Hiusmuutoksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Vuosia, vuosia melkein bsl-mitta vaihtui eteenpäin pidennettyyn polkkaan ja vaaleita raitoja raikasti ilmettä kummasti.
Nutturakampaus bye bye ;D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
itachi

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja itachi »

Kävin kammattavana ja korvat peittävä sieni taiottiin hiuksiksi jälleen. Rakastuin päähäni.

Kuva

Päällystöyhtöä voi pörrötellä ja muovailla mielen mukaan, ja niska on yksinkertaisen täydellinen. Tuleva hiustenkasvu harmittaa jo etukäteen.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla on nyt bsl-pituinen tukka pätkäisty huomattavasti lyhyempään ja rikottuun malliin. Inspiraationa oli tämä Natalie Portmanin kuva. Lyhimmät hiukset ovat noin 20 cm ja kerrostusta on tosiaan aika paljon. Mallia pitää muotoilla, ihan pidä ja pese -mallista ei ole kyse. Tein kukkapatukoilla kiharat ja ne pysyivat hiuksissa kosteasta ilmasta huolimatta todella hyvin.

Kuva

Mullahan oli useita vuosia tasapitkä malli:

Kuva
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Epämääräisesti nyrhitty, sittemmin pipon alla kasvanut tukkaparka pääsi kampaajalle, ja muuntautui leukamittaiseksi polkaksi. Kerrostuksia vielä jäi, toivon, että syksyllä viimeistään sama malli on kokonaan ehjä.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Nyt on värjätty oman värin sävyiseksi ja leikattu sivuotsis ja hamppulatvaa kolme senttiä pois. Olen tosi tyytyväinen!  :) etenkin otsis on niin paljon kivempi kuin osasin odottaa. Tästä hyvä jatkaa kasvatusta.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja enna »

Minäkin häivyttelin latvojen ja juuren rajaa, joka on nyt huomaamaton. Oman värin kasvatus jatkuu.
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Pitkä tukka lyheni olkamittaiseksi edestä hieman pidemmäksi polkaksi. En voisi olla tyytyväisempi! Ihana.

Edit: Näkyyköhän tämä kuva... Laittamattomana tukka, mutta eiköhän siitä saa mielikuvan kuinka lyhyt se on edelliseen verrattuna  ;D

Edit vol 2: Ei näköjään näy... uusi yritys:

Kuva
Viimeksi muokannut Jenny, 08 Heinä 2015, 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Kuvia! :D

Edit. Ei näy Jennyn kuva.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 08 Heinä 2015, 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pikkuruinen itsetehty muutos: vuosikausia ollut tasapitkä otsis vaihtui vinoon otsatukkaan. Yrityksenä on siis kasvattaa otsatukka kokonaan pois ja tämä on aloitus sille. Pari kertaa olen yrittänyt samaa, mutta nopeasti kyllästynyt ja napsaissut heti otsiksen taas tasaiseksi. Lähtökohta ei siis ole kovin optimistinen tälläkään kertaa, mutta kokeillaan nyt taas :D
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja elly »

Lähtökohta: Vyötärömitta, U-hemline, tasamittainen
Lopputulos: BSL, V-hemline, kerrostettu

Olen todella tyytyväinen lopputulokseen! Ensimmäistä kertaa olen kampaamoreissun jälkeen käynyt 24/7 tuijottamassa uutta hiusmalliani peilistä  ja hipeltämässä tukkaa. Kasvot tulevat esille ihan eri tavalla lyhyempien kerrosten avulla ja hiukset pysyvät nätin kuohkeina.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Pidempi polkka vaihtui nyt lyhyeen toispuoleiseen hiustyyliin. Minä, joka aina pidin pitkistä hiuksista, huomasin, et lyhyet ovat aivan ihanat  ;D ja olen bongaillut monia ihania lyhyitä kampauksia, jotka sopivat kantajalleen täydellisesti.
Takaa siis lyhyet ja toinen puoli on lyhyempi ja toinen puoli pitempi.
Viimeksi muokannut Vivianna, 12 Heinä 2015, 09:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Kuulostaa kivalta mallilta. :)

Nyt näkyy Jennyn kuvakin ja hyvältä näyttää! :D
3b F ii
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Mulla lyheni vielä entisestään, samantyylinen kuin itachilla, mutta toinen puoli nyt ihan lyhyt ja toinen taas vähän pitempi ja taitettiin kesto/kevytvärillä pois kellertävyys. Tulipa ihanan vaalea tukka ja makee, vähän rock meininkiä, eikä aina sitä kiharaa :O.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Kyllästyin pari viikkoa sitten luomuhiukseni punertavuuteen joka aina näin kesäisin tuli todella voimakkaasti esille eikä mielestäni sopinut mulle yhtään. Olen jotain vuoden ajan harkinnut vaalentamista mutta päivän harkinta-ajan jälkeen kävinkin hakemassa Poly Colorin tummanvaalean (22). Ensin lopputulos oli aivan liian tumma ja vaikka luonnolliset raidat saivatkin hiukset näyttämään ihan kivoilta, oli se mielestäni vähän liian värikypärä. Nyt kahden viikon jälkeen tummuusasteeltaan ehkä seiskaa ja olen kerran tässä välissä taittanut viileämpään suuntaan Color Maskilla.

Tykkään, hiukset näyttää ja tuntuu nyt paremmilta kuin se päätä myöten menevä, kaikesta sähköistyvä pehko :ts
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Vaja kuukausi sitten pätkäsin polkaksi (edellisellä sivulla juttua siitä), eilen värjäsin takaisin tummaksi. Kyllä tämä tumma on niiiiiiin mun väri.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Vastaa Viestiin