Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Kauheeta  ;D

No, sanotaan vaikka shampoolla?
20 vuotta hiukset päässä!
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Shampoo taitaa olla Suomessa noin 20 e / 250 ml.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Ohhoh, ei paha  :P

Taidanpa käydä bongailemassa...
20 vuotta hiukset päässä!
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Charleen kirjoitti: Mulla on nyt käytössä Sebastianin Body Double tuuheuttava shampoo ja hoitis. tykkään, ei kuivata yhtään mutta toisaalta ei tuuheuta ihan niin hyvin kuin Tigin Superstar.
Saman sarjan hiuslakka on myös hyvää, ja siinä on sama ihana marjainen tuoksu kuin shampoossa ja hoitiksessakin.
Kuulostaa hyvältä nuo Sebastianit. Jääkö tukka sileäksi, vai jättääkö sellaiseksi hötöksi niinkuin jotkut tuuheuttavat shampoot ja hoitikset? Onko nuo ne mustissa pulloissa olevat, joissa pinkki teksti? Onko lakassa voimakaskin pito?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Body Double on juuri se musta pullo pinkillä tekstillä -linja. Sampoosta ja hoitsikasta ei ole kokemusta, mutta tykkään kovasti tuosta lakasta. Tuo sarja on siis tarkoitettu ohuille ja hennoille hiuksille, ja lakka antaa aika kevyen tuen. Noita Body Double -tuotteita ja muitakin Sebastianeja on monissa kampaamoissa myynnissä poistohintaan, kun Sebastianin kaikki tuotteet uudistuivat.


Geronimo: Parikymppiä Superstar-shampoosta kuulostaa ainakin minusta aika pahalta ;) kun ottaa huomioon mihin hintaan sen saa esimerkiksi täältä: http://www.fragrancedirect.co.uk/Tigi/T ... vt/0013184.

edit. alas, niin no eikös 250 ml ole kuitenkin ihan normaalikoko ainakin markettishampoissa? :) Nuo sulfaatittomat shampoot on Tigillä 250 ml:n tuubeissa, tavalliset sulfaatilliset Tigi-shampoot on tosiaan isommissa 400 ml:n pumppupulloissa. Toki Superstariakin saa tween-kokoisena eli 750 ml:n pumppupullossa: http://www.fragrancedirect.co.uk/Tigi/T ... vt/0015439.
Viimeksi muokannut Kaisa, 08 Kesä 2009, 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Aika pienen oloinen tuo puteli  ???
20 vuotta hiukset päässä!
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Geronimo, normikokosethan nuo tosiaan on eli 250 ml.
mun tukka ei tuu mitenkään kuivaksi tai höttöiseksi, ihan yhtä sileältä tuntuu mutta ponnarin paksuutta koittaessa huomaa että toimii :)
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Jep, elikkä ostin tigiltä superstar sh:n sekä jätettävän.
Puteli näytti pienemmältä kuvassa, eihän tuo mikään pieni ole  :P
Ensimmäinen testaus tapahtui eilen illalla, ja voin sanoa, ettei tämä tukka ole koskaan näin ilmavalta tuntunut!  :ts
20 vuotta hiukset päässä!
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja ilona »

Laitanpa kysymykseni nyt tähän topiciin..

Eli äitini, jolle olen ikäni valittanut olemattomasta hiuksistostani oli lukenut uusinta(?) Gloriaa, jossa toimittaja oli testannut jotain hiuksia tuuheuttavaa ainetta, joka oli ainakin tällä henkilöllä toiminut loistavasti. Äiti olikin sitten pohtinut, josko olisi ostanut tuota minulle vaikkapa joululahjaksi..

En siis tiedä oliko tuote sh, ha vai muotoilutuote, käsittääkseni jälkimmäinen. Osaako joku Gloriaa lukenut tämän sepustuksen avulla kertoa mistä tuotteesta on kyse?

Itse en jaksa enää uskoa, että mistään tuotteesta olisi mullistavaa apua, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
Juhannusruusu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 21:50

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Juhannusruusu »

Marraskuun Gloriassa on ainakin tällainen: "Etsin jatkuvasti parempaa hiusten tuuheuttajaa, ja nyt olen vaikuttunut. Redkenin Aerate o8 on napakka, geelimäinen vaahto, joka muotoilee kuten lupaa: saa hennot hiukset tuntumaan tuuheilta ja jopa paksuilta! Poikkeuksellisen helppo levittää tasaisesti pyyhekuiviin hiuksiin. Käänteentekevä! 29.50€/66g"
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Neve »

Olen itse tykästynyt Bonacuren Light Volume suihkeeseen.
Toimii mulla parhaiten pyyhekuivaan tukkaan, suihkin sitä pää alaspäin hiuksiin, etekin tyveen ja möyhin hiukset joka puolelta ja annan kuivua vapaasti  :) Ekoja kertoja kokeillessa en oikeen tykännyt tuloksesta, mutta heti kun löysin oikean tavan käyttää tätä suihketta, niin johan alkoi näyttää hyvältä  :ts
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku ehtinyt jo kokeilemaan Redkenin Aeratea?
Ebola

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Parhaat tuuheuttajat:

1. Entisen superohuen lättätukan on nostanut pystyyn se, että ei shampoota enää päänahkaan vaan pesu päänahkaa voimakkaasti ja perusteellisesti hieroen pelkällä vedellä. Mua ei haittaa, vaikka laittaisin shampoota kuitenkin pituuksiin, toi päänahan shampoottomuus ja etenkin hierominen toimii ihan kuin tupeeraus. Joo joo, en uskonut itsekään ennen, mutta kun se toimii.

2. Sebastianin Body Double Thickefy Styler, jota ei kyllä tarvi enää juuri käyttää:). Loistava tuote, toimii parhaiten föönin kanssa.

3. Andrew Collingen sininen shampoo, nimeä en muista (Volume jotain?), sarjaa ei kai saa enää Suomesta...  Tigin Superstar Blowdry Lotion ei myöskään ole ihan huonoa.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Lyx »

pinkpepper kirjoitti: Onko joku ehtinyt jo kokeilemaan Redkenin Aeratea?
Täällä on ollut jonkin aikaa käytössä ja toimii ihan mukavasti. Tukka on tällä hetkellä hyväkuntoinen ja esim. kiharat tai föönaus ei oikein tahdo pysyä. Aerate antaa sen verran jämäkkyyttä että kampaus pysyy ja olen käyttänyt sitä myös kuivaan tukkaan tuuheutta antamaan.
Koostumus on sellainen hauska voiteen ja vaahdon väliltä ja tuoksu on kiva. Kaikenkaikkiaan ihan kiva tuote joskaan en siitä kyllä Suomen hintoja maksaisi. :)
t-i-i-t-i

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja t-i-i-t-i »

Mä käytän Tresemme tuuheuttava shampoota ja oon kokenu hyväksi. Paremmaksi kuin marketti tuote pantene pro-v. Ajattelin ostaa sen hoitoaineenkin joku kerta.
Vastaa Viestiin