Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
softrocks

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja softrocks »

Minäkin olen testannut lukemattomia hiustenhoitotuotteita, jotka lupaavat tuntuvaa tuuheutta, mutta valitettavasti ne ovat olleet kaikki pienempiä tai suurempia pettymyksiä. Oma kokemukseni on, että mikään hiustuote ei kyllä yksinään saa aikaan huomattavaa tuuheutumista ainakaan oikein kunnolla ohuessa tukassa. Laadukkaat tuotteet saavat kuitenkin hiukset näyttämään terveemmiltä, ja kyllähän sekin jo parantaa kuontalon kuin kuontalon ulkonäköä!

Salainen aseeni ihan oikeasti näkyvän ja tuntuvan tuuheuden luomiseen on Björn Axén Tools Volumaster- rauta. Se todella toimii, ja olenkin jo melko lyhyessä ajassa tullut riippuvaiseksi härvelistä...
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Mun hiuksille kaikkein hellin ( ja siinä mielessä paras ) tuuheuttaja on kun lisää hoitikseen ja tehismuhitteluihin reilusti hunajaa ja aloeveraa.
Samalla kosteuttaa ja ravitsee hiuksia.
Viimeksi muokannut pippuri, 09 Tammi 2009, 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Kookoskermaa on tullut kokeiltua, tuuheuttaa ihan kiitettävästi.
20 vuotta hiukset päässä!
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Charleen »

ot: ^ Mä luin että "Koskenkorvaa on tullut kokeiltua" ja aattelin että kaikkea sitä  ;D

Edit. Mulla toimii tosi hyvin Tigin Superstar neste miksattuna joko Cockyyn tai Big&Biggeriin. Ja juureen suihkuttelen Superstar-sprayta.

OT: mun mies on rakastunut Tigin Cockyyn! On menossa Alihankintamessuille ja kysyi saako ottaa tuon tuubin mukaan ja mun matkaföönin, jos hotellihuoneessa ei sattuisi olemaan fööniä  ;D
Viimeksi muokannut Charleen, 10 Kesä 2009, 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ramona

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Ramona »


Matrix Amplifyt Color XL ovat toimineet hyvin mulla, tulee ilmava ja kuohkea tukka, kuitenkin myös kiiltävä ja hyväkuntoisen näköinen. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Sebastianin body doublea, kunhan saan Matrixeja ensin vähennetyksi, en kuitenkaan joka päivä käytä kuin eivät ole kyllä hoitavia minun hiukseen, jos yön yli nukkuu hiukset auki korputtavat ja hamputtavat pahasti, kummallista. Hiuksieni kunnosta se ei varmastikaan johdu, kai se on se Matrixien teknologia :) Pitää kokeilla eri hoitoainetta shampoon kaveriksi.

Tuuheutta minä saan sopivalla shampoolla ja tyvisuihkeella, Goldwell Double Boost tyvisuihke ollut paras, Tigin queen for the day ei ole mulle ihan näin hyvä, mutta hyvä kuitenkin. Tigiä saa varoa annostelemasta liikaa ettei tee tahmeaksi. Pitäisi taas vaihteeksi kokeilla. Goldwell Big Finish lakka on todella hyvä minun hiukseen! Hyvä pito, ei tahmaa tai korputa. Todellakin shampoolla on suuri vaikutus minulla.

Hiusten kuivaaminen pää alaspäin samalla tyvestä haroen ja liikuttaen pituutta pitkin. Iso vaikutus tällä!

Rullat tekevät myös ihmeitä, käytän samettirullia, ovat hellempiä, eivätkä tartu kiinni. Tupeeraus tyveen, lakkaa siihen.

Viime kesänä sain vihdoin kauan haaveilemani kunnon kerrostukset, joista olen tosi paljon pitänyt, jäi silti latvoihinkin hyvin hiusta, vaikka pelkäsin jääkö liian ohukesi. Hiukset eivät ole niin raskaat ja nousevat paremmin.

Ostin myös Wella High hair leave it long creamia...tai jotai sinnepäin. Vielä en ole oikein kunnolla päässyt testaamaan.Pitää sitten kertoa miten kävi.

