Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

leeinsane kirjoitti: Mun hiusöljyssä sanotaan ettei auringonpaisteeseen. Mitäs keksi tän tilalle kesäksi? Vaalentaako se vai miksei saa käyttää?
Minkä niminen ja merkkinen öljy?
Lateysha
Haiven
Haiven
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 15:58

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Lateysha »

Mulla on SYOSSin hiuksiin jätettävä öljy. Olen tykänny tosi paljon! Hiuksista tulee kiiltävät ja pehmeät pienellä määrällä. Tosi riittoisa myöskin. Tuoksu aika voimakas, mutta itseäni tuoksu ei häiritse ollenkaan. Hyvä hinta-laatusuhde. :)
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

Kalevalatar kirjoitti:
leeinsane kirjoitti: Mun hiusöljyssä sanotaan ettei auringonpaisteeseen. Mitäs keksi tän tilalle kesäksi? Vaalentaako se vai miksei saa käyttää?
Minkä niminen ja merkkinen öljy?
SYOSSin. Ainoa mikä ton merkkinen cittarista löyty. En tiedä tarkemmin, siinä pullossa lukee monen moista. :D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Koitin googlata asiaa, mutta en löytänyt faktatietoa, ainoastaan yhden blogin jossa mainittiin

"Hiuksista tulee myös kauniin kiiltävät, mutta auringossa ei kannata käyttää hiusöljyjä, joissa ei ole UV-suojaa! Öljy tekee hiuksille saman kuin iholle auringonvalossa oltaessa: kiiltävä öljy imaisee auringonsäteet itseensä moninkertaistaen vauriot, hiuksista tulee kuivat."

http://dixinn.blogspot.fi/2012/10/schwa ... soljy.html

Tämän blogin kuvassa on Gliss-hiusöljy ja myös sen käyttöohjeissa lukee, että suojattava auringolta.
hedgehog
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 07 Tammi 2013, 22:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja hedgehog »

Mulla on tähän mennessä kokemusta ainoastaan Orofluidon hiusöljystä. Tykkäsin siitä periaatteessa tosi paljon, hiukset oli helpompi selvittää pesun jälkeen ja niistä tuli kiiltävät. Myös tuoksu oli aivan ihana.  Olen jo heittänyt paketin roskiin, joten ei ole inciä, mutta silikonit tässäkin olivat ensimmäisenä.

Seuraavaksi houkuttelisi kokeilla Pureologyn Precious Oil Versatilea, jostain luin että siinä olisi ainesosina enimmäkseen pelkkiä öljyjä, eikä silikoneja ollenkaan. Onko kukaan kokeillut?

Viimeksi muokannut hedgehog, 24 Touko 2013, 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja malic »

Heräteostoksena hankin eilen Glissin hiusöljyn. Aiemmin en oo näihin tuotteisiin kovin suurta kiinnostusta tuntenut, mutta hyvän latvasuojan puutteessa ajattelin, että ehkä tässä on ainesta. Pistin tänään pesun jälkeen pyyhekuivaan tukkaan purkin ohjeen mukaisesti kaksi tippaa ja lopputulos on näin hiusten kuivuttua varsin mukava! Pehmeä, kiiltävä ja sileä. Juuri sitä, mitä olen hakenutkin latvasuojalta. Tuoksu on vähän äklö, mutta tää tulee kyllä ehdottomasti käytettyä loppuun. Koostumus tuossa oli yllättävä, odotin paljon lirumpaa ja öljyisemmän tuntuista. Peseytyi saippuan kanssa helposti pois käsistä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Oili

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Oili »

Minulla on ollut Loreal Elvital Extraordinary Oil (normaaleille hiuksille, vaikka minulle on värjätyt) käytössä noin puoli vuotta. Olen käyttänyt öljyä kiitettävästi, melkein päivittäin ja varsinkin kylmempänä vuodenaikana se teki ihmeitä kuiville hiuksille. Latvani pystyivät kylmässäkin hyväkuntoisina ja hiusten laatu kosteutettuna. Tämä oli siis ensimmäinen öljytuote mitä koskaan kokeilin hiuksiini. Vähän se tuntui latistavan jos liikaa käytti, mutta kohtuudella laittaessa tulos oli aina hyvä. Käytän tuotteen varmasti loppuun, mutta en osta uudelleen. Minua kiehtoo nykyään enemmän 100% luonnonöljyt ja muut luonnontuotteet.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Anttilassa eilen seilatessa huomasin, ettäGot2be sarjaan oli tullut hiusöljy.

Kuva
ainokainen

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Fructis-sarjaaan on tullut öljy myös. En tiedä, myydäänkö sitä Suomessa vielä. Mä sain pullollisen tätä jenkeistä eräältä kaverilta. Ihanan tuoksuista, ja tuntuu toimivan oikein hyvin. Tuoteselosteen mukaan on lähes samaa tavaraa kuin Moroccanoil, eli listalla on ensin silarit ja sitten argan-öljy. Tuntuma hiuksissa on hyvin samanlainen, en huomaa eroa näissä.

Moroccanoil:
Cyclomethicone, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil), Fragrance, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Butulphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 26100 (Red 17), CI 47000 (Yellow 11)

Garnier Fructis Sleek & Shine Moroccan Sleek Oil Treatment:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum, Argania Spinosa Oil, Apricot Kernel Oil, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Benzyl Alcohol, Geraniol, Carrot Oil
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Myydään. Ostin yli kuukausi sitten tuota halpahallista.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Tresemme keratin smooth beautifying oil – Mahtava tuoksu - paras tähän mennessä vastaavista tuotteista! Koostumukseltaan myös ohuempi kuin monet muut aiemmin kokeilemani hoitoöljyt. Hintakaan ei ollut paha: Sokoksen alesta 5,9 euroa. En keksi tästä pahaa sanottavaa: toimii siis juuri niin kuin tämän tyyppisten tuotteiden on tarkoituskin toimia eli silottaa ja tuo kiiltoa.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Sinimusta kirjoitti: Anttilassa eilen seilatessa huomasin, ettäGot2be sarjaan oli tullut hiusöljy.

Kuva
Pyörittelin tota kans itse käsissäni, mutta en nähnyt pullossa inciä ollenkaan?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Sain Feeluniquen tilaukseni mukana pienen näytepullon Wella SP Luxe Oilia, ja se oli tosi hyvää ainetta! Ei yhtä tuhtia kuin Moroccanoil mutta pehmensi ja siloitti mukavasti. Mulle Moroccanoil on siis liian tuhtia, latistaa hiukset. Tuoksu oli pehmeä, ehkä aavistus kookosta? En pidä kookoksen tuoksusta mutta tuon tuoksu oli ihan ok. Laitoin öljyä ihan älyttömän pienen määrän kerrallaan, joten pikkupullosta riitti useampaankin käyttökertaan. Voisin ostaa!

Onko joku kokeillut Redkenin uutta Diamond Oilia?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä käyttelin myös juuri näytteen tuosta wellan öljystä, ja se oli kyllä ihan loistavaa! Mulle riitti näytepullosta viiteen kertaan, tukka on olkapääpituinen. Mä tykkäsin tuoksusta, tuotteesa on manteliöljyä ja se makean pehmeä tuoksu saattaa tulla siitä. Tuoksu jää myös hiuksiin, mikä on mun mielestä tosi kiva varsinkin näin hyväntuoksuisen tuotteen kanssa.  :D

Tämä on mulla hankintalistalla, pitänee vain selvittää mistä kaikkialta tätä saa ostettua ja mihinkä hintaan. Todella riittoisaa tavaraa kyllä. Mullakin jätti tukan ihanan pehmeäksi ja siloiseksi latistamatta.  :)
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Hiuksiin jätettävät hoitoöljyt

Viesti Kirjoittaja janniina »

Onks noi kaikki hoito"öljyt" tommosia silarisekotuksia?

En oo ainakaan marketissa törmännyt yhteenkään jätettävään hoitoöljyyn jossa ei olisi incin ekoina useampaa silaria. Ehkä pitäisi vaan tutkiskella paremmin :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Vastaa Viestiin