Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulla tulee aina kausittain sulkasatoja, ja nyt on taas se aika vuodesta näköjään. Tukkaa lähtee ihan tuhottomasti, joka harjauskerralla käteen jää kunnon kasa ja kylppärin lavuaari on täynnä tukkaa.  :# Koiran suustakin löytyi eilen mun hiuksia, tuntuu että niitä on ihan joka paikassa kun niitä irtoaa ihan tuhottomasti. Samaan aikaan hiukset kasvaa paljon nopeammin, juurikasvu taas paistaa vaikka vähän aikaa sitten vasta värjäsin tyven.  ::)

Pitänee aloittaa biotiinikuuri taas hetkeksi aikaa. Turhauttavaa ja ahdistavaa tämä tukan lähtö.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Haha mun hiukset on niiiiin takussa, että itku tässä kohta pääsee  ;D Pesin hiukset enkä käyttänyt hoitsikkaa ja sitten annoin hiusten kuivua ennen harjaamista. Tämä on ehdoton no no minulle - tarkoittaa että kiharat jämähtää siihen paikkaan, eli takkukasaksi. Tähän sopii mainiosti sanonta "kuin lehmän nuolema"  :T

edit: huh huh, hiukset oli niin pahassa jamassa, että kävin länttäämässä puoli purkkia hoitsikkaa päähän, annan sen olla siinä varmaan tunnin ja sitten huuhtelen pois.
Viimeksi muokannut Kalevalatar, 26 Elo 2014, 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Kuva

Mullakin ollut pientä sulkasatoa tässä synnytyksen jälkeen. Hiusraja pakenee niin kuin vanhalla miehellä. ;D Noi vauvahiukset on niiin rasittavia ja aikaisemmasta kokemuksesta, kun noi tosta vähän vielä kasvaa niin niitä ei saa laitettua mitenkään vaan sojottavat sinne tänne.  ::) Tossa alapuolella siis mistä nostin vähän nuita hiuksia, pitäisi niiden olla yhtä pitkiä kun se nostettu osio. Tuo nostettu osiokaan ei meinaa pysyä oikealla paikallaan, kun siinä välissä on puolikalju läntti. ;D
Viimeksi muokannut Memmuuh, 27 Elo 2014, 09:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Ohops. Mullakin menee muuten samoissa kohdin tuollainen vauvahiusraja, molemmin puolin päätä. Samoin otsan kohdalla hiusrajalla on vauvahiuksia ja niskassa.

Vauvahiuksia on kyllä aika mahdoton saada laitettua mitenkään, ne on ihan erilaista tukkaa kuin muualla päässä. Sellaista pehmeää lyhyttä villaa.  :D Eipä nuolle oikein voi mitään, mulla on aina ollut hiusraja tuollainen. Lähinnä ihmetyttää ne, joilla on täydellisen suora hiusraja.  ;D
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Näytän karmaisevalta ihan vain sen takia, että mun Ebaysta tilaamat Colour b4 -pakkaukset jumittaa jossain Suomen ja Iso-Britannian välillä! Pitäisi päästä poistamaan oranssia väriä, joka alkaa olla äärimmäisen kulahtanut ja vaaleaa tyvikasvua puskee koko ajan lisää. Kunnon pubiruusulook, hyi. Joka päivä odotan postia kuin kuuta nousevaa...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Ärsyttää. Sain elvytettyä kesän kuivattamat latvat kuntoon ja nyt hiukset on ihanan pehmeät ja siloiset ja aijai... mutta tuttuun tapaan syksyn kunniaksi päänahka suutahti ja pään oikea etupuoli alkoi hilseilemään inhasti  :( Joka päiväiset pesut rutiiniksi, lääkesampoot käyttöön ja tyven vahtaaminen ja nyppiminen alkakoon.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Valitanpa nyt vaikka tännekin muutaman päivän takaisesta Fructis-hajotuksesta, josta avauduin asiaankuuluvasti Fructis-ketjussakin. Densify-hoitis jämähti yhdestä käyttökerrasta tukkaan, ja haisi ja tuntui siinä ainakin viiden sulfaattipesun läpi. Fructis itsessään ei ole hiuksilleni mitään hirveää tai yleensäkään jämähtävää, mutta kyseisessä hoitiksessa on samaa töhnää kuin muissakin Lorkun paksuntavissa linjoissa nykyään, ja moinen kalvotus ei oikein ollut mieluisa kokemus. Nyt on pesuja takana taas useampi, ja ainakin Densifyn tuoksu alkaa olla kadonnut hiuksista. Puteli lepää roskapussissa.

