Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja elly »

janniina kirjoitti: Hei mistäs tuota MSM:mää saa? Kun en ole huomannut ainakaan markettien hyllyillä.
Halpa-Hallissa olen ainakin nähnyt, sekä luontaistuotekaupoissa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja evergreen »

janniina kirjoitti: Hei mistäs tuota MSM:mää saa? Kun en ole huomannut ainakaan markettien hyllyillä.
No apteekeista tottakai! Varmaan toki muualtakin.  :)
1cFii, oma väri.
kms

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja kms »

Syön nykyään Biotiini Strong Hair & Nail -valmistetta. Tässähän on lisänä sinkkiä ja L-metioniinia. Eläinten biotiinissa (Aptus Biorion) on DL-metioniinia. En tiedä, onko tuolla jotakin merkitystä, mutta itse ostan suosiolla ihmisille tarkoitettuja tuotteita. Olin huomaavinani pahoinvointia, kun söin eläinten biotiinia. Sinkkiyliannostukset on näköjään olleet päällä tässä muutaman kuukauden, enpä tajunnut, että myös monivitamiinissani on sinkkiä! Täytyy varmaan jatkossa ostaa puhdasta biotiinia ilman sinkkiä.  ;D

Tehoja en kyllä ole pahemmin huomannut, vaikka tosiaan on kalaöljykapselit ja monivitamiinit myös.
moderninainen

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

janniina kirjoitti: Hei mistäs tuota MSM:mää saa? Kun en ole huomannut ainakaan markettien hyllyillä.
Mä tilasin kilon paketin olivian superfoodsista. Hinta oli halpa ja toimitus suht nopea. Sieltä muistaakseni sai myös opti-msm:ää mutta itse tyydyi tuohon halvempaan vaihtoehtoon vaikkei tuo kalliimpikaan olisi kovin kalliiksi tullut nyt kun laskeskelin kustannuksia per päivä.

Hiustenlähtö on myös vähentynyt. Kävin aamulla suihkussa enkä huomannut edes pelätä, että hiuksia lähtisi erityisemmin. Ei niitä kyllä jäänytkään sormiin samalla tavalla, kuin aikaisemmin. Tällä vitamiinicombolla on kuitenkin vaikea sanoa, mistä tuo johtuu vaiko niiden kaikkien yhdistelmästä.

Huomasin myös itse että sinkin suhteen paukkuvat saantisuositukset, kun berocassa ja biotiinivalmisteessa molemmissa on ja biotiinia kun olen vedellyt tupla-annosta. Tällä hetkellä syön kuitenkin hyvillä mielin tuota annostusta, sillä uskon että huonojen ruokailutottumusten vuoksi vajetta on myös monesta muusta vitamiinista ja saanti edelleenkin heikkoa.
höpönasu

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Mulla on ilmeisesti biotiini avannut mun suupielet. Eka niissä oli sellasta näpyn alkua mutta nyt vain punottavat ja kuivuvat koko ajan. Ovat kipeet kun syö jotain suolasta tai tulista. Outoa, sillä viime biotiinikuurilla olsin voinu syödä vaikka 3 tablettia viistonnista biotiinia eikä tullu minkäänlaisia sivuvaikutuksia. TOSIN, mä en oo satavarma että biotiini on tän aiheuttanut mutta oon nyt pitäny siitä taukoo ja suupielet on heti rauhottunu, joten...
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja evergreen »

janniina kirjoitti: Hei mistäs tuota MSM:mää saa? Kun en ole huomannut ainakaan markettien hyllyillä.
MSM:ää on ollut muuten ihan Sokoksellakin. Vaihtelee ehkä paikoittain se valikoima.
1cFii, oma väri.
saramba

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja saramba »

Olivian superfoodissa on msm- ja Opti-msm jauhetta, kumpaakohan kannattais tilata?
moderninainen

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

^Mä tilasin ihan sitä tavallista, kun oli vähän halvempi. Ja kun missään ei lukenut mitään pitoisuuksia tms, jotka siihen valintaan ois voinu vaikuttaa..?
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja nima »

Nyt olen käyttänyt Biotin Strongia reilun kuukauden ja kyllä tuo alkaa näkymään hiuksissa, tuntuu että juurikasvu tulee välittömästi värjäyksen jälkeen. Hiuksia ei tipu enää juuri lainkaan (normaalia enempää ainakaan), joten ohentuminen on pysähtynyt. En tiedä alkoiko tuo msm vaikuttaa, vaikken sitä olekaan enää toviin käyttänyt. Oli miten oli, niin on muuten mukavaa kun ei tarvitse enää kauhistella hiustenlähtöä!  :-*
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
moderninainen

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

^Millasella annostuksella oot syönyt tuota biotiinia? Mulla on sama valmiste, ja tuo 60tablettia vetelee viimeisiään kun oon syönyt kaksitablettia päivässä. Oon myös oolut huomaavinani kasvun nopeutumista, ihan niinku parissa päivässä olis tullut 2mm lisää tyvikasvua? Saattaa kyllä olla ihan toiveajatteluakin.. :D

Musta taas tuntuu, että tukkaa lähtee hirveesti. Yritän nyt kuitenkin ajatella positiivisesti, että mun tukka ei ole vuosiin ollut näinkään pitkä ja sen pituuden vuoksi näyttää siltä että sitä tukkaakin lähtis enemmän, kun ne kaks karvaa on vaan rullalla siinä harjassa.. :D Ja siis ihan ymmärrettävääkin se hiustenlähtö tuon isomman jalkaleikkauksen jälkeen ois. Pitää vaan toivoa, ettei uutta leikkausta tule pariin vuoteen.. :D
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja janniina »

Nyt kun olen ollut piimaa-biotiini kuurilla jonkun aikaa, tuntuu että tukka melkein kasvaa silmissä :) Plaseboahan tämä mutta kivaa silti! :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja nima »

Ihan suositusten mukaisesti yksi tabu päivässä. Vaihtelen paljon kuureittain näitä vitamiineja, tällä hetkellä vain monivitamiini biotiinin lisänä. Ja ilmeisesti puoli vuotta sitten syömäni sinkki vaikutti uuteen kasvuun, nimittäin koko päälaen alueelta työntyy 5-10cm pitkiä piippoja hiusten läpi nousten pystyyn.&nbsp; :o kunhan biotiinit loppuu niin alan taas popsimaan tuota sinkkiä. Biotiini ei ole vaikuttanut ihon kuntoon varmaan mitenkään.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Hei kaikki te, jotka otatte sellaisia lisäravinteita, joita on tarkoitus ottaa useampi tabletti päivässä: otatteko tabletit kerralla vai yksitellen pitkin päivää? Onko kellään kokemusta siitä, että kerralla/osissa ottaminen vaikuttaisi tehoon?

Olen vähän aikaa popsinut Piimax C + Biotiinia, jota olisi tarkoitus ottaa kolme tablettia päivässä, ja olen yrittänyt ottaa tabletit yksitellen, mutta mulla on suuria vaikeuksia muistaa todella ottaa ne loput kaksi...&nbsp; ::) Olen vähän ajatellut, että ehkä yksitellen ottaminen sallisi paremman imeytymisen, mutta mitään oikeaa tietoa asiasta mulla ei ole, ja mietinkin, että onkohan moinen muistin rasittaminen turhaa...
1cFii, oma väri.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Otan kaikki kerralla, muuten unohdan. Syön kalanmaksaöljyä, d-vitamiinia, e-vitamiinia, b-vitamiinia, foolihappo, biotiinia ja hyaluronihappoa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja janniina »

^^ Ostin joskus luontaistuotekaupasta varmaan samanlaisia pillereitä kun sulla(tosin piimaa+vitamiini tms) ja myyjä sanoi, että kaikki kolme voi ottaa kerralla.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Vastaa Viestiin