Sivu 1/1

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 25 Elo 2014, 11:23
Kirjoittaja wilma
Mulla tulee aina kausittain sulkasatoja, ja nyt on taas se aika vuodesta näköjään. Tukkaa lähtee ihan tuhottomasti, joka harjauskerralla käteen jää kunnon kasa ja kylppärin lavuaari on täynnä tukkaa.  :# Koiran suustakin löytyi eilen mun hiuksia, tuntuu että niitä on ihan joka paikassa kun niitä irtoaa ihan tuhottomasti. Samaan aikaan hiukset kasvaa paljon nopeammin, juurikasvu taas paistaa vaikka vähän aikaa sitten vasta värjäsin tyven.  ::)

Pitänee aloittaa biotiinikuuri taas hetkeksi aikaa. Turhauttavaa ja ahdistavaa tämä tukan lähtö.

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 26 Elo 2014, 10:23
Kirjoittaja Kalevalatar
Haha mun hiukset on niiiiin takussa, että itku tässä kohta pääsee  ;D Pesin hiukset enkä käyttänyt hoitsikkaa ja sitten annoin hiusten kuivua ennen harjaamista. Tämä on ehdoton no no minulle - tarkoittaa että kiharat jämähtää siihen paikkaan, eli takkukasaksi. Tähän sopii mainiosti sanonta "kuin lehmän nuolema"  :T

edit: huh huh, hiukset oli niin pahassa jamassa, että kävin länttäämässä puoli purkkia hoitsikkaa päähän, annan sen olla siinä varmaan tunnin ja sitten huuhtelen pois.

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 26 Elo 2014, 21:56
Kirjoittaja Memmuuh
Kuva

Mullakin ollut pientä sulkasatoa tässä synnytyksen jälkeen. Hiusraja pakenee niin kuin vanhalla miehellä. ;D Noi vauvahiukset on niiin rasittavia ja aikaisemmasta kokemuksesta, kun noi tosta vähän vielä kasvaa niin niitä ei saa laitettua mitenkään vaan sojottavat sinne tänne.  ::) Tossa alapuolella siis mistä nostin vähän nuita hiuksia, pitäisi niiden olla yhtä pitkiä kun se nostettu osio. Tuo nostettu osiokaan ei meinaa pysyä oikealla paikallaan, kun siinä välissä on puolikalju läntti. ;D

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 28 Elo 2014, 12:05
Kirjoittaja wilma
^ Ohops. Mullakin menee muuten samoissa kohdin tuollainen vauvahiusraja, molemmin puolin päätä. Samoin otsan kohdalla hiusrajalla on vauvahiuksia ja niskassa.

Vauvahiuksia on kyllä aika mahdoton saada laitettua mitenkään, ne on ihan erilaista tukkaa kuin muualla päässä. Sellaista pehmeää lyhyttä villaa.  :D Eipä nuolle oikein voi mitään, mulla on aina ollut hiusraja tuollainen. Lähinnä ihmetyttää ne, joilla on täydellisen suora hiusraja.  ;D

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 29 Elo 2014, 22:45
Kirjoittaja Kathy
Näytän karmaisevalta ihan vain sen takia, että mun Ebaysta tilaamat Colour b4 -pakkaukset jumittaa jossain Suomen ja Iso-Britannian välillä! Pitäisi päästä poistamaan oranssia väriä, joka alkaa olla äärimmäisen kulahtanut ja vaaleaa tyvikasvua puskee koko ajan lisää. Kunnon pubiruusulook, hyi. Joka päivä odotan postia kuin kuuta nousevaa...

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 07 Syys 2014, 13:59
Kirjoittaja versicolori
Ärsyttää. Sain elvytettyä kesän kuivattamat latvat kuntoon ja nyt hiukset on ihanan pehmeät ja siloiset ja aijai... mutta tuttuun tapaan syksyn kunniaksi päänahka suutahti ja pään oikea etupuoli alkoi hilseilemään inhasti  :( Joka päiväiset pesut rutiiniksi, lääkesampoot käyttöön ja tyven vahtaaminen ja nyppiminen alkakoon.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 26 Syys 2014, 16:06
Kirjoittaja evergreen
Valitanpa nyt vaikka tännekin muutaman päivän takaisesta Fructis-hajotuksesta, josta avauduin asiaankuuluvasti Fructis-ketjussakin. Densify-hoitis jämähti yhdestä käyttökerrasta tukkaan, ja haisi ja tuntui siinä ainakin viiden sulfaattipesun läpi. Fructis itsessään ei ole hiuksilleni mitään hirveää tai yleensäkään jämähtävää, mutta kyseisessä hoitiksessa on samaa töhnää kuin muissakin Lorkun paksuntavissa linjoissa nykyään, ja moinen kalvotus ei oikein ollut mieluisa kokemus. Nyt on pesuja takana taas useampi, ja ainakin Densifyn tuoksu alkaa olla kadonnut hiuksista. Puteli lepää roskapussissa.

Koin kyllä tämän inhotuksen yhteydessä jonkinlaisen valaistumisen. Tajusin inhoavani kaikkea keinotekoisen tuntuista ja hajuista ja hiuksiin tai iholle pitkäksi aikaa jäävää niin paljon, että ei yksinkertaisesti kannata enää ostaa yhtään mitään muuta kuin simppeleitä ja kevyitä perusjuttuja, vaikka sitten kuinka toivoisi parempaa tukkaa ja näkisi vetoavia mainoslauseita. Iso osa hiustuotteista (myös luonnonkosmetiikan puolella) sisältää monia haitallisia aineita, ja aina se on mua vaivannut, mutta nyt jotenkin selkeni ajatus siitä, että mun ei tosiaankaan tarvitse niihin haitallisiin koskea. Voin tyytyä siihen, mitä saan jollain puhtaammalla. Ainakaan ei sitten inhota ja ahdista. Ehkä olen joskus taas toista mieltä, mutta nyt olkoon näin.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 26 Loka 2014, 15:56
Kirjoittaja Eudokia
Viikon etelänreissu teki hiuksista korput, vaikka suojasin olevinaan auringolta. Nyt elvyttelen tehohoidoilla ja öljyillä. Olen myös tullut pituussokeaksi: reilu BSL-mitta näyttää lyhyeltä. Tyytyväinen olen sentään otsikseen, joka on kasvanut haluamaani mittaan eli kulmakarvoihin asti.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 05 Marras 2014, 08:53
Kirjoittaja Hallonnikas
Päänahka hilseilee ja kutisee heti kun pesuväli venähti päivän pitemmäksi. Lisäksi tukka on typerän mittainen ja näyttää rumalta melkein miten tahansa laitettuna. Onneksi alkaa olla pipokausi ja voin vaan antaa tukan kasvaa rauhassa piilossa, silloin ainakaan muut eivät päädy näkemään karmeaa kuontaloani.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 19 Marras 2014, 19:26
Kirjoittaja wilma
Voi jestas miten vaikea tälläistä kerrostettua tukkaa on saada nutturalle.  ;D Ihan jäätävän rumalla pörrönutturalla menty tänään kokopäivä, kyllä huokaisin helpotuksesta kun sai laittaa iltapäivällä pipon päähän. Kasvaisipa tukka edes sen sentin tai kaksi että nuttura onnistuu siististi.  >:(

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 14 Joulu 2014, 22:50
Kirjoittaja Hallonnikas
Nönnönnöö. Toisena päivänä tukka näyttää kivalta, toisena hirveältä. Kasvaisi nyt vaan vauhdilla. Tai niinhän se kasvaakin ihan hyvää tahtia, mutta ei kai se siltä näytä jos sitä parin päivän välein vahtaa.

Ja hennattujen hiusten kuvien katselu pitäisi kieltää multa kokonaan. Tykkään kyllä omasta väristäni, mutta... kun punainenkin sopii niin uskomattoman hyvin! Yhyhyy!

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 28 Joulu 2014, 21:53
Kirjoittaja Kauris
Ärsyttää ihan sikana. Tuntuu että tällä kertaa Colormask ei tarttunut lainkaan hiuksiin. Pesin tukan volyme-shampoolla, jonka luulisi avaavan hiussuomuja kyllä aikalailla yhtä lailla kuin syväputsari. Väri myös sai muhia päässä 15 minuuttia. Huoh. :(

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 21 Maalis 2015, 17:55
Kirjoittaja Kauris
Oon vähän laiminlyönyt hiustenhoitoa ja nyt tutkailin latvoja, ja löysin sieltä monihaaraisia... Joo, latvoissa on yhä vanhat vaalennukset eikä hiuksiini ole kajottu saksilla vuoteen. Silti plööh.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 22 Maalis 2015, 22:56
Kirjoittaja catjuska
Kävin kampaajalla enkä osannut selittää tarpeeksi tarkasti millaisen tukan haluan. Leikatessa silmälasit pitää ottaa pois päästä, niin en sit tajunnut että välilä olisi ollut hyvä vilkaista. Nyt mun otsari ei asetu yhtään mitenkään, olisi pitänyt hälytyskellojen soida siinä kohtaa kun kampaaja käytti suoristusrautaa otsiksen muotoiluun  >:( Voihan ahistus!

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 28 Touko 2015, 16:37
Kirjoittaja Marie Corelli
Leikkuutin hiukseni pari viikkoa sitten ja en ole ollenkaan tyytyväinen uuteen kampaukseeni. Kasvatus oli hyvässä vauhdissa ja sitten piti saada lyhyt tukka takaisin. Nyt hiukseni tuntuvat järkyttävän ohuilta, millään en saa tuuheutta ja kampaus menee laittamisen jälkeen nopeasti päätä myöten. Minulla on kuva ajalta ennen kampaamokäyntiä ja näytän kuvassa todella hyvätä, joten harmittaa todella paljon  >:(.

Edit. Ei voi varmaan tehdä muuta kuin odottaa, että tämä kasvaa taas.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 30 Heinä 2015, 08:36
Kirjoittaja enna
Menin illalla väsyneenä märillä hiuksilla nukkumaan, mitä ei kannattaisi tehdä koskaan. Aukiharjasin aamulla ja melkoinen pörrökasa siitä tulikin!

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 01 Elo 2015, 09:13
Kirjoittaja Mir
Juurikasvu! Oon tehnyt päähäni pari vaalennuspesua keväällä ja nyt mulla on ihan selkeä maantienharmaa juurikasvu. Kun tukka on puhtaana sitä ei erota lähes lainkaan, mutta yksikin hikinen työpäivä ja siellähän se loistaa... Tilasin ebaysta sellaisen värjäyssudin, jossa on piikki toisessa päässä jotta saisin jotenkin sitä jossain vaiheessa piiloon ettei tarvitsisi vaalennuspestä taas koko päätä. Ääh! Ei mun pitänyt joutua vaalennuskierteeseen!

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 11 Elo 2015, 21:42
Kirjoittaja Marie Corelli
Suututtaa, kun aamulla käyttää aikaa hiusten föönaamiseen muotovaahdon kanssa ja tulos on sama kuin ilman hiustenlaittoa. Kun käytän harjaa ja hiustenkuivaajaa, niin tulos on siedettävä, mutta diffuuserilla tuloksena on lättätukka. Pitää kokeilla jotain toista muotoiluainetta.

Välillä hiukset olivat ihanat ilman mitään muotoilutuotteita ja föönausta, mutta nyt taas eivät ole. Leikata en saa, koska nyt olen päättänyt kasvattaa hiuksia ja kasvatus etenee hyvää vauhtia.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 25 Elo 2015, 12:47
Kirjoittaja Kauris
Taas vaihteeksi latvat on ihan heinäpelto. :-X Pakko ne on leikata, kun Mill Creekin rekku ei pitänyt niitä sileinä edes seuraavaan pesuun asti. Yhy yhy en haluis luopuu pituudesta, vali vali. Mut kuitenkaan mul ei oo rohkeutta kokeilla mitään uutta kivaa leikkausta.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 25 Elo 2015, 12:55
Kirjoittaja Kalevalatar
Pesin hiukset sunnuntai iltana ja laitoin sormikiharat yöksi. Aamulla tein sen virheen, että laitoin hiuksiin yhtä kakkaa hiuslakkaa jonka ostin kerran. Tuloksena todella likaisen tuntuiset hiukset jo samana päivänä ja kiireessä en pessyt hiuksia tänä aamuna. Tulos, täydellinen rasvaletti, jota ei pysty mitenkään peittämään  ;D

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 28 Loka 2015, 06:55
Kirjoittaja elly
Takana sängyssä pyöritty uneton yö ja hiukset on yhtä lättänyyden ja takkuisuuden herttaista komboa. Onneksi tämän päivän edustustehtävän pukukoodiin kuuluu hattu. ;D

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 05 Kesä 2016, 13:34
Kirjoittaja Crysania
Ärsyttää ihan suunnattomasti tuo noin kämmenen kokoinen läntti päälaen oikealla sivulla missä kasvaa hiuksia todella vähän. Tänään aamulla herätessä olivat hiukset yön aikana jotenkin menneet sopivasti sellaiselle jakaukselle, että näytin siitä kohtaa kaljuuntuvalta. Normaalisti pidän hiuksia niin, että tuo läntti peittyy mutta varsinkin hiusten rasvoittuessa hiukset menevät usein juurikin siitä kohtaa sellaisille pyörteille, että tuo hyvin vähähiuksinen kohta näkyy hyvin.

Enkä kyllä usko, että tuolle voi tehdä oikein mitään. Äidillä on samassa kohtaa samanlainen läntti. Jos minulla alkaa  hiukset vielä ohenemaan vanhemmiten samaan tahtiin niin sheivaan kyllä pääni kaljuksi. Onneksi nykyään on olemassa kivan näköisiä peruukkeja sentään. :P

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 11:34
Kirjoittaja bubbs
Bsl taitaa sitten olla mun maksimipituus luomutukallakin. Kyllä se kasvaa siitä yli, mutta latvat alkaa harottaa tosi raivolla ja oheneminen on vaan rumaa. Pyysin äitiä tasaamaan mun latvojani, ja hän veti sen tuohon bsl-mittaan saakka sanoen, että tämä näyttää niin kamalta, että ihan pakko.

Nyt toki hiukset näyttävät reilun trimmaamisen jälkeen ihanan terveiltä, paksuilta ja jänteviltä, mutta niin älyttömän lyhyiltä. Ärsyttää sikana, kuvittelin, että luomuvärin kasvattaminen olisi auttanut tuohon tilanteeseen >:(

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 16 Kesä 2016, 14:42
Kirjoittaja Monty
Apua mulla on hirvee permis! Aamuinen co-pesu, hoitava suihke+öljy ja hirveän kostea ja sateinen ilma= luonnonkihara on räjähtänyt käsiin  ::)

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 17 Kesä 2016, 14:51
Kirjoittaja Kalevalatar
Monty kirjoitti: Apua mulla on hirvee permis! Aamuinen co-pesu, hoitava suihke+öljy ja hirveän kostea ja sateinen ilma= luonnonkihara on räjähtänyt käsiin  ::)
Mä meinasin JUST ihan postata tämän saman :D

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 17 Kesä 2016, 19:02
Kirjoittaja Morrigan
^^&^Kuva!

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 21 Kesä 2016, 13:14
Kirjoittaja Monty
Mä otin  ;D
Tää oli vielä hirveempi megapörrö livenä... vittu mikä otsakiekurapyörre.

Kuva

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 21 Kesä 2016, 13:44
Kirjoittaja Kalevalatar
Ihanaa että jollain muullakin :D Joku päivä mä otan kuvan mun sivusiivistä, kun ne sojottaa. Olen kuin lentoonlähtevä harakan peräperse.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 21 Kesä 2016, 19:02
Kirjoittaja Morrigan
Monty, oi miten herkullinen tilanne päästä testailemaan kaikkia curly girl-geelejä! :D

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 22 Kesä 2016, 12:53
Kirjoittaja SC
En jaksa hiusten pesuvälin venyttämistä tai juurikasvua. Värjäsin hiukset taas omasta luonnollisesta väristä ohi peittäessäni keltaisia latvoja  ;D. Ensi kerralla kampaajalle.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 12 Heinä 2016, 10:02
Kirjoittaja Triina
Iho tykkää kesästä kuin hullu puurosta, mutta tukka ei sitten todellakaan  >:( Mulla on lyhyt, ohut, helposti vaurioituva luonnonkihara, joka tässä mitassa pysyy kuitenkin yleensä vielä siivona. Nyt tämä on niin pörröistä ja karheaa söhröä etenkin sivuilta, että näytän lähinnä kiinanpalatsikoiralta. Kaikki kuumakäsittelyt vaurioittavat hiusta suhteessa varsin paljon, mutta ilman ei voi auki pitää ja kuivashampoo-lakka-kerros rasittaa entisestään.

Oiskohan Olaplexistä mitään iloa tällaiseen hattaraan?

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 12 Heinä 2016, 14:12
Kirjoittaja Memmuuh
^ Ei se Olaplex ainakaan hirveästi maksa kokeilla jos tilaa kotiin Ebaystä. Muistaakseni esim. samplet 10ml ykköstä ja 20ml kakkosta oli jotain 12e kun tilasin siskolle kertakäsittelyyn ja sinun hiuksiin taitaisi riittää kahteen kertaan. Noita samplesettejä on monen kokoisia.

Vaikka tässä:
http://m.ebay.co.uk/itm/OLAPLEX-No-1-10 ... nav=SEARCH

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 13 Loka 2016, 20:15
Kirjoittaja Marie Corelli
Tuntuu, että hyvin monella on nykyisin paksu tukka. Nöen usein kadehdittavan paksuja lettejä. Itselläni on ohut lirutukka, johon ei paksua lettiä saa unessakaan. Syön lisäravinteitakin osaksi sen takia, että tukka tuuhenisi. Taitaa olla turha toivo  :(.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 13 Loka 2016, 21:35
Kirjoittaja enna
^Mun parilla kaverilla on aika ohut tukka, ja voi että miten helppo ja nopea se on muotoilla! Itselläni ajattelen olevan keskipaksu tukka, ei tätä jaksa eikä ehdi laittaa yhtä paljon/usein. Pituuttakin on lähemmäs mid-backiin, eli jos kiharoita kaipaa, niin siihen saakin sitten käyttää aikaa.

Puolensa siis kaikella, helpoimmalla pääsee jos hyväksyy oman tilanteen ja opettelee vaikka ottamaan siitä omastaan kaiken irti :) Mäkin olen lopettanut haaveilun vielä paksummasta ponnarinympäryksestä ja olen tyytyväisempi tukkaan.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 13 Loka 2016, 21:49
Kirjoittaja Memmuuh
^ Joo ja menee esim. vähemmän hoitoainettakin. ;D

T. Lirutukka ::)

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 14 Loka 2016, 14:33
Kirjoittaja Marie Corelli
^On tässä se hyvä puoli, että tämä kuivaa todella nopeasti. Muotoilutuotteilla saa vähän tuuheamman tukan, mutta en jaksa aina läträtä niillä. Kun olen kotona, niin en laita hiuksia mitenkään. Treffeille ja jumppaan mennessä laitan, jos siltä tuntuu.

Katsoin juuri valokuvaa n. 15 vuoden takaa, eikä tämänhetkinen tilanne taida juuri poiketa siitä.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 14 Loka 2016, 20:01
Kirjoittaja Manna
enna kirjoitti: Puolensa siis kaikella, helpoimmalla pääsee jos hyväksyy oman tilanteen ja opettelee vaikka ottamaan siitä omastaan kaiken irti :) Mäkin olen lopettanut haaveilun vielä paksummasta ponnarinympäryksestä ja olen tyytyväisempi tukkaan.
Mä olen samoilla linjoilla, jokaisessa on omat hyvät puolensa. Kun itsellä on tosi tuuheat hiukset niin kyllä sitä monesti toivoo, että ne olisi  helpompi laittaa ja kesällä kuumalla ilmalla sellainen lämmittävä matto selässä on karmea tunne ;)

Ohuemmista hiuksista saa tuuheamman näköiset värjäämällä, värjääminen paksuntaa hiuksen. Käsittääkseni millään lisäravinteella ei ole mahdollista muuttaa hiuksen luontaista "koostumusta", korjatkaa jos olen väärässä.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 14 Loka 2016, 20:24
Kirjoittaja Marie Corelli
^En halua värjäyskierteeseen ja välttelen hiusvärejä kemikaalien vuoksi. Ei tämä tukka koko aikaa ärsytä, mutta miten niin monilla onkin paksut hiukset. Huonona päivänä voi harmittaa, mutta muuten tulen tukkani kanssa ihan hyvin toimeen.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 19 Loka 2016, 09:58
Kirjoittaja Mir
Lirutukka ärsyttää täällä myös! Kuivashampoo toimii kyllä hyvin mun päähäni ja antaa pienelläkin määrällä tuuheuttavan vaikutuksen. Tällä hetkellä on käytössä itse asiassa hiuspuuteriksi nimetty tuote Four Reasonilta.

Lisäksi haluan valittaa takaraivolla olevasta "kaljusta" kohdasta, joka on ilmeisesti joku hiuskierre, jossa hiukset kasvavat ikäänkuin jakaukselle oudosti ja eivät tosiaan asetu siitä suoraan. Näyttää siis pieneltä kaljulta kun iho paistaa läpi täysin randomissa kohtaa.  ::)

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 19 Loka 2016, 14:28
Kirjoittaja Lila
Perhana, että piti mennä suoravärien kanssa taas pelleilemään. Joo, olihan siinä pituudessa vähän turhaa lämpöä - ja joo, eihän nuo kestovärit meinaa millään pysyä... ...mutta mieluummin haalea ja liian kultainen maantie kuin tämänhetikinen epämääräinen väripläjäys.


Muutama päivä pikkumyynutturaa, muutama hoitoainemuhitus ja pesu, sitten taas maantieväriä kestona päälle. Toivottavasti tasoittuu...

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 14 Loka 2017, 17:19
Kirjoittaja wilma
Sadekelit pörröönnyttää tukkaa ihan valtavasti. Ärsyttävää. Märkä nuttura on myös muotouttaa hiukset ihan kummallisiksi, mutta kun aukikaan ei voi pitää.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 15 Loka 2017, 13:59
Kirjoittaja helka
Hormonaalisten muutosten takia hiukset on nykyään pestävä joka toinen päivä kuin aiemmin riitti joka neljäs päivä. Samaisten hormonaalisten muutosten ja pitkään jatkuneen älyttömän stressin seurauksena hiuksia myös lähtee tosi paljon ja tukka on selvästi ohentunut. Kampaaja sanoi, että uutta hiusta on kasvamassa paljon, mutta aika kauan kestää, että BSL-mittainen tukka palautuu normaaliksi.  :(

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 09 Kesä 2020, 21:05
Kirjoittaja rhoda
Eilen leikattu otsis korostaa mun tummentunutta hiusta. Tähän asti oon aina tosi paljon tykännyt omasta väristäni mutta nyt siitä tuntuu kadonneen sävykkyys ja eloisuus. Myös ohimohiusten ohuus paistaa nyt silmään.

Tämän kun yhdistää siihen että täytin viikko sitten 40 niin se ois identiteettikriisin paikka...

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 10 Kesä 2020, 12:02
Kirjoittaja Kauris
Pitäs leikata kuivia latvoja ihan reippaasti, tuntuu et ne on semmoiset ettei mikään määrä öljyä tai hoitoainetta enää tee mitään. Mut en saa leikattua itse ainakaan siististi ja kavereihin pitäis pitää etäisyyttä. Mööh.

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 05 Elo 2020, 08:01
Kirjoittaja elly
Mun hiukset on ehkä saavuttaneet sen pisteen, että ne on liian pitkät. Näin itsestäni otettuja kuvia ja mun hiukset vaan roikkuu ja latvatkin on jotenkin typerän "suoraan leikatun näköiset". En tiedä yhtään miten näin pitkiin hiuksiin lähtisi hakemaan jotain mallia. Laitettunahan näistä saa todella näyttävät ja pidän siitä, mutta arkena ei ole kyllä aikaa sellaiseen...

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Lähetetty: 25 Elo 2020, 16:54
Kirjoittaja naapio
Yritän kuluttaa Fudgen violettia shampoota ja hoitista pois pesemällä niillä aina silloin tällön. Eilen oli se päivä taas ja nyt tukka tuntuu inhotavalta. Se on liru ja liukas ja ohut ja tottelematon. Aivan erilainen, kuin vakkarishampoollani pestynä.