Hiusmuutoksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Kuva

Violetista vihreeks ja kuivia latvoja pois :l
Väreinä Manic Panicin Venus Envy ja Enchanted Forest. Juuressa oleva Venus Envy oli vähän luiru eikä tarttunu täydellisesti. Kunhan saan sen pienen jämän käytettyä laitan koko päähän Enchanted Forestia :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Vaihdoin tukan väriä pinkistä takaisin punaiseen. Vaikka pinkki olikin muuten ihana, niin ei se kyllä mun väritykseen sopinut niin hyvin kuin punainen. Tuo mun pinkki oli siis Special Effectsin Atomic Pink (ihan järkyttävän kestävä väri kyllä, ei hievahtanut mihinkään Colour B4:llä), jota haalistelin jonkin aikaa saamatta sitä yhtään tuon vaaleammaksi. Iskin sitten päähän Special Effectsin Nuclear Rediä ja Directionsin Fireä. Ihan noin kirkas se ei ole livenä, kamera vähän vääristää. :P
Kuva
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulla on ollut useamman vuoden todella tummanruskea tukka, ja tämän ylläpito on kyllä ollut ihan yhtä tuskaa. Mun oma väri on todella vaalea, joten juurikasvu näkyy heti ja tosi rumasti.
Mä kävin tässä viikolla kampaajalla, tavoitteena nyt vaalea tuhkan värinen tukka hieman tummemmilla raidoilla, joka olisi melko lähellä myös omaa väriä.
Mä ihan yllätyin kuinka hyvin värinpoisto teki tehtävänsä! Mun tummat hiukset oli värjätty kevytvärillä, kestoväriä poistaessa asia olisi varmaan ollut ihan erilainen.

Tukka on tällähetkellä tosi vaaleanruskea/vaaleankuparin värinen sävytteen jäljiltä. Osassa hiusta on hieman kerrostuneesti tummempaa väriä ja osassa taas vaalempaa, mutta lopputulos on yllättävän tasainen ja vaalea . Mä jotenkin odotin, että näin tummasta lähdettäessä menee ainakin puoli vuotta että saan suht vaalean tukan. :D Tykkään myös tästä hieman kuparin värisestä vaaleanruskeasta, melkein tekisi mieli jäädä ylläpitämään tätä väriä, vaikka tavoitteena onkin se lähellä omaa väriä oleva.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Vajaan puolen tunnin vaikutusajalla puoliksi omanväriseen tukkaan Sante Strawberry Blonde cassia/henna/yrttiseos. Sörsseliin laitoin myös kookosöljyä ja hoitoainetta. Tuli tosi kiva, vaalea luonnonpunertava tukka. :) Ja miten hyvän tuntuinen! Tukka myös tuntuu tuuheammalta, mikä on ihanaa jättimäisen sulkasadon keskellä.
Muutos on samaan aikaan iso ja pieni - olen edelleen vaalea, mutta näytän siltä kuin minut olisi kokonaan uitettu hunajassa. :P
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Lila »

^Kuvia  ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Kyllästyin miltei omanväriseen tukkaan ja kuorrutin koko komeuden Crazy Colorin Peacock Bluella. Jei! Tummahko metsänvihreä! ...Taas.  ;D Huvittavaa miten meitä kyllästyjiä on liikenteessä nyt.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mäkin kyllästyin ;D Eilen äidin kanssa katsottiin youtubesta balayage-tutoriaaleja, ja lopputuloksena luomureuhka sai kevyen raidoituksen. Käyttämämme väriaine oli tosi mietoa ja sävymuutosta vaaleampaan on raidoissa ehkä yksi, paikoin kaksi astetta, mutta ihan riittävä kirkastus poistamaan tylsyyttä. Tosi luonnollinen, aurinkovaalennuksen näköinen lopputulos, äiti teki tosi hyvää työtä.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja elly »

bubbs kirjoitti: Mäkin kyllästyin ;D Eilen äidin kanssa katsottiin youtubesta balayage-tutoriaaleja, ja lopputuloksena luomureuhka sai kevyen raidoituksen. Käyttämämme väriaine oli tosi mietoa ja sävymuutosta vaaleampaan on raidoissa ehkä yksi, paikoin kaksi astetta, mutta ihan riittävä kirkastus poistamaan tylsyyttä. Tosi luonnollinen, aurinkovaalennuksen näköinen lopputulos, äiti teki tosi hyvää työtä.
Oliko joku tutorial selkeästi hyödyllisin? Mulla on kans balayage-kuume!  ;D
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^En löytänyt ihan täydellistä, mutta tämä on aika hyvä, vaikka tuo Guy Tang kimittääkin välillä tosi ärsyttävästi ;D

https://www.youtube.com/watch?v=ZWWdMp9DxiI
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mun tukka on nyt tavoitellussa värissä, kolme kuukautta ja kolme kampaajakäyntiä se vaati. Ylemmässä viestissä tällä sivulla tarkemmin lähtötilanteesta.  :)

Kahdella ensimmäisellä kerralla värinpoistoa ja sävyttämistä, jotta saataisiin suht tasainen lopputulos. Olaplexia laitettiin myös kahdella kertaa. Mulla vaaleni latvat ja tyvi tosi hyvin, mutta keskellä pituuksia oli ärsyttävä todella kerrostunut kohta. Viimeisimmällä kerralla raidoitettiin (ja sävytettiin), paljon pientä raitaa. Lopputulos on nyt tosi hyvä. Väri on todella lähellä omaa väriä. Seassa on vaaleampaa pientä raitaa joka vaalentaa yleisilmettä tosi paljon. Väri on nyt tuhkanvaalea ja tosi vivahteinen, koska seassa on tosiaankin paljon pientä raitaa. Voi että mä tykkään tästä!  :l  Enää ei juurikasvun värjäyskierrettä, raitoja saatan käydä laitattamassa ehkä puolen vuoden? välein lisää mutta muuten mennään nyt pitkälti hopeashampoolla ja sävytteillä.
Viimeksi muokannut wilma, 09 Kesä 2016, 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mun värjäysprosessi tummanruskeasta (värjätty) vaaleaksi alkaa olla jo aika hyvällä mallilla!  :3

En ole koskaan ennen ollut blondi, koska en ole uskaltanut rääkätä hentoja hiuksiani niin paljon ja toisaalta olen myös ajatellut mulle tumman sopivan paremmin. Nytkin haluan kuitenkin, että tyvessä on vähän tummempaa ja tykkään! Ja Olaplex!&nbsp; <3
3b F ii
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Vajaa bsl mittainen tukka lyheni lyhyeksi polkkatukaksi. Värikin on nyt kohdillaan vielä enemmän, tukkaa raidoitettiin lisää ja nyt vihdoinkin tukka on ihan kunnolla blondi! Vaaleimmat raidat ovat ihan vaalean platinan värisiä ja seassa on hieman tummempaa tuhkan väristä raitaa.
scoundrel
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Maalis 2012, 13:31

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja scoundrel »

Pitkään kasvattelin ja kasvattelin... sitten kesän alussa pätkäisin jonkun 15cm pituudesta pois. Nyt pätkin vielä lisää pois, jäljelle jäi jonkunasteinen long bob. Hiukset yltää hartioille ja ne saa vielä kiinni ponnarille, mutta näin "lyhyitä" hiuksia ei kyllä ole ollut vuosiin&nbsp; 0_0

Kuva
Ennen-kuva parin viikon takaa, ja lopputulos tältä päivältä.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Mun ylikasvanut reuhkani päätyi takaisin takaa hieman lyhempään ja edestä olkamittaiseen nättiin (minulle) lyhyeen tukkaan otsatukalla.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kävin ensimmäistä kertaa melkein 10 vuoteen kampaajalla :D Yli 15 vuoteen mulla ei ole ollut mitään mallia hiuksissa, olen antanut reuhkan vain kasvaa ja välillä itse napsinut latvoja.

Nyt lähti 20-30cm hiuksia pois, lopputulos long bob -mallinen, takaa hieman lyhyempi leikkaus. Mulla ei ole ollut näin lyhyitä hiuksia varmaan 20 vuoteen. Tykkään leikkauksesta, joskaan en ole vielä ihan varma sopiiko se minulle. Tai ehkä johtuu siitä, että kampaaja vaan rutisteli hiukset kuivaksi diffuuserilla, koska halusi nähdä miten mun luonnonkihara käyttäytyy leukkauksen kanssa. Ok, mutta lopputulos ei välttämättä näytä siltä, mitä pitäisi olla kampaajalla käynnin jälkeen. Hiukset näytti samalta kuin olisin käynyt suihkussa ja kuivannut hiukset pyyhkeeseen.

Pesen aamulla hiukset ja laitan lämpörullat päähän. Sitten näen paremmin, tykkäänkö vai en.
Vastaa Viestiin