Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja enna »

Menin illalla väsyneenä märillä hiuksilla nukkumaan, mitä ei kannattaisi tehdä koskaan. Aukiharjasin aamulla ja melkoinen pörrökasa siitä tulikin!
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Mir »

Juurikasvu! Oon tehnyt päähäni pari vaalennuspesua keväällä ja nyt mulla on ihan selkeä maantienharmaa juurikasvu. Kun tukka on puhtaana sitä ei erota lähes lainkaan, mutta yksikin hikinen työpäivä ja siellähän se loistaa... Tilasin ebaysta sellaisen värjäyssudin, jossa on piikki toisessa päässä jotta saisin jotenkin sitä jossain vaiheessa piiloon ettei tarvitsisi vaalennuspestä taas koko päätä. Ääh! Ei mun pitänyt joutua vaalennuskierteeseen!
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Suututtaa, kun aamulla käyttää aikaa hiusten föönaamiseen muotovaahdon kanssa ja tulos on sama kuin ilman hiustenlaittoa. Kun käytän harjaa ja hiustenkuivaajaa, niin tulos on siedettävä, mutta diffuuserilla tuloksena on lättätukka. Pitää kokeilla jotain toista muotoiluainetta.

Välillä hiukset olivat ihanat ilman mitään muotoilutuotteita ja föönausta, mutta nyt taas eivät ole. Leikata en saa, koska nyt olen päättänyt kasvattaa hiuksia ja kasvatus etenee hyvää vauhtia.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Taas vaihteeksi latvat on ihan heinäpelto. :-X Pakko ne on leikata, kun Mill Creekin rekku ei pitänyt niitä sileinä edes seuraavaan pesuun asti. Yhy yhy en haluis luopuu pituudesta, vali vali. Mut kuitenkaan mul ei oo rohkeutta kokeilla mitään uutta kivaa leikkausta.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Pesin hiukset sunnuntai iltana ja laitoin sormikiharat yöksi. Aamulla tein sen virheen, että laitoin hiuksiin yhtä kakkaa hiuslakkaa jonka ostin kerran. Tuloksena todella likaisen tuntuiset hiukset jo samana päivänä ja kiireessä en pessyt hiuksia tänä aamuna. Tulos, täydellinen rasvaletti, jota ei pysty mitenkään peittämään&nbsp; ;D
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja elly »

Takana sängyssä pyöritty uneton yö ja hiukset on yhtä lättänyyden ja takkuisuuden herttaista komboa. Onneksi tämän päivän edustustehtävän pukukoodiin kuuluu hattu. ;D
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Ärsyttää ihan suunnattomasti tuo noin kämmenen kokoinen läntti päälaen oikealla sivulla missä kasvaa hiuksia todella vähän. Tänään aamulla herätessä olivat hiukset yön aikana jotenkin menneet sopivasti sellaiselle jakaukselle, että näytin siitä kohtaa kaljuuntuvalta. Normaalisti pidän hiuksia niin, että tuo läntti peittyy mutta varsinkin hiusten rasvoittuessa hiukset menevät usein juurikin siitä kohtaa sellaisille pyörteille, että tuo hyvin vähähiuksinen kohta näkyy hyvin.

Enkä kyllä usko, että tuolle voi tehdä oikein mitään. Äidillä on samassa kohtaa samanlainen läntti. Jos minulla alkaa&nbsp; hiukset vielä ohenemaan vanhemmiten samaan tahtiin niin sheivaan kyllä pääni kaljuksi. Onneksi nykyään on olemassa kivan näköisiä peruukkeja sentään. :P
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Bsl taitaa sitten olla mun maksimipituus luomutukallakin. Kyllä se kasvaa siitä yli, mutta latvat alkaa harottaa tosi raivolla ja oheneminen on vaan rumaa. Pyysin äitiä tasaamaan mun latvojani, ja hän veti sen tuohon bsl-mittaan saakka sanoen, että tämä näyttää niin kamalta, että ihan pakko.

Nyt toki hiukset näyttävät reilun trimmaamisen jälkeen ihanan terveiltä, paksuilta ja jänteviltä, mutta niin älyttömän lyhyiltä. Ärsyttää sikana, kuvittelin, että luomuvärin kasvattaminen olisi auttanut tuohon tilanteeseen >:(
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Monty »

Apua mulla on hirvee permis! Aamuinen co-pesu, hoitava suihke+öljy ja hirveän kostea ja sateinen ilma= luonnonkihara on räjähtänyt käsiin&nbsp; ::)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Monty kirjoitti: Apua mulla on hirvee permis! Aamuinen co-pesu, hoitava suihke+öljy ja hirveän kostea ja sateinen ilma= luonnonkihara on räjähtänyt käsiin&nbsp; ::)
Mä meinasin JUST ihan postata tämän saman :D
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^^&^Kuva!
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Monty »

Mä otin&nbsp; ;D
Tää oli vielä hirveempi megapörrö livenä... vittu mikä otsakiekurapyörre.

Kuva
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Ihanaa että jollain muullakin :D Joku päivä mä otan kuvan mun sivusiivistä, kun ne sojottaa. Olen kuin lentoonlähtevä harakan peräperse.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Monty, oi miten herkullinen tilanne päästä testailemaan kaikkia curly girl-geelejä! :D
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja SC »

En jaksa hiusten pesuvälin venyttämistä tai juurikasvua. Värjäsin hiukset taas omasta luonnollisesta väristä ohi peittäessäni keltaisia latvoja&nbsp; ;D. Ensi kerralla kampaajalle.
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Vastaa Viestiin