Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Mikähän olisi paras (marketti) tuote tuuheuttamaan päälishiukset? Malli on nyt alta pidempi ja paino on niskassa massan suhteen, jos ei m itään tee päälihiuksille. Haluaisin kuohkeutta siis. En ole käyttänyt mitään tuuheuttavia aikaisemmin.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko noi Sebastian body doublet vielä niissä pinkki-mustissa pulloissa vai onko uudistuneet? Mistäköhän näitä löytyisi Jyväskylästä? :)
2a F ii – Iho: kuiva
Kosmetiikkakissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:05

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Kosmetiikkakissa »

^ Mun käsittääkseni koko sarja on lopetettu. En tiedä onko tilalle sitten tullut jotain vastaavaa. Harmi sinänsä, koska sarjan hiuslakka oli tosi hyvää mielestäni.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ no voi höh! :(
2a F ii – Iho: kuiva
Mddx

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Mddx »

Olisikohan kellään vinkata oikeasti tuuheuttavaa shampoota, jolla saisi ryhtiä lyhyeen, lasimaiseen ja liukkaaseen kuontaloon? Alkaa jo vähitellen mennä hermot (ja rahat) tähän loputtomaan summamutikassa testailuun. Lukisin myöskin mielelläni käyttökokemuksia Tigin Freak of Nature -tuuheuttajasta.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Itse en ole kokeillut, mutta ainakin MAtrix amplify-sarjan tuotteita on kovasti kehuttu. Kannattaa kokeilla sitä haulla  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja ilona »

nelma kirjoitti: ^
Itse en ole kokeillut, mutta ainakin MAtrix amplify-sarjan tuotteita on kovasti kehuttu. Kannattaa kokeilla sitä haulla&nbsp; ;)
Tuota on tosiaan paljon kehuttu, mutta ainakaan se värihiusten versio (color XL) ei juuri tuuheuta. Normiversiota en ole kokeillut, mutta olen lukenut, että se tuuheuttaisi värjättyjen hiusten versiota paremmin.

Itse saan paljon paremman tuloksen Paul Mitchellin Extra Body -shampoolla. Tuo ei ole edes kallista jos on mahdollisuus tilata netistä, esim. Lookfantastic.com näyttäisi hinnaksi 6.95 puntaa, Suomessa taitaa sama 300 ml:n pullo olla n.20 euroa.
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja octagon »

Mddx kirjoitti:Olisikohan kellään vinkata oikeasti tuuheuttavaa shampoota, jolla saisi ryhtiä lyhyeen, lasimaiseen ja liukkaaseen kuontaloon? Alkaa jo vähitellen mennä hermot (ja rahat) tähän loputtomaan summamutikassa testailuun. Lukisin myöskin mielelläni käyttökokemuksia Tigin Freak of Nature -tuuheuttajasta.
Itseltä on mennyt jo usko että sellaisia on olemassakaan. Kyllä monia tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita kokeilleena tuntuu että ainoa keino saada tuuheutta on muotoilu ja siinä käytettävät aineet. Itse tykkään käyttää ensin merivesisprayta (Lazy Dayz Salt Spray) jolla saa hiukset karkeammaksi, sitten muotovaahtoa föönatessa ja vielä tupeerata tyviä ja lakkaa päälle. Olisi se tietysti kiva jos jollain shampoolla onnistuisi eikä tarvisi nähdä muotoilun vaivaa. Mutta tuota suolasprayta kannattaa kyllä kokeilla, itselläni ainakin vaikutus on merkittävä ja sen kaverina mitkä tahansa marketin muotovaahdotkin tuuheuttaa paljon.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Kirjoittelin tuonne Hiustenpesukokemuksia -ketjuunkin, mutta Alter Egon Hasty Hi flier shampoo tuntui tosi tuuheuttavalta! Vielä jätettävän hoitoaineen jälkeenkin hiukset tuntuivat vähän samanlaiselta kuin Osiksen hiuspuuterin jäljiltä. Pinta oli hieman natiseva mutta ei mitenkään kuiva. Yleensä kampaamoreissun jälkeen mun tukkaan ei pure mikään vaha kun se on niin liukas, mutta tänään se totteli. Lähtee varmaan pidempään kokeiluun kunhan muut shampoot loppuvat.
Hang out the chick habit
ohuthius

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja ohuthius »

Tykkäsin noista Nivean tuuhteuttavista muotoilutuotteista. Kokeilin niitä tässä joku päivä sitten ja oikein kivalta näytti.&nbsp; Toi kivasti ilmavuutta ja käsiteltävyyttä hiuksiin ja tuntui kuin hiuksia olisi ollut paljon enemmän kuin tavallisesti. Hiuksiin ei myöskään jäänyt mitään muotovaahdon tuntua vaan jäivät pehmeiksi ja melko jämäkäksi.&nbsp; En tehnyt sen kummempia käsittelyjä kuin suihkun jälkeen vain kosteisiin hiuksiin vähän vaahtoa ja suihketta ja sitten föönillä kuivaksi.&nbsp; Eivät kyllä mitään kovin kalliitakaan ollut. Käytin siis tuota muotoiluvaahtoa ja sitä pallosuihkepullossa myytävää föönisuihketta.&nbsp; Tuo suihke varsinkin tuoksui tosi hyvältä, vähän samalta kuin saman sarjan shampoo.&nbsp; Tykkäsin&nbsp; :)
Viimeksi muokannut ohuthius, 01 Huhti 2010, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stroke

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja stroke »

Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.
Viimeksi muokannut stroke, 03 Huhti 2010, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja ellen »

Onko kukaan kokeillut iHerbin valikoimista mitään tuuheuttavaa hoitoainetta, jonka olisi havainnut hyväksi? Mun hiukset ovat nyt niin hyvässä kunnossa, että ne ovat ihan liian liukkaat ja littanat, ja haluaisinkin kokeilla, jos saisin tuuheuttavalla hoitoaineella hiuksiin karheutta. Haluaisin karheutta hiuksiin varsinkin kampausten takia, että edes jotkut kiharat pysyisivät päässä vähän aikaa.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Liina »

stroke kirjoitti: Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.
Suosittelen MOPin Moisture Complex tai Glisten hoitoainetta! Molemmat on tosi kosteuttavia (ohuelle hiukselle), mutta ei ollenkaan lätistäviä tai rasvasia. Shampoosta en osaa sanoa, koska itse en enää käytä tuuheuttavia shampoita, kuivattaa vaan latvat ja päänahan pilalle. Tosin lopettettu Sebastianin Body Double shampoo oli kyllä hyvä. Kevyt kosteuttava shampoo (esim. MOP Mixed Greens) + kevyt kosteuttava hoitoaine on mulle paras yhdistelmä. Tuuheus sitten muotoilutuotteilla ja kevyellä rakennekäsittelyllä (permiksellä).
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja ellen »

Ostin iHerbistä Now Foodsin tuuheuttavaa hoitoainetta ja kyllä se ihan hommansa tekee, eli antaa kuohkeutta, mutta ei kuitenkaan tee hiuksista kuivia tai mattaisen näköisiä. Hoitis selvittää hiukset takuista suihkun aikana, eli ei ole kuitenkaan mikään liian kevyt hoitis. Tuoksu on aika mieto mielestäni, sellainen marjaisen makea. Koostumus on ihan kelpoa, ei liian lirua tai liian paksua, ja hoitis tuntuu kyllä hulahtavan hiuksiin kiitettävästi.

Seuraavassa tilauksessa on mukana tuuheuttava sampoo, josta toivon mukaan on vielä lisää hyötyä volyymiä metsästäessä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

stroke kirjoitti: Olisiko jollakulla suositella jotain hellävaraisempaa tuuheuttavaa shampoota+hoitoainetta? Nyt kun olen kasvatellut vaalennettuja hiuksiani, niin latvat helposti takkuuntuvat tuuheuttavista tuotteista. Eli voisin vähän tinkiäkin tuuheudesta, kunhan lopputulos olisi kuitenkin ryhdikäs ja ilmava, eikä öljytty päätä pitkin menevä liimaletti. Mutta ettei tuote kuitenkaan pörhentäisi hiuksia ihan takkupörröksi.

Tai sitten pitää vain läträtä erikseen tyvikohottajien ja latvahoitojen kanssa... ???

Lisäys: Matrixin amplify oli muuten hyvää, mutta pidempään käytettäessä juuri tuo takkuuntuminen ei houkutellut enää käyttämään sarjan hoitoainetta.
Tuuheuttavat ei yleensä ole paras vaihtoehto jatkuvaan käyttöön, koska saattavat kuivattaa kun avaavat hiussuomuja. Mitä jos käyttäisit välillä jotain muuta kuin tuuheuttavaa?
Vastaa Viestiin