Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja tenn »

Olen tässä 3 päivää pessyt Matrixin Amplify-shampoolla ja uskomatonta miten tuuheat hiukset! En ole tällaisia millään shampoolla aiemmin saanut! Pitäs varmaan hankkia se hoitoainekin jos on yhtä hyvää :)
Cerise

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Mulla on käytössä Graham Webbin tuuheuttava shampoo ja hoitis, ja Wella SP:n tuuheuttava shampoo.
Tuo Wellan toimii kohtalaisesti, GW:n shampoo on hyvä, mutta hoitoaine on sellainen silikoonimömmö
että en sitä tykkää usein käyttää kun latistaa hiuksia. Ainiin, löytyy vielä markettisarja L'oréal Elvitalin
Volume non-stop-hoitis, se on kyllä loistotuote markettituotteeksi! Lookfantastic.comista himoitsisin
vaikka mitä tuuheuttavia, mutta nyt pitäisi saada ensin ostettua kosteuttava latvasuoja kun ei rahat
riitä kaikkeen kerralla ;>
*pirpana*

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja *pirpana* »

Mitäs suosittelisitte pitkälle ja paksulle tukalle,johon haluaisin tuuheutta lisää? Latvat on kuivat ja helposti takkuuntuvat, varsinkin hiusten alaosa jota on blondailtu jonkin verran..

(ai niin, ihan eka viesti mulla täällä  :D)
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Miten saisi tuuheutta pitkään ja ohueen tukkaan ?
oliivixx

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja oliivixx »

Nostan ja kysyn samalla: en voi käyttää tuuheuttavia shampoita/hoitiksia, kun hiusten kuntoon nähden ei hoitotehot riitä. Sitten kun hoitaa hiukset kiiltäviksi, tuntuu ettei millään saa tukkaan tuuheutta. Oisko mitään muotoilutuotetta (alkoholiton kiitos), jonka avulla saisi kiillon jätettyä hiuksiin JA hiuksiin rakennetta/tuuheutta vai haaveilenko vaan ;) ?
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Spritz »

oliivixx kirjoitti: Nostan ja kysyn samalla: en voi käyttää tuuheuttavia shampoita/hoitiksia, kun hiusten kuntoon nähden ei hoitotehot riitä. Sitten kun hoitaa hiukset kiiltäviksi, tuntuu ettei millään saa tukkaan tuuheutta. Oisko mitään muotoilutuotetta (alkoholiton kiitos), jonka avulla saisi kiillon jätettyä hiuksiin JA hiuksiin rakennetta/tuuheutta vai haaveilenko vaan ;) ?
On. Suihkutettava vaha. Ei tarvitse föönata niin kiilto säilyy kivasti. Olen testannut Tigin Headbangeria ja KMS:n Paste Up Sprayta, joista jälkimmäinen on mielestäni huomattavasti parempi. Tigi ei toiminut kuin pari kertaa (sen jälkeen meni tukkoon tms, eikä toimimaan saanut mistään pelastusyrityksistä huolimatta) ja silloinkaan ei tullut niin hyvä tulos kuin KMS:llä.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
oliivixx

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja oliivixx »

Kiitos Spritz! Kipasen ostamaan tuon KMS vahan, ihanaa jos vaan toimii näissä mun vauvahiuksissa  ;D

EDIT...Tietääkö joku mistä Turussa saa KMS tuotteita ja esim just tota Paste Up Sprayta
Viimeksi muokannut oliivixx, 07 Syys 2006, 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Emmi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 23:31

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kokeilinpa minäkin Matrixin Amplify-tuotteita pitkästä aikaan. Kylläpä nuo oikeasti näyttävät kuohkeuttavan tukkaa!  :o Lisäsin vielä kosteisiin hiuksiin Tigin sexed upia ja föönasin pää alaspäin. En oikein tiedä, mitä mieltä olisin tuosta Sexed-upista: kuiviin hiuksiin suihkittuna se toimii vähän kuin kevyt hiuslakka, ja ainakin mulla menee hiukset kökköihin...
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Selena »

Emmi: mitä Amplify-sarjan tuotteita käytit? Shampoota, hoitoainetta? Millaista se hoitsikka on (jos sulla on kokemusta)? Kiitos jo etukäteen  :)
Make it a great day
Emmi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 23:31

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Selena kirjoitti: Emmi: mitä Amplify-sarjan tuotteita käytit? Shampoota, hoitoainetta? Millaista se hoitsikka on (jos sulla on kokemusta)? Kiitos jo etukäteen  :)
Käytin shampoota ja hoitoainetta tuuheuttavasta sarjasta (vaaleanturkoosit pullot). Hoitis on mielestäni aivan ihanaa. Selvittää ja pehmentää TODELLA hyvin, vaikka se kuuluu huuhtoa hiuksista käytännössä ilman mitään vaikutusaikaa. Tämä on yksi lempisarjani, suosittelen lämpimästi kokeilemaan!  :)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Minkä hintaisia nuo Matrixin Amplify shampoo ja hoitsikka suunnilleen ovat?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Selena »

Kiitos, Emmi!! :)

Ja Hunajapupu: tietääkseni ovat noin reilun kympin per puteli, saattaa saada tarjouksesta vähän alle kympillä.
Make it a great day
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Eivätpä ole kalliita siinä tapauksessa. Täytyykin kokeilla jossain vaiheessa, kuulostaa hyviltä tuotteilta enkä ole aiemmin kokeillut. Täältä saa kyllä todella paljon hyviä ja kiinnostavia tuotevinkkejä, vähän liikaakin kukkaron kannalta ajateltuna...  ;)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Muakin alkoi toi Amplify kiinnostaa, kun niin hehkutatte. Oon niistä joskus jotkut näytepussukat käyttänytkin, mutta kun niissä ei INCIä lukenut, niin jäi ostamatta. Aika kivalta tuntuivat kuitenkin muistaakseni. Lisäsin tuonne FAQ:n puolelle pikaisen googlauksen tuloksena löytämäni hoitoaineen INCIn. Shampoon ainekset tuolta jo löytyikin.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Emmi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 23:31

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Itse väittäisin Matrixin Amplify -tuotteita parhaiksi tuuheuttaviksi hiustenhoitotuotteiksi, joita olen koskaan kokeillut. Kukkaronnyörejä vain availemaan, tytöt!  ;D Kaverini testasi härpättimeni käydessään luonani, ja päätyi itse ostamaan samaiset tuotteet. Itse ostin omat putelini Tallinnasta Kaubamajasta alle kympillä. Muistaakseni shampoo oli 8 euroa ja hoitis n. 9 euroa. Suomessakaan eivät ole paljon tuota kalliimpia.

Pitää vielä hehkuttaa Tigin Sexed Up:ia! Antaa mukavasti tuuheutta kosteisiin hiuksiin suihkutettuna, mutta toimii nyt alun epäluuloisuuteni jälkeen mukavasti myös kuivissa hiuksissa. Pitkissä hiuksissa tuote aiheuttaa lakan tavoin pientä hiusten "klimppiintymistä", mutta kunhan hiukset harjaa kevyesti, niin päästään siitäkin ongelmasta. Lisää mielestäni selvästi kuohkeutta ja ilmavuutta, ja nostaa hiusta irti päänahasta. Kannattaa kokeilla tämäkin.  ;)
Vastaa Viestiin