Sivu 1/1

Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 01:21
Kirjoittaja Emmi
Voidaan tähän ketjuun koota kaikki mahdolliset (taika)temput kuontalon tuuheuttamiseksi. Parhaat aineet ja metodit, sana on vapaa!  :D

Itse kaipaisin hyviä vinkkejä sopivista tuotteista. Kokeiltu on mm. Tigin Superstar, Joicon Volyme-muotoiluneste sekä Paul Mitchellin tuuheuttava tyvisuihke (nyt en valitettavasti muista nimeä). Edellä mainituista Joico toimii kohtalaisesti, muut eivät lainkaan.  :(

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 01:43
Kirjoittaja Lyx
Hyvä topikki! Tässä muutama vinkki:

Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka. Tuuheutta saa myös lisättyä kun kuivaa hiukset pää alaspäin tai harjaa ne pää alaspäin.
Itselläni on tuo Tigin Superstar ja käytän sitä aina silloin tällöin jos esim. laitan paplareita, ihan ok tuote, muttei ehkä kuitenkaan hintansa arvoinen...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 01:57
Kirjoittaja Zessa
Eikös tuolla kotitekoisissa hiusnaamioissa kehuttu, että kookosmaito-hoidot tuuhentaa aika merkittävästikin tukkaa. Vaililla oli kai joitain kokeiluja ja oli saanut hyvän ja tuuhean lopputuloksen! Kannattaa siis tsekata sekin!  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 01:59
Kirjoittaja Spritz
Juu mulla on kyllä pakkomielteenä yrittää aina värkätä tuuheaa tukkaa. Mitään tuuheuttavia shampoita, enkä hoitoaineita ole kokeillut, vaan olen luottanut muotoilutuotteisiin. Kokeilemistani ehdottomasti paras on Sebastianin Body Double Thickefy Styler. Sitä reilusti ja pyöryharja föönaamisessa on hyvä yhdistelmä. Mutta eipä niilläkään mitään maailmaamullistavaa tuuheutta saa. Semmosta niinku telkkarissa..  ;D

Tupeeraus on tietty hyvä keino volyymin lisäämiseen. Siinä menee vaan hiukset niin totaalisen sekaisin, että ihan joka ilta ei jaksa sellaista takkukasaa selvitellä. Ja mun täytyy ainakin tupeeraamisen ohella käyttää paaaljon lakkaa, muuten ei pysy niinku haluan.

Kuiviin hiuksiin käytän silloin tällöin D:fi:n vihreäkorkkista ja sillä saa myös ihan hyvin tuuheutta. Laitan sitä pää alaspäin ja ainoastaan tyviin, kun on niin kauhean tahmaista ainetta. Jos osais laittaa vähän pituuksiinkin niin sais varmaan vielä pörrömmät hiukset. Mutta toimii siis ihan hyvin vain tyviinkin laitettuna.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 10:11
Kirjoittaja shivaree
Ainut keino saada miun hapset näyttämään tuuheilta on tarrapaplarit. Ja niiden käyttöähän ei tietenkään voi joka päivä suositella, itse laitan vain hippaamaan lähtiessä. Tarrapaplarien , tupeeraksen ja kiinteen jälkeen olen saanut jopa kuulla kommentteja tukkani paksuudesta.. Käynti optikolla vois olla paikallaan... ::) Joicon Hi-rise on paras tuuheuttava tuote tähän mennessä. Oikein annosteltuna (ei saa laittaa liikaa) tekee kiiltävän ja jämäkän tukan. Kiinteistä L'orealin Anti Frizz. Alkoholipitoisia muotoilutuotteita (kiinnettä lukuunottamatta) kannattaa välttää, tekee ohuesta tukasta haperon ja kiillottoman.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 14:42
Kirjoittaja Riiggis
Mä saan parhaan tulokset tukkaani, kun pesen Matrix Amplifyllä, suihkin tuuheuttavaa suihketta tai geeliä, föönaan pää alaspäin ja laitan vielä isot lämpörullat päähän, joilla saa loivia kiharoita. ;) Tuloksena tosi iso tukka. Ainut ongelma on ettei kampaus kuitenkaan pysy kovin kauaa, vaan latistuu... :(

Todella rasittaavaahan tuo on hiuksille, mutta teenkin tämän vain pari kertaa kuussa, kun lähden bailaan!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 15:09
Kirjoittaja Marielle
Mulla ovat toimineet Tigin Queen for a Day suihke ja Superstar neste. Tosi tuuheuttava tulos tulee kuin kuivaa hiukset pää alaspäin. Shampoista hyviksi tuuheuttajiksi olen havainnut Paul Mitchellin Extra Body? shampoon + hoitoaineen. Näitä ei voi kuitenkaan käyttää jatkuvasti, kuivattavat muuten tukkaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 15:30
Kirjoittaja Angus
Minulla toimivat Sebastian Mohair shampoo, Matrixin Amplify sh+hoitis+geeli ja Cutrin Oyster volyymishampoo.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 17:24
Kirjoittaja *Kimallus*
Minä tykkäsin sebastianin Body Double sampoosta ja hoidosta, koska hiukset tuntuivat myös kosteutetuilta noiden käytön jälkeen. Ja noissahan on myös värisuoja.

Nyt on käytössä Redkenin Body Full sampoo ja hoitis. Ihan hyviä tuotteita ovat, mutta ehkä vähän kuivan tuntuisiksi jättävät hiukset.

Muotoilutuotteena Tigin Cocky, tuuheuttava muotoiluvoide joka toimii mun ohuisiin hiuksiin hyvin ja saa tukan tuntumaan paksulta. Tykkäsin myös kms:n amp volume thickening cremestä, joka on myös hiuksia hoitava tuote. Yksi hyvä tuuheuttava tuote föönauksen tai rullien alle on sebastianin thermal body boost, tykkäsin kovasti.

Lakkana parasta on ollut sebastianin Body Double. On hyvin kevyt lakka joka ei heti lässäytä tukkaa.

Mulla on myös ongelmana se, että tukka ei pysy kauaa kuohkeana, kai tämä rupeaa olemaan jo niin pitkä että painovoima vie tuotteista voiton.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 18:55
Kirjoittaja ~vail~
Niinkuin Zessa tuossa sanoikin, niin mulla tosiaan on ihan mitattavasti 1,5 cm lisää ponnarin ympäryksessä kookospesun jälkeen. Ja puolueeton mittamies oli tulosta ottamassa ;D

Hiukset saa myös hyvin kohomaan päänahasta kun ne kuivattaa tyvi valmiiksi kohotettuna eli pituudet päälaelle koottuna. Mulla on pehmeä donitsi jota tähän käytän ja vaihdan välillä ponnarin paikkaa jotta tyvi kuivuisi tasaisesti. Tämä hidastaa hiusten rasvoittumistakin verrattuna siihen että hiukset kuivaa päätä myöden hautoen :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 19:59
Kirjoittaja Tiukunen
Mä vannon Tigin Sexed-Up suihkeen nimeen. Ei tunnu tukassa ollenkaan, mutta tuuheuttaa todella hyvin!  :-* Minulla toimii hyvin myös tuo tukan laitto nutturalle yön ajaksi. Superstar neste oli pieni pettymys, ihan ok tuote, mutta olisin toivonut parempaa lopputulosta. Cocky kiinnostaisi kovasti, kokeilen sitä varmaan seuraavaksi.  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 09:39
Kirjoittaja Hermione
~vail~ kirjoitti: Niinkuin Zessa tuossa sanoikin, niin mulla tosiaan on ihan mitattavasti 1,5 cm lisää ponnarin ympäryksessä kookospesun jälkeen. Ja puolueeton mittamies oli tulosta ottamassa
Laitoitko jotain sinne kookoksen joukkoon? Perjantaina oli kookokset päässä Aqualan L:n ja K-Pakin rekun kanssa, eikä mistään tuuhentumisesta voi kyllä puhua samana päivänäkään  ;D Hyvin kosteutetulta tuntuu ja tukka on vieläkin puhdas (tänään pesupäivä), vaikka yleensä tuntuu epämiellyttävältä jo pesupäivän aamuna. Se, mitä lisää kookoksen joukkoon varmaan vaikuttaa tuuheutumiseen ...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 09:58
Kirjoittaja ~vail~
Hermione, tässä yksi viesti kokeilusta, lisää on sinisessä linkissä siinä viestissä ja yksi sivu taaksepäin (12) on vielä yksi. En ole kopsinut noita HS viestejäni tänne vaikka ehkä jossain vaiheessa pitäisi... Ehkä jos jonkinlainen oma tila tulee kaikille tänne foorumille, niin sinne voisi laittaa vanhoja kokeilujakin :)

Mutta siis LV:tä käytin kookoksen kanssa ensin ja toisilla kerroilla Pirkka-lastenvoidetta (joka mainosti itsensä sisältävän 4% panthenolia ja hintaa pari euroa :D).

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 10:13
Kirjoittaja Miracle
vail on onnistunut niin hyvin mainostamaan tuota kookosmaitoa,että pakkohan sitä on kokeilla jossain vaiheessa :D Hitsi vaan, kun on sunnuntai, eikä kaupat oo auki. Muuten olis ollu kiva jo tänään kokeilla ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 13:34
Kirjoittaja Hermione
~vail~ kirjoitti: Mutta siis LV:tä käytin kookoksen kanssa ensin ja toisilla kerroilla Pirkka-lastenvoidetta (joka mainosti itsensä sisältävän 4% panthenolia ja hintaa pari euroa :D).
Eli voidetta oli joukossa. Hmm... täytyypä kokeilla vielä uudemman kerran. Toisaalta ei se pehmeyskään kovin paljoa haittaa tee  ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Maalis 2006, 19:19
Kirjoittaja marenki
Lyx kirjoitti: Hyvä topikki! Tässä muutama vinkki:

Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka. Tuuheutta saa myös lisättyä kun kuivaa hiukset pää alaspäin tai harjaa ne pää alaspäin.
Olen nyt yrittänyt toteuttaa tätä vinkkia muutamaan kertaan, mutta en ihan pääse toivomaani tulokseen. Tukka suoristuu heti tai kuten viime yönä, tukka ei ehtinyt edes kuivua. Tämän päiväinen lopputulos oli lopulta ihan jees, föönailin varovaisesti niitä kosteita kohtia, sitten lähmin tukan uudella vahalla vähän yli-innokkaasti ;D

Mutta asiaan: Mitä mömmöjä laitat ennen tuota nutturaa?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Maalis 2006, 20:31
Kirjoittaja rotta
Joicon Volissimo on toiminut hyvin tähän tukkaan. Pesee myös todella hyvin rasvoittuneet hiukset, kokeiltu on.. ::)
~vail~ kirjoitti: Hiukset saa myös hyvin kohomaan päänahasta kun ne kuivattaa tyvi valmiiksi kohotettuna eli pituudet päälaelle koottuna. Mulla on pehmeä donitsi jota tähän käytän ja vaihdan välillä ponnarin paikkaa jotta tyvi kuivuisi tasaisesti. Tämä hidastaa hiusten rasvoittumistakin verrattuna siihen että hiukset kuivaa päätä myöden hautoen :)
Kiitos vinkistä, pitääpä muistaa tänään kokeilla. ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Maalis 2006, 01:56
Kirjoittaja Lyx
marenki kirjoitti:
Lyx kirjoitti: Hyvä topikki! Tässä muutama vinkki:

Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka. Tuuheutta saa myös lisättyä kun kuivaa hiukset pää alaspäin tai harjaa ne pää alaspäin.
Olen nyt yrittänyt toteuttaa tätä vinkkia muutamaan kertaan, mutta en ihan pääse toivomaani tulokseen. Tukka suoristuu heti tai kuten viime yönä, tukka ei ehtinyt edes kuivua. Tämän päiväinen lopputulos oli lopulta ihan jees, föönailin varovaisesti niitä kosteita kohtia, sitten lähmin tukan uudella vahalla vähän yli-innokkaasti ;D

Mutta asiaan: Mitä mömmöjä laitat ennen tuota nutturaa?
Yleensä teen tuon kuivaan tukkaan tai annan kuivua hieman koska muuten tukka on aamulla vielä kostea... Tigin Small Talkia hieman alle ja sitten löysälle nutturalle. Sitten aamulla kun otan nutturan auki, niin suihkin vielä hieman lakkaa niin pysyy hyvin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Maalis 2006, 16:23
Kirjoittaja hubbabubba
Minulla on ohuet, kerroksittain leikatut, olkapäille ulottuvat hiukset. Olen tekemässä tilausta lookfantastiksilta ja ajattelin että voisin jonkun tuuheuttavan muotoilutuotteen ostaa samalla. Omistan wellan vahan, mutta en osaa käyttää sitä  ::) Ylensä siis suihkin pelkkää lakkaa tukkaan aamulla, en viitsi föönata, sillä hiukset on niin kuivat. Kumpaa suosittelette näistä tuotteista: TIGI CATWALK ROOT BOOSTvai TIGI BEDHEAD HARD HEAD HAIRSPRAY?  Kenties jokin muu tuote mielessä, suositelkaa ihmeessä!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Maalis 2006, 17:22
Kirjoittaja -tiina-
Petyin minä ainakin tuohon Root Boostiin.Ei mitään tekoa tähän lettiin.
Mullakin ohut,kerroksittain leikattu,olkapäille ulottuva.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Maalis 2006, 19:23
Kirjoittaja Spritz
Minäkään en kyllä voi Root Boostia suositella, ei tuuheuttanut ollenkaan. Sexed Up sen sijaan toimii ihan hyvin, mutta senkin kanssa kannattaa tyviin käyttää jotain vahvempaa, hyvää muotovaahtoa esim.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 13:31
Kirjoittaja kirmeli
Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 13:43
Kirjoittaja Ella
Ruotsissa näytti olevan myynnissä VO5:n tuuheuttava suihke. Thickening spray tms. Samanlainen pullo kuin Mistillä - mikäli sisältö on vielä yhtä hyväksi huomattua kuin mistissä niin... en ole itse kokeillut, huomasin sattumalta vain tuotteen kun erehdyin luulemaan sitä mist -pulloksi. Incissä taisi olla kuitenkin aika alkupäässä denaturoitu alko... ellen muista väärin.

Suomessa en vielä vastaavaan VO5:n tuuheutustuotteeseen ole törmännyt, mahtaako tuosta olla kenelläkään kokemuksia?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 13:46
Kirjoittaja Zessa
kirmeli kirjoitti: Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?
Tavallisesta ruokakaupasta olen ainakin omani ostanut, eikä maksanut edes paljoa, joku euron tmv. Ja laitan sitä kaikkialle hiuksiin ja annan vaikuttaa pitkään.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 13:54
Kirjoittaja Lucine
Ella kirjoitti: Ruotsissa näytti olevan myynnissä VO5:n tuuheuttava suihke. Thickening spray tms. Samanlainen pullo kuin Mistillä - mikäli sisältö on vielä yhtä hyväksi huomattua kuin mistissä niin... en ole itse kokeillut, huomasin sattumalta vain tuotteen kun erehdyin luulemaan sitä mist -pulloksi. Incissä taisi olla kuitenkin aika alkupäässä denaturoitu alko... ellen muista väärin.

Suomessa en vielä vastaavaan VO5:n tuuheutustuotteeseen ole törmännyt, mahtaako tuosta olla kenelläkään kokemuksia?
Ei oo kokemusta, mutta huomasin itse saman suihkeen Tallinnassa. Toinen Vo5-tuttavuus oli tämä

VO5 Nourishing Creme Leave-In Conditioner

Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Panthenol, Ascorbic Acid, Thiamine HCI, Dimethicone Copolyol, Octyl Dimethyl PABA, Behentrimonium Chloride, Polysorbate-20, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Triethanolamine, Citric Acid

jota olen nyt pari kertaa käyttänyt ja hyväksi todennut  ;D Minkä hintaista toi Thickening Spray oli Ruotsissa? Miracle Mist ja Thickening Spray maksoi molemmat yli 5 euroa Tallinnassa joten en kumpaakaan sieltä ostanut.

Meni vähän ot...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 20:25
Kirjoittaja shivaree
kirmeli kirjoitti: Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?
KookosKERMAA kannatta ostaa ;) Esim. Prismasta löytyy Kara-merkkistä, säilykeosastolta. Muistaakseni 89 senttiä maksaa (2dl tetra), eli tuskin syöksee ketään vararikkoon.. Vaililla on tuolla "omatekoiset hiusaineet" osiossa hyviä vinkkejä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 21:30
Kirjoittaja Miracle
Tänään viimein sain minäkin tuota kookoskermaa ostettua, kolmannesta kaupasta vasta löysin..  :P Mutta alle euron se kuitenkin maksoi.. Että ei ole kallista, ja kannattaa sieltä säilykeostastolta sitä etsiä..

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Maalis 2006, 22:58
Kirjoittaja Ella
Lucine kirjoitti: Minkä hintaista toi Thickening Spray oli Ruotsissa? Miracle Mist ja Thickening Spray maksoi molemmat yli 5 euroa Tallinnassa joten en kumpaakaan sieltä ostanut.
Oli hiukan edullisempaa, eli taisi olla kolmenkympin pintaan, aavistuksen yli..  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Maalis 2006, 12:50
Kirjoittaja tenn
Äsken pesun jälkeen laitoin Tigin smooth&shinea, spritz&shinea, superstaria ja root boostia, föönasin pää alaspäin ja VAU!! Ei ole koskaan näin tuuheat hiukset olleet!! :D Ainoa mikä tökkii on toi spritz&shine, tuntuu et jättää tahmasiks hiukset  :o Ja plussaa on iiiiihana tuoksu hiuksissa  :-*

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Maalis 2006, 13:00
Kirjoittaja calypso
Nyyh, toivottavasti tuo spritz & shine ei tahmaa mulla. Tilasin nimittäin just sellasen itelle eikä oo kokemuksia siitä ollenkaan itellä. En oo kyllä tähän mennessä saanu millään muulla tahmasta tukkaa ku Sunsilkin punaisille hiuksille tarkotetulla jätettävällä, jostain näytteen sain.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Maalis 2006, 13:09
Kirjoittaja tenn
No sehän on varmaan yksilöllistä että miten tahmaa ja miten ei  :) Ainoa mikä muuten häiritsee tässä muuten niin tuuheassa tukassa on se, että pehmeyttä ei ole yhtään ja kuivalta tuntuu  :-\ Olisi pitänyt jotain kosteuttavaa jätettävää laittaa varmaankin..  ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 18 Huhti 2006, 13:40
Kirjoittaja Huuhkaja
Olen noin seitsemisen viikkoa käyttänyt La Biosthetiquen tuotteita, ja olen aivan innoissani hennoille hiuksille tarkoitetusta Pilvicure Fluide volume fluid -nesteestä, joka tekee hiuksista kuohkeat ja ison näköiset. Laitan sitä joka pesun jälkeen hiuksiin, ja vaikka hiuksia ei mitenkään föönaisi, pesun jälkeen tukka tuntuu heti paljon paksummalta kuin normaalisti. Tämä on ainoa hiustuote, joka on saanut aikaan näkyviä tuuheuttavia vaikutuksia päässäni. Ihana. :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 18 Huhti 2006, 19:44
Kirjoittaja Lyx
Huuhkaja kirjoitti: Olen noin seitsemisen viikkoa käyttänyt La Biosthetiquen tuotteita, ja olen aivan innoissani hennoille hiuksille tarkoitetusta Pilvicure Fluide volume fluid -nesteestä, joka tekee hiuksista kuohkeat ja ison näköiset. Laitan sitä joka pesun jälkeen hiuksiin, ja vaikka hiuksia ei mitenkään föönaisi, pesun jälkeen tukka tuntuu heti paljon paksummalta kuin normaalisti. Tämä on ainoa hiustuote, joka on saanut aikaan näkyviä tuuheuttavia vaikutuksia päässäni. Ihana. :)
Tuohan kuulostaa tosi hyvältä!! Mitäs tuotteita nuo ovat ja mistä niitä saa? ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 18 Huhti 2006, 20:28
Kirjoittaja Huuhkaja
Lyx kirjoitti: Tuohan kuulostaa tosi hyvältä!! Mitäs tuotteita nuo ovat ja mistä niitä saa? ;D
Tietoa saa täältä:

www.labiosthetique.com

Ja tilata voi ainakin täältä:

http://www.hairshop-kopfkunst.com/shop/

Mainitsemani tuote löytyy kaupan sivuilta  tuon "Feines o. lockiges Haar" -linkin takaa.

Itse asiassa koko sarja on toiminut minulla tosi hyvin. Olen positiivisesti yllättynyt. Olen laittanut kaikki muut hiushärpättimet sivuun tässä huumassa. :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Heinä 2006, 21:33
Kirjoittaja MinnieMouse
Osaisiko kukaan suositella sopivaa shampoota; minulla on pitkät hiukset, yksittäinen hius on ohut ja lasimainen (liukas luikero niinkuin joku täällä kuvaili tämän tyylistä tukkaa), mutta hiuksia on kuitenkin paljon. Tukka on ihan piikkisuora, eikä vahingossakaan taivu mihinkään suuntaan. Haluaisin löytää värjätyille hiuksille sopivan shampoon, joka ei lätsäytä tukkaa saman tien. Entä tuuheuttavat shampoot? Haalistavatko/kuivattavatko tukkaa jatkuvassa käytössä?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 21:18
Kirjoittaja Tuikkuli
MinnieMouse, oletko katsellut tai testaillut Sebastianin Body Double -sarjaa? Ovat siis tuuheuttavia tuotteita, mutta sopivat myös värjätyille hiuksille (luvataan jopa pullossa). Ei ole sellainen perinteinen tuuheuttava sarja, joka tekee hiuksista kuivan tuntuiset.

Muutenhan tuuheuttavat tuotteet tuntuvat olevan pitkään käytettynä kuivattavia, jos hiukset on alttiina rasituksille (värjäys, föönaus, aurinko jne.). Minusta ainakin tuuheuttavat shampoot on yleensä voimakkaasti peseviä ja niistä jää hiussuomut auki. Hoitikset taas on kevyesti hoitavia, niin niissä ei tehot riitä rasittuneelle tukalle.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Elo 2006, 15:08
Kirjoittaja Tiahaar
Minullakin on lasimaiset hiukset, joita on melko paljon ja ne rasvoittuvat pitä vauhtia. Tuuheutta niihin ei oikeastaan saa mitenkään (paitsi väkivalloin ja yhden lakkapurkin voimalla). Haluan kuitenkin pitää hiukseni hyväkuntoisena, koska kasvatan niitä, niin föönaminen ja ei-niin-hoitavat aineet eivät käy...

Tuuheuttavista sarjoista olen kokeillut:
- Matrix Amplify Color XL (shampoo): olen pitänyt todella paljon. Ei kai tämä oikeasti tuuheuta, mutta hiukset tuntuvat hyviltä ja ilmavilta ja puhdistaa mielestäni kuivattamatta. Aivan ihana tuoksu. Eikä haalista väriä.

- Joicon Volissima (shampoo ja hoitis); ei käynyt tälle päälle. Hiukset rasvottuivat todella nopeasti ja tuntui, että hilseily lisääntyi myös. Hoitoaine taisi olla ihan ok, melko kevyt. Luovutin poikaystävän käyttöön.

- Sebastian Body Double (sh ja hoitis); ei myöskään sopinut tälle päälle. Aiheutti rasvoittumista ja tuuheuden tunnetta en todellakaan huomannut. Hoitis tässäkin ihan mukava. Pidin tuoksusta, joka oli kivan sitruunainen. Annoin veljen tyttöystävälle ja hän oli tykännyt.

- PPS BodyBuilder (shampoo); ei taaskaan käynyt minulle. Sama kuin Joicon ja Sebastianin kanssa, hiukset vain rasvoittuivat nopeammin. Ei tuntunut pesevän tarpeeksi hyvin. Tämäkin lähti kiertoon.

Muotoilutuotteita en oikein jaksa käyttää. Ne kun vaativat föönaamista ja aamuisin harvoin on aikaa. Tosin Tigillä on pari ainetta, joihin voisi sijoittaa ja opetella taas laittamaan hiuksiaan. :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 12 Elo 2006, 21:34
Kirjoittaja didu
Lanzan zero weight -geeli on kyllä mielenkiintoinen tuote tuuheutta hakeville. Sillä saa helposti pörröisen "takkuisen" tuuhean lopputuloksen kun sitä käyttää föönauksen pohjalla. Kannattaa varmasti kokeilla, etenkin jos hiukset ovat lasimaiset.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Elo 2006, 12:37
Kirjoittaja billabong
Olen aikeissa ostaa Tigin sexed-up tonicin, mutta mietityttää että voiko sitä laitta ei-vastapestyihin hiuksiin ilman että se tekee hiukset todella likaisen näköiseksi? Joku tuolla etusivulla (en nyt millään muista niciä) sanoi käyttävänsä tätä.
  Koska nyt minulla on käytössä paul mitchellin extra body- tyvisuihke (jota tosin en käytä tyveen vaan muualle hiuksiin, koska tyveen laitettuna vain rasvoittaa hiukset nopeaan). Tuota eb:tä ei voi missään tapauksessa laittaa esim. jos on illalla pessyt hiukset ja ne ovat aamulla lättänät ja silloin sitä suihketta tarvittaisiin :-\. Mutta voiko tuota sexed-up toniciakaan laittaa vasta aamulla..?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Elo 2006, 12:46
Kirjoittaja Euphoria
Pesen aina hiukseni illalla ja aamulla muotoilen ja sekä tuo Extra-Body että Sexed Up-tonic ovat olleet toimivia. Sexed Upilla olen myös kohtentanut kampausta, jos en ole viitsinyt pestä hiuksia illalla. Tosin onhan se kallis tuote.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Elo 2006, 13:21
Kirjoittaja billabong
Kiitos, Euphoria! Ehkä minä tuon sexed-upin uskallan tilata, ei minusta 10 euroa ole paha hinta vaikka ei olisikaan maailman parasta ainetta tälle päälle  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Elo 2006, 13:58
Kirjoittaja marenki
Minä käytän tuota Sexed-up tonicia nimenomaan kuiviin hiuksiin ja kaikkialle. Minusta se ei tee tukkaa ollenkaan rasvaisen näköiseksi.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Elo 2006, 14:46
Kirjoittaja Euphoria
marenki kirjoitti: Minä käytän tuota Sexed-up tonicia nimenomaan kuiviin hiuksiin ja kaikkialle. Minusta se ei tee tukkaa ollenkaan rasvaisen näköiseksi.
Minä käytän kuiviin ja kosteisiin. Riippuu tilanteesta. Saatan föönata tuon kanssa ja sitten suihkin vielä kuivaan tukkaan ja pöyhin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Elo 2006, 07:32
Kirjoittaja -tiina-
Mulla tuo sexed up tonic kuivatti hiuksia ja teki koppuraksi jos laitto pelkästään kuiviin hiuksiin ilman fööniä.Taisi sisältää alkoholia, en ole varma.En ostanut uudestaan.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Elo 2006, 21:18
Kirjoittaja marenki
Ei ole Sexed-upissa alkoholia.  ;) Ei kyllä tapahdu mitään kuivahtamisilmiötä tässä päässä, vaan on ihan lempituote.  :-* (Enkä ole mainostanut ja kehunut tätä kuin vasta miljoona kertaa, mutta kun se on niiin superihana  :-*)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Elo 2006, 19:42
Kirjoittaja tenn
Olen tässä 3 päivää pessyt Matrixin Amplify-shampoolla ja uskomatonta miten tuuheat hiukset! En ole tällaisia millään shampoolla aiemmin saanut! Pitäs varmaan hankkia se hoitoainekin jos on yhtä hyvää :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Elo 2006, 12:08
Kirjoittaja Cerise
Mulla on käytössä Graham Webbin tuuheuttava shampoo ja hoitis, ja Wella SP:n tuuheuttava shampoo.
Tuo Wellan toimii kohtalaisesti, GW:n shampoo on hyvä, mutta hoitoaine on sellainen silikoonimömmö
että en sitä tykkää usein käyttää kun latistaa hiuksia. Ainiin, löytyy vielä markettisarja L'oréal Elvitalin
Volume non-stop-hoitis, se on kyllä loistotuote markettituotteeksi! Lookfantastic.comista himoitsisin
vaikka mitä tuuheuttavia, mutta nyt pitäisi saada ensin ostettua kosteuttava latvasuoja kun ei rahat
riitä kaikkeen kerralla ;>

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Elo 2006, 15:24
Kirjoittaja *pirpana*
Mitäs suosittelisitte pitkälle ja paksulle tukalle,johon haluaisin tuuheutta lisää? Latvat on kuivat ja helposti takkuuntuvat, varsinkin hiusten alaosa jota on blondailtu jonkin verran..

(ai niin, ihan eka viesti mulla täällä  :D)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Elo 2006, 17:44
Kirjoittaja kirmeli
Miten saisi tuuheutta pitkään ja ohueen tukkaan ?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Syys 2006, 14:06
Kirjoittaja oliivixx
Nostan ja kysyn samalla: en voi käyttää tuuheuttavia shampoita/hoitiksia, kun hiusten kuntoon nähden ei hoitotehot riitä. Sitten kun hoitaa hiukset kiiltäviksi, tuntuu ettei millään saa tukkaan tuuheutta. Oisko mitään muotoilutuotetta (alkoholiton kiitos), jonka avulla saisi kiillon jätettyä hiuksiin JA hiuksiin rakennetta/tuuheutta vai haaveilenko vaan ;) ?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Syys 2006, 20:05
Kirjoittaja Spritz
oliivixx kirjoitti: Nostan ja kysyn samalla: en voi käyttää tuuheuttavia shampoita/hoitiksia, kun hiusten kuntoon nähden ei hoitotehot riitä. Sitten kun hoitaa hiukset kiiltäviksi, tuntuu ettei millään saa tukkaan tuuheutta. Oisko mitään muotoilutuotetta (alkoholiton kiitos), jonka avulla saisi kiillon jätettyä hiuksiin JA hiuksiin rakennetta/tuuheutta vai haaveilenko vaan ;) ?
On. Suihkutettava vaha. Ei tarvitse föönata niin kiilto säilyy kivasti. Olen testannut Tigin Headbangeria ja KMS:n Paste Up Sprayta, joista jälkimmäinen on mielestäni huomattavasti parempi. Tigi ei toiminut kuin pari kertaa (sen jälkeen meni tukkoon tms, eikä toimimaan saanut mistään pelastusyrityksistä huolimatta) ja silloinkaan ei tullut niin hyvä tulos kuin KMS:llä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Syys 2006, 21:54
Kirjoittaja oliivixx
Kiitos Spritz! Kipasen ostamaan tuon KMS vahan, ihanaa jos vaan toimii näissä mun vauvahiuksissa  ;D

EDIT...Tietääkö joku mistä Turussa saa KMS tuotteita ja esim just tota Paste Up Sprayta

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Syys 2006, 20:44
Kirjoittaja Emmi
Kokeilinpa minäkin Matrixin Amplify-tuotteita pitkästä aikaan. Kylläpä nuo oikeasti näyttävät kuohkeuttavan tukkaa!  :o Lisäsin vielä kosteisiin hiuksiin Tigin sexed upia ja föönasin pää alaspäin. En oikein tiedä, mitä mieltä olisin tuosta Sexed-upista: kuiviin hiuksiin suihkittuna se toimii vähän kuin kevyt hiuslakka, ja ainakin mulla menee hiukset kökköihin...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Syys 2006, 21:34
Kirjoittaja Selena
Emmi: mitä Amplify-sarjan tuotteita käytit? Shampoota, hoitoainetta? Millaista se hoitsikka on (jos sulla on kokemusta)? Kiitos jo etukäteen  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 12 Syys 2006, 22:55
Kirjoittaja Emmi
Selena kirjoitti: Emmi: mitä Amplify-sarjan tuotteita käytit? Shampoota, hoitoainetta? Millaista se hoitsikka on (jos sulla on kokemusta)? Kiitos jo etukäteen  :)
Käytin shampoota ja hoitoainetta tuuheuttavasta sarjasta (vaaleanturkoosit pullot). Hoitis on mielestäni aivan ihanaa. Selvittää ja pehmentää TODELLA hyvin, vaikka se kuuluu huuhtoa hiuksista käytännössä ilman mitään vaikutusaikaa. Tämä on yksi lempisarjani, suosittelen lämpimästi kokeilemaan!  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Syys 2006, 15:41
Kirjoittaja Hunajapupu
^Minkä hintaisia nuo Matrixin Amplify shampoo ja hoitsikka suunnilleen ovat?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Syys 2006, 16:10
Kirjoittaja Selena
Kiitos, Emmi!! :)

Ja Hunajapupu: tietääkseni ovat noin reilun kympin per puteli, saattaa saada tarjouksesta vähän alle kympillä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Syys 2006, 16:16
Kirjoittaja Hunajapupu
^Eivätpä ole kalliita siinä tapauksessa. Täytyykin kokeilla jossain vaiheessa, kuulostaa hyviltä tuotteilta enkä ole aiemmin kokeillut. Täältä saa kyllä todella paljon hyviä ja kiinnostavia tuotevinkkejä, vähän liikaakin kukkaron kannalta ajateltuna...  ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Syys 2006, 22:11
Kirjoittaja Shi Shi
Muakin alkoi toi Amplify kiinnostaa, kun niin hehkutatte. Oon niistä joskus jotkut näytepussukat käyttänytkin, mutta kun niissä ei INCIä lukenut, niin jäi ostamatta. Aika kivalta tuntuivat kuitenkin muistaakseni. Lisäsin tuonne FAQ:n puolelle pikaisen googlauksen tuloksena löytämäni hoitoaineen INCIn. Shampoon ainekset tuolta jo löytyikin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Syys 2006, 22:55
Kirjoittaja Emmi
Itse väittäisin Matrixin Amplify -tuotteita parhaiksi tuuheuttaviksi hiustenhoitotuotteiksi, joita olen koskaan kokeillut. Kukkaronnyörejä vain availemaan, tytöt!  ;D Kaverini testasi härpättimeni käydessään luonani, ja päätyi itse ostamaan samaiset tuotteet. Itse ostin omat putelini Tallinnasta Kaubamajasta alle kympillä. Muistaakseni shampoo oli 8 euroa ja hoitis n. 9 euroa. Suomessakaan eivät ole paljon tuota kalliimpia.

Pitää vielä hehkuttaa Tigin Sexed Up:ia! Antaa mukavasti tuuheutta kosteisiin hiuksiin suihkutettuna, mutta toimii nyt alun epäluuloisuuteni jälkeen mukavasti myös kuivissa hiuksissa. Pitkissä hiuksissa tuote aiheuttaa lakan tavoin pientä hiusten "klimppiintymistä", mutta kunhan hiukset harjaa kevyesti, niin päästään siitäkin ongelmasta. Lisää mielestäni selvästi kuohkeutta ja ilmavuutta, ja nostaa hiusta irti päänahasta. Kannattaa kokeilla tämäkin.  ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Syys 2006, 02:37
Kirjoittaja RockQueen
Noista Matrixeista tuli mieleen että muistaakseni noita on ollut ainakin Hairlekiinissa setteinä että shampoo ja hoitis yhteensä 16€ :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Syys 2006, 08:38
Kirjoittaja Shi Shi
RockQueen kirjoitti: Noista Matrixeista tuli mieleen että muistaakseni noita on ollut ainakin Hairlekiinissa setteinä että shampoo ja hoitis yhteensä 16€ :)
Onkohan tuo ollut joku erä vai oiskohan noita siellä vieläkin?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Syys 2006, 10:55
Kirjoittaja sipe
Amplifystä sen verran, että se jo storen puolella rankattiin parhaiten tuuheuttavaksi sarjaksi. :)
oliivixx kirjoitti: Nostan ja kysyn samalla: en voi käyttää tuuheuttavia shampoita/hoitiksia, kun hiusten kuntoon nähden ei hoitotehot riitä. Sitten kun hoitaa hiukset kiiltäviksi, tuntuu ettei millään saa tukkaan tuuheutta. Oisko mitään muotoilutuotetta (alkoholiton kiitos), jonka avulla saisi kiillon jätettyä hiuksiin JA hiuksiin rakennetta/tuuheutta vai haaveilenko vaan ;) ?
MOPin Glisteninhän pitäisi olla tuuheuttava sarja nimen omaan käsitellylle tukalle. Ja sitähän on täälläkin jonkin verran kehuttu (tosin kokemuksia taitaa ollavain muutamalla). Mua on aina kiinnostanut yhdistelmä Glisten sh + MOP extreme protein + Glisten hoitis + Glisten seerumi.

Vielä eivät ole tulleet riittävän halvalla vastaan, mutta jos tulevat, niin isken välittömästi kiinni. ;)

Tässä yksi käyttökokemus yhdistelmästä:
http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf ... /View/2149

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Syys 2006, 23:23
Kirjoittaja Amy
Tulisiko äkkiseltään mieleen hyvää SILIKONITONTA tuuheuttavaa, sekä sh ja hoitsikka?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 18 Syys 2006, 00:27
Kirjoittaja Triina
Matrixin Amplify taitaa olla silikoniton, Joicon Volissima shampoo (hoitoaine siitä on ihan silikonilitkua) ja Nexxus Diametress, jota tosin ei suomesta saa. Nämä ainakin oman kokemuksen mukaan ovat hyviä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Syys 2006, 12:22
Kirjoittaja didu
Pitkään ja ohueen ja liian lasimaiseen hiukseen suosittelen kyllä lanzan volume-geeliä zero weight föönauksen alle. Se tosiaan antaa pörreytys-tuuheutta todella paljon. Vaikutus on hieman saman tyylinen kuin sexed upissa, mutta paljon voimakkaampi. Kun lanzan geeliä kuluu vähemmän, tulee se varmasti halvemmaksi kuin sexed up. Sileyttä haluavalle zero ei kyllä sovi.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Syys 2006, 12:34
Kirjoittaja bbee
matrixin Amplify  :-* Luin täältä juttua ja käväsin Stopissa ostamassa sh+ha. Ihanaa tavaraa. Tosiaan silikonitonta eikä jätä hiuksista mitään hamppukasaa vaan tekee niistä sileät ja tuuheutetut. Silti olen sitä mieltä, että tuuheuteen auttaa enemmän hyvä muotoilutuote föönäuksen alle + hyvä harja kuin shampoo.

Matrixista tuli uusi sarja johon tahdon tutustua enemmän! Stopista sain kaupan päälle Matrix harja-peil-yhdistelmän ja lumenen ripsivärin  ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Syys 2006, 13:48
Kirjoittaja andel
Mä tykkäilen kanssa Matrixin Amplifysta, vaaleanturkoosipulloiset shampoo ja hoitoaine on nyt lopuillaan ja hyvin ovat toimineet. Kuten on jo mainittu, tuuheuttava vaikutus oikeasti näkyy hiuksissa, ja kuitenkin tukka jää sileäksi. Jotkut tuuheuttavat tuotteet jättää jälkeensä sellasen pörrökasan ettei oo tottakaan, joten siinä suhteessa nää matrixit on ihan eri maailmasta.

Nyt mulla on kokeilussa nuo MOPin Glisten-tuotteet mistä sipe mainitsi, voin kirjoitella niistäkin kokemuksia kunhan olen ehtinyt testailemaan enemmän  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Syys 2006, 08:50
Kirjoittaja Shi Shi
Mä en oikein lämmennytkään tuosta Amplifysta. Ostin värjättyjen hiusten shampoon ja poishuuhdeltavan hoitoaineen, ja ne taitaa lähteä saman tien kiertoon. Yleensä pesen ja hoidan Tigeillä, joiden jäljiltä tukka on terveen ja jäntevän oloinen, pehmeä ja kuohkea. Amplifyt jättivät tukan kyllä kuohkeaksi, mutta hiukset tuntuivat pesun ja hoidon jälkeen hennoilta ja haurailta, vaikka kiilsivätkin. En meinannut uskaltaa edes kunnolla harjata kun tukka oli niin kuiva. Tuoksukaan ei herättänyt minkäänlaista mielenkiintoa. Miksiköhän kaikki tämän hintaluokan tuotteet haisevat samalta merkistä riippumatta...?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Syys 2006, 13:03
Kirjoittaja andel
Mä oon nyt pari kertaa pessyt ja hoitanut hiukset noilla MOPin Glisteneillä, ja tuovat kyllä selkeästi tuuheutta tukkaan. Hiusten kuivaessa pientä karheutta ja pörröisyyttä havaittavissa, mutta nyt hiukset on latvoja myöten pehmeät ja sileät, ja myös hoidetumman oloiset kuin Matrixin Amplifyillä pestessä.

Mutta tähän samaan hegenvetoon täytyy kyllä sanoa, et kokeilin viime pesussa ekaa kertaa Tigin O&H-hoitista, ja ko. aine teki mun hiuksista kuohkeammat kuin mikään tuuheuttava sarja konsanaan  :o Tukka veti enemmän kiharalle kuin normaalisti ja oli tosiaankin jäntevän, pehmeän ja kosteutetun tuntuinen latvoja myöten  :-*

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Syys 2006, 23:45
Kirjoittaja Shi Shi
andel kirjoitti: Mutta tähän samaan hegenvetoon täytyy kyllä sanoa, et kokeilin viime pesussa ekaa kertaa Tigin O&H-hoitista, ja ko. aine teki mun hiuksista kuohkeammat kuin mikään tuuheuttava sarja konsanaan  :o Tukka veti enemmän kiharalle kuin normaalisti ja oli tosiaankin jäntevän, pehmeän ja kosteutetun tuntuinen latvoja myöten  :-*
Heh heh, niinpä. Kokeilepa joskus vielä Tigin Thickening hoitista satunnaisesti O&H:n ja Moisture Maniacin ohella. Siinä vasta tuuheutta, pehmeyttä ja kiiltoa kerrakseen.  :-*  Ei pahemmin tarvitse föönata noina päivinä.

Multakin oli jäänyt mieleen vuosien takaa noista Amplifyista, että hyvältä tuntuivat muutamiin pesukertoihin riittäneiden näytepussien perusteella. Noh, käytinkin tuolloin vielä Goldwellia ja L'Oréal Professionalia.  ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Loka 2006, 00:40
Kirjoittaja Lyx
Minä kävin ihan kokeilumielessä ostamassa Tigin Cocky muotoilutahnan ja se kyllä toimii ihan kiitettävästi kunhan muistaa laittaa sitä tarpeeksi vähän. Ensimäisellä kerralla tuli laitettua aivan liikaa ja hiukset jäivät tahmaisen ja likaisen oloisiksi.
Ihan pienen herneen kokoisen nokareen kun laittaa kuiviin tai kosteisiin hiuksiin niin antaa kyllä tosi kivasti tuuheutta ja tukea.  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Loka 2006, 07:30
Kirjoittaja -tiina-
Minullakin tekisi mieli kokeilla tuota Cockya.Kun saisi jostain vaikka jämä pullon niin ei sitten niin harmittaisi jos ei olekaan toimiva.Tigin Small talkia en ole ainakaan saanut tässä päässä toimimaan.Hiukseni ovat aika hennot ja pehmeät, ST lienee parempi karheammalle tukalle.
Millainen hiuslaatu sullla Lyx on?Pituuden puolesta meillä näyttäisi olevan sama.

Eilen koklasin eka kertaa kookoskermanaamiota tuuheuttajana ja kai tämä on nyt vähän paksumpi.Tein shampoo pesun naamion jälkeen ja siinä vaiheessa tukka tuntui kyllä tosi paksulta.Laitoin vielä huuhdeltavaa ja pikahoitista niin sitten se paksuus hävisi.Pitää ensi kerralla jättää hoitikset pois ja suihkia vaikka jätettävää jos on takkuja.

Muotoilutuotteet ovat minusta parhaimmat tuuheuttajat.Yleensä laitan hiusten tyveen jotain vahvaa geeliä,tällä hetkellä Wellan Flubberia ja pituuksiin muotoiluvoidetta esim. VO5 Air Style smoothin soufflea tai Wellan Texturising lotionia.Liikaa ei saa laittaa.En föönaa vaan haron sormilla tukkaa kuivamisen aikana.Kuivaan tukkaan sitten vahaa tyveen ja lakkaa päälle.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Loka 2006, 16:53
Kirjoittaja Lyx
-tiina- kirjoitti: Millainen hiuslaatu sullla Lyx on?Pituuden puolesta meillä näyttäisi olevan sama.
Hiuslaatuni on... öööhh.. sekava?  ::)
Tukka on suht paksu, eli yksittäiset hiukset ovat paksuja ja pörröisyyttäkin löytyy, mutta on kuitenkin aika littana. Päälliosa on laineikasta ja alaosa aikas kiharaa... Tukka on siis täysin skitsofreeninen! ;) ;D
Kyllä tämän saa ihan nätisti laitettua, mutta mikään ei tahdo siinä pysyä ja siksi tarvitsenkin nimenomaan noita tukea antavia tuotteita.

Cocky toimii kyllä tässä pehkossa hyvin ja tuoksukin on sellainen kiva karkkimainen. :-*

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Loka 2006, 20:05
Kirjoittaja -tiina-
Tuo Small talkihan on aika lailla silikonia,miten se Cocky?Löytyisi varmaan inceistä muttei jaksa selata...
Olen yrittänyt sekoittaa tuota SM:a muihin aineisiin mutta eihän se edes sekoitu ku jää tukkaan sellaisina jättimäisinä hilse pölleröinä :(.Yritän vielä keksiä kuinka saisin sen käyttöön,tuoksu olisi tässäkin ihana.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Loka 2006, 20:25
Kirjoittaja Tristy
Mua kiinnostaisi miten tuo Cocky toimii ohuissa puolipitkissä hiuksissa? Tuleekohan näistä sitten liian lähmäiset sillä ::)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Loka 2006, 00:04
Kirjoittaja Lyx
-tiina- kirjoitti: Tuo Small talkihan on aika lailla silikonia,miten se Cocky?Löytyisi varmaan inceistä muttei jaksa selata...
Nyt ei ole putiloa mukana, mutta yritän pistää incin tänne huomenna. Itse en ole sitä sen kummemmin tutkiskellut, mutta kyllä siinä taitaa silikonia olla, on ainakin sen tuntuinen...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Loka 2006, 05:20
Kirjoittaja Shi Shi
Lainaan itseäni tuolta INCI-ketjusta:

Tigi Bed Head Cocky - thickening paste for fuller looking hair
Water, PVP, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Oleth-5, Isoceteth-20, Petrolatum, Polyquaternium-55, PPG-2 Myristyl Ether Propionate, Pentaerythrityl Tetracaprylate/Tetracaprate, Parfum, Dehydroacetic Acid, Salicylic Acid, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Benzethonium Chloride

Mun silmiin tosta ei ainakaan ole silikonia osunut. Tristylle voisin ainakin omasta puolestani vastata, että toimii kyllä puolipitkiin ohuisiin, eikä lähmää, ellei laita liikaa.

ryhtiä ja tuuheutta hentoihin hiuksiin!?

Lähetetty: 11 Loka 2006, 21:26
Kirjoittaja Helinä
mulla on voimakkaasti kerrostetusti leikatut hennot hiukset..pisimmät hiukset yltävät lapaluihin,mutta päältä hiukset ovat lyhyet,eli tämä on hmm..."rokkitukka" :D

kaipaan näihin nyt kovasti tuuheutta ja ryhtiä. nyt käytössä on tigin tuuheuttava shampoo ja tigin superstar muotoiluvaahto,mutta eivät tehoa ja hiuksista tulee "piikkimäiset" :( turhaa pistin rahaa hukkaan noihin tuotteisiin.
olen kokeillut myös sebastianin tuuheuttavia (mohairia ja double body),mutta nekään eivät auta.

olisi hyvää plussaa jos suosittelemanne tuotteet sopisivat värjätyille hiuksille ja poistaisivat sähköisyyttä.

ja onko normaalia että kun pesee hiukset päivittäin niin aamulla ne tuntuvat tosi raskailta ja on pakko pestä ne?

kiitos jo etukäteen :)

mistä muuten tietää onko rasvoittuvat hiukset vai ei? normaalisti pesen hiukset jokapäivä  koska hiukset tuntuvat aamulla raskailta,mutta eivät näytä likaisilta..eli kannattaako seuraavaksi ostaa vain rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja tuotteita vai tuuheuttavia? :o


Siirsin viestisi tähän ketjuun ja yhdistin peräkkäiset viestisi. -Luomo-

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 12 Loka 2006, 10:00
Kirjoittaja LaBimba
Tristy kirjoitti: Mua kiinnostaisi miten tuo Cocky toimii ohuissa puolipitkissä hiuksissa? Tuleekohan näistä sitten liian lähmäiset sillä ::)
Minun mielestäni toimii, mutta on oltava ekstrahuolellinen, jotta levittää aineen tasaisesti ja sitä on tarpeeksi vähän. Minä lisään Cockya aina johonkin toiseen aineeseen, jotta sen saa levitettyä tasaisemmin. Toimii esimerkiksi Superstariin tai Thickening Creamiin sekoitettuna.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Loka 2006, 15:51
Kirjoittaja *sade*
Kokeilin kookoskermaa tuossa pari päivää sitten ja tuuhenihan se! Annoin vaikuttaa muovimyssyn alla vajaan tunnin, jonka jälkeen pesin OH-shampoolla. Hoitiksena myös OH. Hiukset tulivat myös todella pehmeiksi.

Kukapa olisi uskonut!  ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 18 Loka 2006, 18:55
Kirjoittaja -tiina-
Joku jo mainitsikin nähneensä Pantenen uudessa sarjassa tuuheuttavan hoitovaahdon.No se tarttui mukaani kun olen koukussa kaikkeen jossa lukee "tuuheuttava".
Inciä en jaksa naputella;liian paljon liian vaikeita sanoja.Mutta ei silikonia,siksi ostinkin.Silikonipitoiset aineet tuppaa lässäyttämään minun hiukseni.
Illalla sitten pesun jälkeen pääsin koklaamaan.Ja olen kyllä erittäin tyytyväinen ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen.Hiukset ovat ilmavat ja tuuheat,eivät kuitenkaan karheat.Enempää hoitavuutta en kyllä odota,mutta pelkkä tuuheuttavakin vaikutus riittää.Aamulla vielä lisäsin kuiviin hiuksiin muotoilun jälkeen hiusten erotteluun ja toimi hyvin.Eikä tehnyt koppuraksi.Tuuheus on pysynyt koko päivän siivotessakin.
Vaahto on hyvin kevyttä ja raikkaan tuoksuista.
Ja enkä ollut ennen Pantenea ostanut..pitäisiköhän tutkia niitä muitakin saman sarjan tuotteita.Luulen niiden kyllä olevan tuttua pantene-laatua.. ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Loka 2006, 18:37
Kirjoittaja shivaree
-tiina- kirjoitti: Joku jo mainitsikin nähneensä Pantenen uudessa sarjassa tuuheuttavan hoitovaahdon.No se tarttui mukaani kun olen koukussa kaikkeen jossa lukee "tuuheuttava".
Inciä en jaksa naputella;liian paljon liian vaikeita sanoja.Mutta ei silikonia,siksi ostinkin.Silikonipitoiset aineet tuppaa lässäyttämään minun hiukseni.
Illalla sitten pesun jälkeen pääsin koklaamaan.Ja olen kyllä erittäin tyytyväinen ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen.Hiukset ovat ilmavat ja tuuheat,eivät kuitenkaan karheat.Enempää hoitavuutta en kyllä odota,mutta pelkkä tuuheuttavakin vaikutus riittää.Aamulla vielä lisäsin kuiviin hiuksiin muotoilun jälkeen hiusten erotteluun ja toimi hyvin.Eikä tehnyt koppuraksi.Tuuheus on pysynyt koko päivän siivotessakin.
Vaahto on hyvin kevyttä ja raikkaan tuoksuista.
Ja enkä ollut ennen Pantenea ostanut..pitäisiköhän tutkia niitä muitakin saman sarjan tuotteita.Luulen niiden kyllä olevan tuttua pantene-laatua.. ;)
Miekin pyörittelin tuota pulloa kaupassa ja teki mieli ostaa. Onhan tämä siis se pullo joka muistuttaa hieman joicon hoitovaahtojen pulloja? Tuskin ihmeemmin hoitaa, inci oli aika köyhä, mutta sitä jos sitä ryhtiä vaikka sais...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Loka 2006, 18:57
Kirjoittaja -tiina-
Joo,sellainen pumppupullo.
Ei taida hirveesti hoitaa mutta edelleenkin on tuuhea tukka.Pehmeäkin on vaikka lisäsin aamulla vaahtoa.
Nyt olisi taas pesu edessä ja testailu jatkuu.Yleensä kaikille hyville tuotteille käy niin että ne muuttu huonoksi.Pitäisi varmaan vaihdella aineita(näkyy noita olevan tuolla hyllyssä mistä vaihdella..)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Loka 2006, 19:04
Kirjoittaja shivaree
-tiina- kirjoitti: Joo,sellainen pumppupullo.
Ei taida hirveesti hoitaa mutta edelleenkin on tuuhea tukka.Pehmeäkin on vaikka lisäsin aamulla vaahtoa.
Nyt olisi taas pesu edessä ja testailu jatkuu.
Ok, tänks! Käynpä ehkä ostamassa..
-tiina- kirjoitti: Yleensä kaikille hyville tuotteille käy niin että ne muuttu huonoksi.
Veit jalat suustani! Mikä ihme siinä on.. Sitten vähän aikaa kun on jotain käyttämättä niin voi taas toimia ???

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Loka 2006, 12:47
Kirjoittaja Ninamia

Tulipas sitten kokeiltua tuo Matrixin Amplify sarjan sh ja co. Tuli kyllä tukkaan kuohkeutta ja kiiltoakin kivasti, eikä kuivannut hirveesti. Kosteana latvoissa kyllä oli vähän takkua, mitä ei hoitavimmilla aineilla tule, joten en varmaan joka pesussa voi käyttää. Mutta kampauksen pohjalle jos haluan tukea niin sitten tätä. Ja kuivuttuuaan hiukset kyllä selvittyi.

Mulla on myös saman sarjan juurille tarkoitettu muotoilusuihke, en muista nimeä. Tästä ei mitään hirveen hyviä kokemuksia, korputtaa mun hiukset.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Loka 2006, 16:18
Kirjoittaja Husky
Minkä hintaista tuo Matrix suunnilleen on? Haluaisin kokeilla, mutta kun rahalle voisi olla parempakin käyttöä ja markettikamoilla pärjään ihan hyvin tuuheuden puolesta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 24 Loka 2006, 19:38
Kirjoittaja Ninamia

Taitaa olla noin 10 € puteli kaupassa. Mä sain noi lahjoituksena, joten en oo varma hinnasta, mutta muistaakseni olen katellut että tuota hintaluokkaa kaupassa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Loka 2006, 10:41
Kirjoittaja Karoliina
Oletteko kokeilleet KMS Californian tuuheuttavaa shampoota ja hoitsikkaa ? Olen kahden vaiheilla: ostaisinko KMS:n vai Lanzan. Lanzan tuuheuttavat minulla on joskus ollutkin ja muistaakseni ne kuivattivat jonkin verran. Silloin minulla tosin oli pidemmät, permanentatut hiukset. Onkohan koostumus muuttunut, kun pullot ovat nykyään ainakin erilaiset.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Loka 2006, 10:43
Kirjoittaja bbee
Matrix taitaa maksaa 10-12e, mutta kannattaa tsekata tarjouksia!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Loka 2006, 15:19
Kirjoittaja tenn
Helsingin Hairlekiinista ostin Matrixit, tais olla niitä pikkuisen pienempiä pulloja, maksoi 6€-7€..

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Loka 2006, 19:26
Kirjoittaja Husky
Eli koitan juosta tarjousten perässä, jos löytäisi jostain hieman halvemmalla koska jos osoittautuukin aivan tuhraksi tuotteksi niin ei mene kamalasti rahaa hukkaan.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Marras 2006, 17:46
Kirjoittaja Amy
Mulla on Triinan suosituksesta tuo Matrixin Amplify-hoitis kokeilussa ja olen kyllä tykännyt! Alkuun epäilytti sen litkumainen koostumus mutta näköjään se toimii siitä huolimatta lyhyelläkin vaikutusajalla, ihmeen hyvin selvittääkin. En ehkä saa täyttä hyötyä irti kun shampoo on ihan toinen. Ja tuo Matrix on tosiaan silikoniton.

Ostin itse Sokokselta hintaan 11,90, kampaamossa taisi olla euron kalliimpi.

edit. Voiko Tigin Sexed-Upia muuten käyttää lämpörullien alle?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Marras 2006, 22:39
Kirjoittaja marenki
Sexed-up kuivuu aika nopeasti ja jäykistää hiusta, en oikein usko että sopii. Frisky (suihkittava geeli) olisi varmasti parempi lämpörullien kanssa. Friskyä olen käyttänyt patukoiden kanssa, mutta Sexed-up tosin ehtii kuivahtaa enenkuin patukan saa edes paikoilleen.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Marras 2006, 22:53
Kirjoittaja Tristy
^^ Uptight on kuulemma hyvä aine lämpörullien alle.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Marras 2006, 23:29
Kirjoittaja Axamit
Tristy kirjoitti: ^^ Uptight on kuulemma hyvä aine lämpörullien alle.
& tähänastinen suosikkini on Wellan Crystal Lotion (vai olikos se Crystal Styler...?)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Marras 2006, 21:55
Kirjoittaja pinkpepper
Karoliina kirjoitti: Oletteko kokeilleet KMS Californian tuuheuttavaa shampoota ja hoitsikkaa ? Olen kahden vaiheilla: ostaisinko KMS:n vai Lanzan. Lanzan tuuheuttavat minulla on joskus ollutkin ja muistaakseni ne kuivattivat jonkin verran. Silloin minulla tosin oli pidemmät, permanentatut hiukset. Onkohan koostumus muuttunut, kun pullot ovat nykyään ainakin erilaiset.
Minuakin kiinnostaa nuo KMS:n tuotteet. Kuivattavatko?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 27 Marras 2006, 16:20
Kirjoittaja Piitu
MAtrix Amplify gel-wax on mun uus suosikkituote! Sillä saa ihmeitä aikaan mun todella ohuisiin ja hentoihin hiuksiin, tuntuu siltä että hiusten paksuus tuplaantuu! Eikä edes jätä tahmaseksi :-* Pito ei kuitenkaan ole vahvimmasta päästä, mutta itse en ainakaan sitä tältä tuotteelta hakenutkaan. Pitäis vielä saada saman sarjan shampoo ja hoitis..!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 27 Marras 2006, 19:13
Kirjoittaja Euphoria
Piitu kirjoitti: MAtrix Amplify gel-wax on mun uus suosikkituote! Sillä saa ihmeitä aikaan mun todella ohuisiin ja hentoihin hiuksiin, tuntuu siltä että hiusten paksuus tuplaantuu! Eikä edes jätä tahmaseksi :-* Pito ei kuitenkaan ole vahvimmasta päästä, mutta itse en ainakaan sitä tältä tuotteelta hakenutkaan. Pitäis vielä saada saman sarjan shampoo ja hoitis..!
Miten käytät tuota? Minullakin on tuo, enkä osaa sitä käyttää.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 27 Marras 2006, 21:57
Kirjoittaja Piitu
Euphoria,
käytän yleensä kuiviin hiuksiin; levitän ensin käsille ja sitten vaan "pöyhin" sitä joka puolelle tukkaan. Otsatukkaan otan pienemmän nokareen erikseen ja viimestelen sen ja latvat. Oon antanu kuivahtaa hetkisen ennen ku suihkautan vähän lakkaa. Tämä pöyhimistapa on osoittautunu mulle parhaaksi tavaksi saada sitä tuuheutta. Pitäis kokeilla joskus rullien apuna, vois toimia silläkin tavalla.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 29 Marras 2006, 16:59
Kirjoittaja Euphoria
^Föönaatko ensin tukan? Olen kokeillut tuota muutaman kerran ilman mitään föönausta, mutta ei tullut hyvä tulos. Olen myös käyttänyt tuota yksinään föönaukseen. Pakko on föönata tukka jonkun muotoilutuotteen kanssa ensin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 29 Marras 2006, 18:04
Kirjoittaja Piitu
En föönaa, suoraan hiuksiin vaan. Hyvin yksinkertaisesti. ;) No,voihan se olla että joillekkin sopii ja toisille taas ei..? Riippuu varmaan hiuksien pituudestakin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 29 Marras 2006, 18:51
Kirjoittaja Euphoria
Minulla on lyhyet, ohuet ja piikkisuorat laismaiset hiukset. Painajaismaiset siis. :-\

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 22:37
Kirjoittaja Duke
Näyttää toi Matrixin Ampflify olevan aika vaikuttava tuuheuttaja monen mielestä. Mitenkäs se on toiminu pidemmässä käytössä noin värinkeston ja hiuksen kunnon kannalta. Ajattelin vaan kun mua vähän hirvittää se sen toimintaperiaate mitä ne esitteli silloin kun se tuli markkinoille että sen shampoon korkea pH avaa hiussuomun ja sitten siinä olevat polymeerit kiinnittyy sinne suomujen alle ettei ne pääse meneen kiinni ja siks hiuksesta tulee paksumpi.
Luulis että toi rasittaa hiusta aika rajusti ja kuluttaa väriä?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 16:58
Kirjoittaja .mansikka.
Oiskohan olemassa jotain hiuksiin jätettävää (esim. suihke) hoitoainetta jolla saisi tuuheutta lisää?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 17:43
Kirjoittaja Husky
Olen miettinyt samaa kuin duke. Ostin nyt tuon Amplifyn sh ja ha ja tänään testailen. Veikkaan, että en ota sitä jokapäiväiseen käyttöön, mutta sillointällöin kun kaipaan enemmän tuuheutta. Tukan kunto on kuitenkin parantunut melkein kuin itsestään ja tuuheutta on sitä myötä tullut lisää. Mutta laitan kokemuksia tuosta sitten kun olen testaillut.

Kokemuksia Amplifysta tuolla Hiustenpesukokemuksia -ketjussa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 19:24
Kirjoittaja Miracle
Tänään pähkäilin Matrixin amplifyn ja Joicon Volissiman välillä ja pitkän mietinnän jälkeen pääsyin Joicoon, koska se oli alessa ja niin ollen halvempaa. Saa nyt sitten nähä miten tuo toimii, tuntuu olevan eriäviä mielipiteitä siitä.

Mikä ainesosa muuten on se tuuheuttava? Miten sen huomaa incistä? Vai huomaako mitenkään?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 20:08
Kirjoittaja Anissa
^^ Tuo Amplify on kyllä tosi hyvä shampoo,oikeasti tuuheuttaa ja tuoksu on ihanan raikas.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 11:07
Kirjoittaja pinkpepper
Amplify kuuluu mun ehdottomiin vakioshampoisiin, pesen aina sillä kun olen bilettämään lähdössä. Mä en kyllä tajua miksi kaikki tuntuu sitä tuoksua kehuvan, mun nenään se on tosi mieto ja mitäänsanomaton. Ei kuitenkaan paha, ei ei, sellanen vaan ettei pahemmin jää mieleen. Olisko se nyt hiukan päärynäinen. Aivan loistava tuote joka tapauksessa!!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 16:32
Kirjoittaja Luriana
Tällä hetkellä minulla on käytössä Tigin Thickening shampoo + hoitis. Näillä olen saanut ihan kivasti tuuheutta tukkaani, ilman että kiilto katoaisi. Aikaisemmin kokeilin Lorealin série expert volume extreme shampoota ja hoitista, mutta en ollut tyytyväinen juuri sen takia, että kaikki kiilto katosi ja hiukset näyttivät ja tuntuivat kovin hamppuisilta ja huonokuntoisilta. Nämä ei minulle ainakaan soveltuneet päivittäiseen käyttöön, toisin kuin Tigi.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 20:41
Kirjoittaja Miracle
^Harvoin tuuheuttavia tuotteita kannattaa jokapäiväisessä käytössä pitää, koska ne kuitenkin kuivattavat tukkaa pidemmän päälle. Itse en kyllä joka pesussa niitä käyttäisi.
Tänään kokeilin Joicon Volissimaa ja ihan tyytyväinen olen. Pesi tukan aika narskuvaksi, mutta ei liian. Hiukset ei nyt tunnu yhtään kuivilta, mutta ovat ilmavat. En sitten tiedä johtuuko tuo uudesta kevennetystä leikkauksesta vai itse shampoosta. Aion kuitenkin jatkossakin käyttää tuota, tuntui ihan kivalle tuotteelle. Hoitikseks laitoin Joicon Altimaa parin minuutin vaikutusajalla.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 00:29
Kirjoittaja Luriana
Miracle kirjoitti: ^Harvoin tuuheuttavia tuotteita kannattaa jokapäiväisessä käytössä pitää, koska ne kuitenkin kuivattavat tukkaa pidemmän päälle. Itse en kyllä joka pesussa niitä käyttäisi.
Tuo riippuu varmasti tuuheuttavasta tuotteesta ja hiustyypistä. Minulla siis on ogelmana liukkaat, veltot ja vaikeasti hallittavat hiukset, joten on hyvä, ettei shampoo tai hoitsikka ole ylihoitavaa. Tällä hetkellä hiukset ovat ihan lyhyet ja käsittelemättömät. Jos pesen tavallisella shampoolla, on tukkani ihan mahdoton  ::)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 09:44
Kirjoittaja Miracle
^Niinhän se riippuu. Lyhyet ja käsittelemättömät hiukset varmasti kestävätkin jokapäiväisen tuuheuttavien tuotteiden käytön, mutta yleisesti ottaen pitkät/käsitellyt hiukset saattavat kuivua liikaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 11:44
Kirjoittaja Euphoria
Miracle kirjoitti: ^Niinhän se riippuu. Lyhyet ja käsittelemättömät hiukset varmasti kestävätkin jokapäiväisen tuuheuttavien tuotteiden käytön, mutta yleisesti ottaen pitkät/käsitellyt hiukset saattavat kuivua liikaa.
Siltikään en pese jatkuvasti tuuheuttavilla tai voimakkaasti pesevillä tuotteilla.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 13:44
Kirjoittaja Luriana
Hmm... mikähän olisi hyvä vaihtoehtoshampoo+hoitis, jota voisi käyttää tuuheuttavien tuotteiden ohella? Sellainen, joka ei lätsäytä ja veltostuta hiuksia ja ei vaikeuta hiusten muotoilua?  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Helmi 2007, 17:40
Kirjoittaja Serena-82
Luriana kirjoitti: Hmm... mikähän olisi hyvä vaihtoehtoshampoo+hoitis, jota voisi käyttää tuuheuttavien tuotteiden ohella? Sellainen, joka ei lätsäytä ja veltostuta hiuksia ja ei vaikeuta hiusten muotoilua?  :)
Vaikea sanoa mikä toimii toisen hiuksiin, mutta omiini toimii Paul Mitchellin kosteuttava sh+ha. Vaikka ne siis on kosteuttavia niin omat hiukset jää aika tuuheiks ja ilmaviks niiden jälkeen. Oma hius siis luonnostaan hento, lasimainen, liukas, luonnon taipuisa. Superkosteuttavia tuotteita kannattanee välttää, jos lätsähtämisen haluaa välttää.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 20:22
Kirjoittaja Surrur
Onko kenelläkään kokemusta Fudgen OOmf-sarjasta? Sen pitäisi kai myös olla tuuheuttava. Sisältää ilmeisesti aika paljon silikonia mutta tekisi mieli kokeilla..  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 20:26
Kirjoittaja Euphoria
^En enää muista, millaista se ne olivat. Eivät he tainneet hirveästi tuuheuttaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 12:08
Kirjoittaja Christine
Mulle Matrixin amplify on paras tuuheuttaja. En katso enää Tigin sexed uppia kohtikaan. Se takuttaa vaalean hiuksen aivan takkupalloksi!  >:(

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:06
Kirjoittaja pinkpepper
Suihkin juuri hetki sitten kosteaan tukkaan Tigin Sexed Up -suihketta.Tuuheutta kyllä tulee, mutta tukka on aivan kuivan ja karhean tuntuinen  >:( ??? Vielä on siis löytämättä Se Tuote, joka jättäisi tukan tuuhean, sileän ja suht kosteutetun (apua, kirjotetaanko se noin  ::))tuntuiseksi. Matrixin Amplify sh ja ha tekee tukasta todella tuuhean, mutta jotenkin myös purkkamaisen ja ehkä vähän pörröisen oloiseksi. Olen miettinyt, pitäisiköhän mun kokeilla jotain Sebastianin tai Lanzan tyvisuihketta/tuuheuttajaa...?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 20:10
Kirjoittaja Ice
Pantenen tuuheuttava shampoo ja hoitoaine ovat kyllä tähän mennessä tehokkaimmat tapaamani tuuheuttavat, tuoksukin hyvä. Vähän ihmetyttää tätä itselleenkään myöntää vaan niin se on :) Teki kummasti jäntevyyttä ja juuri sellaista pantenemainosheiluvuutta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 23:55
Kirjoittaja Erykah
Realicer kirjoitti: Pantenen tuuheuttava shampoo ja hoitoaine ovat kyllä tähän mennessä tehokkaimmat tapaamani tuuheuttavat, tuoksukin hyvä. Vähän ihmetyttää tätä itselleenkään myöntää vaan niin se on :) Teki kummasti jäntevyyttä ja juuri sellaista pantenemainosheiluvuutta.
Tarkoitatko niitä Full & Thick tuotteita vai onko Pantenella jokin muukin tuuheuttava? Noita meinaan katselin kaupassa mutten vielä uskaltanut ostaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2007, 00:01
Kirjoittaja Nienna
Mä ihan oikeasti hieraisin silmiäni, kun näin Realicer tekstisi! Onko tuolla hoitoaineella kenties paljonkin tekemistä tuuheuden kanssa, vai riittäisiköhän koko shampoo? Onko pH-arvoja mainittu?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2007, 13:12
Kirjoittaja Ice
Aikanaan pullot olivat violettietikettisiä, ikävä kyllä muuta en osaa sanoa. Olisivatko vielä nykyäänkin, tuskin sarjalla kahta tuuheuttavaa löytyy :) PHsta ei ole sen kummempaa tietoa, tarttisi melkein hankkia pullolliset ja mitata tikulla, oletettavasti shampoo on verrattavissa syväputsariin ja hoitis takuttaa yhtään käsitellymmän hiuksen. Käytin näitä aikanaan polkkapituiseen värjäämättömään aikana ennen sisällyksen lukua, hienosti toimivat silloin ja kovasti houkuttaisi uudelleen testata :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2007, 21:28
Kirjoittaja Amilo
^Mäkin olen muuten testannut noita ja ne kyllä todellakin antoivat sitä tuuheuden tuntua. Siitä on kyllä myöskin aikaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2007, 22:52
Kirjoittaja Erykah
Katselin noita tänään kaupassa ja nähtävästi Pantenella on nykyään kaksi tuuheuttavaa sarjaa, ihan tuuheuttava ja sitten se Full & Thick. Hmm...  ::)
Ostin sitten noi Full & Thickit kokeiluun kun tuossa perustuuheuttavassa oli shampoossa silikoni ihan incin alussa ja tässä toisessa ei silareita näkynyt (en ole kyllä ihan satavarma, muttei ainakaan niitä yleisimpiä). Tuossa Tuuheuttavassa oli ammonium laureth sulfatea ja F&T:ssä sodium laureth sulfaleta, eikös tuo jälkimmäinen ole vähän hellemmin pesevä vai muistanko väärin? Hoitikset oli aika samanlaisia inciltään molemmat. Katsotaan  nyt miten pelittää. Nää on muuten mun ekat Pantenet ikinä  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2007, 22:54
Kirjoittaja Ananas
Itselläni oli aikoinaan Pantenen tuuheuttavan sarjan 2 in 1 shampoo sekä tuuheuttava hoitis. Varsinkin yksistään pestynä shampoolla sai aikaiseksi tuuhean lopputuloksen. Uskoisin sen johtuvan kovasta pesevyydestä ja jämäköittävästä silarikerroksesta.

Erykah, sodium laureth sulfaatti on tosiaan hellempää kuin ammonium laureth sulfaatti.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Heinä 2007, 13:15
Kirjoittaja Mella
Minulla ei kyllä nuo pantenen tuuheuttavat kyllä yhtään toimineet, Sebastianin tuuheuttavilla saan paljon paksumman tukan. Tosin, mulle ei ole koskaan pantenet oikein sopineet. Tigin tuuheuttava shampoo on tällä hetkellä käytössä ja toimii aika hyvin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Elo 2007, 12:02
Kirjoittaja Lilja
Koko ketjun vilkuilun jälkeen päädyn siihen tulokseen, että todellista tuuheuttamista on vaikea saada ilman föönausta tai muotoilutuotteita. Pitkiä, ohuita ja suoria hiuksia ei voi kuin hoitaa niin hyvin, että ne ovat mahdollisimman vähän ohuet, kuivat ja kärsineet. :P
Lyx kirjoitti:Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka.
Olen laittanut hiukset vain jotenkin kiinni yöksi niin, että ne ovat "poissa tieltä" ja "turvassa". Kun nyt mietin, niin on hyvin mahdollista, että hiukset ovat olleet vähemmän päänmyötäisiä, jos yöllinen poninhäntä on vähän löystynyt yön aika. Voi olla, että vain toiveikkaasti kuvittelen. :D Yritänpä muistaa kokeilla löysempiä ja ilmavampia "yökampauksia".

Volyymia hiuksiin

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 16:46
Kirjoittaja Jepi
Miten saatte hiuksiinne volyymia? Onko jotain tiettyjä aineita/vempaimia mitä kannattaisi käyttää jne.

Itellä vähän yli olkapäiden hiukset ja vaikka föönaisin nämä suihkun jälkeen niin tuntuu, että volyymi ei pysy kovin kauaa vaan taas kohta hiukset roikkuu. Nää on jotenkiihme lirut. Onko tää sitten sitälasimaisuutta vai mitä? Oiskohan tupeeraamisesta apua?

Jollain taas hiukset on aina semmoset muhkeen näköset... Jotkus kampaajat kuitenkin kehuneet suht paksuiksi mun hiuksia, että en sitten tiedä.. Onkos muilla samoja onkelmia?

Siirsin viestisi tänne. Tuonne arkisto-ketjuun moderaattorit siirtävät vanhat ketjut säilöön, sinne ei siis aloiteta mitään uusia ketjuja. :) - Kikka

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 27 Kesä 2008, 16:54
Kirjoittaja ellen
Mie oon huomannut aloe vera -geelin antavan hiuksille volyymiä. Oon sekoitellut geeliä ihan normihoitoaineeseen sekä käyttänyt geeliä ihan sellaisenaan hiuksiin jätettävänä hoitiksena ja silotellut latvoja öljyllä. Toimii yllättävän hyvin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 14:01
Kirjoittaja Lauretta
Mitä mitä? Juureksetko ne täällä suosittelee Pantenea? :D

Luin täältä joskus, että jos märät hiukset kokoaa sellaisilla klipseillä päälaelle kuivumaan, niin hiukset eivät rasvoituisi niin nopeasti. Joku sitten tuolla ensimmäisellä sivulla kertoi saman vinkin, mutta ponnarilla. Jos kokoaa noilla klipseillä, niin tuleeko siinäkin tuuheutta tukkaan? Ja jos pitää ponnarilla, niin siinähän jää sellainen ärsyttävä ponnariraja hiuksiin? Minä kun en mitään hiusdonitseja omista... paitsi yhden omatekemän. :D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 14:36
Kirjoittaja Nukkumatti
Mulla on päälaelta hiukset niin lätässä kuin olla vaan voi  :-\ ehkä vähän liiottelen. Märkänä aina yritän muotoilla, joskus föönillä harjaamatta kuivailen hiusten alta kohotukseksi. Joskus vaan pörrötän käsillä.
Kookosmaito muuten tehoaa kiitettävästi  :) Ihan hyvin mä oon kotikonstein saanut hiukset tuuheamman näköisiksi. Sillointällöin ei tunnu mikään auttavan.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Elo 2008, 22:20
Kirjoittaja Memory
itelläkin aika lättänät hiukset, niin tässä mietin että josko ostaisi noita pantenen tuuheuttavia tuotteita. mietin vain, että kun itselläni on mustaksi värjätyt hiukset ja hilsettä tulee todella helposti, niin olisiko tuote muuten sitten hyvä. joskus muinoin on meinaan ollut pantenen värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine, ja käyttämättähän ne jäi kun hilsettä tuli niin kauheasti... :-\

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 29 Elo 2008, 15:57
Kirjoittaja Liina
Mä kaipaan kans tuuheutta tukkaan, mutta en enää hinnalla millä hyvänsä. Oon huomannu, että kun tukka on paremmassa kunnossa niin sen saa helpommin näyttämään tuuheemmalta. Ennen yritin saada tuuheutta "korputtamalla" mutta hiuksista tuli samlla jäykät ja jotenkin vielä lättänämmät. Suosikkeja tällä hetkellä:

Goldwell Ultra Volume Shampoo: Tämä tekee hiuksista karheammat ja ilmavammat, mutta ei ole ylipesevä eikä vie kiiltoa
XZ Xylitol shampoo: Hoitaa samalla, ei tarvitse poishuuhdeltavaa hoitoainetta ollenkaan. Tekee hiuksista pehmeät ja ilmavat
Sebastian Double Boost shampoo: Ei varsinaisesti tuuheuta, mutta hiuksista tulee pehmeät, kiiltävät ja ilmavat.
MOB C-system moisture complex: Tekee ilmavat ja pehmeät hiukset, ei lätsäytä yhtään
MOB Glisten: Kiiltoa ja pehmeyttä silloin, kun edellisen hoitotehot ei ihan riitä
Wella HH Crystal styling lotion (?) kelt.: Tällä saa tuuheutta tukkaan föönatessa, ilmakihartimella tai suoristusraudalla
Loreal Play Ball texturizing tonic: Tätä kun laittaa tarrarullien alle niin saa uskomattoman tuuheuden. Föönin kanssa ei toimi yhtä hyvin. Ei korputa
Hyvä hiuslakka (esim. Wella HH Finishing Spray kelt., KC 4R) : ilman lakkaa kaikki tuuheus häipyy alta aikayksikön

Pettymyksiä ovat olleet ainakin: Loreal Serie Expert Volume Extreme shampoo, Redken Body Full shampoo, Sebastian Body Double hoitoaine ja Matrix Amplify tuuheuttava geeli

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 29 Elo 2008, 17:58
Kirjoittaja softrocks
Minäkin olen testannut lukemattomia hiustenhoitotuotteita, jotka lupaavat tuntuvaa tuuheutta, mutta valitettavasti ne ovat olleet kaikki pienempiä tai suurempia pettymyksiä. Oma kokemukseni on, että mikään hiustuote ei kyllä yksinään saa aikaan huomattavaa tuuheutumista ainakaan oikein kunnolla ohuessa tukassa. Laadukkaat tuotteet saavat kuitenkin hiukset näyttämään terveemmiltä, ja kyllähän sekin jo parantaa kuontalon kuin kuontalon ulkonäköä!

Salainen aseeni ihan oikeasti näkyvän ja tuntuvan tuuheuden luomiseen on Björn Axén Tools Volumaster- rauta. Se todella toimii, ja olenkin jo melko lyhyessä ajassa tullut riippuvaiseksi härvelistä...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 30 Elo 2008, 11:34
Kirjoittaja pippuri
Mun hiuksille kaikkein hellin ( ja siinä mielessä paras ) tuuheuttaja on kun lisää hoitikseen ja tehismuhitteluihin reilusti hunajaa ja aloeveraa.
Samalla kosteuttaa ja ravitsee hiuksia.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 30 Elo 2008, 13:46
Kirjoittaja Nukkumatti
Kookoskermaa on tullut kokeiltua, tuuheuttaa ihan kiitettävästi.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Syys 2008, 15:34
Kirjoittaja Charleen
ot: ^ Mä luin että "Koskenkorvaa on tullut kokeiltua" ja aattelin että kaikkea sitä  ;D

Edit. Mulla toimii tosi hyvin Tigin Superstar neste miksattuna joko Cockyyn tai Big&Biggeriin. Ja juureen suihkuttelen Superstar-sprayta.

OT: mun mies on rakastunut Tigin Cockyyn! On menossa Alihankintamessuille ja kysyi saako ottaa tuon tuubin mukaan ja mun matkaföönin, jos hotellihuoneessa ei sattuisi olemaan fööniä  ;D

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Tammi 2009, 23:20
Kirjoittaja Ramona

Matrix Amplifyt Color XL ovat toimineet hyvin mulla, tulee ilmava ja kuohkea tukka, kuitenkin myös kiiltävä ja hyväkuntoisen näköinen. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Sebastianin body doublea, kunhan saan Matrixeja ensin vähennetyksi, en kuitenkaan joka päivä käytä kuin eivät ole kyllä hoitavia minun hiukseen, jos yön yli nukkuu hiukset auki korputtavat ja hamputtavat pahasti, kummallista. Hiuksieni kunnosta se ei varmastikaan johdu, kai se on se Matrixien teknologia :) Pitää kokeilla eri hoitoainetta shampoon kaveriksi.

Tuuheutta minä saan sopivalla shampoolla ja tyvisuihkeella, Goldwell Double Boost tyvisuihke ollut paras, Tigin queen for the day ei ole mulle ihan näin hyvä, mutta hyvä kuitenkin. Tigiä saa varoa annostelemasta liikaa ettei tee tahmeaksi. Pitäisi taas vaihteeksi kokeilla. Goldwell Big Finish lakka on todella hyvä minun hiukseen! Hyvä pito, ei tahmaa tai korputa. Todellakin shampoolla on suuri vaikutus minulla.

Hiusten kuivaaminen pää alaspäin samalla tyvestä haroen ja liikuttaen pituutta pitkin. Iso vaikutus tällä!

Rullat tekevät myös ihmeitä, käytän samettirullia, ovat hellempiä, eivätkä tartu kiinni. Tupeeraus tyveen, lakkaa siihen.

Viime kesänä sain vihdoin kauan haaveilemani kunnon kerrostukset, joista olen tosi paljon pitänyt, jäi silti latvoihinkin hyvin hiusta, vaikka pelkäsin jääkö liian ohukesi. Hiukset eivät ole niin raskaat ja nousevat paremmin.

Ostin myös Wella High hair leave it long creamia...tai jotai sinnepäin. Vielä en ole oikein kunnolla päässyt testaamaan.Pitää sitten kertoa miten kävi.

Parturi viimeksi föönäsi hiukseni isolla fööniharjalla, tuli tosi hyvännäköinen ja ihmee kauan pysyi kuohkeana. En vain haluaisi kokeilla tätä kotona, kun jään kuitenkin koukkuun ja föönään harva se päivä sitten ja sehän kuivattaa :D
Toki monet ihmiset föönaavat joka päivä, pitäisi vain olla hyvät lämpösuojat. Ehkä joskus tässä kokeilen föönaamistakin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Tammi 2009, 16:10
Kirjoittaja Charleen
^ Tigin Superstar-suihketta kannattaa laittaa niin, että kosteisiin hiuksiin tekee jakauksen sivulle, siihen suihkuttaa tuota. sitten uusi jakaus siihen viereen ja taas suihkautus jne. sitten föönaa pää alaspäin ja samalla harjaa/haroo käsin tukkaa niin ei jää tahmeaksi eikä koppuroita.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Tammi 2009, 23:34
Kirjoittaja nelma
Oon nyt käyttänyt Matrix amplify liquid volumizer-jätettävää hoitista kolmisen kertaa. Tulokset on aika vaihtelevia. Ekaksi laitoin Matrixia aika paljon ja föönasin sitten Cutrin chooz multispray unlimitedin kanssa. Tukka oli kyllä tosi tuuhean ja paksun tuntuinen, seuraavana päivänäkin. Rupesi kuitenkin ahdistamaan lopulta vähän. Tokalla kerralla laitoin alle painalluksen, eikä silloin tuntunut eroa. Nyt aamulla pistin painalluksellisen ja annoin hiusten kuivua vapaasti. Normaalisti sileät, lasimaiset hiukseni tuntuivat ilmavilta ja paksuilta :) Luonnollisen, ei ekan kokeilun tavoin. Tykkään tästä tuotteesta! Melkein tekis mieli hamstrata toinen pullo varastoon sokoksen tarjouksesta. Silikoniahan tässä kyllä on... Muistaakseni 4. incissä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 14:54
Kirjoittaja juuriska
^  Nelma, kumpaa ainetta siis haluaisit ostaa varastoon?  ;)  Multispray on nyt Hair Storen tarjouksessa 5 euroa. Ostin kolme, joten kulut (muistaakseni 5,90) jakaantuvat useammalle pullolle.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 17:17
Kirjoittaja nelma
^
Tää mun on "hiuksiin jätettävä hoitokäsittely" -> jätettävä siis, ei se suihke tai geeli mitä on myös tarjouksissa näkynyt. Tuo suihkekin kyllä vois olla kiinnostava kun tää omani ehti tehä jo hyvän vaikutelman amplifyeista. Kestääkö vaikutus pitkään ja kuivattaako (sisältääkö alkoholia)? Oon ehkä nähnyt ton tarkottamasi pullon, sokoksella kai sekin oli tarjouksessa. Oliks siin jotain "texturize" tms?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 18:56
Kirjoittaja juuriska
^ Tarkoitin Multispraylla sitä Cutrin Chooz Multispray Unlimitedia. Se on Haistoren tarjouksena. Amplifyen suihke on mielestäni huonoa: se tekee hiukset tahmeiksi ja takkuisiksi.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 23:08
Kirjoittaja nelma
^
Aaaa olin jo ihan unohtanut Multisprayn. No sitä voisin kyllä tosiaan vähän hamstrata. Hiukset pysyy föönin jälkeenkin pehmeinä, ja tuoksu on ihana.  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Kesä 2009, 14:45
Kirjoittaja pinkpepper
Olen tykännyt Lanzan tuuheuttavasta shampoosta ja hoitiksesta. Tulee ilmava ja tuuhea tukka. Tuoksu etenkin shampoossa on hieman outo, ihan kuin joku marja+viina. mutta se ei onneksi jää pahasti hiuksiin. Huuhtelun jälkeen tukka tuoksuu oikeastaan ihan kivalta kun sitä nuuhkii läheltä. Mutta siis hyvä kaksikko joka toimii. Ennen käytin Matrixin Amplifya kun halusin tuuhean tukan, ja myös Matrixin Vavoomia. Ne toimivat myös ihan hyvin. Amplifylla sai tosin helposti purkkatukan aikaiseksi, ainakin jos käytti liian usein. Vavoomilla saa myös kivasti ilmavuutta ja tuuheutta. Erona Amplifyyn, että Vavoomilla saa ehkä sileämmän lopputuloksen. Amplifyssa kiva päärynäinen tuoksu, Vavoomin tuoksua en osaa kuvailla, mutta ihan kiva sekin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 00:04
Kirjoittaja Charleen
Mulla on nyt käytössä Sebastianin Body Double tuuheuttava shampoo ja hoitis. tykkään, ei kuivata yhtään mutta toisaalta ei tuuheuta ihan niin hyvin kuin Tigin Superstar.
Saman sarjan hiuslakka on myös hyvää, ja siinä on sama ihana marjainen tuoksu kuin shampoossa ja hoitiksessakin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 09:38
Kirjoittaja Nukkumatti
Paljon mahtaa tigin superstarilla olla hintaa?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 09:42
Kirjoittaja Hunajapupu
^Nesteellä vai suihkeella? Vai shampoolla ja hoitoaineella? Suomessa vai nettikaupoissa? :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 09:45
Kirjoittaja Nukkumatti
Kauheeta  ;D

