Kauneimpia näkemiänne hennavärjättyjä hiuksia

Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Kauneimpia näkemiänne hennavärjättyjä hiuksia

Viesti Kirjoittaja Chaos »

http://www.hennaforhair.com/mixes/elizabetht/

Nuo on kyllä niiiiin ihanat hiukset :-* Tuommoinen punainen tulee mulla siis omaan väriin, harmi kun en silloin tajunnut, että on niin upea väri! Mutta kasvaahan se oma hius juuresta...
Viimeksi muokannut Chaos, 11 Helmi 2013, 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

ChaosBlack kirjoitti: http://www.hennaforhair.com/mixes/elizabetht/

Nuo on kyllä niiiiin ihanat hiukset :-* Tuommoinen punainen tulee mulla siis omaan väriin, harmi kun en silloin tajunnut, että on niin upea väri! Mutta kasvaahan se oma hius juuresta...
Mäkin olen kuolannut tota kuvaa. Aivan ihanat. Tulispa mullekin noin kirkas ja loistava :) Toisaalta, salamavalo ja vaikka ulkovalo vaikuttaa paljon.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

^ Plus blondattu pohja. Tosi monella muullakin tuolla noiden ihanan kirkkaiden värien pohja on ollut vaaleaksi värjätty, tai sitten jo luonnostaan hyvin vaalea. Mun suosikki on aina ollut noista Bob  :) Tosin sinne on nyt tullut myös tosi paljon uusia ja upeita muitakin. Esim. Keli ja Erin, aivan ihana ja aikalailla samanlainen väri molemmilla.
Indigo-värjäyksistä ehdoton on Dafne.. upea. :-* 

Kas, tajusin juuri kuinka samankaltaiset hiukset mun suosikeilla onkaan :D Eikä ihmekään :)

CB, mä taas en näe tuossa sun hiuksessa vielä yhtään hennaväriä, kun en nyt tästä sitä omaa juurta näe. Mutta ehdottomasti se pohjaväri vaikuttaa todella paljon, juuri on sitten enempi just tuota elizabeth luokkaa, eli lämmintä oranssia (mitä et ilmeisesti enää vihaa? ::) ), kuten varmaan entisiltä ajoilta muistat :)  Ellet sitten lisää mixiin indigoa.

edittiä.. Itseasiassa tässä on aika hyvin miltä hennaus näyttää eri valaistuksissa, sekä kun väri on ehtinyt hapettua ja syventyä...http://www.hennaforhair.com/mixes/renae/
Viimeksi muokannut Ryövärintytär, 17 Maalis 2006, 01:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Ryövärintytär kirjoitti: CB, mä taas en näe tuossa sun hiuksessa vielä yhtään hennaväriä, kun en nyt tästä sitä omaa juurta näe. Mutta ehdottomasti se pohjaväri vaikuttaa todella paljon, juuri on sitten enempi just tuota elizabeth luokkaa, eli lämmintä oranssia (mitä et ilmeisesti enää vihaa? ::) ), kuten varmaan entisiltä ajoilta muistat :)  Ellet sitten lisää mixiin indigoa.
Juu no mietinkin, että onkohan noista moni siis luonnostaan vaalea, vaiko blondattu. Noista mun  kuvista ei sitä hennaa välttämättä näekään, kuvat muuttaa niin paljon ja valaistus jne. Ja uskon, että tokalla hennauksella näkyy hyvin sitten jo kuvissakin.
Tuolla Bobilla on kyllä kanssa ihanat hiukset.
Ja tosiaan indigoista paras on Dafne!

En mä sitä lämmintä oranssia vihaa, se vain jossain välissä kyllästytti, kun punasesta haalistui oranssi, sei ei näytä yhtä kivalta. Hennattu on ihan eri asia :) Muistan tosiaan, kun kattelin vanhoja kuvia ja niissä on tosi hienot ja kiiltävät hiukset! Oon kinnostunut tosta indigosta kyllä, mutten tiedä mistä sitä sais suoraan ostettua ???

Sun pitäisi Ryövärintytär pistää tänne kuvaa aivan upeista hiuksistas :-*
Viimeksi muokannut Chaos, 17 Maalis 2006, 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin