Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Jos halaut puhdasta öljyä ilman silareita niin suosittelen marssimaan suoraan öljyhyllylle. Esim. kookosöljy on oikein hyvä.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja janniina »

Sinimusta kirjoitti: ^Jos halaut puhdasta öljyä ilman silareita niin suosittelen marssimaan suoraan öljyhyllylle. Esim. kookosöljy on oikein hyvä.
Jep kookosöljy onkin jo runsaassa käytössä, unelmoin vaan noista hiuksille tarkoitetuista öljyistä :)
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Amber
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 418
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 20:36

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Amber »

Hilippa kirjoitti: Tresemme keratin smooth beautifying oil – Mahtava tuoksu - paras tähän mennessä vastaavista tuotteista! Koostumukseltaan myös ohuempi kuin monet muut aiemmin kokeilemani hoitoöljyt. Hintakaan ei ollut paha: Sokoksen alesta 5,9 euroa. En keksi tästä pahaa sanottavaa: toimii siis juuri niin kuin tämän tyyppisten tuotteiden on tarkoituskin toimia eli silottaa ja tuo kiiltoa.
Nappasin tämän kaupasta mukaan ja tuoksu on tosiaan ihana :) Muutenkin tuntuu toimivan hyvin, ei lähmää ja tuo kiiltoa.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

janniina kirjoitti: Onks noi kaikki hoito"öljyt" tommosia silarisekotuksia?

En oo ainakaan marketissa törmännyt yhteenkään jätettävään hoitoöljyyn jossa ei olisi incin ekoina useampaa silaria. Ehkä pitäisi vaan tutkiskella paremmin :D
Marketissa varmaan joo, mä ihan yllätyin kun luin että toi kyselemäni Redken Diamond Oil Shatterproof Shine on silikoniton. Tuo Redken muuten yhden Youtube-arvostelun mukaan tuoksuu ruusuilta! Käsittääkseni nää hoitoöljyt on nimenomaan yleensä öljy-silikonisekoituksia :)
Viimeksi muokannut RockQueen, 26 Elo 2013, 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Minulla on näyte Redkenin Diamond oil hoitoöljystä (normaalien ja hentojen hiusten versio), mutta minusta se löyhkää sellaiselle pahalle, halvalle hajuvedelle :P Ihan OT, mutta oli muuten eka saamani ihon- tai hiustenhoitotuotenäyte, joka on samanlaisessa pakkauksessa kuin hajuvesinäytteet yleensä on! Tuo olikin kätevämpi kuin mikään aukirepäistävä näytepussukka kun sai käyttöjen välillä kunnolla suljettua korkilla.

Näyte oli 1 ml, joka riitti neljään kertaan. Sanoisin että Redkenin öljyä tuli käytettyä kerrallaan hieman pienempi määrä kuin normaalikäytössä olevaa hoitoöljyä (Tresemme keratin smooth), koska vaikka Redken onkin melko juoksevaa, mutta silti jotenkin helpommin lähmäävää.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Amber kirjoitti:
Hilippa kirjoitti: Tresemme keratin smooth beautifying oil – Mahtava tuoksu - paras tähän mennessä vastaavista tuotteista! Koostumukseltaan myös ohuempi kuin monet muut aiemmin kokeilemani hoitoöljyt. Hintakaan ei ollut paha: Sokoksen alesta 5,9 euroa. En keksi tästä pahaa sanottavaa: toimii siis juuri niin kuin tämän tyyppisten tuotteiden on tarkoituskin toimia eli silottaa ja tuo kiiltoa.
Nappasin tämän kaupasta mukaan ja tuoksu on tosiaan ihana :) Muutenkin tuntuu toimivan hyvin, ei lähmää ja tuo kiiltoa.
Millaiselle tuo Tresemme tuoksuu?
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

wilma kirjoitti: ^ Mä käyttelin myös juuri näytteen tuosta wellan öljystä, ja se oli kyllä ihan loistavaa! Mulle riitti näytepullosta viiteen kertaan, tukka on olkapääpituinen. Mä tykkäsin tuoksusta, tuotteesa on manteliöljyä ja se makean pehmeä tuoksu saattaa tulla siitä. Tuoksu jää myös hiuksiin, mikä on mun mielestä tosi kiva varsinkin näin hyväntuoksuisen tuotteen kanssa.&nbsp; :D