Koin kyllä tämän inhotuksen yhteydessä jonkinlaisen valaistumisen. Tajusin inhoavani kaikkea keinotekoisen tuntuista ja hajuista ja hiuksiin tai iholle pitkäksi aikaa jäävää niin paljon, että ei yksinkertaisesti kannata enää ostaa yhtään mitään muuta kuin simppeleitä ja kevyitä perusjuttuja, vaikka sitten kuinka toivoisi parempaa tukkaa ja näkisi vetoavia mainoslauseita. Iso osa hiustuotteista (myös luonnonkosmetiikan puolella) sisältää monia haitallisia aineita, ja aina se on mua vaivannut, mutta nyt jotenkin selkeni ajatus siitä, että mun ei tosiaankaan tarvitse niihin haitallisiin koskea. Voin tyytyä siihen, mitä saan jollain puhtaammalla. Ainakaan ei sitten inhota ja ahdista. Ehkä olen joskus taas toista mieltä, mutta nyt olkoon näin.
1cFii, oma väri.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Viikon etelänreissu teki hiuksista korput, vaikka suojasin olevinaan auringolta. Nyt elvyttelen tehohoidoilla ja öljyillä. Olen myös tullut pituussokeaksi: reilu BSL-mitta näyttää lyhyeltä. Tyytyväinen olen sentään otsikseen, joka on kasvanut haluamaani mittaan eli kulmakarvoihin asti.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Päänahka hilseilee ja kutisee heti kun pesuväli venähti päivän pitemmäksi. Lisäksi tukka on typerän mittainen ja näyttää rumalta melkein miten tahansa laitettuna. Onneksi alkaa olla pipokausi ja voin vaan antaa tukan kasvaa rauhassa piilossa, silloin ainakaan muut eivät päädy näkemään karmeaa kuontaloani.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja wilma »

Voi jestas miten vaikea tälläistä kerrostettua tukkaa on saada nutturalle.  ;D Ihan jäätävän rumalla pörrönutturalla menty tänään kokopäivä, kyllä huokaisin helpotuksesta kun sai laittaa iltapäivällä pipon päähän. Kasvaisipa tukka edes sen sentin tai kaksi että nuttura onnistuu siististi.  >:(
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Nönnönnöö. Toisena päivänä tukka näyttää kivalta, toisena hirveältä. Kasvaisi nyt vaan vauhdilla. Tai niinhän se kasvaakin ihan hyvää tahtia, mutta ei kai se siltä näytä jos sitä parin päivän välein vahtaa.

Ja hennattujen hiusten kuvien katselu pitäisi kieltää multa kokonaan. Tykkään kyllä omasta väristäni, mutta... kun punainenkin sopii niin uskomattoman hyvin! Yhyhyy!
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Ärsyttää ihan sikana. Tuntuu että tällä kertaa Colormask ei tarttunut lainkaan hiuksiin. Pesin tukan volyme-shampoolla, jonka luulisi avaavan hiussuomuja kyllä aikalailla yhtä lailla kuin syväputsari. Väri myös sai muhia päässä 15 minuuttia. Huoh. :(
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Oon vähän laiminlyönyt hiustenhoitoa ja nyt tutkailin latvoja, ja löysin sieltä monihaaraisia... Joo, latvoissa on yhä vanhat vaalennukset eikä hiuksiini ole kajottu saksilla vuoteen. Silti plööh.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Kävin kampaajalla enkä osannut selittää tarpeeksi tarkasti millaisen tukan haluan. Leikatessa silmälasit pitää ottaa pois päästä, niin en sit tajunnut että välilä olisi ollut hyvä vilkaista. Nyt mun otsari ei asetu yhtään mitenkään, olisi pitänyt hälytyskellojen soida siinä kohtaa kun kampaaja käytti suoristusrautaa otsiksen muotoiluun&nbsp; >:( Voihan ahistus!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Leikkuutin hiukseni pari viikkoa sitten ja en ole ollenkaan tyytyväinen uuteen kampaukseeni. Kasvatus oli hyvässä vauhdissa ja sitten piti saada lyhyt tukka takaisin. Nyt hiukseni tuntuvat järkyttävän ohuilta, millään en saa tuuheutta ja kampaus menee laittamisen jälkeen nopeasti päätä myöten. Minulla on kuva ajalta ennen kampaamokäyntiä ja näytän kuvassa todella hyvätä, joten harmittaa todella paljon&nbsp; >:(.

Edit. Ei voi varmaan tehdä muuta kuin odottaa, että tämä kasvaa taas.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 28 Touko 2015, 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin