Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja enna »

Muistan lukeneeni tästä ketjusta, kuinka joku biotiinin tmv. käytön aikana huomasi ohimoiden "vauvahiusten" paksuuntuneen ja kasvaneen enemmän tavallisten hiusten kaltaisiksi. Pysyykö tilanne samana myös silloin, kun jättää nämä lisät, vai kasvavatko haituvat myöhemmin entiselleen?
Onko ylipäänsä kaikki näiden aineiden käytöstä seuraavat vaikutukset hiuksiin vain väliaikaisia, vai onko hyötyä myös kuurien lopettamisen jälkeen?


Vanha ketju arkistoitu. - ellen
Viimeksi muokannut enna, 11 Maalis 2014, 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

enna kirjoitti: Muistan lukeneeni tästä ketjusta, kuinka joku biotiinin tmv. käytön aikana huomasi ohimoiden "vauvahiusten" paksuuntuneen ja kasvaneen enemmän tavallisten hiusten kaltaisiksi. Pysyykö tilanne samana myös silloin, kun jättää nämä lisät, vai kasvavatko haituvat myöhemmin entiselleen?
Onko ylipäänsä kaikki näiden aineiden käytöstä seuraavat vaikutukset hiuksiin vain väliaikaisia, vai onko hyötyä myös kuurien lopettamisen jälkeen?
Tuo viesti on mennyt itseltäni ohi. Olisi kiva tietää mitä ainetta on käyttänyt, koska mulla menee totaalisesti hermot näiden mun hiusten kanssa  :# Sitä vauvahiusta ei ole vain ohimoilla, vaan siis ympäri pään hiusrajassa, ei ikinä kasva 10-15 cm pitemmäksi ja on sellaista superkikkuraa myös, jota ei saa kuriin lakalla, geelillä tahi pinneilläkään.

Itse olen käyttänyt kerran biotiinia kuurina, mutta vain pari kuukautta. Siinä ajassa en kyllä huomannut yhtään mitään.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja Shirley »

enna kirjoitti: Muistan lukeneeni tästä ketjusta, kuinka joku biotiinin tmv. käytön aikana huomasi ohimoiden "vauvahiusten" paksuuntuneen ja kasvaneen enemmän tavallisten hiusten kaltaisiksi. Pysyykö tilanne samana myös silloin, kun jättää nämä lisät, vai kasvavatko haituvat myöhemmin entiselleen?
Onko ylipäänsä kaikki näiden aineiden käytöstä seuraavat vaikutukset hiuksiin vain väliaikaisia, vai onko hyötyä myös kuurien lopettamisen jälkeen?
Mulla taas on käynyt niin, että vauvahiukset ovat entisestään villiintyneet biotiinin johdosta. Joka puolella päätä törröttää vauvahiuksia pystyssä, kun aiemmin niitä oli harvakseltaan ja lähinnä ohimoilla. Sinällään kiva, jos biotiini on saanut uusia hiuksia kasvamaan, mutta saisivat sitten kasvaa kunnolla eikä jäädä ärsyttäviksi haituviksi.  >:( Toisaalta nuo  ohimoilla olevat vauvahiukset ovat jonkin verran kasvaneet pituutta. En kyllä osaa sanoa siitä, että kasvaako ne ainoastaan silloin kun syö biotiinia, kun joka tapauksessa se kasvu tuntuu olevan paljon hitaampaa kuin hiuksilla yleensä.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja ellen »

Silica, eli pii, vahvisti ainakin minun vauvahiuksiani siihen malliin, että ne eivät ole enää sellaisia ärsyttäviä hörselöhiuksia, vaan paksumpia hiuksia, jotka oikeasti kasvavat pituutta. Hiusrajan vauvahiukset eivät ole muuttuneet takaisin hörselöhiuksiksi, vaikka en syökään silicaa kuin kuureina silloin tällöin, joten nämä tulokset eivät ole olleet vain väliaikaisia.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja enna »

^En siis muistellut ihan omiani  ;D

Mulla itselläni se "isoin ongelma" taitaa olla juuri ne haituvat hiusrajassa. Elättelen toivetta, että jonkinlaisen kuurin aloitettuani otsan molemmin puolin olevat vauvahiuskolot saisivat paksumpaa hiusta, eivätkä ne "kolot" näyttäisi yhtä valjuilta. Eihän ne vaikutukset kaikille samat ole, mutta ainahan sitä voi yrittää.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Ellen, mitä silicaa olet käyttänyt? On ollut itselläkin mielessä, että voisi vaihteeksi kokeilla taas piitä. Vuosi sitten söin Vahva piimaa -valmistetta, mutta en osaa sanoa, oliko siitä hyötyä. Eikös noissakin ollut eroja tehoissa ainakin sen suhteen, missä muodossa pii on? Biotiinista taidan pitää nyt vähän taukoa.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja tipson »

Mulla taas MSM on auttanut selvästi vauvahiusten kasvuun. Ne on jo noin 8-12 senttisiä, kun yleensä niiden kasvu loppuu siihen 2-4 senttiin. Lisäksi pukkaa koko ajan uutta hiusta. Pidemmät vauvahiukset kasvaa jo alaspäin eikä pörresti joka suuntaan ja ponnarille laittaessa asettuvat taaksepäin eikä sojota sivuille :D Lisäksi syön Biotin Strongia säännöllisesti, mutta aiemmin biotiinilisät yksin ei ole vaikuttanut näin selvästi. En kyllä ehkä usko, että yksi lisäravinne yksinään auttaisi näin paljon, mutta syön monia muitakin vitamiineja, hyviä rasvoja ja monipuolista ruokaa.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Minullakin piimaa vaikutti vauvahiuksiin, tosin sillä tavalla, että ennen niitä ei ollut ja nyt on. Mulla on kuitenkin sen verran korkea hiusraja etten yhtään pistä pahaksi näitä leijailevia söpöjä haituvia! :-* Eivätkä ne mullakaan ilmestymisen jälkeen ole ainkaan mainittavasti ohentunut, vaikka syönkin piimaata nykyään vähän satunnaisesti. Ottaisin mielelläni vielä kymmenkertaisesti näitä lisää, mutta vaikuttaa siltä, ettei nuo tuosta kyllä enää tuuheudu vaikka kuinka piimaata söisin.
Cogito ergo doleo.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja ellen »

Söin ensin Now Foodsin silicaa, jonka vaihdoin sitten Abkitin silicaan. Tuota Abkitin silicaa söin ensin kolmen kapselin päiväannostuksella, jonka jälkeen olen syönyt kuureja silloin tällöin kahden kapselin päiväannostuksella. Silicaa pitää jaksaa syödä useamman kuukauden putkeen säännöllisesti, jotta siitä näkee hyötyjä hiuksissa ja ripsissä.
scarface

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja scarface »

Muistelen kans miten edelliskerralla biotiinikuurilla päänahkasta alko punkea hurjasti pehmeetä vauvahiusta :D nyt on siis kuuri meneillään edelleen ja uskon, että tekee hyvää hiuksille, kun joutuu muutoin syömään lääkkeitä, joilla ei varmaankaan ole kovin hereä vaikutus omalle hiuspohjalle.
ankisan

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja ankisan »

Mulla on kans ihan järjetön määrä vauvahiusta ympäri päätä. Erityisen hehkeeltä näyttää jakauksessa, kun tahtovat sojottaa vain ja ainoastaa suoraan ylös. Oon siis syönyt biotiinia koko syksyn ja msm:ää kaks kuukauden pituista kuuria. Eilen ostin kokeiluun myös Piimax c + biotiiniä.
En kyllä yhtään pahastu, jos tämä kasvusto sattuisi nyt hieman tuuhenemaan. Varsinkin nyt kun oon taas vähän puolivahingossa ajautunut kasvattelemaan omaa väriä, ja nuo vauvakarvat on aikalailla samoissa mitoissa juurikasvun kanssa...
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mulla on ohimoilla nykyään pelkkää vauvahiusta, ja on aika kalju olo. Myös niskahiukset ovat höttöä. On mulla koko ikäni ollut vauvahiusta aika paljon hiusrajan edustalla (vaalea ja hento kuontalo), mutta viime ajat eivät ole olleet mitään hirveän terveitä, ja hiukset ovat ohentuneet aiemmastakin huomattavasti. Otin käyttöön Piimax C + Biotiinin. En odota ainakaan mitään nopeaa apua, ja aika paljon muitakin toimenpiteitä varmasti tarvitaan, mutta kokeillaan nyt tätäkin. Ainakin tabletit ovat sen verran ohuita verrattuna vuosia sitten kokeilemiini tehopii-kalkkidee-mitälie-tabletteihin, että nämä pystyy oikeasti nielaisemaan helposti, ja tulee varmaan sitten otettuakin, jos vaan muistaa.
1cFii, oma väri.
moderninainen

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

Aloitin itsekin tuossa reilu viikko sitten biotiinin 10mg annostuksella, kun tyvikasvua ei värjättyyn pehkoon näyttänyt ilmestyvän edes kokonaista senttiä kuukaudessa. Vauvahiusta ja sänkeä on ehkä tullut jo päänahkaan. Muutama finni enemmän on myös ilmestynyt, tosin näin jouluna niistä voi yhtähyvin syyttää suklaata. Muutama päivä sitten löysin jostain ekokaipasta pakuriteetä, ja sitäkin on tullut nyt nautittua muutama muki päivässä, tiedä sitten, onko sekin vaikuttanut finnien ilmestymättömyyteen? Ehtiihän tässä vielä kyllä :D

Tänään hain myös msm-jauheen postista. Toivon, että se vaikuttaisi tähän järkyttävään hiustenlähtöön, kun suihkussa ei meinaa uskaltaa käydä, kun hiusta tippuu sen verran että :/

jjjjjuulia

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja jjjjjuulia »

Täällä myös yks pillereiden popsija! 2 kuukautta takana monivitamiinin lisäksi msm, biotiini ja sinkki. Iherbistä tilattuna ja en vaikutuksist osaa viel sanoa noin lyhyen ajan jälkeen. Tässä just tuli alotettuu uus purkki msm ja säikähdin kovin pillereiden kokoa! No hyvin meni silti kurkusta alas. :) Tota silicaa oon miettiny tähä kylkeen vielö lisäks.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja janniina »

Hei mistäs tuota MSM:mää saa? Kun en ole huomannut ainakaan markettien hyllyillä.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Vastaa Viestiin