Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Cutrin BIO+ Balance Care, Dryness Relief hoitoaine - tämän firman hoitoaineista suosikkini, miellyttäväntuntuinen ja -tuoksuinen, teho riittää selvittämään ilman lähmäystä ja raskassoutuisuutta. Hankin aina silloin tällöin hiuspäivien tarjouksista.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

L’oreal professionel serie expert intense repair shampoo - Yksi minun lempishampoista. Eli ostan varmasti jossain vaiheessa lisää.

Herbina gloss & shine hoitosuihke - Oli halpaa ja tuoksukin oli ihana, vadelmainen, mutta siloitus- tai selvitystehot eivät riittäneet minulle. Kun saan vielä yhden toisen suihkutettavan jätettävän loppuun, niin haluan kokeilla Redkenin one united multi-benefit treatmentia.

Beauty formulas macadamia oil intensive hair treatment x 2 - Kertakäyttöinen naamio-/jätettävä duo, joka maksoi pari euroa Tokmannilla. Naamio oli ihan ok, mutta jätettävä tuote tässä ei ollut mistään kotoisin eli ei tehnyt mitään.

Urtekram aloe vera gel - Olen tänä talvena käyttänyt tätä päänahkaa rauhoittamaan ja kosteuttamaan. Geelinä on aika työläs levittää päänahkaan (varsinkin kun on pitkät hiukset), joten olen laittanut erilliseen pikkuiseen suihkupulloon noin kolmanneksen tätä ja loput vettä ja sitten sitä seosta suihkutellut iltaisin päänahkaan. Hyvin rauhoittaa! Kohtuuhintainenkin vielä. Uusi tuubi on jo odottamassa.

Paul Mitchell clarifying shampoo two 100 ml - Ei tehnyt ihmeitä, mutta hoiti hommansa ihan kohtuullisen hyvin. Tämä pikkupullo kesti mulla käytössä neljä kuukautta (ja sinä aikana käytin tätä myös pari kertaa siveltimienkin pesuun).
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jungle Botanics Forest Leaves warming treatment - erinomainen, hoitava, koostumukseltaan kermainen hoitoaine Koreasta. Tutustuin tähän päästessäni Wishtrendin koeryhmään, ja ihastuin niin, että tilasin itse lisää.. ;D Hankin joskus varmaan taas uudestaan, on nimittäin nappituote.. ei jankkia, vaan miellyttävää levittää ja huuhtoa pois. tekee selvää jälkeä lyhyemmälläkin vaikutusajalla. Mitään lämpövaikutusta en huomannut - vastinparinsa Cooling shampoo puolestaan pitäisi viilentää päänahkaa, mutta sitäkään en tuntenut. Hyviä tuotteita molemmat, suosittelen!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Label M sarjan color stay hoitoaine vetelee viimeisiään. Tämä on tuntunut tosi hoitavalta ja kosteuttavalta hoitoaineelta. Siloittaa hyvin. Tätä on jotenkin tosi kiva levittää kosteisiin, pestyihin hiuksiin kun hoitoaine suorastaan liukuu tukkaa pitkin. Ihan älyttömän riittoisaa! Lätsäyttää kyllä liian suurella annostuksella, mutta kun laittaa maltillisesti niin ei tätä ongelmaa tule.
Hoitoaine maksoi n.22€ kampaamosta ostettuna, pikagooglailulla nettikaupoista saa halvemmalla. On kyllä hintansa väärti.  :ts

Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »


Macadamia hoitoaine - mukavaa jankkia, ihana tuoksu, mutta en ehkä hanki toiste tätä tai samaa sarjaa. Jätettävä puolestaan loistotuote

Yves Rocher Raspberry Vinegar - jättää vienon etikantuoksahduksen, selvittääkin. voisin ostaa lisää, mutta ei ole korvaamaton 'must have', enemminkin bonus..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Puhas Loodus takiaisshampoo: perusshampoo, pieni pullo, joka ei kestänyt kovin pitkään. En hanki tätä uudelleen.

