 2015, 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Lila »

Ainakin Directionsilla,&nbsp; Pravanalla ja Stargazerilla on harmaat suoravärit. Vähän olen tuotakin pyöritellyt mielessä&nbsp; ;D. Mut ekaks nyt pinkkkiiiii ja violettiiiiii!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Mummotukat on kyllä ihania! :D Houkuttelisi kovasti, mutta luulen, että ei minulle sopisi. Joskus jos hopeashampoo tai sävyte vetää hiukset tosi tuhkaiseksi tai harmahtavaksi niin tuntuu, että kasvotkin jotenkin harmaantuu samalla.&nbsp; :-\
1bMii, vaalennettu.
feiticera

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja feiticera »

Wellan Color Fresh: Silver-sarjalla saa aika päheitä mummotukkia aikaiseksi! Saa esimerkiksi emotioneista ja hyvinvarustelluista kampaamokaupoista kuten Hairlekiinista. Sävyt vaihtelee tosi tuhkaisista helmiäisiin. :>

Silverin lisäksi perheeseen kuuluu Perfection-sarja jossa on esimerkiksi ihania ruusun ja laventelin sävyjä, mutta niiden saatavuudesta mulla ei ole aavistustakaan.

ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mun kaveri kokeili jotain tollaista Colorfresh Silver -sävytettä (ei mitään hajua mitä niistä) ja se lähti seuraavassa pesussa kokonaan pois. Et ei välttämättä toimi kaikilla. ::)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
balleroona

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja balleroona »

Mua rupes nyt vähän jänskäämään, kun koitan täällä nyt kesäloman kunniaks värkätä itelle mummotukkaa. Tein sekotuksen mustasta Biozellin Color maskista, hoitoaineesta ja laitoin sekaan vielä tipan KC:n Pearl maskia, kun aattelin että sen punertavuus auttais välttämään vihreetä lopputulosta. Seos itsessään on juuri sellainen lähinnä terästä muistuttava TOSI harmaa mitä hainkin, mutta voikohan toi vaalennettu tukka imasta jotenkin kuitenkin sen mustan sieltä? Ei kai? Toi Biozellhan on sinimusta eli eks sitte vois ajatella et sieltä paistaa vaan se sininen.. Oivoi.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Kerro miten kävi. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
balleroona

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja balleroona »

Juur niin huonosti ku aattelin.&nbsp; ;D Tukka on osittain harmaa, mut seassa on melko runsaasti sinistä ja vihreetä. Entiä oliks sitä mustaa liikaa sitte vai oliko idea vaan lähtökohtasesti huono. Noh, postin pitäis tuoda lähipäivinä Wellan Color Freshin 7/19, mistä lueskelin paljon hyvää, jos sillä sais sitte sen oikeen harmaan.. Ja onneks tää lähtee pesussa!&nbsp; :ts
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^ ;D Jep, onneks se tosiaan lähtee pesussa.

Sun avassa on aivan ihana väri! :-*
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Granny hair

Viesti Kirjoittaja ellen »

balleroona kirjoitti: Noh, postin pitäis tuoda lähipäivinä Wellan Color Freshin 7/19, mistä lueskelin paljon hyvää, jos sillä sais sitte sen oikeen harmaan..
Tuolla Wellan Color Fresh 7/19 ei valitettavasti saa sellaisia ihania hopeanharmaita hiuksia, vaan väri enemmänkin vihertää kuin harmahtaa :-[ . Tai näin ainakin mulla, vaikka mulla on omaa melkoisen tummaa väriä sekä vaalennettuja raitoja, ja mulla jopa ne oman väriset tummat hiukset vihertävät tuon 7/19 jälkeen. Suositussa I'd rather hair you now -blogissa Meeri taittaa keltaisuutta Wellan Color Fresh sävyillä 8/81 ja 0/6. Kun lukee kommentit, niin Meeri kirjoittaa, että juuri tuolla 7/19-sävyllä saisi taitettua punaista pois ruskeista hiuksista, eli väri on juurikin enemmän vihreä kuin harmaa.
Vastaa Viestiin