Tämä on mulla hankintalistalla, pitänee vain selvittää mistä kaikkialta tätä saa ostettua ja mihinkä hintaan. Todella riittoisaa tavaraa kyllä. Mullakin jätti tukan ihanan pehmeäksi ja siloiseksi latistamatta.&nbsp; :)
Olin eilen aikeissa ostaa tätä hiusöljyä sokokselta, mutta hylly oli tyhjänä.&nbsp; ;D Hintaa taisi olla n. 24€ jos en väärin muista, vieressä oli muita sarjan tuotteita jotka olivat myös kaikki samaa hintaluokkaa. Hieman jäi harmittamaan kun ei tätä tuotetta ollut hyllyssä, hyllyt näytti muutenkin hyvin tyhjiltä näiden tuotteiden kohdalta.

Koska mun oli kuitenkin ihan "pakko" saada joku hiusöljy, niin ostin prismasta tresemmen oil elixirin, maksoi 11€. Kokeilin eilen heti kuivaan tukkaan, latvoihin yhden pisaran ja tuote imeytyi hiuksiin hyvin jättäen ne todella silkkisen pehmeiksi. Tuoksu on myös tässä hiusöljyssä melko voimakas ja jää hiuksiin. Tuoksu ei ole mun mielestä mitenkään erityisen hyvä, mutta ei pahakaan, ihan ok, aavistuksen parfyymimäinen ehkä?
Pullo oli kyllä paljon isompi mitä luulin, vaikuttaa hyvin riittoisalta tuotteelta.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Ostin eilen Richin Argan Oil Elixirin Hairlekiinista ja kahden testikerran perusteella voin sanoa löytäneen korvaajan Moroccanoilille &nbsp;;D Tämä on yhtä hyvää, ellei jopa parempaa ja maksaa ljon vähemmän. Pullon hinta oli 14,90.
eekki

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja eekki »

Näin Trendi-lehdessä mainoksen Tresemmen uudesta hiusöljystä. Kurkin sitten vielä Tresemmen nettisivuilta ja näkyi tulleen kaksi uutta öljyä, toinen värjätyille hiuksille ja toinen kaikille hiustyypeille. Mitenkähän nuo nyt sitten eroaa siitä entisestä keratin smooth -öljystä? Onko joku jo testannut?

Onko muuten muut ohuthiuksiset käyttäneet noita markettien öljysekoituksia? Mikä markettisarjan öljy on tuntunut parhaimmalta ohuelle tukalle? (Siis mielellään sellainen, joka ei lähmäisi ohutta tukkaa kovin helposti.)
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Suorastaan rakastan mun Björn Axenin Argan Oil-pulloa&nbsp; :l Kokeilin ensimmäisenä Moroccanoilin öljyä, mutta se tuntui kyllä aika korputtavalta loppujen lopuksi, kaiken silikonin takia. Päätin kokeilla n.30€ maksavaa BA:ta Kicksistä ja ah miten ihanaa se on! Tuntuu koostumukseltaan paljon Moroccanoilia kevyemmältä, vaikka sisältääkin enemmän öljyä. Eli argan, tyrni ja macadamia öljy ovat kolme ensimmäistä ainesosaa ja niiden lisäksi seoksessa on silikonia ja hajustetta. Öljy ei lähmää, mutta selkeästi kosteuttaa. Olen välillä käyttänyt öljyä reilummallakin kädellä ja ainut "huono" puoli, joka on tullut esiin on, että hiukset ovat vähän liiankin siloiset.
Iso plussa myös pakkauksesta, eli öljy on pumppupullossa, joten annostelu on tosi helppoa. Moroccanoilin kanssa meni vähän hermot myös annostelun kanssa.

Jokos nyt olisi kehuttu tarpeeksi :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulla on tuo tresemmen oil elixir ( for all hair types) ollut nyt reilun kuukauden lähes päivittäisessä käytössä ja tykkään! Ihan todella riittoisaa, mulla on tukka reilu hartiapituinen. Pullo on hyvä, öljyä tulee yhdellä painalluksella yhden pisaran verran. Tuotetta on helppo ja siisti käyttää, öljy ei sotke pulloa tmv.

Mä käytän pari painallusta kosteisiin hiuksiin, lähinnä latvoihin mutta myös vähän pituuksiin. Siloittaa ja pehmentää tukkaa. Lähmää en ole saanut vielä kertaakaan aikaiseksi. Ainut miinus tulee tuoksusta, tuoksu ei ole paha mutta en vain pidä siitä. Kaikenkaikkiaan kyllä hyvä tuote hinta/laatu suhteeltaan. Käytän pullon loppuun vaikken tuoksusta niin piittaakkaan, koska tuote on muuten niin hyvin toimiva.

Pitää joskus kun tämä tresemmen hiusöljy loppuu, niin ostaa sitä wellan hiusöljyä. Hyvin samalla tamalla toimiva öljy, ainut erotus oli se että wellan öljy tuoksui mun nenääni niin ihanalta, että halusin nuuhkia mun hiuksia koko ajan.&nbsp; :D
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Näyte käytetty Kerastase Elixir ultime oilista (perusversio). On selkeästi paksumpaa kuin esim. Tresemme Keratin smooth beautifying oil. Mulla yksittäinen hius ei ole kovin paksu ja siksi tuntuukin että Kerastase on vähän liian raskasta mun hiuksille, eikä esim. “imeydy” yhtä nopeasti kuin ohuemmat öljyt. Edelleen siis Tresemme pysyy mun suosikkina!
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Mä olen käytellyt todella tyytyväisenä CHI:n silk infusionia. Kohta mennyt yksi 355ml purnukka ja seuraava odottaa jo kaapissa. Netistä tilattuna tuon hinta ei ole vakavasti kirpaissut, maksoin noin 20e tuosta isosta putelista josta riittää tököttiä vuodeksi. Kiinnyin tähän jo ennen kuin marketit rupesivat tuuppaaman erityisemmin noita hoitoöljyjä, siitä syystä en ole vielä kerennyt tehdä tuttavuutta esim. markettisarjojen öljyjen kanssa, vaikka vähän kiinnostaisikin kokeilla. O:)

Tässä on aika voimakas puuterinen tuoksu, josta itse kuitenkin pidän. Olen kohta vuoden ajan käytellyt tätä jätettävänä sekoitettuna johonkin TiGi:n hoitsikkaan muutaman öljytilkkasen kera, itselleni lyömätön yhdistelmä. Hiukset pysyy suht takuttomina rankasta historiastaan huolimatta, tuntuvat todella pehmeiltä ja hallittavilta. CHI kyllä palautti uskoni silikonin toimivuuteen hiuksissa!
Viimeksi muokannut ZEN, 04 Joulu 2013, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cogito ergo doleo.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko kukaan bongannut sellaista öljysekoitusta johon ei olisi lisätty hajusteita? Mua himottaisi kauheasti ostaa valmis hiusöljy, mutta hajusteet on nounou. Jotenkin nuo pelkät öljyt tuntuvat lähmäävän ihan hulluna, tai sitten mä en osaa annostella...
ainokainen

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Noi tuoksut on tosiaan rasittavia. Esim. Moroccanoilia en enää siedä yhtään sen voimakkaan lemun vuoksi.
CHI:n Silk Infusion on myös ihana tuote, mutta siinäkin se tuoksu alkaa repiä hermoja.
Miltä se Tresemme tuoksuu? Voisin kokeilla sitä seuraavaksi, ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Vastaa Viestiin