Vichy Dercos Nourishing Reprative tehohoito: hoitoteho oli vaatimaton, en hankkisi uudelleen.

Kookos hoitoaine: Tallinnasta ostettu, olen unohtanut koko nimen. Hoitoteho ei riittänyt raidoitettuun tukkaani.

Moroccan Oil hiusöljy: taattua tavaraa, hankin varmasti uudelleen. Tämä oli pieni pullo.

Garnier Marvellous Nectar Oil hiusöljy: perustavaraa, en ehkä hankkisi uudelleen.

Klorane mantelishampoo: jo toinen käyttämäni shampoo, perustavaraa ja hellävarainen. Hinta ei päätä huimaa, voisin hankkia uudelleen.

Olaplex hoitoaine: riittoisa tuote, joka sopii hyvin raidoitetuille hiuksille. Saatan joskus hankkia lisää.

TREsemmé Botanique hoitoaine: hoitoteho ei riittänyt, en haki uudelleen.
Viimeksi muokannut Manna, 01 Touko 2017, 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Biozell Color Mask sävyssä Mandarin hyvä oranssi ja hyvä pigmentti. Käyttö oli helppoa ja tulos tasainen. Tuubista tulee tosin vain 2 käsittelyä eli tulee kalliiksi pidemmässä ylläpidossa. Ei jatkoon, sekoittelen jatkossa itse. Tosin jonnekin reissuun tms. voisi olla vartenotettava vaihtoehto.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Biozell Color Mask, Chocolate: Sävyttävä naamio, joka kosteutti mukavasti hiuksia. Harmikseni sävy taittoi ainakin omissa hiuksissani todella voimakkaasti punaiseen. Varsinkin ulkona hiusten ruskea sävy muistutti jopa hieman tumman punaista. En ostaisi uudelleen. Pidän kahvinruskeista hiuksista, ja punaisen sävy jäi melko ikävästi pitkäksi aikaa hiuksiin, joten tuote ei oikein palvellut sävyttävää tarkoitusta sävyn ollessa väärä.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Lush tangled hot oil - Ihanan tuoksuinen ja muutenkin ihan toimiva hiusnaamio. Sitten joskus kun teen seuraavan Lush-tilauksen niin voisin välillä tilata damaged hot oilia ihan vaihtelun vuoksi.

Wella professionals oil reflections - Ei jäänyt mitenkään erityisella tavalla mieleen vaan oli tosi peruslaatua oleva silkoni/öljy-jätettävä. Annostuksen kanssa piti olla vähän varovainen tai hiukset näytti aluksi lähmäisiltä. Imeytyi kyllä ajan kanssa aika hyvin.

It’s a 10 leave-in product - Olen aiemmin käyttänyt tämän lite-versiota ja se tuntui selvittävämmältä ja silottavammalta kuin tämä originaali.

Aveda invati exfoliating shampoo 50 ml - Pesi päänahan ja hiukset tosi puhtaiksi. Tässä on kuitenkin tosi voimakas, yrttimäinen haju joka jää selvästi hiuksiin enkä sen takia ostaisi uudelleen.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Kerastase Volumifique Bain volume -shampoo (vihreä pullo). Tätä mulla oli joskus 10v sitten ja tykkäsin, eikä se nytkään huono ollut. Huomasin juuri nettisivuilta, että tämä tuote on ilmeisesti loppumassa kokonaan. Normaalihintaisena en ostaisi, mutta alesta ostettuna on oikein mukava ja hyvän tuoksuinen shampoo.

Tigi Resurrection hoitoaine (punainen), ihan hyvä tämäkin, tuoksu miellyttävä ehkä vähän ananasmaisen hedelmäinen, ei liian vahva. Alesta ostin tämänkin vanhojen aikojen muistolle. Välillä taas jotain muuta!

Goldwellin Style sign 5 (?) joku jättikokoinen lakka, ihan ookoo oli mutta alkoi kyllästyttää kun iso pullo kesti varmaan kaksi vuotta...
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »


Acure Organics Moroccam Argan Stem cell & Argan Oil shampoo
- kevyt mieto perusshampoo. Miellyttävä tuoksu, en kyllästynyt.. saatan hankkia joskus, vaikka valinnanvaraa onkin
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Cutrin Sensitive tuoksuton muotovaahto
Lyhyeen tukkaan tämä oli todella hyvä, kunhan muisti käyttää kohtuudella. Nykyiseen polkkapituuteen sain tällä kivasti tuuheutta. En kuitenkaan tiedä, ostanko tätä lisää. Pitää katsoa, miten Herbina ja muut tuoksuttomat muotovaahdot toimivat tukassani.

Faith in Nature suklaa -shampoo
Ostin tämän, koska olen suklaan ystävä. Pesutehot olivat hyvät ja shampoo muutenkin kiva. Tuoksustakin tykkäsin kauan, mutta vähän yli puolet käytettyäni aloin tuntea tämän tuoksun koko kämpässäni. Olen tietysti tartuttanut tuoksua huonekaluihin ja kodintekstiileihin hiustenpesun jälkeen. Heitin loput pois. Tuoksuille herkistyminen on todella ikävää, varsinkin kun olen harkinnut siirtyväni luonnonkosmetiikkaan  :(. Muutenkin minulla on aika monta voimakkaasti tuoksuvaa tuotetta vielä odottamassa. Tunnen tuoksut jopa pullojen läpi!
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Heinäkuussa loppuneet tuotteet:

Puhas Loodus kehäkukkashampoo: tämä shampoo tuntui rasvoittavan päänahkaa, joten en hankkisi enää uudelleen. Sarjassa on paljon vaihtoehtoja eli todennäköisesti kokeilen joskus jotain muuta shampoota.

Redken All Soft tehohoito: mun lemppari tehohoito, jolla saan lasimaiset hiukseni sileiksi. Hankin varmasti uudelleen.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Palmer's coconut oil formula co-wash cleansing conditioner - Aiemmin olen käyttänyt myös oliiviöljy-versiota. Ei mainittavaa eroa näiden kahden välillä, tuoksua lukuunottamatta. Jätti hiukset pehmeiksi ja sileiksi mutta myös ihan puhtaan tuntuisiksi. Kookos ei ole kuitenkaan mun lempparituoksu, joten siksi ennemmin ostaisin oliiviöljy-CO-pesua uudelleen.

Palmer's manuka flower honey protein pack deep conditioner - Tästä 60 gramman pussista käytin pitkiin hiuksiin viisi kertaa. Avattua pussia oli hieman hankala säilyttää ja käyttää suihkussa. Oli muuten ihan hyvä ja herkullisen tuoksuinen naamio.

Phyto phyto 7 - En huomannut mainittavaa eroa Phyto 9:iin verrattuna. Nyt käytössä toinen Phyton jätettävä.

Plantur 39 shampoo for coloured & stressed hair - Ei pahaa sanottavaa tästä shampoosta. Puhdisti juuri tarpeeksi, ei kuivattanut tai takuttanut hiuksia. Vaikutuksesta hiusten lähtöön on paha sanoa paljoa, eipä sillä rintamalla ihmeitä tehnyt. Saman sarjan hoitonesteestä on sen sijaan tosi hyviä kokemuksia!
Jonttu
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 12:53

Vs: Loppuun kuluttamasi hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Elokuussa loppuneet

Madaran värjätyille hiuksille hoitoaine: Vähemmän hoitavaa kuin normaaleille hiuksille tarkoitettu, mutta kiilto oli ihana! Ostan uuden.
Herbina Volume tuuheuttava kuivashampoo: Todella tuuheuttava ja puhdistava, antaa muotoiltavuutta. Ihana kirpeä vihreän omena tuoksu. Kokeilen Batisten matka kokoisen kuivashampoon tässä välissä.
Herbina syväpuhdistava shampoo: Luottotuote, uusi jo hankittu edellisen tilalle.
Raidoitettu bsl. 2aM ii
Vastaa Viestiin