Parturi viimeksi föönäsi hiukseni isolla fööniharjalla, tuli tosi hyvännäköinen ja ihmee kauan pysyi kuohkeana. En vain haluaisi kokeilla tätä kotona, kun jään kuitenkin koukkuun ja föönään harva se päivä sitten ja sehän kuivattaa :D
Toki monet ihmiset föönaavat joka päivä, pitäisi vain olla hyvät lämpösuojat. Ehkä joskus tässä kokeilen föönaamistakin.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Charleen »

^ Tigin Superstar-suihketta kannattaa laittaa niin, että kosteisiin hiuksiin tekee jakauksen sivulle, siihen suihkuttaa tuota. sitten uusi jakaus siihen viereen ja taas suihkautus jne. sitten föönaa pää alaspäin ja samalla harjaa/haroo käsin tukkaa niin ei jää tahmeaksi eikä koppuroita.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja nelma »

Oon nyt käyttänyt Matrix amplify liquid volumizer-jätettävää hoitista kolmisen kertaa. Tulokset on aika vaihtelevia. Ekaksi laitoin Matrixia aika paljon ja föönasin sitten Cutrin chooz multispray unlimitedin kanssa. Tukka oli kyllä tosi tuuhean ja paksun tuntuinen, seuraavana päivänäkin. Rupesi kuitenkin ahdistamaan lopulta vähän. Tokalla kerralla laitoin alle painalluksen, eikä silloin tuntunut eroa. Nyt aamulla pistin painalluksellisen ja annoin hiusten kuivua vapaasti. Normaalisti sileät, lasimaiset hiukseni tuntuivat ilmavilta ja paksuilta :) Luonnollisen, ei ekan kokeilun tavoin. Tykkään tästä tuotteesta! Melkein tekis mieli hamstrata toinen pullo varastoon sokoksen tarjouksesta. Silikoniahan tässä kyllä on... Muistaakseni 4. incissä.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja juuriska »

^&nbsp; Nelma, kumpaa ainetta siis haluaisit ostaa varastoon?&nbsp; ;)&nbsp; Multispray on nyt Hair Storen tarjouksessa 5 euroa. Ostin kolme, joten kulut (muistaakseni 5,90) jakaantuvat useammalle pullolle.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Tää mun on "hiuksiin jätettävä hoitokäsittely" -> jätettävä siis, ei se suihke tai geeli mitä on myös tarjouksissa näkynyt. Tuo suihkekin kyllä vois olla kiinnostava kun tää omani ehti tehä jo hyvän vaikutelman amplifyeista. Kestääkö vaikutus pitkään ja kuivattaako (sisältääkö alkoholia)? Oon ehkä nähnyt ton tarkottamasi pullon, sokoksella kai sekin oli tarjouksessa. Oliks siin jotain "texturize" tms?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja juuriska »

^ Tarkoitin Multispraylla sitä Cutrin Chooz Multispray Unlimitedia. Se on Haistoren tarjouksena. Amplifyen suihke on mielestäni huonoa: se tekee hiukset tahmeiksi ja takkuisiksi.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Aaaa olin jo ihan unohtanut Multisprayn. No sitä voisin kyllä tosiaan vähän hamstrata. Hiukset pysyy föönin jälkeenkin pehmeinä, ja tuoksu on ihana.&nbsp; :)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olen tykännyt Lanzan tuuheuttavasta shampoosta ja hoitiksesta. Tulee ilmava ja tuuhea tukka. Tuoksu etenkin shampoossa on hieman outo, ihan kuin joku marja+viina. mutta se ei onneksi jää pahasti hiuksiin. Huuhtelun jälkeen tukka tuoksuu oikeastaan ihan kivalta kun sitä nuuhkii läheltä. Mutta siis hyvä kaksikko joka toimii. Ennen käytin Matrixin Amplifya kun halusin tuuhean tukan, ja myös Matrixin Vavoomia. Ne toimivat myös ihan hyvin. Amplifylla sai tosin helposti purkkatukan aikaiseksi, ainakin jos käytti liian usein. Vavoomilla saa myös kivasti ilmavuutta ja tuuheutta. Erona Amplifyyn, että Vavoomilla saa ehkä sileämmän lopputuloksen. Amplifyssa kiva päärynäinen tuoksu, Vavoomin tuoksua en osaa kuvailla, mutta ihan kiva sekin.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Mulla on nyt käytössä Sebastianin Body Double tuuheuttava shampoo ja hoitis. tykkään, ei kuivata yhtään mutta toisaalta ei tuuheuta ihan niin hyvin kuin Tigin Superstar.
Saman sarjan hiuslakka on myös hyvää, ja siinä on sama ihana marjainen tuoksu kuin shampoossa ja hoitiksessakin.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Paljon mahtaa tigin superstarilla olla hintaa?
20 vuotta hiukset päässä!
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Nesteellä vai suihkeella? Vai shampoolla ja hoitoaineella? Suomessa vai nettikaupoissa? :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin