Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kiitos Wilma! Tämän hetkinen silottava joka minulla on käytössä, tekee kiharat hiukseni vain pörröiseksi :( Voisin seuraavaksi kokeilla tuota Wellaa.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Mulla on Glissin värjättyjen ja käsiteltyjen hiusten öljy ja miun hiuksille se ei tee oikein mitään erikoista, vaikka inci vaikutti oikein hyvältä. Ensin se jättää mukavan silikonisen kiillon, mutta se häviää pois kun tuote imeytyy/haihtuu. Ehkä värinpoistolatvoille ei toimi muu kuin sakset.  ::)
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja elly »

Mää oon käyttänyt Pantene PRO-V Dry Oil with Argan Oil Smooth & Silk -tuotetta muutaman päivän ajan ja olen pitänyt tuotteesta tosi paljon. Siloittaa, selvittää, on kevyt lähmäämättä ja tuoksukin on melko mieto ja miellyttävä. Olisiko kellään käyttökokemusta sarjan toisesta kuivaöljystä, jossa oli E-vitamiinia ja tuote oli suunnattu muistaakseni ennaltaehkäisemään hiusten vaurioita? Kuulisin mielelläni kommentteja, että ostanko senkin kokeiluun. :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Mulla on Repair & protect linjan dry oil with vitamin E. En pysty tuota sinun käyttämään versioon vertaamaan, mutta minun kokemukset E vitamiini öljystä ovat hyvät: koostumus on ohut (ohuempi kuin toisessa mun käytössä olevassa hoitoöljyssä, Gliss 6 miracles oilissa) ja tuote imeytyy hiuksiin nopeasti. Samoin tuoksu on miedompi ja parempi kuin Glississä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Ostin Wellen Luxeoilin. Oon vasta pari kertaa ehtinyt kokeilemaan, joten mitään syväluotaavaa analyysiä en osaa antaa, mutta tuoksu on kerrassaan huumaavan ihana!
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mun Syossin öljy oli mennyt pilalle, sen väri oli muuttunut vaaleankeltaiseksi ja koostumus sameaksi ja paksuksi ja näytti kuin siinä olisi ollut jotain höttöä seassa, heitin sen siis roskiin. Onhan se mulla ollut jotain puolitoista vuotta mutta en ole saanut käytettyä säännölliselläkään käytöllä loppuun. Ostin tänään uuden, kriteereinä pieni pullo ja pieni hinta ja päädyin Got2b Oil-licious-puteliin. Inci on aikalailla sama kuin kaikissa muissakin eli ensin pari silikonia ja sitten joku kaheksan öljyä, toimii :) Tuoksu on myös samaa tyyliä kuin muissakin mutta lisäksi tässä tuoksuu minusta kookos, ihan sinänsä hyvä tuoksu mutta onneksi ei jää hiuksiin leijumaan, voisi alkaa jossain vaiheessa ällöttää. Koostumus on minusta vähän Syossia ohuempi joka on hyvä juttu, saa levitettyä hiuksiin paremmin!
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Reese »

Olen varmaan Wellan SP Luxeoilista kirjoittanut aiemminkin, mutta eilen pitkästä aikaa laitoin sitä märkiin pituuksiin ennen kuivausta, ja tuli niin kiiltävät ja pehmeät hiukset että! Tämä vaalennettu, jo luonnostaankin karhea pehko kun on omilleen jätettynä vähän muuta. Se ihana tuoksu ei kyllä jäänyt tukkaan samalla tavalla märkiin hiuksiin annosteltuna kuin mitä kuiviin latvoihin laittaessani olen huomannut. Ehkä ensi kerralla pitää kokeilla laittaa ihan latvoihin vielä kuivana toinen kierros, niin jäisi sitä pehmeää, makeaa tuoksuakin.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Tää wellan öljy on kyllä ihan loistavaa! Mulla vähentää myös hiusten sähköisyyttä näin talvikeleillä. Mulla vetelee öljy nyt ihan viimeisiään ja näitä viimeisiä hoitoöljyn liruja on muuten aika hankala saada pullosta pois. Kunhan saan pullon tyhjäksi niin tämä hiusöljy on taas hankintalistalla, sen verran loistavaa ainetta että muita hiusöljyjä ei kyllä ole enää tarve edes kokeillakkaan.  :ts
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Nyt olen mäkin jo kerennyt käyttämään Wellan Luxeoilia ja se on ihan mahtavaa! En vois ees kuvitella parempaa.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Ensimmäinen kokeilemani hoitoöljy oli Garnierin Miraculous Oil ja kokemattomuuttani ehdin luulla sen olevan todella hyvää kamaa, mutta tämä johtui sittenkin vain vertailukohteiden puutteesta :). L'Orealin Extraordinary Oil on kosmeettisilta ominaisuuksiltaan paljon parempaa, levittyy helpommin ja tekee muutenkin parempaa jälkeä. Extraordinary Oilin tuoksu on hieman partavettä ja pihkaa muistuttava, mutta onneksi niin mieto ettei se juurikaan haittaa.

Pistin tilaukseen Garnierin Marvellous Glow Oilin, saa nähdä miten se toimii nyt kun olen hieman parempi arvioimaan.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Mä taas ajattelin pitkään käyttämäni CHI:n Silk Infusionin olevan suht peruskauraa, kunnes erehdyin ostamaan marketista GLISS:in Daily Oil Elixirin...

Se on ihan järkyttävää kuraa. :-X En edes pysty käyttämään tuota, sen vaikutus ainakin minun kutreihin on selvästi negatiivinen. Jos ihan pikkusen laittaa, niin se tekee latvoista todella kuivan tuntuiset ja takkuuntuvat. Suurempi määrä taas aiheuttaa väistämättä lähmää, joskin jälleen takkuista sellaista. Tuoksu on ihan ok, puhtaanpuoleinen, mutta jokin sivuhaju tuossa kyllä on. Sama se oikeastaan, pitää käytellä tuo pois CWC:ssä, jos edes siihenkään toimii.

Outoa sinäänsä, en oikein ymmärrä, miten tuollaisella INCI:llä voi näin huonoa tulosta saada aikaan. ???

No. Tulipahan äkkiä tilattua lisää CHI:tä.
Cogito ergo doleo.
ainokainen

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Sinimusta kirjoitti: Ostin eilen Richin Argan Oil Elixirin Hairlekiinista ja kahden testikerran perusteella voin sanoa löytäneen korvaajan Moroccanoilille  ;D Tämä on yhtä hyvää, ellei jopa parempaa ja maksaa ljon vähemmän. Pullon hinta oli 14,90.
Komppaan tätä, on hyvä tuote. Mutta ei yllä samaan kuin Biosilkin Silk Therapy...
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Eleven kirjoitti: Ensimmäinen kokeilemani hoitoöljy oli Garnierin Miraculous Oil ja kokemattomuuttani ehdin luulla sen olevan todella hyvää kamaa, mutta tämä johtui sittenkin vain vertailukohteiden puutteesta :). L'Orealin Extraordinary Oil on kosmeettisilta ominaisuuksiltaan paljon parempaa, levittyy helpommin ja tekee muutenkin parempaa jälkeä. Extraordinary Oilin tuoksu on hieman partavettä ja pihkaa muistuttava, mutta onneksi niin mieto ettei se juurikaan haittaa.

Pistin tilaukseen Garnierin Marvellous Glow Oilin, saa nähdä miten se toimii nyt kun olen hieman parempi arvioimaan.
Vihdoin hankin hiusöljyn, ja valikoimaa marketissa oli paljon. Päädyin myös kyseiseen Garnierin hiusöljyyn, ja tykkään tästä! Jättää hiukset pehmeiksi, kiiltäviksi, ei lähmää ollenkaan, mutta on silti hoitavan tuntuinen hiuksissa. Tätä voi laittaa reilumminkin, mutta ei tarvitse pelätä lähmätukkaa. Kaikenkaikkiaan hyvä hiusöljy, miellyttää varmaan suurinta osaa kuluttajista. Tuoksu on voimakas, hajuvesimäinen, muistuttaa ehkä hieman sitä Garnier Marvellous-sarjan tuoksua.

Kumpi öljy teitä miellyttää enemmän, tämä Garnierin Miraculous vai Gliss hiusöljy?

Kuulisin myös mielelläni kokemuksia Garnier Marvellous Glow Oil hiusöljystä. Tuoksu tuossa oli niin vahva ja erikoinen, etten sitä sitten hankkinut. Mutta jos on hyvä tuote käytössä, niin tuoksu on sivuseikka.
ainokainen

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Kokeilin Wellan Luxe Oilia, kun sitä oli tässäkin ketjussa niin paljon kehuttu. Ihan kiva tuttavuus! Selvittää hiukset todella hyvin, eikä ole yhtä raskasta ja lähmäävää kuin esim. Moroccanoil. Silti annostelun kanssa saa olla tarkkana, ettei tulos ole liimaletti. Mutta niinhän se on näiden jätettävien kanssa aina.

Tuoksusta en niin kauheasti pitänyt, se on aika hajuvesimäinen kuten tuntuu yleensä näiden hiusöljyjen kanssa olevan. Onneksi tuoksu ei jää hiuksiin, ainakaan kovin vahvana.

Ihan kiva näitä öljyjä on välillä kokeilla, mutta mä palaan aina vanhaan suosikkiini Biosilkiin, joka on vaan yksinkertaisesti parasta mun hiuksille. Ei tämä Wella kuitenkaan huonoa ole, päinvastoin. Plussaa myös pienestä 30 ml pullosta, joka on varmasti matkoilla tosi kätevä.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja elly »

Huomasin Pantenen hiusöljyn menneen pilalle, mutta ei kyllä edes haittaa, sillä olen aivan ihastunut Macadamia Natural Oil  Healing oil treatment -hiusöljyyn. Mausteinen tuoksu ei aluksi miellyttänyt, mutta nyt olen senkin kanssa aivan sinut. Mua oikeastaan harmittaa, etten löytänyt tätä blondausaikoinani. :D Tää on ainoa tuote, jonka kanssa voin käyttää kuivashampoota ilman risukasaefektiä ja saan kuivimmatkin latvat sileiksi ja kiiltäviksi. Tekisi mieli kokeilla Richin öljyä, mutta taidan tilata nöyrästi uuden pullon Macadamiaa, koska niin hyvää tavaraa tämä on ollut mun hiuksilleni.  :-*
Vastaa Viestiin