Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Laitetaan ny viä tänne oikiaan ketjuunki, kun kommentoin ensin "väärään" ketjuun :D

Miehekkeen siskolla oli jotain Tresemmé Keratin Smooth Beautifying -öljyä. Kokeilin sitä vähän omaan latvaan ja jestas, yllätyin kuinka kiva tuote tuo oli! Öljy oli kevyttä ja tuoksui taivaallisen hyvältä. Yleensä kun nuo markettien hiusöljyt tuppaa haisemaan ihan karseelta, mut tää yllätti! Mulla on yleensä latva aika pörröinen, niin tolla sai ihanan silkkiset ja takuttomat latvat! Ei lähmännyt vaikka laittoi reilulla kädellä. Tätä täytyy kyllä käydä ostamas! :)
Viimeksi muokannut peachvodka, 30 Maalis 2014, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja elly »

Osaatko pjau kuvailla tarkemmin kyseisen tuotteen tuoksua? Olisin kiinnostunut kokeilemaan sitä, mutta tietynlaiset tuoksut ovat jostain kumman syystä ärsyttäneet nenääni viimeaikoina.
höpönasu

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

^^ Ja minä kaipailisin inci-listaa. :D
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Inci-ketjusta kopioitu:

Tresemme Keratin Smooth Beautifying Oil

Cyclopentasiloxane, isododecane, dimethicone, cyclohexasiloxane, hydrolyzed keratin, zea mays oil, argania spinosa kernel oil, lycopene, tocopherol, aqua, cyclotetrasiloxane, dimethicone crosspolymer, parfum, phenoxyethanol, potassium sorbate, alpha-isomethyl ionone, benzyl alcohol, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, limonene, linalool
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Laitatteko tuota kosteaan vai kuivaan tukkaan?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
höpönasu

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Kiitos Hilippa!

Josko tuollaisen ostais kunhan silmiin osuis kaupassa. Niinkun näitä puteleita ei olis jo tarpeeksi. Tosin mulla ei oo ollut pitkään aikaan mitään hiusöljyä, mulla oli sitä Miracle oilia, tuhat tapaa käyttää tms. miten sitä mainostettiinkan. ::)
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Mä laitan kuivaan tukkaan :) Tosin kävin itsekkin vasta tänään ostamas oman putelin Tokmannista, etten oo keriinnyt vielä märkään kokeillakkaan.
Apua, tosi vaikea kuvailla tota tuoksua:D Se on aika makea kukkainen/mansikkainen/shampanja tms. muttei kuitenkaan :D Luokittelisin tuoksun suht. seksikkääksi, vai voiko niin sanoa XDD Joku tuoksuista viisaampi voi varmaan tarkentaa :D
Viimeksi muokannut peachvodka, 31 Maalis 2014, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Olen uusi palstalla ja hiusten kasvattaja tällä hetkellä :) kiinnostaisi tietää onko kellään kokemusta sp:n luxe oilista? Millaista on ja onko kevyttä? Itselläni paljon hiuksia mutta ohuita eli lähmääntyy helposti. Tuohon törmäsin netissä ja kehuttiin. Onko parempaa kuin kerastasen christalliste seerumi? Vai onko seerumi eri asia kuin öljy? Olen vähän hakoteillä vielä termeissä. Itse olen tykännyt kerastasen seerumista. Muita en ole kampaamo öljyistä/seerumeista kokeillutkaan. Nyt on postista tulossa moroccanoil light versio. Lisäksi ostin kaupasta tresemmen keratin öljyn? Mutta se lähmäsi hiukset heti. Nyt olisi haussa hg öljy itselleni. Jos tuo moroccanoil ei ole hyvää itselleni niin pitää varmaan ostaa joko wellan tai kerastasen. En enää kaupan öljyihin koske.
Lullah

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Ostin kokeiluun Cameleon Argan Hair Elixirin. Kaverini kehui paljon tätä ja ihan mukavalta tuntui, kun häneltä kokeilin. Kävin tänään ostamassa ja tutkin hyllyn äärellä vähän inci-listaa ja vertailin muihin. Vähemmän silikonia vaikutti olevan kuin monissa. Tuoksu on aika voimakas. En oikein osaa kuvailla sitä. Tulee jokin mieleen, mutta en osaa yhtään yhdistä. Eniten kukkainen/hedelmäinen ja aika keinotekoinen :D Hyvin riittoisan olosta. Päivitän, kunhan saan kaytettyä enemmän. Saa Halpa-Hallista, hintaa oli 4,90e

edit 1.7

En tiedä onko se tämä, Joico, BC FibreForce vai se latvojen tasotus vai kaikki, mutta yleisesti ottaen mun hiukset on terveemmät, sileät, kiiltävät ja paksummat. Tykkään käyttää ja pelastaa kyllä huonon latvapäivän :D On muuten pirun riittosaa. Sellanen pikkunen pisara tulee kerralla ja pariki riittää hyvin latvoihin.
Viimeksi muokannut Lullah, 01 Heinä 2014, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä käyttelin joskus vuosi sitten? pari näytepullollista wellan sp luxe oil hiusöljyä ja rakastuin tähän, teki tukasta ihan superpehmeän, kiiltävän ja ihanan tuoksuisen. Tämä öljy on siitä asti kummitellut mun ostoslistalla.&nbsp; ;D

Vihdoinkin raaskin ostaa tämän ylihinnoitellun hiusöljyn, ja se on kyllä tasan yhtä ihanaa kuin muistinkin. Pari painallusta riittää, tukasta tulee ihan superpehmeä ja ihanan tuoksuinen. Imeytyy hiuksiin hyviin, tukkaan ei jää yhtään sellaista nahkeaa kerrosta vaan tukasta tulee pehmeä ja pysyy yhtä ilmavana kuin ilmankin tätä. Siloittaa, mutta ei latista. Isommalla määrällä en ole raaskinut kokeilla, mutta en usko että kovin helposti lähmää. Tuoksu on tosiaankin niin hyvä että tekisi mieli syödä hiukset, sellainen pehmeä manteli/kookos/vanilja sävytteinen tuoksu.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mä oon harkinnut tuon ostamista, mutta en ole uskaltanut kun olen pelännyt lähmätukkaa ja sellaista nahkean tönkköä fiilistä tukassa. Mutta sun kommentin perusteella voisin ehkä ostaa. Mitä tuo maksoi?
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ 24€ maksoi kampaamossa tämä wellan hiusöljy. On kyllä ihan loistava tuote, eipä tarvitse enää edes kokeilla muita hiusöljyjä kun tämä toimii niin loistavasti.&nbsp; :ts
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Nyt alkoi kiinnostamaan tämä Wellan hiusöljy :) Olisiko sinulla linkkiä tai kuvaa minkälaisesta putelista on kysymys, niin osaisin etsiä?
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Tämän näköinen pullo:

Kuva

Kannattaa kysäistä kampaamosta olisiko vielä näytteitä tästä öljystä, jos haluaa testata ennen ostopäätöstä. Itse tosiaankin käytin pari näyteputelia ja päätös olikin helppo tehdä kun oli testannut jo tuotetta ihan loistavaksi.&nbsp; :)
Viimeksi muokannut wilma, 05 Elo 2014, 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla oli jo tuo Wella kädessä, mutta sitten huomasin hyllyssä Balmain Moisturizing Elixirin. Siinä ei olisi alkoholia toisin kuin Wellassa... Millainen tuoksu tuossa Balmainissa mahtaa olla ja onko hyvä tuote ylipäätään?
Vastaa Viestiin