Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Hiukset muuttuu karheiksi ja paksuntuntuisiksi kun annan niiden olla auki ulkona liikkuessa. Eivät siis mene takkuun, mutta ihan selkeä karheudentunne niihin tulee. Otin minäkin käyttöön hiuslakan ja ostin Herbinan suolasuihkeen. Suolasuihketta en ole vielä testannut.

Tosin eipä mulla ihan silkkinen tukka olekaan. Kun hiussuortuvia pyörittelee sormien välissä niin kuuluu selkeää rahinaa.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Pesin Faith In naturen suklaasaippualla (palasaippua) ja tuli tuota paksuutta aika kivasti tukkaan. hoitoainetta en laittanut. Hiukset tuntui vähän jämäkämmiltä ja ei niin liukkailta sen jälkeen.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Edellisellä sivulla oli puhetta pesutavasta, jossa ensin laitetaan hoitoaine vaikuttamaan ja pestään sitten shampoolla. Ajattelin kokeilla tätä huomenna, kun luin kuntoplus lehdestäkin, että hiukset on helppo selvittää tälläkin menetelmällä. Käytän hoitoainetta yleensä vain takkujen selvitykseen pikaisesti shampoopesun jälkeen.

3.9
Laitoin karitetehonaamion tunniksi kosteisiin hiuksiin ja pesin shampoolla. Vaati kylläkin pikahoitiksen pesun jälkeen, hiukset oli kuivan ja takkuisen oloiset. Ensi kerralla teen ihan vanhalla tyylillä, jos tahdon hoitaa hiuksia ennen shampoopesua, eli rutistelen latvoihin öljyjä.
Viimeksi muokannut Eudokia, 03 Syys 2014, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olisko suositella tuuheuttavaa shampoota? Mielellään silikoniton.

Matrixin Amplify on tehokas, mutta sillä tuli ainakin 5 vuotta sitten pörrötukka. Eli pitäisi tuuheuttaa mutta silti jättää hiukset edes vähän sileiksi ja ei hirveäksi takkukasaksi  :D Ilmava voisi olla sana jota haen, eli ehkä rasvoittuvien hiusten shampootkin voisi toimia?
verkku
Haiven
Haiven
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 18:00

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja verkku »

Minulla Doven oxygen moisture shampoo tekee oikein ilmavan tukan ilman pörröefektiä  :) ei kyllä mikään super tuuheuttava kuitenkaan ole.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Triina »

^^Edullinen vaihtoehto voisi olla Elvitalin Fibralogy. On toiminut hyvin ainakin lyhyeen ja ohueen, helposti rasvoittuvaan hiukseen. Hoitoainekin on hyvä, tuo muhkeutta ja siloittaa hiusten pinnan, mutta ei latista yhtään. Silikoneista en nyt osaa sanoa, voi olla että niitä siinä on.

Tykkäsin Amplifystakin älyttömästi, mulla se ei kylläkään pörröttänyt muistaakseni. Shampoota en ole käyttänyt vuosikausiin, mutta 1,5 litran pöntön hoitoainetta kyllä.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Matrixin Amplifyn shampoo on kyllä osoittautunut omassa ohuessa ja lyhyessä tukassa ehdottomaksi nostattajaksi, suihkun jälkeen jo pyyhekuivassa tukassa näkyy ja tuntuu ilmavuus :) Pitkässä tukassa siitä ei minulle iloa ollut.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Olen kaikki nämä vuodet ajatellut, että tuuheuttavat shampoot ja hoitoaineet ovat täyttä humpuukia. Nyt kuitenkin jostain syystä innostuin ostamaan markettisarjojen "ulkopuolelta" 4 reasonsin tuuheuttavan shampoon ja hoitiksen. Olin yllättynyt kun lopputulos on tuuheampi kuin normi XZ tuotteilla mitä käytän. Pitää kokeilla vielä jotain kalliimpaa merkkiä, jos raaka-aineissa tosiaan on suuria eroja, mitä kampaamokaupan myyjä sanoi  >:D

Tuuheuttavilla muotoilutuotteilla en ole saanut koskaan muuta kuin lähmäiset hiukset  :-\ Kuivashampoo on tähän asti ainut jolla saa kunnolla voluumia tukkaan.
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Jatkan tähän kokeiluuni että nyt olen päässyt kerastaseen saakka testeissa ja volumifigue on tähän astisista shampoista paras tuuheuttava shampoo. Laitoin nyt testiksi densifique hoitiksen sille kaveriksi tilaukseen kun volimifiquen hoitis ei ole arvostelujen mukaan kovin hoitava. Olen saattanut löytää loppuelämäni suosikin tästä volumifique shampoosta&nbsp; <3
Vastaa Viestiin