Sivu 1/1

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 08 Loka 2014, 19:02
Kirjoittaja Virus
Nyt se sitten lähti. :D Aivan mahtava fiilis! Rupesin jo olemaan tuon tukanhirvityksen vanki.

Kuva

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 09 Loka 2014, 14:05
Kirjoittaja sweet jane
^ Onpa upee muutos Virus! :ts

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 09 Loka 2014, 19:58
Kirjoittaja Vieras
^^ Upeasti hiuksen tekstuuri (?) muuttui kun on lyhyempi! :l

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 06 Marras 2014, 14:11
Kirjoittaja Mir
Pitkä tukka lähti, tulihan sitä katseltua jo muutama vuosi. Tai no, on kai tämä vieläkin pitkä, pisimmät ovat noin bsl-mittaa. ;D Lisäksi tuli otsis! Jeah!

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 07 Marras 2014, 19:11
Kirjoittaja Jenni.
Kylläpä tukan värjäyskin tekee oman fiiliksen ihan erilaiseksi! Mun maantienharmaa/ruskea tukka muuttui tämmöiseksi, joku tumma kirsikka/luumu. Jossain valossa näyttää ihan punaiselta ja jossain jopa violetilta.

Kuva

En oo ikinä saanut näin paljon kommentteja ihmisiltä hiuksistani kuin nyt. Eihän tuo muutos mun mielestä niin suuri ole. Jopa vakkariasiakkaat kommentoivat jokapäivä jotain. ;D

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 07 Marras 2014, 19:30
Kirjoittaja wilma
^ On kyllä nätti väri!  :)

Mun tukan pituudesta lähti tänään n.10cm, tukka on nyt olkapäämittainen. Sivuotsis leikattiin myös takaisin kuosiinsa.

Kyllä tuo suoristusrauta vaan tekee pahaa tukalle.  :-\ Mulla ei nytkään ollut yhtäkään kaksihaaraista, mutta latvat oli kyllä selvästi ohuemmat ja kuivemmat kuin muualta. Tukka näyttää ja tuntuu nyt ihan superpaksulta kun luirua latvaa ei ole. Pitää taas koittaa skarpata ja laittaa hiukset jotenkin kiinni, niin ei tarvitsisi suoristaa ihan joka päivä.

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 21 Marras 2014, 17:57
Kirjoittaja Eudokia
Tummanruskea tukka muuttui pikimustaksi.  :)

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Marras 2014, 23:36
Kirjoittaja Chaos
Hennattu! Tuli just semmonen mitä tahdoin. Karishma-hennalla, pakastin ja seuraavana päivänä päähän, parin tunnin vaikutus ajalla. Omaa väriä oli kasvanut niin paljon, että siihen tarttui kaikista parhaiten, mutta vaalennettuunkin, koska en ole pahishiusväreihin hetkeen koskenut, tästä on hyvä jatkaa :) <3

Kuva


Hiusmuutoksia

Lähetetty: 14 Joulu 2014, 12:25
Kirjoittaja catjuska
Kävin kampaajalla vähän siistimässä tätä peikkopehkoa. Eihän siitä yhtä hyvä tullut kuin luottokampaajallani, mutta lyhyessä on se "hyvä" puoli, että venähtää nopeasti. Kampaaja sai miuta vähän lämmiteltyä ajatukselle raidoista, nythän väri on täysin omani.

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 18 Joulu 2014, 09:23
Kirjoittaja nima
Voi jestas, luovuin shokkipunaisesta. Hirvittävän värinpurku, -poisto ja vaalennus operaatioiden jälkeen lopputulos on liukuväri violetista pehmeän vaaleanpunaiseen. Ja kuinka mieletön on fiilis, että päässä on väri, joka miellyttää itseä ja on kaiken hyvän lisäksi sellainen, jota ei ole koskaan aiemmin ollut!&nbsp; :l Älyttömintä tässä on, ettei hiukset tunnu edes kuivahtaneilta, odotetusta purkasta puhumattakaan, vaikka rääkkäys olikin aikamoinen.&nbsp; :)

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 18 Joulu 2014, 19:56
Kirjoittaja Eudokia
BSL vaihtui kainalomittaan ja tuli muutama vaaleankuparinen raita.&nbsp; :) Ei ole yhtään ikävä pidempiä hiuksia, leikkautin kaksi päivää sitten viikonlopun mittaisen harkinnan jälkeen.&nbsp; :D

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 19 Joulu 2014, 16:23
Kirjoittaja Jewely
Leikkautin melkein bsl-mittaisen tukkani ns. pitkäksi polkaksi, eli yltää nyt vähän solisluiden yli! Tykkään hulluna, latvat oli jo vähän kuivat niin nyt tukka tuntuu taas ihanan terveeltä ja paksulta! Tää pituus on tällainen kätevä puolipitkä, yltää hyvin ponnarille ja on muutenkin ns. pitkä mutta ilman ohuita latvoja :)

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 24 Joulu 2014, 01:13
Kirjoittaja Liselle
Hiuksista tuli melkein vuoden odottelun jälkeen vihdoin violetit :D Vähän liian tummat tuli ja pikkusen epätasaset. Pitää vielä vähän säätää, mut on nää ihanat silti :-*

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 16:17
Kirjoittaja Triina
Vuosia enemmän tai vähemmän bsl-mitassa roikkunut tukka vaihtui polkkaan&nbsp; :) Niskasta hiukset ovat muutaman sentin hiusrajan yli ja edestä vähän pidemmät, niin lyhyet kuitenkin, että eivät mene leuan alla yhteen. Värinä edelleen tuttu 8-9-asteinen kullanväri.

Itse asiassa tukka on juuri saman mittainen kuin tuossa avassa.

Vaimotukka&nbsp; ;D

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 18:42
Kirjoittaja Mimi
Roikkuva bsl vaihtui reilu leukamittaiseen polkkaan ala poikaystävä&nbsp; ;D yllättävän hyvin tuo leikkasi vaikka itse epäili kykyjään&nbsp; :D

Hiusmuutoksia

Lähetetty: 02 Maalis 2015, 17:38
Kirjoittaja Vivianna
Vuosia, vuosia melkein bsl-mitta vaihtui eteenpäin pidennettyyn polkkaan ja vaaleita raitoja raikasti ilmettä kummasti.
Nutturakampaus bye bye ;D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 14 Maalis 2015, 08:38
Kirjoittaja itachi
Kävin kammattavana ja korvat peittävä sieni taiottiin hiuksiksi jälleen. Rakastuin päähäni.

Kuva

Päällystöyhtöä voi pörrötellä ja muovailla mielen mukaan, ja niska on yksinkertaisen täydellinen. Tuleva hiustenkasvu harmittaa jo etukäteen.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 31 Maalis 2015, 11:07
Kirjoittaja Manna
Mulla on nyt bsl-pituinen tukka pätkäisty huomattavasti lyhyempään ja rikottuun malliin. Inspiraationa oli tämä Natalie Portmanin kuva. Lyhimmät hiukset ovat noin 20 cm ja kerrostusta on tosiaan aika paljon. Mallia pitää muotoilla, ihan pidä ja pese -mallista ei ole kyse. Tein kukkapatukoilla kiharat ja ne pysyivat hiuksissa kosteasta ilmasta huolimatta todella hyvin.

Kuva

Mullahan oli useita vuosia tasapitkä malli:

Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 09 Huhti 2015, 15:24
Kirjoittaja kaarina
Epämääräisesti nyrhitty, sittemmin pipon alla kasvanut tukkaparka pääsi kampaajalle, ja muuntautui leukamittaiseksi polkaksi. Kerrostuksia vielä jäi, toivon, että syksyllä viimeistään sama malli on kokonaan ehjä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 21:59
Kirjoittaja Eudokia
Nyt on värjätty oman värin sävyiseksi ja leikattu sivuotsis ja hamppulatvaa kolme senttiä pois. Olen tosi tyytyväinen!&nbsp; :) etenkin otsis on niin paljon kivempi kuin osasin odottaa. Tästä hyvä jatkaa kasvatusta.&nbsp; :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 30 Kesä 2015, 11:04
Kirjoittaja enna
Minäkin häivyttelin latvojen ja juuren rajaa, joka on nyt huomaamaton. Oman värin kasvatus jatkuu.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Heinä 2015, 13:10
Kirjoittaja Jenny
Pitkä tukka lyheni olkamittaiseksi edestä hieman pidemmäksi polkaksi. En voisi olla tyytyväisempi! Ihana.

Edit: Näkyyköhän tämä kuva... Laittamattomana tukka, mutta eiköhän siitä saa mielikuvan kuinka lyhyt se on edelliseen verrattuna &nbsp;;D

Edit vol 2: Ei näköjään näy... uusi yritys:

Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Heinä 2015, 18:59
Kirjoittaja Memmuuh
^ Kuvia! :D

Edit. Ei näy Jennyn kuva.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 08 Heinä 2015, 16:31
Kirjoittaja Hilippa
Pikkuruinen itsetehty muutos: vuosikausia ollut tasapitkä otsis vaihtui vinoon otsatukkaan. Yrityksenä on siis kasvattaa otsatukka kokonaan pois ja tämä on aloitus sille. Pari kertaa olen yrittänyt samaa, mutta nopeasti kyllästynyt ja napsaissut heti otsiksen taas tasaiseksi. Lähtökohta ei siis ole kovin optimistinen tälläkään kertaa, mutta kokeillaan nyt taas :D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 11 Heinä 2015, 22:47
Kirjoittaja elly
Lähtökohta: Vyötärömitta, U-hemline, tasamittainen
Lopputulos: BSL, V-hemline, kerrostettu

Olen todella tyytyväinen lopputulokseen! Ensimmäistä kertaa olen kampaamoreissun jälkeen käynyt 24/7 tuijottamassa uutta hiusmalliani peilistä&nbsp; ja hipeltämässä tukkaa. Kasvot tulevat esille ihan eri tavalla lyhyempien kerrosten avulla ja hiukset pysyvät nätin kuohkeina.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 12 Heinä 2015, 09:23
Kirjoittaja Vivianna
Pidempi polkka vaihtui nyt lyhyeen toispuoleiseen hiustyyliin. Minä, joka aina pidin pitkistä hiuksista, huomasin, et lyhyet ovat aivan ihanat &nbsp;;D ja olen bongaillut monia ihania lyhyitä kampauksia, jotka sopivat kantajalleen täydellisesti.
Takaa siis lyhyet ja toinen puoli on lyhyempi ja toinen puoli pitempi.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 12 Heinä 2015, 09:37
Kirjoittaja Memmuuh
^ Kuulostaa kivalta mallilta. :)

Nyt näkyy Jennyn kuvakin ja hyvältä näyttää! :D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 28 Heinä 2015, 15:39
Kirjoittaja Vivianna
Mulla lyheni vielä entisestään, samantyylinen kuin itachilla, mutta toinen puoli nyt ihan lyhyt ja toinen taas vähän pitempi ja taitettiin kesto/kevytvärillä pois kellertävyys. Tulipa ihanan vaalea tukka ja makee, vähän rock meininkiä, eikä aina sitä kiharaa :O.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Heinä 2015, 21:01
Kirjoittaja mar.ia
Kyllästyin pari viikkoa sitten luomuhiukseni punertavuuteen joka aina näin kesäisin tuli todella voimakkaasti esille eikä mielestäni sopinut mulle yhtään. Olen jotain vuoden ajan harkinnut vaalentamista mutta päivän harkinta-ajan jälkeen kävinkin hakemassa Poly Colorin tummanvaalean (22). Ensin lopputulos oli aivan liian tumma ja vaikka luonnolliset raidat saivatkin hiukset näyttämään ihan kivoilta, oli se mielestäni vähän liian värikypärä. Nyt kahden viikon jälkeen tummuusasteeltaan ehkä seiskaa ja olen kerran tässä välissä taittanut viileämpään suuntaan Color Maskilla.

Tykkään, hiukset näyttää ja tuntuu nyt paremmilta kuin se päätä myöten menevä, kaikesta sähköistyvä pehko :ts

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 30 Heinä 2015, 07:12
Kirjoittaja Jenny
Vaja kuukausi sitten pätkäsin polkaksi (edellisellä sivulla juttua siitä), eilen värjäsin takaisin tummaksi. Kyllä tämä tumma on niiiiiiin mun väri.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Elo 2015, 22:03
Kirjoittaja Hilippa
Hilippa kirjoitti: Pikkuruinen itsetehty muutos: vuosikausia ollut tasapitkä otsis vaihtui vinoon otsatukkaan. Yrityksenä on siis kasvattaa otsatukka kokonaan pois ja tämä on aloitus sille. Pari kertaa olen yrittänyt samaa, mutta nopeasti kyllästynyt ja napsaissut heti otsiksen taas tasaiseksi. Lähtökohta ei siis ole kovin optimistinen tälläkään kertaa, mutta kokeillaan nyt taas :D
Juu unohdetaan tää&nbsp; 8)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 16 Elo 2015, 16:34
Kirjoittaja Kristiina
Vaaleat hiukset sai muuttua tummanruskeiksi, värjäsin Poly Colorin tummanruskealla. Ehdin olemaan vaaleissa hiuksissa ehkä 2 viikkoa. Tällainen isompi hiuskriisi iskee välillä, ja päädyn vaalentamaan, mutta palaan kuitenkin aina ruskeaan väriin ;D.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 17 Elo 2015, 19:03
Kirjoittaja Hilippa
^ Onkohan tuo Poly colorin tummanruskea siis selkeästi ruskean puoleinen eikä (lähes) mustanruskeaksi tummuva? Kysyn tätä tarkennusta vain siksi että itse olen siirtymässä mustasta tumman ruskeaan, ja olen harkinnut ko. sävyä mutta mietin miten tummaksi se vetää?

Edit. Kiitos Kristiina hyvin kattavasta vastauksesta! :) Täytyy vielä miettiä, jos sittenkin valitsisin tuosta seuraavaksi vaaleamman sävyn...

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 17 Elo 2015, 23:22
Kirjoittaja Kristiina
Hilippa kirjoitti: ^ Onkohan tuo Poly colorin tummanruskea siis selkeästi ruskean puoleinen eikä (lähes) mustanruskeaksi tummuva? Kysyn tätä tarkennusta vain siksi että itse olen siirtymässä mustasta tumman ruskeaan, ja olen harkinnut ko. sävyä mutta mietin miten tummaksi se vetää?
Mulla oli useasti värinpoistolla ja vaalennuksilla rasitettu 9-asteinen hius, ja PC tummanruskea teki miltei mustanruskean tukan. Päälisosasta tuli tummempi, latvat on vaaleammat. Johtuu oman hiuksen kunnosta. Tämä sävy on tosi hyvä, mutta tämä vetää ensin mustanruskeaksi, mutta haalenee siihen oikeaan sävyyn, eli tummanruskeaksi. Tässä on punertavuutta vähän mukana, mutta se ei mua haittaa.

Jos laitat tämän värin, niin anna vaikuttaa vaan joku 15-20 min, ei 30 min. Ja jos sulla on hius hyvässä kunnossa, niin sitä vähemmällä todennäkösyydellä tämä vetää yhtä tummaksi kuin mulla.




Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 24 Elo 2015, 17:00
Kirjoittaja Eudokia
Leikkelin itse kerrostuksia ja nyt on epätasainen tukka. Menen huomenna kampaajalle ja saa pätkäistä vähän alle solisluiden mittaiset hiukset. Aina jos on masentunut/ahdistunut sekava tunnetila pidempään, niin tulee jokin ihme tuhoamisvimma.&nbsp; :-\ Saanpahan ainakin sen pitkän polkan, jollaista olen pitkään hamuillut ja lähtee vaalennusten takuttamat latvat pois.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 28 Elo 2015, 13:02
Kirjoittaja wilma
^ Vähän samaan tyyliin täällä, mä olin tasoitellut mun latvoja ja lopputulos oli epätasainen. En ymmärrä miten noinkin yksinkertaisen asian pystyy kämmimään.&nbsp; ;D Onneksi tukanleikkuu alkoi muutenkin olemaan ajankohtainen asia, viimeksi olen muistaakseni käynyt marras-joulukuussa kampaajalla.

Mulla tasoitettiin latvat ja napsaistiin pituudesta reilu 5 cm pois, sivuotsis leikattiin takaisin kuosiinsa ja vähän kerrostuksia. Nyt kelpaa taas pitää tukkaa auki, eikä aina vain ponnarilla.&nbsp; :D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Syys 2015, 18:18
Kirjoittaja kaarina
Kävin tänään vuoden kolmannen kerran kampaajalla. Vihdoin kurjasta repaleesta sai taiottua ehjän ja hyväkuntoisen polkkatukan! Edestä polkka on pari senttiä leuan alle, niskasta hiusrajaan ja tosi maltilliset porrastukset. Olaplex pelkkänä hoitona tehtiin myös. Tämä oli kokonaisuudessaan ehkä elämäni paras kampaamokokemus!&nbsp; :l

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 20 Syys 2015, 19:34
Kirjoittaja Liselle
Kaveri kävi tällä viikolla värjämäässä miun hiukset ja nyt on kolmen värin liukuväri oranssi-->pinkki-->violetti :) Ajettiin samalla niskaan kolmion muotoinen kalju.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 20 Syys 2015, 20:50
Kirjoittaja bubbs
^Uuh, pics please!&nbsp; 8)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 21 Syys 2015, 12:30
Kirjoittaja Liselle
bubbs kirjoitti: ^Uuh, pics please! &nbsp;8)
Yritän saada otettua tänään ja laitan kunhan illalla kotiudun &nbsp;:)

Edit: Tässä kuva

Kuva

Oranssi on jo kahden pesun jälkeen haalistunu aika hyvin, mut en saanu millään tänään hyvää kuvaa näistä. Tässä siis ihan tuoreeltaan.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Syys 2015, 19:36
Kirjoittaja Manna
Pituutta lähti tänään kampaajalla ainakin 20 cm, malli on nyt siis lob. Näin lyhyttukkainen olen ollut viimeksi vuonna 2007. Väri sentään pysyi samana eli tummanruskeana.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Loka 2015, 13:36
Kirjoittaja ZEN
Rohkaistuin vihdoin ja leikkasin sivusiilin x2 (eli molemmin puolin)! Ai hitsi kun tykkään tästä, pitipä tulla oikein esittelemään. :l :D

Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 19 Loka 2015, 21:18
Kirjoittaja elly
Nyt on ombre oman värisellä tyvellä. Lähellä vyötärömittaa mennään ja V-linjalla sekä kerroksilla saatiin reuhkaan ilmettä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 20 Loka 2015, 04:33
Kirjoittaja Bambi
En ole käynyt pitkiin aikoihin täällä ja pidin vaaleita pitkiä sinettipidennyksiä varmaan 6 v. putkeen. Välillä 40, välillä 50 cm. Ei niistä kuitenkaan haittaa tullut, mutta kyllästyin ja rahaa meni, joten leikkasin omasta huonot päät pois ja se oli tohon leukaan asti pitkä. Tunsin itseni kaljuksi,

Nyt on pituutta jo ihan reilusti, tosi nopeasti kasvanut tämä. MSM:ää kyllä pitää kokeilla´.

Kuva

Kamala törmäsin tätä selatessa johonkin kamalaan punaisesta vaaleaksi ketjuun, jossa sain tosiaan hiukseni aivan paskaksi. Kyllä se nyt on opittu, että vaalea on mun väri.

P.s. Tukka nyt ei ole näteimmillään kun on vähän likanen, mutta...

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 22 Joulu 2015, 10:08
Kirjoittaja Jenny
Tukka lyheni taas juuri ja juuri olkamittaiseksi ja otsatukalla.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 19 Maalis 2016, 17:46
Kirjoittaja Liselle
Kuva

Violetista vihreeks ja kuivia latvoja pois :l
Väreinä Manic Panicin Venus Envy ja Enchanted Forest. Juuressa oleva Venus Envy oli vähän luiru eikä tarttunu täydellisesti. Kunhan saan sen pienen jämän käytettyä laitan koko päähän Enchanted Forestia :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 22 Maalis 2016, 11:36
Kirjoittaja Kathy
Vaihdoin tukan väriä pinkistä takaisin punaiseen. Vaikka pinkki olikin muuten ihana, niin ei se kyllä mun väritykseen sopinut niin hyvin kuin punainen. Tuo mun pinkki oli siis Special Effectsin Atomic Pink (ihan järkyttävän kestävä väri kyllä, ei hievahtanut mihinkään Colour B4:llä), jota haalistelin jonkin aikaa saamatta sitä yhtään tuon vaaleammaksi. Iskin sitten päähän Special Effectsin Nuclear Rediä ja Directionsin Fireä. Ihan noin kirkas se ei ole livenä, kamera vähän vääristää. :P
Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 01 Huhti 2016, 18:51
Kirjoittaja wilma
Mulla on ollut useamman vuoden todella tummanruskea tukka, ja tämän ylläpito on kyllä ollut ihan yhtä tuskaa. Mun oma väri on todella vaalea, joten juurikasvu näkyy heti ja tosi rumasti.
Mä kävin tässä viikolla kampaajalla, tavoitteena nyt vaalea tuhkan värinen tukka hieman tummemmilla raidoilla, joka olisi melko lähellä myös omaa väriä.
Mä ihan yllätyin kuinka hyvin värinpoisto teki tehtävänsä! Mun tummat hiukset oli värjätty kevytvärillä, kestoväriä poistaessa asia olisi varmaan ollut ihan erilainen.

Tukka on tällähetkellä tosi vaaleanruskea/vaaleankuparin värinen sävytteen jäljiltä. Osassa hiusta on hieman kerrostuneesti tummempaa väriä ja osassa taas vaalempaa, mutta lopputulos on yllättävän tasainen ja vaalea . Mä jotenkin odotin, että näin tummasta lähdettäessä menee ainakin puoli vuotta että saan suht vaalean tukan. :D Tykkään myös tästä hieman kuparin värisestä vaaleanruskeasta, melkein tekisi mieli jäädä ylläpitämään tätä väriä, vaikka tavoitteena onkin se lähellä omaa väriä oleva.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 12 Touko 2016, 14:31
Kirjoittaja kaarina
Vajaan puolen tunnin vaikutusajalla puoliksi omanväriseen tukkaan Sante Strawberry Blonde cassia/henna/yrttiseos. Sörsseliin laitoin myös kookosöljyä ja hoitoainetta. Tuli tosi kiva, vaalea luonnonpunertava tukka. :) Ja miten hyvän tuntuinen! Tukka myös tuntuu tuuheammalta, mikä on ihanaa jättimäisen sulkasadon keskellä.
Muutos on samaan aikaan iso ja pieni - olen edelleen vaalea, mutta näytän siltä kuin minut olisi kokonaan uitettu hunajassa. :P

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 27 Touko 2016, 20:26
Kirjoittaja Lila
^Kuvia&nbsp; ;D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 27 Touko 2016, 21:33
Kirjoittaja Hallonnikas
Kyllästyin miltei omanväriseen tukkaan ja kuorrutin koko komeuden Crazy Colorin Peacock Bluella. Jei! Tummahko metsänvihreä! ...Taas.&nbsp; ;D Huvittavaa miten meitä kyllästyjiä on liikenteessä nyt.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 27 Touko 2016, 22:59
Kirjoittaja bubbs
Mäkin kyllästyin ;D Eilen äidin kanssa katsottiin youtubesta balayage-tutoriaaleja, ja lopputuloksena luomureuhka sai kevyen raidoituksen. Käyttämämme väriaine oli tosi mietoa ja sävymuutosta vaaleampaan on raidoissa ehkä yksi, paikoin kaksi astetta, mutta ihan riittävä kirkastus poistamaan tylsyyttä. Tosi luonnollinen, aurinkovaalennuksen näköinen lopputulos, äiti teki tosi hyvää työtä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Kesä 2016, 11:34
Kirjoittaja elly
bubbs kirjoitti: Mäkin kyllästyin ;D Eilen äidin kanssa katsottiin youtubesta balayage-tutoriaaleja, ja lopputuloksena luomureuhka sai kevyen raidoituksen. Käyttämämme väriaine oli tosi mietoa ja sävymuutosta vaaleampaan on raidoissa ehkä yksi, paikoin kaksi astetta, mutta ihan riittävä kirkastus poistamaan tylsyyttä. Tosi luonnollinen, aurinkovaalennuksen näköinen lopputulos, äiti teki tosi hyvää työtä.
Oliko joku tutorial selkeästi hyödyllisin? Mulla on kans balayage-kuume!&nbsp; ;D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Kesä 2016, 11:38
Kirjoittaja bubbs
^En löytänyt ihan täydellistä, mutta tämä on aika hyvä, vaikka tuo Guy Tang kimittääkin välillä tosi ärsyttävästi ;D

https://www.youtube.com/watch?v=ZWWdMp9DxiI

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 09 Kesä 2016, 12:05
Kirjoittaja wilma
Mun tukka on nyt tavoitellussa värissä, kolme kuukautta ja kolme kampaajakäyntiä se vaati. Ylemmässä viestissä tällä sivulla tarkemmin lähtötilanteesta.&nbsp; :)

Kahdella ensimmäisellä kerralla värinpoistoa ja sävyttämistä, jotta saataisiin suht tasainen lopputulos. Olaplexia laitettiin myös kahdella kertaa. Mulla vaaleni latvat ja tyvi tosi hyvin, mutta keskellä pituuksia oli ärsyttävä todella kerrostunut kohta. Viimeisimmällä kerralla raidoitettiin (ja sävytettiin), paljon pientä raitaa. Lopputulos on nyt tosi hyvä. Väri on todella lähellä omaa väriä. Seassa on vaaleampaa pientä raitaa joka vaalentaa yleisilmettä tosi paljon. Väri on nyt tuhkanvaalea ja tosi vivahteinen, koska seassa on tosiaankin paljon pientä raitaa. Voi että mä tykkään tästä!&nbsp; :l&nbsp; Enää ei juurikasvun värjäyskierrettä, raitoja saatan käydä laitattamassa ehkä puolen vuoden? välein lisää mutta muuten mennään nyt pitkälti hopeashampoolla ja sävytteillä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 04 Elo 2016, 21:34
Kirjoittaja Memmuuh
Mun värjäysprosessi tummanruskeasta (värjätty) vaaleaksi alkaa olla jo aika hyvällä mallilla!&nbsp; :3

En ole koskaan ennen ollut blondi, koska en ole uskaltanut rääkätä hentoja hiuksiani niin paljon ja toisaalta olen myös ajatellut mulle tumman sopivan paremmin. Nytkin haluan kuitenkin, että tyvessä on vähän tummempaa ja tykkään! Ja Olaplex!&nbsp; <3

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 25 Elo 2016, 13:49
Kirjoittaja wilma
Vajaa bsl mittainen tukka lyheni lyhyeksi polkkatukaksi. Värikin on nyt kohdillaan vielä enemmän, tukkaa raidoitettiin lisää ja nyt vihdoinkin tukka on ihan kunnolla blondi! Vaaleimmat raidat ovat ihan vaalean platinan värisiä ja seassa on hieman tummempaa tuhkan väristä raitaa.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 15 Syys 2016, 19:01
Kirjoittaja scoundrel
Pitkään kasvattelin ja kasvattelin... sitten kesän alussa pätkäisin jonkun 15cm pituudesta pois. Nyt pätkin vielä lisää pois, jäljelle jäi jonkunasteinen long bob. Hiukset yltää hartioille ja ne saa vielä kiinni ponnarille, mutta näin "lyhyitä" hiuksia ei kyllä ole ollut vuosiin&nbsp; 0_0

Kuva
Ennen-kuva parin viikon takaa, ja lopputulos tältä päivältä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 16 Loka 2016, 14:57
Kirjoittaja Jenny
Mun ylikasvanut reuhkani päätyi takaisin takaa hieman lyhempään ja edestä olkamittaiseen nättiin (minulle) lyhyeen tukkaan otsatukalla.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 24 Loka 2016, 20:06
Kirjoittaja Kalevalatar
Kävin ensimmäistä kertaa melkein 10 vuoteen kampaajalla :D Yli 15 vuoteen mulla ei ole ollut mitään mallia hiuksissa, olen antanut reuhkan vain kasvaa ja välillä itse napsinut latvoja.

Nyt lähti 20-30cm hiuksia pois, lopputulos long bob -mallinen, takaa hieman lyhyempi leikkaus. Mulla ei ole ollut näin lyhyitä hiuksia varmaan 20 vuoteen. Tykkään leikkauksesta, joskaan en ole vielä ihan varma sopiiko se minulle. Tai ehkä johtuu siitä, että kampaaja vaan rutisteli hiukset kuivaksi diffuuserilla, koska halusi nähdä miten mun luonnonkihara käyttäytyy leukkauksen kanssa. Ok, mutta lopputulos ei välttämättä näytä siltä, mitä pitäisi olla kampaajalla käynnin jälkeen. Hiukset näytti samalta kuin olisin käynyt suihkussa ja kuivannut hiukset pyyhkeeseen.

Pesen aamulla hiukset ja laitan lämpörullat päähän. Sitten näen paremmin, tykkäänkö vai en.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Loka 2016, 01:14
Kirjoittaja Od3ssa
Monen vuoden pitkätukkakausi päättyi eilen, kun kävin kampaajalla leikkauttamassa polkan. Aika monet kerrat on kyllästyttänyt, kun aina vain kiinni pidän ja jos auki jätän, niin on epäsiistinnäköinen reuhka (mun mielestä, mies kyllä tykkää 0_0). Että kattoopa nyt miten tämän kanssa jaksan, kun ei oikein enää kiinnikään saa, vaatii sitten laittamista joka päivä&nbsp; :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Loka 2016, 21:20
Kirjoittaja Kalevalatar
Plääh, luulen että mun kampaus epäonnistui. Hius on sen verran kihara, että se nousee liian ylös tuohon leuan tasolle. Se saa mut näyttämään ihan possulle. Just sellainen pottamainen polkkaletti jota EN halunnut. Siippakin sanoi, että parempi jos olisi 5-10cm pitempi. Olen samaa mieltä.&nbsp;

Nyt pitää vain koittaa löytää joku hyvä uusi tapa muotoilla nämä hiukset, että näyttäisi paremmalta.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 31 Loka 2016, 20:22
Kirjoittaja catjuska
^Sotkunuttura? Siitä irtoavat hiukset kivoja kiharaisina :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 10 Marras 2016, 20:50
Kirjoittaja elly
Saksin juuri ylipitkän V-linjaisen latvan vähän lyhyempään U-linjaan. Hyvä tuli! :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Joulu 2016, 15:34
Kirjoittaja Triina
Olen ollut varmaan 7 vuotta kullanvaaleassa tukassa ja sen ajoittainen keltaisuus alkoi häiritsemään ja yritin taittaa sävyä vähän viileämpään. Se meni täysin pieleen, lopputulos oli harmaanruskea loskakelin väri, joka oli kertakaikkiaan niin ankea etten kestänyt katsella sitä. Eli loistava tilaisuus vetää överiksi,kun tulos ei ainakaan pahemmaksi voinut mennä ;D

Heitin päälle Biozellin Color Mask Raspberryn ja tästä tuli älyttömän kiva, sellainen luumunsävyinen&nbsp; <3 Kuviin on todella vaikea taltioida sävyn vivahteita, mutta tässä pari lähinnä oikeaa olevaa. Huonona puolena tässä on tietty värin jatkuva ylläpito ja säätäminen, tsainen värikin on aika haastava saavuttaa. Pystyn onneksi kuivashampoolla kikkailemaan pesuväliä pitkäksi. Jos turhaudun liikaa, niin palaan blondiin, mutta juuri nyt tämä on aivan ihana.

Kuva Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Joulu 2016, 20:28
Kirjoittaja Lila
^Ihana!&nbsp; <3

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 02 Maalis 2017, 09:35
Kirjoittaja Memmuuh
Vaalensin koko tukan (ennen tyvi oli tummempi) ihan vaaleaksi ja laitoin eilen itse vielä micro loop pidennykset. ;D

Tuo pidennystekniikka on muuten ihan superkätevä ja sopii hyvin ohueen tukkaan! On myös tosi helppo poistaa ja helppo laittaa itsekin. Siis micro ring joka on valmiiksi kiinnk pidennystupsussa&nbsp; ja niissä on valmiiksi myös sellainen lenkki kiinni josta hiukset vaan vedetää&nbsp; läpi (onnistuu ihan sormin) ja sitten puristetaan se metallirengas kiinni. Mulla on joskus ollut sinettipidennykset ja näiden kiinnityskohta on aika paljon sinettejä pienempi. :)

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 14 Huhti 2017, 14:04
Kirjoittaja Vuhi
Tuota noin. Minulla on värjäämätön tukka, enemmän vaalea kuin tumma. Lapsena ihan kunnon vaalea. Paksumpi mitä "normaali suomalainen hius". Tässä joku päivä löysin päästäni (täh, tämä on kiinni minun päässä!) RUSKEAN PAKSUN hiuksen ohuempien joukosta! Mitää? Onko minusta tulossa ruskeatukkainen?&nbsp; 0_0

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 14 Huhti 2017, 14:35
Kirjoittaja bubbs
^Mullakin on suht samantyyppisessä tukassa seassa joitain ihan selkeästi tummanruskeita hiuksia, varsinkin niskatukassa, ja ne myös vaikuttavat paksummilta. Ajattelisin, että on ihan tavallista luomutukan vivahteikkuutta?

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 11 Touko 2017, 22:55
Kirjoittaja helka
Kävin kampaajalla puolen vuoden tauon jälkeen pätkäisemässä muutaman sentin. Nyt on taas ihanan sileät ja vahvat latvat, tykkään! Muutaman kuukauden takaisen suoravärikokeilun jäänteet alkavat nekin olla jo aika lailla hävinneet eli tukka on taas omassa värissä.

Mullakin on muutamia tuollaisia muita hiuksia paksumpia ja tummempia hiuksia. Väri ei silti ole muuttunut mihinkään, sama kasiasteinen tämä kuontalo on ja tummia jouhia on ihan vain muutamia siellä täällä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 26 Elo 2017, 11:24
Kirjoittaja Jonttu
Mun puoleen selkään kasvanut reuhka sai kyytiä ja nyt mulla on polkka! hiuksista lähti pituutta noin 20- 25 senttiä. Edelleen saan hiukset sujuvasti kiinni. jakauksesta mitattuna pituus nyt 21 cm

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 29 Elo 2017, 11:18
Kirjoittaja Virus
^ Samoilla linjoilla! Hippi-BSL lähti ja nyt on reilusti eteen pitenevä, takaa niskapituinen ja kerrostettu polkka. Rupesin harjaamaan tätä ensimmäistä kertaa ja Tangle Teezer lensi kädestä lattialle, koska tuttu vetovastus puuttui&nbsp; :D :D

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 27 Helmi 2018, 13:29
Kirjoittaja Anita
Pituudesta lähti noin 10cm ja väri vaihtui&nbsp; <3
https://www.instagram.com/p/Bfq6RbxFDs- ... ppinbeauty

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 12 Maalis 2018, 20:24
Kirjoittaja Manna
Pituutta lähti 30 cm ja väri muuttui takaisin tummaruskeaksi.

Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 05 Elo 2018, 14:55
Kirjoittaja Manna
Onpa hiljainen tämä(kin) ketju :P

No, tässä uusin sävy ja muoto:

https://www.instagram.com/p/BlIgCgJnbLA ... y=mannadah

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 31 Elo 2018, 21:49
Kirjoittaja helka
Hiukset lyhenivät tänään n. 10 cm. Mulla oli tosi ohuet latvat muuhun tukkaan verrattuna, kun hiustenlähdön jäljiltä uutta hiusta on kasvamassa paljon. Tilanne näytti lähinnä huonolta kerrostukselta. Ihan vielä uusi hius ei yllä latvalinjaan, mutta suunta on hyvä.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 19 Tammi 2019, 19:15
Kirjoittaja wilma
Reilusti yli hartiamittainen tukka lyheni long bobiksi. Takaa lyhyempi ja pitenee eteenpäin. Tykkään!&nbsp; :ts Tukka näyttää paaaaaljon paksummalta ja kivaa vaihtelua pitkästä aikaa.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 01 Touko 2019, 22:00
Kirjoittaja marianne
Hei kaikille! Uusvanha foorumilainen täälä moi! :D Varmaan 10-15 vuoden tauon jälkeen täälä taas <3 Tukkamuutosta tuli tuossa pääsiäisenä hetken mielijohteesta, kun pitkä letti sai vaihtua ihanaan polkkaan.

Yritin ettiä itestäni kuvaa vanhoilla hiuksilla, mutta jouduin mennä aina viime kesään Rockfesteille asti että löyty kuva, tulee vissin nykyään otettua liian vähän selfieitä ;D Mutta siis vaikka kuva on kohta vuoden vanha, niin tukka näytti ihan samalta kyllä edelleen:

Kuva

Jotenkin tuntu et tukka vaan roikku aina auki tai ponnarilla.. En juurikaan jaksanut sille tehdä ihmeitä, pesukin tuntu raskaalta ja kesti ikuisuuden. Lisäks toi imi hoitoaineita ku mikäkin sieni ja rahat väheni silmissä kun mikään ei riittänyt.. Tää polkka tuntuu niin helpolta, kevyeltä ja pirteeltä!

Kuva

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 14 Heinä 2019, 00:38
Kirjoittaja piste
Kasvatuseksperimentointi loppui BSL:ään kun ei enää huvittanut, nyt on lyhyehkö polkka. Pyysin vähän liian lyhyttä eikä tämä pituus oikein sovi, mutta kasvaahan se, ja saan puolet kiinni, mikä oli tavoitteena.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 16 Loka 2019, 11:04
Kirjoittaja kuskus
Hetken mielijohteesta tein eilen värinpoiston L'Orealin Super Blondella ja laitoin päälle cassia-henna -sekoituksen 50:50 -suhteella. Taustalla oli pitkään pinnan alla kytenyt kyllästyminen tummiin hiuksiin ja varovaisesta glossailusta huolimatta tummuneeseen kerrostuneeseen hennaan. Hiusten sävy oli kyllä kaunis, mutta kaipasin jotain muutosta ulkonäköön. Lopputulos on yllättävänkin hyvä, kultaan taittava vaalea kupari. Vielä en ole miettinyt miten toimin tumman tyvikasvun kanssa, keskityn ensin pituuksien hellimiseen värinpoistorääkin jälkeen.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 09 Kesä 2020, 20:50
Kirjoittaja rhoda
Otsishairahdus. Tokihan tämä tästä kasvaa, mutta on vaikea tottua peilikuvaan ja yksittäisiin kasvoja kutitteleviin hiuksiin... huoh.

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 28 Kesä 2020, 00:43
Kirjoittaja rhoda
Otsis! Alan jo tottua :D https://i.imgur.com/BvpTvB1.jpg

Vs: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 31 Touko 2021, 19:15
Kirjoittaja elly
Oon innostunut taas hiusten leikkaamisesta itse. Ensin lähti 7 cm latvoista ja tänään ajattelin napsaista loput kerrostusten jämät vielä pois. Kiva nähdä hiukset tasapitkinä välillä. Kokonaismitaksi tulee vähän reilu vyötärömitta.

Oon leikannut hiukset ns. kahden ponnarin taktiikalla ja suoritin itse leikkaamisen miehen partakoneella. :D Jostain syystä saan sillä paljon kauniimman jäljen kuin saksilla.

Re: Hiusmuutoksia

Lähetetty: 01 Syys 2021, 18:40
Kirjoittaja Mena
Kirkkaanpunaisella kesätukalla oli hintansa, mulla lähti aika reippaasti pituudesta kun kävin leikkauttamassa latvoista "huonot pois". Takaa pisimmät oli lähes bsl suorana (ne hapsut mitä oli kärsineistä latvoista jäljellä), leikattu u-mallisesti. Takaa lähti varmaan 10cm ja edestä/sivuilta muutama sentti, nyt on aika tasapitkät. Suoranahan nää on vähän pidemmät, mutta kiharana vaan pari senttiä yli solisluun eli onkohan tää nyt sitten long bob -mittainen. En muista milloin olisi ollut näin lyhyet. 😅 Tästä on nyt sitten hyvä kasvatella pidemmäksi ehjemmällä latvalla kun ei murene harjatessa.
Olipa muuten hyvä kokemus kun kävin uudella kampaajalla, hänelle taidan mennä toistekin. 😊