No, sanotaan vaikka shampoolla?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 09:47
Kirjoittaja Hunajapupu
^Shampoo taitaa olla Suomessa noin 20 e / 250 ml.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 09:49
Kirjoittaja Nukkumatti
Ohhoh, ei paha  :P

Taidanpa käydä bongailemassa...

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 15:20
Kirjoittaja pinkpepper
Charleen kirjoitti: Mulla on nyt käytössä Sebastianin Body Double tuuheuttava shampoo ja hoitis. tykkään, ei kuivata yhtään mutta toisaalta ei tuuheuta ihan niin hyvin kuin Tigin Superstar.
Saman sarjan hiuslakka on myös hyvää, ja siinä on sama ihana marjainen tuoksu kuin shampoossa ja hoitiksessakin.
Kuulostaa hyvältä nuo Sebastianit. Jääkö tukka sileäksi, vai jättääkö sellaiseksi hötöksi niinkuin jotkut tuuheuttavat shampoot ja hoitikset? Onko nuo ne mustissa pulloissa olevat, joissa pinkki teksti? Onko lakassa voimakaskin pito?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Kesä 2009, 09:34
Kirjoittaja Kaisa
^ Body Double on juuri se musta pullo pinkillä tekstillä -linja. Sampoosta ja hoitsikasta ei ole kokemusta, mutta tykkään kovasti tuosta lakasta. Tuo sarja on siis tarkoitettu ohuille ja hennoille hiuksille, ja lakka antaa aika kevyen tuen. Noita Body Double -tuotteita ja muitakin Sebastianeja on monissa kampaamoissa myynnissä poistohintaan, kun Sebastianin kaikki tuotteet uudistuivat.


Geronimo: Parikymppiä Superstar-shampoosta kuulostaa ainakin minusta aika pahalta ;) kun ottaa huomioon mihin hintaan sen saa esimerkiksi täältä: http://www.fragrancedirect.co.uk/Tigi/T ... vt/0013184.

edit. alas, niin no eikös 250 ml ole kuitenkin ihan normaalikoko ainakin markettishampoissa? :) Nuo sulfaatittomat shampoot on Tigillä 250 ml:n tuubeissa, tavalliset sulfaatilliset Tigi-shampoot on tosiaan isommissa 400 ml:n pumppupulloissa. Toki Superstariakin saa tween-kokoisena eli 750 ml:n pumppupullossa: http://www.fragrancedirect.co.uk/Tigi/T ... vt/0015439.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Kesä 2009, 13:44
Kirjoittaja Nukkumatti
Aika pienen oloinen tuo puteli  ???

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 20:15
Kirjoittaja Charleen
Geronimo, normikokosethan nuo tosiaan on eli 250 ml.
mun tukka ei tuu mitenkään kuivaksi tai höttöiseksi, ihan yhtä sileältä tuntuu mutta ponnarin paksuutta koittaessa huomaa että toimii :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 10 Kesä 2009, 14:58
Kirjoittaja Nukkumatti
Jep, elikkä ostin tigiltä superstar sh:n sekä jätettävän.
Puteli näytti pienemmältä kuvassa, eihän tuo mikään pieni ole  :P
Ensimmäinen testaus tapahtui eilen illalla, ja voin sanoa, ettei tämä tukka ole koskaan näin ilmavalta tuntunut!  :ts

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Marras 2009, 12:17
Kirjoittaja ilona
Laitanpa kysymykseni nyt tähän topiciin..

Eli äitini, jolle olen ikäni valittanut olemattomasta hiuksistostani oli lukenut uusinta(?) Gloriaa, jossa toimittaja oli testannut jotain hiuksia tuuheuttavaa ainetta, joka oli ainakin tällä henkilöllä toiminut loistavasti. Äiti olikin sitten pohtinut, josko olisi ostanut tuota minulle vaikkapa joululahjaksi..

En siis tiedä oliko tuote sh, ha vai muotoilutuote, käsittääkseni jälkimmäinen. Osaako joku Gloriaa lukenut tämän sepustuksen avulla kertoa mistä tuotteesta on kyse?

Itse en jaksa enää uskoa, että mistään tuotteesta olisi mullistavaa apua, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Marras 2009, 16:50
Kirjoittaja Juhannusruusu
Marraskuun Gloriassa on ainakin tällainen: "Etsin jatkuvasti parempaa hiusten tuuheuttajaa, ja nyt olen vaikuttunut. Redkenin Aerate o8 on napakka, geelimäinen vaahto, joka muotoilee kuten lupaa: saa hennot hiukset tuntumaan tuuheilta ja jopa paksuilta! Poikkeuksellisen helppo levittää tasaisesti pyyhekuiviin hiuksiin. Käänteentekevä! 29.50€/66g"

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Marras 2009, 19:00
Kirjoittaja Neve
Olen itse tykästynyt Bonacuren Light Volume suihkeeseen.
Toimii mulla parhaiten pyyhekuivaan tukkaan, suihkin sitä pää alaspäin hiuksiin, etekin tyveen ja möyhin hiukset joka puolelta ja annan kuivua vapaasti  :) Ekoja kertoja kokeillessa en oikeen tykännyt tuloksesta, mutta heti kun löysin oikean tavan käyttää tätä suihketta, niin johan alkoi näyttää hyvältä  :ts

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 11 Joulu 2009, 15:30
Kirjoittaja pinkpepper
Onko joku ehtinyt jo kokeilemaan Redkenin Aeratea?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 11 Joulu 2009, 18:54
Kirjoittaja Ebola
Parhaat tuuheuttajat:

1. Entisen superohuen lättätukan on nostanut pystyyn se, että ei shampoota enää päänahkaan vaan pesu päänahkaa voimakkaasti ja perusteellisesti hieroen pelkällä vedellä. Mua ei haittaa, vaikka laittaisin shampoota kuitenkin pituuksiin, toi päänahan shampoottomuus ja etenkin hierominen toimii ihan kuin tupeeraus. Joo joo, en uskonut itsekään ennen, mutta kun se toimii.

2. Sebastianin Body Double Thickefy Styler, jota ei kyllä tarvi enää juuri käyttää:). Loistava tuote, toimii parhaiten föönin kanssa.

3. Andrew Collingen sininen shampoo, nimeä en muista (Volume jotain?), sarjaa ei kai saa enää Suomesta...  Tigin Superstar Blowdry Lotion ei myöskään ole ihan huonoa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 21 Joulu 2009, 11:49
Kirjoittaja Lyx
pinkpepper kirjoitti: Onko joku ehtinyt jo kokeilemaan Redkenin Aeratea?
Täällä on ollut jonkin aikaa käytössä ja toimii ihan mukavasti. Tukka on tällä hetkellä hyväkuntoinen ja esim. kiharat tai föönaus ei oikein tahdo pysyä. Aerate antaa sen verran jämäkkyyttä että kampaus pysyy ja olen käyttänyt sitä myös kuivaan tukkaan tuuheutta antamaan.
Koostumus on sellainen hauska voiteen ja vaahdon väliltä ja tuoksu on kiva. Kaikenkaikkiaan ihan kiva tuote joskaan en siitä kyllä Suomen hintoja maksaisi. :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Tammi 2010, 20:53
Kirjoittaja t-i-i-t-i
Mä käytän Tresemme tuuheuttava shampoota ja oon kokenu hyväksi. Paremmaksi kuin marketti tuote pantene pro-v. Ajattelin ostaa sen hoitoaineenkin joku kerta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Helmi 2010, 16:49
Kirjoittaja Katariina
Mikähän olisi paras (marketti) tuote tuuheuttamaan päälishiukset? Malli on nyt alta pidempi ja paino on niskassa massan suhteen, jos ei m itään tee päälihiuksille. Haluaisin kuohkeutta siis. En ole käyttänyt mitään tuuheuttavia aikaisemmin.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 18:09
Kirjoittaja kuku
Onko noi Sebastian body doublet vielä niissä pinkki-mustissa pulloissa vai onko uudistuneet? Mistäköhän näitä löytyisi Jyväskylästä? :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 18:48
Kirjoittaja Kosmetiikkakissa
^ Mun käsittääkseni koko sarja on lopetettu. En tiedä onko tilalle sitten tullut jotain vastaavaa. Harmi sinänsä, koska sarjan hiuslakka oli tosi hyvää mielestäni.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 19:03
Kirjoittaja kuku
^ no voi höh! :(

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 21:11
Kirjoittaja Mddx
Olisikohan kellään vinkata oikeasti tuuheuttavaa shampoota, jolla saisi ryhtiä lyhyeen, lasimaiseen ja liukkaaseen kuontaloon? Alkaa jo vähitellen mennä hermot (ja rahat) tähän loputtomaan summamutikassa testailuun. Lukisin myöskin mielelläni käyttökokemuksia Tigin Freak of Nature -tuuheuttajasta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 21:44
Kirjoittaja nelma
^
Itse en ole kokeillut, mutta ainakin MAtrix amplify-sarjan tuotteita on kovasti kehuttu. Kannattaa kokeilla sitä haulla  ;)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 23:31
Kirjoittaja ilona
nelma kirjoitti: ^
Itse en ole kokeillut, mutta ainakin MAtrix amplify-sarjan tuotteita on kovasti kehuttu. Kannattaa kokeilla sitä haulla  ;)
Tuota on tosiaan paljon kehuttu, mutta ainakaan se värihiusten versio (color XL) ei juuri tuuheuta. Normiversiota en ole kokeillut, mutta olen lukenut, että se tuuheuttaisi värjättyjen hiusten versiota paremmin.

Itse saan paljon paremman tuloksen Paul Mitchellin Extra Body -shampoolla. Tuo ei ole edes kallista jos on mahdollisuus tilata netistä, esim. Lookfantastic.com näyttäisi hinnaksi 6.95 puntaa, Suomessa taitaa sama 300 ml:n pullo olla n.20 euroa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 11:43
Kirjoittaja octagon
Mddx kirjoitti:Olisikohan kellään vinkata oikeasti tuuheuttavaa shampoota, jolla saisi ryhtiä lyhyeen, lasimaiseen ja liukkaaseen kuontaloon? Alkaa jo vähitellen mennä hermot (ja rahat) tähän loputtomaan summamutikassa testailuun. Lukisin myöskin mielelläni käyttökokemuksia Tigin Freak of Nature -tuuheuttajasta.
Itseltä on mennyt jo usko että sellaisia on olemassakaan. Kyllä monia tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita kokeilleena tuntuu että ainoa keino saada tuuheutta on muotoilu ja siinä käytettävät aineet. Itse tykkään käyttää ensin merivesisprayta (Lazy Dayz Salt Spray) jolla saa hiukset karkeammaksi, sitten muotovaahtoa föönatessa ja vielä tupeerata tyviä ja lakkaa päälle. Olisi se tietysti kiva jos jollain shampoolla onnistuisi eikä tarvisi nähdä muotoilun vaivaa. Mutta tuota suolasprayta kannattaa kyllä kokeilla, itselläni ainakin vaikutus on merkittävä ja sen kaverina mitkä tahansa marketin muotovaahdotkin tuuheuttaa paljon.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 23:38
Kirjoittaja NekoNeko
Kirjoittelin tuonne Hiustenpesukokemuksia -ketjuunkin, mutta Alter Egon Hasty Hi flier shampoo tuntui tosi tuuheuttavalta! Vielä jätettävän hoitoaineen jälkeenkin hiukset tuntuivat vähän samanlaiselta kuin Osiksen hiuspuuterin jäljiltä. Pinta oli hieman natiseva mutta ei mitenkään kuiva. Yleensä kampaamoreissun jälkeen mun tukkaan ei pure mikään vaha kun se on niin liukas, mutta tänään se totteli. Lähtee varmaan pidempään kokeiluun kunhan muut shampoot loppuvat.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 19:40
Kirjoittaja ohuthius
Tykkäsin noista Nivean tuuhteuttavista muotoilutuotteista. Kokeilin niitä tässä joku päivä sitten ja oikein kivalta näytti.  Toi kivasti ilmavuutta ja käsiteltävyyttä hiuksiin ja tuntui kuin hiuksia olisi ollut paljon enemmän kuin tavallisesti. Hiuksiin ei myöskään jäänyt mitään muotovaahdon tuntua vaan jäivät pehmeiksi ja melko jämäkäksi.  En tehnyt sen kummempia käsittelyjä kuin suihkun jälkeen vain kosteisiin hiuksiin vähän vaahtoa ja suihketta ja sitten föönillä kuivaksi.  Eivät kyllä mitään kovin kalliitakaan ollut. Käytin siis tuota muotoiluvaahtoa ja sitä pallosuihkepullossa myytävää föönisuihketta.  Tuo suihke varsinkin tuoksui tosi hyvältä, vähän samalta kuin saman sarjan shampoo.  Tykkäsin  :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 20:04
Kirjoittaja stroke
Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Touko 2010, 09:36
Kirjoittaja ellen
Onko kukaan kokeillut iHerbin valikoimista mitään tuuheuttavaa hoitoainetta, jonka olisi havainnut hyväksi? Mun hiukset ovat nyt niin hyvässä kunnossa, että ne ovat ihan liian liukkaat ja littanat, ja haluaisinkin kokeilla, jos saisin tuuheuttavalla hoitoaineella hiuksiin karheutta. Haluaisin karheutta hiuksiin varsinkin kampausten takia, että edes jotkut kiharat pysyisivät päässä vähän aikaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Touko 2010, 13:09
Kirjoittaja Liina
stroke kirjoitti: Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.
Suosittelen MOPin Moisture Complex tai Glisten hoitoainetta! Molemmat on tosi kosteuttavia (ohuelle hiukselle), mutta ei ollenkaan lätistäviä tai rasvasia. Shampoosta en osaa sanoa, koska itse en enää käytä tuuheuttavia shampoita, kuivattaa vaan latvat ja päänahan pilalle. Tosin lopettettu Sebastianin Body Double shampoo oli kyllä hyvä. Kevyt kosteuttava shampoo (esim. MOP Mixed Greens) + kevyt kosteuttava hoitoaine on mulle paras yhdistelmä. Tuuheus sitten muotoilutuotteilla ja kevyellä rakennekäsittelyllä (permiksellä).

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 22 Marras 2010, 13:43
Kirjoittaja ellen
Ostin iHerbistä Now Foodsin tuuheuttavaa hoitoainetta ja kyllä se ihan hommansa tekee, eli antaa kuohkeutta, mutta ei kuitenkaan tee hiuksista kuivia tai mattaisen näköisiä. Hoitis selvittää hiukset takuista suihkun aikana, eli ei ole kuitenkaan mikään liian kevyt hoitis. Tuoksu on aika mieto mielestäni, sellainen marjaisen makea. Koostumus on ihan kelpoa, ei liian lirua tai liian paksua, ja hoitis tuntuu kyllä hulahtavan hiuksiin kiitettävästi.

Seuraavassa tilauksessa on mukana tuuheuttava sampoo, josta toivon mukaan on vielä lisää hyötyä volyymiä metsästäessä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 11 Helmi 2011, 20:59
Kirjoittaja pinkpepper
stroke kirjoitti: Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.
Tuuheuttavat ei yleensä ole paras vaihtoehto jatkuvaan käyttöön, koska saattavat kuivattaa kun avaavat hiussuomuja. Mitä jos käyttäisit välillä jotain muuta kuin tuuheuttavaa?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Maalis 2011, 10:39
Kirjoittaja jnnfrm
Oon tässä miettinyt uutta lähestymistapaa tukan tuuhennukseen: kiharahiustuotteita. Käsittääkseni monet kiharoille tarkoitetut shampoot/hoitikset tehostavat kiharoita - toimiiko sama vaikutelma kaltaisilleni ei-kiharoille mutta hieman laineikkaalle tukalle laineiden "jykevöittäjänä" -> selkeämmät laineet -> paksuuden tuntua ja ilmavuutta tukkaan? Onko kellään kokemusta? Vai onko se väitetty kiharantehostusefekti niin minimaalinen että ei "normitukalle" tee mitään?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Maalis 2011, 23:36
Kirjoittaja Linnee-
Volymaster&nbsp; <3 Olen aivan rakastunut tähän vempaimeen. En tarvitse muotoilutuotteita ja saan helposti ja nopeasti lopputuloksen joka kestää seuraavaan pesuun. Lisäksi ei vie hiuksista kiiltoa kuten minulla tekevät fööni, suolasuihkeet, tuuheuttavat shampoot- ja muotoilutuotteet. Plussaa myös siitä että voin käyttää todella hoitavia tuotteita ilman pelkoa päätä myöten menevistä hiuksista.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Heinä 2011, 17:11
Kirjoittaja SC
jnnfrm kirjoitti: Oon tässä miettinyt uutta lähestymistapaa tukan tuuhennukseen: kiharahiustuotteita. Käsittääkseni monet kiharoille tarkoitetut shampoot/hoitikset tehostavat kiharoita - toimiiko sama vaikutelma kaltaisilleni ei-kiharoille mutta hieman laineikkaalle tukalle laineiden "jykevöittäjänä" -> selkeämmät laineet -> paksuuden tuntua ja ilmavuutta tukkaan? Onko kellään kokemusta? Vai onko se väitetty kiharantehostusefekti niin minimaalinen että ei "normitukalle" tee mitään?
Normaalille ja kiharille hiuksille tarkoitetuissa tuotteissa on erilaiset kohteussuhdanteet hiuksille, esimerkiksi kiharat hiukset ovat paljon kuivemmat kuin normaalit hiukset, joten en osaan sanoa tehostavatko ne kiharoita.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 10 Syys 2011, 04:31
Kirjoittaja catjuska
Auttaisikohan tuo matrixin amplify ohuisiin ja lyhkäisiin hiuksiin tuuheuden suhteen? Tosin jos noita kuohkeuttavia shamppoita ei saa jatkuvasti käyttää, niin millä ne hiukset sais sitten tuuheammilta näyttämään ilman hurjia muotoilutuotteita&nbsp; 0_0

Kunpa olisi olemassa leikkaus jossa hiukset näyttäisi aina tuuheilta!

Tuuheammat hiukset !

Lähetetty: 21 Elo 2012, 15:49
Kirjoittaja Kasvattaja
Haluisin paljon tuuheammat hiukset, ja en tiiä miten saisin, mulla on just semmoset hiukset minkälaiset haluisinki, mutta paljon tuuheammat ! entiiä yhtää miten saisin tuuheammat, joten oisitteko kilttejä, ja kertoisitte vinkkejä, miten saisin tuuheammat hiukset, ilman mitään partureita tai tableteita !

Vs: Tuuheammat hiukset !

Lähetetty: 21 Elo 2012, 16:23
Kirjoittaja Milly
Tokkopa tälle tarvitsi omaa ketjua.

Parturi ei saa hiuksistasi mitenkään tuuheampia.. Kerrostamalla toki ilmavuutta.
Ilman tabletteja et tosin saa hiuksistasi luonnollisesti tuuheampia, mitenkään.

Voit toki tupeerata..

Hiuksista vahvemmat/tuuheammat

Lähetetty: 23 Elo 2012, 16:07
Kirjoittaja Kasvattaja
Mulla on ohuet vaaleat hiukset, ja ongelmani on että en saa niistä mitenkään tuuheampia tai vahmempia. Haluaisin edes vahvemmat hiukset, koska jos harjaan hiuksiani hiuksia saattaa lähteä harjatessa n. yli 20, ja se että harjaan tosi kevyesti, en painamalla hiuksia kovakouraisesti.
Tykkään hiuksistani tosi paljon muuten, minulla on luonnonkiharat.
Voisiko joku täällä kertoa miten pesette oikein keskipitkät hiukset?
Minulla menee tosi oudon tuntuiseksi hiukset, kun olen esim. nukkunut, tai harjannut, niistä tulee jotenki rasvaisen tuntuiset.
pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa, onko totta että intialainen päähieronta auttaa pään verenkiertoa, ja se saa hiukset kasvamaan.
Kaikista oudointa tässä on että hiukseni on kasvanut viikossa ! Minun hiukset kasvaa tosi nopeasti, ja haluaisin myös tietää millä väriaineella saa parhaimman tuloksen, esim. väri ei kulu heti pois, tai se ei vahingoita hiuksia paljoa !
Käyttekö yleensä värjäämässä hiukset kampaajalla? Itse olen yleensä värjännyt, ja sen jälkeen tuntuu että se olisi ollut virhe, koska tuntuu että hiuksia olisi lähtenyt tosi paljon..
Harjaatteko minkälaisella kammalla hiuksenne? ja miten?
Minkälaista shampoota suosittelisitte minun kaltaisille hiuksille, jotain tuuheuttavaa, olen etsinyt tosi paljon shampoita, ja kokeillutkin mutta en ole vieläkään löytänyt sitä oikeaa.
Hoidan hiuksiani muuten tosi hyvin, en käytä mitään fööniä, tai suoristusrautaa (ennen käytin)
olen ollut jo n. 3kuukautta ilman suoristinta, ja se on auttanut, juon joka päivä vettä, ja syön ruisleipää, weetabixiä (terveellinen muro)
Haluisin olla nytten värjäämättä hiuksiani, koska en haluaisi vahingoittaa hiuksia enää yhtään, minun juurikasvu on kohta kuitenkin kilometrin pituinen, ja se ei näytä oikein hyvälle..

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Syys 2012, 04:15
Kirjoittaja jnnfrm
Matrixin Amplifyt kyllä tuuheutti kiitettävästi mutta tukka tuntui olevan takkuisempi ja vaikea selvittää näiden jäljiltä. Kokeilin jossain mielenhäiriössä (markettituotteisiin kun en ole pariin vuoteen juuri koskenut) Fructiksen Nordic Volume-shampoota ja hoitista ja täytyy sanoa että tykkäsin niistä enemmän kuin noista Matrixeista. Silikonittomuuden ansioista rasvoittuva päänahkani oli näiden jäljiltä paremmassa kunnossa kuin aikoihin, mutta hiukset oli silti helposti selvitetyt ja hyväkuntoisen oloiset eikä ollenkaan kuivat ja takkuisat. Tuntui jopa kosteuttavan pituuksia jonkin verran mikä tuuheutustuotteissa on oman kokemukseni mukaan harvinaista. Ja tuuheutta todellakin tuli reippaasti!

Nyt sorruinkin sitten tekemään ensimmäisen Iherb-tilaukseni ja sieltä lähti mukaan Avalon Organics Biotin B-Complex Therapy Thickening -shampoo & hoitis. Näiden lisäksi myös biotiinikapseleita joten aion siis kyllästää itseni nyt biotiinilla oikein kunnolla sekä sisäisesti että ulkoisesti. :D Katotaas mitä pää tykkää... Voi kyllä olla että jos näiden kohdalla tulee pettymys niin palaan tuohon Fructikseen, koska niistä mulla ei kertakaikkiaan löydy mitään huonoa sanottavaa.

EDIT: No niin, nyt on Avalon Organicsin Thickeningit kokeiltu ja kyllä se selkeästi paksumman tuntuiseksi teki hiukset. Mitään pysyvää muutosta ei toki tullut, mutta kyllä mä toimivuudesta annan tälle kuitenkin pisteet! Havuinen tuoksu kuitenkin ei ollut meikäläisen mieleen ja hiukset takkuuntui herkästi. Tällä hetkellä on käytössä Tigin Your Highness -pönikät, ei niissäkään juuri moittimista, tykkään parfyymituoksusta, ilmavuutta tulee ja päänahkakin pysynyt suht hyvässä kuosissa verrattuna muiden Tigien rasvoittavuuteen. Kovin selvittäviä nämäkään eivät tosin ole. Niinpä mä kyllä edelleen liputan kaikkein eniten (yllättävää kyllä)&nbsp; Fructiksien puolesta!

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Syys 2012, 18:52
Kirjoittaja Heiku
Mulla ei varsinaisesti oo mitään ongelmaa ns."lättätukan" kanssa, mutta tykkään silti tehdä tukastani tuuhean. Oon ite tykänny tosi paljon Klippoteketin kuivashamppoosta, jolla saa aika ilmavaaki jälkeä sekä Big Sexy Hairin tupeeraus pullosta-suihkeesta. Joku tuolla aikaisemmin kyseli kokemuksia Tigin Freak of naturen tuuheuttavasta muotoilutuotteesta, mulla on se kyllä mutta aika harvalle käytölle on jäänyt, koska se tekee mun tukasta tosi karhean ja takkuisen oloisen (mutta tuuhean). Tää sama efekti on nuissa muissakin tuuheuttavissa muotoilutuotteissa mikä toisaalta on ihan ymmärrettävää, sillä eihän tukkaan saa rakennetta muuten. Tässä nyt ollaanki vähän umpikujassa, eli onkohan olemassa mitään tuuheuttavaa muotoilutuotetta, joka ei tekis tukasta karheaa, takkuista ja kiillotonta vaan sileän ja kiiltävän :D?


Luultavasti tuommosta tuotetta ei ole olemassakaan, eikä mun maailma siihen kaadu, jatkan vain sitten näillä tähän asti käytössä olleilla keinoilla :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Syys 2012, 21:55
Kirjoittaja Halina
En olisi kasvattamisen alussa uskonut että tästäkin asiasta tulee vielä ongelma mutta tässä se nyt on, ylihoidetut hiukset!
Tukka on aivan silkkisensileä ja menee aivan päätä myöten, entisestä tuuheudesta ei ole tietoakaan. Ei ole ollut apua vaikka pari viikkoa sitten jätin kaikki jätettävät hoitoaineet pois ja lopetin tresemmen naturals hoitoaineen boostaamisen oliiviöljyllä. Värjäsinkin nämä tälläviikolla kaksi kertaa suoravärillä mutta tämä asia ei noista värjäilyistä muuttunut. Mitä ihmettä nyt teen, käyn leikkauttamassa ilmavamman mallin? Räjäytän tukan jolloin, mutta millä? Suoristamistankin kokeilin, ennen moinen käristys sai tukan ihan pörröksi mutta ei, tulos oli sileä edelleen... Kaipaan niitä vähän huonompikuntoisia mutta niin tuuheita hiuksia, menee hermo tähän lirulettiin joka tuntuu olevan immuuni kaikenlaisille tuhoamistoimille&nbsp; >:(

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Syys 2012, 18:08
Kirjoittaja Kalevalatar
Halina kirjoitti: En olisi kasvattamisen alussa uskonut että tästäkin asiasta tulee vielä ongelma mutta tässä se nyt on, ylihoidetut hiukset!
Tukka on aivan silkkisensileä ja menee aivan päätä myöten, entisestä tuuheudesta ei ole tietoakaan. Ei ole ollut apua vaikka pari viikkoa sitten jätin kaikki jätettävät hoitoaineet pois ja lopetin tresemmen naturals hoitoaineen boostaamisen oliiviöljyllä. Värjäsinkin nämä tälläviikolla kaksi kertaa suoravärillä mutta tämä asia ei noista värjäilyistä muuttunut. Mitä ihmettä nyt teen, käyn leikkauttamassa ilmavamman mallin? Räjäytän tukan jolloin, mutta millä? Suoristamistankin kokeilin, ennen moinen käristys sai tukan ihan pörröksi mutta ei, tulos oli sileä edelleen... Kaipaan niitä vähän huonompikuntoisia mutta niin tuuheita hiuksia, menee hermo tähän lirulettiin joka tuntuu olevan immuuni kaikenlaisille tuhoamistoimille&nbsp; >:(
Oletko kokeillut jotan syväputsaavaa shampoota? :) Itselläni on Herbinan syväputsari sekä Dermoshopista tilattu shampoo. Ne eivät räjäytä tukkaasi kuivaksi, mutta tekevät narskuvan puhtaaksii! Minulla ainakin hyvin poistavat ylimääräiset silikoonit tai jos olen käyttänyt liian runsaasti öljypohjaisia hoitotuotteita.

Jotkut käyttää syväputsaavia shampoita kerran kuukaudessa. Itse käytän ehkä n. kerran parissa viikossa. Joskus kyllä unohtuu ja saattaa mennä monta kuukautta, etten käytä ollenkaan. Mutta sen sitten huomaakin, kun tukka alkaa olemaan juuresta liian hoidettu ja latvasta takkuuntuu ja näyttää kuivalle.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 09 Syys 2012, 08:58
Kirjoittaja Halina
Aivan, miten en ollut koko syväpuhdistusta muistanut! Kiitos hurjasti, tänään kokeilen sitten tuota, kuulostaisi kyllä ihan loogiselta syyltä lirutukkaan&nbsp; :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 13 Loka 2012, 09:52
Kirjoittaja kemp
mulla on auttanut ihan hirmuisesti Kevin Murphy Full Again Thickening Lotion.
ok, se on hintava, ei tuoksu kovin hyvälle (tuoksu tosin haihtuu nopeasti) ja purnukka on aika epäkäytänöllinen (niin kuin kaikissa KM tuotteissa) mutta se vain TOIMII!!!
mulla on aika litsis lätsis lättänä tukka, mutta tuuhea tulee kun tuota levittää pyyhekuiviin hiuksiin ja föönää. tuo siis tarvitsee föönin toimiakseen, mutta siinä ei ole lämpösuojaa joten sitä on laitettava myös.


Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 02 Loka 2013, 19:57
Kirjoittaja Evakkosiili
Jos törmäätte jossain Pureology Pure Volume Blow Dry Amplifieriin, niin voin kertoa, että tällä saa ISON tukan.

Kyseessä on siis muotoiluneste, joka turvottaa ja karhentaa hiusta. (Big Sexy Hairilla oli joku muotovaahto jota mainostettiin tyyliin "backcomb in a bottle". Sama kuvaus sopii tähän.) Ei kantsi käyttää paljoa kerrallaan tai tulee tönkkö.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 15:59
Kirjoittaja Elinaelina
Kalevalatar kirjoitti:
Halina kirjoitti: ---Tukka on aivan silkkisensileä ja menee aivan päätä myöten---
Oletko kokeillut jotan syväputsaavaa shampoota? :) Itselläni on Herbinan syväputsari sekä Dermoshopista tilattu shampoo. Ne eivät räjäytä tukkaasi kuivaksi, mutta tekevät narskuvan puhtaaksii! Minulla ainakin hyvin poistavat ylimääräiset silikoonit tai jos olen käyttänyt liian runsaasti öljypohjaisia hoitotuotteita. ---
Jos tukka on aivan silkinsileää ja kaikelle immuuni ilman mitään hoitorutiinia? Syväpuhdistava kyllä puhdistaa, mutta kun alkujaankaan ei ole mitään hoitotuotteita käytössä, niin ero ei ole enää niin radikaali.

Lopetin värjäämisen pari vuotta sitten ja tukka on kasvanut lyhyestä mallista pituutta siitä asti. Nyt se alkaa olla aivan mahdoton. Rasvoittuva päänahka toisaalta pitää huolen siitä, että kasvava tukka on tervettä ja kiiltää enemmän kuin värjätyt useimmilla muilla ihmisillä, mutta mikään ei saa tätä edes pysymään ponnarilla, vaikka hiukset alkaa vasta päästä hartiamittaan ja ovat ohuet.

Suolasuihke? Päivittäiseen käyttöön?

Mitä on cornstarch? Maissiajuhoa?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 16:27
Kirjoittaja Kathy
Mulla on todella liukas tukka, jossa ei edes tavallinen tupeeraus pysy kunnolla. En myöskään ole vielä törmännyt mihinkään toimivaan tuuheutusaineeseen. Kokeiltu on Kevin Murphyt, suolasuihkeet ja Batisten XXL-kuivashampookin. Batistella saan hetkellisen kohotuksen, mutta viimeistään parin tunnin päästä tukka on taas kuin lehmän nuolema.

Parhaiten mun tukassa toimii kevyt tupeeraus + tupeeratun kohdan painelu tyvikohotusraudalla. Painotan tuota kevyttä tupeerausta, koska hiukset pitää käsittelyn jälkeen harjata kunnolla auki ja supertiukkaa tupeerausta ei ole kiva repiä. Raudankaan ei tarvitse olla mikään kallis Björn Axen, itse ainakin käytän vitosen maksanutta minirautaa. Yleensä laitan vielä lopuksi vähän Batistea, niin tukka on seuraavana päivänäkin kuohkea heti sängystä nousemisen jälkeen.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 22:44
Kirjoittaja Biiver
Tämä Iltalehdenkin sivuilla uutisoitu artikkeli tuuheampaan tukkaan kuulosti musta vähän kyseenalaiselta. Artikkelissa siis ihan vaikuttavilla ennen ja jälkeen kuvilla höystettynä juttu toimittajasta joka aloitti pesemään tukan levittämällä ensin hoitoaineen ja vasta toiseksi shampoopesu. Jutussa mainitaan että ennen nainen aina hieroi hoitoaineen juurista latvoihin&nbsp; ::) Oliskohan tähän parempaan tulokseen päästy ihan vaan sillä, että ei levittäis hoitoainetta ihan sinne juuriin asti! Kenties myös vaihtaminen vähemmän latistavaan hoitoaineeseen auttaisi.

Ja eikö olisi melkein sama pestä sitten ihan vaan shampoolla, kuin huljauttaa tukkaa nopeasti hoitoaineessa, joka heti pestään shampoolla pois?&nbsp; ::)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 23:06
Kirjoittaja enna
^Mä pesen joskus hiukset noin päin, etenkin jos käyn saunassa. Silloin tulee laitettua hoitoaine koko päähän vaikuttamaan, jonka pesen lopulta pois enkä käytä enää hoitoainetta. Mulla ainakin hoitoaineen tuntu jää vielä vähän osaan hiuksiin (tosiaan ei siis lähelle päänahkaa) mutta käytän hoitoainetta ennen kaikkea takuttomuuden vuoksi, en varsinaisesti kiillon tai silotuksen tmv takia.

Luin itsekin tuon vinkin ja musta tuntuu, että saattaa toimiakin lyhythiuksisemmilla kuin minulla. Itse en varsinaisesti huomaa omassa tukassani eroa, vaikka hiustenpesu olisikin tehty perinteisestä poikkeavasti "päinvastoin".

Mä oon kuitenkin samaa mieltä, että ihan samalla tavalla artikkelin nainen voisi käyttää hoitsikkaa vain latvoihin, ja kenties vaihtaa käyttämänsä tuotteen toiseen. ::)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 23:28
Kirjoittaja Biiver
^Joo itseasiassa mäkin pidemmällä tukalla tein välillä noin päin, kun halusin muhitella hoitoainetta pitkään käymättä ensin suihkussa, mutta silloin nostin latvat kokonaan sivuun shampoopesun ajaksi. Mun tukassa hoitoaine toimii parhaiten, jos sen huuhtelee puolihuolimattomasti nopeasti vedellä pois.

Tarkemmin mietittynä hoitoaine ennen shampoota tosiaan avaisi takut kivasti, jos niitä on syntynyt ja ei halua laittaa shampoota suoraan takkuihin ja mahdollisesti pahentaa tilannetta.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Huhti 2014, 02:29
Kirjoittaja bubbs
Mulla on omasta takaa aika tuuheat hiukset, mutta koska enemmän on enemmän, haussa on jatkuvasti oikeasti hiusmassaa muhkeuttavia tuotteita erityisesti iltakäyttöön, arkena hiuspuuteri riittää tuomaan ryhtiä. Hiuslaatuni kanssa useimmat tuuheuttavat tuotteet eivät kuitenkaan tunnu tekevän yhtään mitään, kun paksuhko, bsl-mittainen tukka on aika raskas nostettavaksi. Poikkeuksen sääntöön tekee KMS Californian Add Volume, joka tekee tukasta ISON, erityisesti kerrostaessa vielä kesken föönauksen. Myyntipuheissa tämän luvataan tuovan hiuksiin 70% lisää massaa, ja luulenpa, että kerrankin tuote pystyy seisomaan mainoslupausten takana. Voin vain kuvitella, mitä tämä tekisi ohuemmalle, kevyemmälle hiukselle.

Tämän kuitenkin nyt vedellessä viimeisiään ostin kokeiluun Fudgen Pump Upin, joka ei ensikokeilulla aikaansaanut kyllä mitenkään äärimmäistä wow-elämystä, mutta jatketaan kokeiluja, ehkä runsaammalla kädellä annosteltuna.. Nettiarvostelut olivat niin positiivisia, että pakko vielä luottaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Huhti 2014, 14:36
Kirjoittaja pinkpepper
^Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Mitä niistä Add Volume -sarjan tuotteista siis käytät? Minkälainen tuoksu?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 04 Huhti 2014, 15:27
Kirjoittaja bubbs
^Ohhoh, sori epämääräisyydestä! Volumizing Spray siis on kyseessä. Tuoksu on jännä, mun nenääni vähän yrttinen tai mojitomainen (ilman alkoholin tuoksua kuitenkin..), ei mielestäni lainkaan paha mutta käyttövaiheessa selkeä, kuivaamisen jälkeen en sitä enää haista. Ebaystä saa tätä alle kympillä ja beautybaystä 14 eurolla, mitkä tuntuvat mielestäni jo tosi kohtuullisilta hinnoilta, Sokoksella joutuu pulittamaan kolmisenkymppiä.

Edit.
Ihan ei taida olla yrttinenääni luottaminen, tuoksun aikaansaajat taitavat olla eukalyptus ja kaneli! Tässä inci:
Water / Aqua / Eau, VP/VA Copolymer, Sorbitol, Propylene Glycol, Panthenol, Benzophenone-4, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Lactic Acid, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Malic Acid, Carbomer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Tetrasodium EDTA, Aminomethyl Propanol, Laureth-23, Trideceth-9, Glycerin, PCA, Tartaric Acid, Pyruvic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Fragrance / Parfum, Orange 4 / C.I. 15510, Green 3 / C.I. 42053, Red 33 / C.I. 17200, Ext. Violet 2 / C.I. 60730.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 07 Huhti 2014, 19:26
Kirjoittaja Lalla
Biiver kirjoitti: Tämä Iltalehdenkin sivuilla uutisoitu artikkeli tuuheampaan tukkaan kuulosti musta vähän kyseenalaiselta.
Mun silmään noiss akuvissa ei ole edes mitään radikaalia eroa - tuuhennuskuvassa hiuksia on vaan laitettu&nbsp; ::) Mitään ihmetuotetta en minäkään ole löytänyt, muuten kuin että ei silikonia shampoossa tai hoitoaineissa ja Batisten kuivashampoot on myös ok. En tykännyt hirveästi siitä XXL-versiosta, mutta tokana päivänä sillä oli tukka tuuheampi. Siitä tuli muuten mun makuun liian karheat hiukset, mutta jos pitäisi olla hiukset kunnossa yön yli reissun jälkeen niin laittaisin tuota. Muuten tuuhennusta en ole saanut aikaan kuin tupeeraamalla, mutta sekään ei älyttömän kauaa kestä sillä en tykkää siitä karhennuksesta&nbsp; ;D

Hiuksiin saa hiukan nostetta myös sillä, että nukkumaan mennessä "nostaa hiukset ylös" tyynyllä eli haroo päänahkasta ylöspäin tyynyn reunaa kohden. Käyn ennen nukkumaan menoa suihkussa, joten ihan kuiviin hiuksiin ei varmaan toimi, mutta kuivatuskikkana kyllä jos menee kosteilla hiuksilla nukkumaan&nbsp; :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 20:00
Kirjoittaja juuriska
Kiitokset bubbsille Volumizing spray -vinkistä!&nbsp; <3&nbsp; Ainakin ensimmäisen käyttökerran perusteella aivan loistava tuote.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Touko 2014, 13:49
Kirjoittaja Firestarter
bubbs kirjoitti: Mulla on omasta takaa aika tuuheat hiukset, mutta koska enemmän on enemmän, haussa on jatkuvasti oikeasti hiusmassaa muhkeuttavia tuotteita erityisesti iltakäyttöön, arkena hiuspuuteri riittää tuomaan ryhtiä. Hiuslaatuni kanssa useimmat tuuheuttavat tuotteet eivät kuitenkaan tunnu tekevän yhtään mitään, kun paksuhko, bsl-mittainen tukka on aika raskas nostettavaksi. Poikkeuksen sääntöön tekee KMS Californian Add Volume, joka tekee tukasta ISON, erityisesti kerrostaessa vielä kesken föönauksen.
Olisi pari kysymystä ko.tuotteesta:&nbsp; Toimiiko kuivassakin tukassa vai vaan kosteassa? Kuinka paljon yleensä suihkit tuota ja laitatko ennemmin tyviin vai latvoihin/kaikkialle?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Touko 2014, 15:51
Kirjoittaja bubbs
^Taitaa olla enemmän kostean tukan tuote. En ole kokeillut kuivaan, mutta kuvittelisin tämän toimivan nimenomaan yhteisvaikutuksessa föönaamisen kanssa. Suihkin aika runsaalla kädellä, mutta vain tyveen.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 20 Touko 2014, 22:50
Kirjoittaja Firestarter
^
Kiitos vastauksesta! Hommasin tuon mutta opettelen vielä käyttöä kun ei tuntunut tekevän hirveästi mitään. Pitää kokeilla suihkia sitä enemmän :)

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 22 Touko 2014, 14:16
Kirjoittaja Liina
Mulla toimii nykyään Sepastian Volupt Spray. Se tekee hiuksista tuuheemman tuntuset ja karkeemmat. Saattaa olla pidempään tukkaan liiankin karhentava, mutta lyhyehköön polkkaan toimii hyvin. Siinä on myös hyvä pito, vaikka se tuntuu alkuu kevyeltä.

Varma keino pidentää kampausten kestoa on mulla Klorane kuivashampoo (ei-aerosoli-versio). Sitä kun tupsuttaa kevyesti juuriin muotoilun jälkeen niin hiukset ei rasvoitu ja lässähdä kosteudesta niin helposti päivän aikana.

Vielä kun löytäisi tuotteen, jolla saa sileän ja tuuhean tuloksen...Se taitaa olla mun lasitukalla liikaa pyydetty.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 25 Elo 2014, 22:28
Kirjoittaja juuriska
Olen kokeillut vaikka mitä muotoilutuotteita ohueeseen ja lasimaiseen, lyhyeen tukkaani, mutta mikään ei toimi pitkään ja tukka alkaa lässähtää jo ennen puolta päivää. Ensin moni tuote voi tuntua hyvältä, mutta jo parin kerran jälkeen teho ikäänkuin hiipuu, mikä on sangen kummallista.&nbsp; ??? Tähän astisista paras ja jo viikkoja hyvin toiminut tuote on - ylläri pylläri - magnesiumöljy, joka on tarkoitettu levitettäväksi iholle. Yksi ainoa kunnon suihkaus, jonka levitän käsien kautta hiuksiin,&nbsp; tekee hiukset kivalla tavalla karheammiksi ja jämäkämmiksi, mutta ei takuta. Kaksi suihkausta on jo tälle hiusmäärälle liikaa. Saan tällä paljon paremman "surffitukan" kuin millään suolasuihkeella. Käytän muotoiluun magnesiumöljyn lisäksi 99%:sta aloe vera -geeliä. Magnesiumöljy ei vahingoita hiuksia, sillä sitä voi levittää päänahkaankin vähäksi aikaa ennen pesua.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 27 Elo 2014, 08:53
Kirjoittaja arianna
Lalla kirjoitti:
Biiver kirjoitti: Tämä Iltalehdenkin sivuilla uutisoitu artikkeli tuuheampaan tukkaan kuulosti musta vähän kyseenalaiselta.
Hiuksiin saa hiukan nostetta myös sillä, että nukkumaan mennessä "nostaa hiukset ylös" tyynyllä eli haroo päänahkasta ylöspäin tyynyn reunaa kohden. Käyn ennen nukkumaan menoa suihkussa, joten ihan kuiviin hiuksiin ei varmaan toimi, mutta kuivatuskikkana kyllä jos menee kosteilla hiuksilla nukkumaan&nbsp; :)
Minä teen näin :)&nbsp; kun hiukset ei ole ihan päänahkaa myöten, ne rasvoittuvat hitaammin (uskoisin). Ja pitkähiuksisena on kiva kun hiukset on yöllä "pois tieltä", eli eivät ole pään ja selän alla kun yöllä kääntyilee...


Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 28 Elo 2014, 14:48
Kirjoittaja Eudokia
Hiukset muuttuu karheiksi ja paksuntuntuisiksi kun annan niiden olla auki ulkona liikkuessa. Eivät siis mene takkuun, mutta ihan selkeä karheudentunne niihin tulee. Otin minäkin käyttöön hiuslakan ja ostin Herbinan suolasuihkeen. Suolasuihketta en ole vielä testannut.

Tosin eipä mulla ihan silkkinen tukka olekaan. Kun hiussuortuvia pyörittelee sormien välissä niin kuuluu selkeää rahinaa.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 30 Elo 2014, 12:05
Kirjoittaja Vuhi
Pesin Faith In naturen suklaasaippualla (palasaippua) ja tuli tuota paksuutta aika kivasti tukkaan. hoitoainetta en laittanut. Hiukset tuntui vähän jämäkämmiltä ja ei niin liukkailta sen jälkeen.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 31 Elo 2014, 19:07
Kirjoittaja Eudokia
Edellisellä sivulla oli puhetta pesutavasta, jossa ensin laitetaan hoitoaine vaikuttamaan ja pestään sitten shampoolla. Ajattelin kokeilla tätä huomenna, kun luin kuntoplus lehdestäkin, että hiukset on helppo selvittää tälläkin menetelmällä. Käytän hoitoainetta yleensä vain takkujen selvitykseen pikaisesti shampoopesun jälkeen.

3.9
Laitoin karitetehonaamion tunniksi kosteisiin hiuksiin ja pesin shampoolla. Vaati kylläkin pikahoitiksen pesun jälkeen, hiukset oli kuivan ja takkuisen oloiset. Ensi kerralla teen ihan vanhalla tyylillä, jos tahdon hoitaa hiuksia ennen shampoopesua, eli rutistelen latvoihin öljyjä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 05 Kesä 2015, 22:51
Kirjoittaja pinkpepper
Olisko suositella tuuheuttavaa shampoota? Mielellään silikoniton.

Matrixin Amplify on tehokas, mutta sillä tuli ainakin 5 vuotta sitten pörrötukka. Eli pitäisi tuuheuttaa mutta silti jättää hiukset edes vähän sileiksi ja ei hirveäksi takkukasaksi&nbsp; :D Ilmava voisi olla sana jota haen, eli ehkä rasvoittuvien hiusten shampootkin voisi toimia?

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 08:31
Kirjoittaja verkku
Minulla Doven oxygen moisture shampoo tekee oikein ilmavan tukan ilman pörröefektiä&nbsp; :) ei kyllä mikään super tuuheuttava kuitenkaan ole.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 01:25
Kirjoittaja Triina
^^Edullinen vaihtoehto voisi olla Elvitalin Fibralogy. On toiminut hyvin ainakin lyhyeen ja ohueen, helposti rasvoittuvaan hiukseen. Hoitoainekin on hyvä, tuo muhkeutta ja siloittaa hiusten pinnan, mutta ei latista yhtään. Silikoneista en nyt osaa sanoa, voi olla että niitä siinä on.

Tykkäsin Amplifystakin älyttömästi, mulla se ei kylläkään pörröttänyt muistaakseni. Shampoota en ole käyttänyt vuosikausiin, mutta 1,5 litran pöntön hoitoainetta kyllä.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 08 Heinä 2015, 15:10
Kirjoittaja catjuska
Matrixin Amplifyn shampoo on kyllä osoittautunut omassa ohuessa ja lyhyessä tukassa ehdottomaksi nostattajaksi, suihkun jälkeen jo pyyhekuivassa tukassa näkyy ja tuntuu ilmavuus :) Pitkässä tukassa siitä ei minulle iloa ollut.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 14 Heinä 2016, 00:16
Kirjoittaja Heidijohanna
Olen kaikki nämä vuodet ajatellut, että tuuheuttavat shampoot ja hoitoaineet ovat täyttä humpuukia. Nyt kuitenkin jostain syystä innostuin ostamaan markettisarjojen "ulkopuolelta" 4 reasonsin tuuheuttavan shampoon ja hoitiksen. Olin yllättynyt kun lopputulos on tuuheampi kuin normi XZ tuotteilla mitä käytän. Pitää kokeilla vielä jotain kalliimpaa merkkiä, jos raaka-aineissa tosiaan on suuria eroja, mitä kampaamokaupan myyjä sanoi&nbsp; >:D

Tuuheuttavilla muotoilutuotteilla en ole saanut koskaan muuta kuin lähmäiset hiukset&nbsp; :-\ Kuivashampoo on tähän asti ainut jolla saa kunnolla voluumia tukkaan.

Vs: Tuuheutta tukkaan

Lähetetty: 19 Tammi 2018, 22:39
Kirjoittaja Heidijohanna
Jatkan tähän kokeiluuni että nyt olen päässyt kerastaseen saakka testeissa ja volumifigue on tähän astisista shampoista paras tuuheuttava shampoo. Laitoin nyt testiksi densifique hoitiksen sille kaveriksi tilaukseen kun volimifiquen hoitis ei ole arvostelujen mukaan kovin hoitava. Olen saattanut löytää loppuelämäni suosikin tästä volumifique shampoosta&nbsp; <3