Tuuheutta tukkaan

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja marenki »

Lyx kirjoitti: Hyvä topikki! Tässä muutama vinkki:

Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka. Tuuheutta saa myös lisättyä kun kuivaa hiukset pää alaspäin tai harjaa ne pää alaspäin.
Olen nyt yrittänyt toteuttaa tätä vinkkia muutamaan kertaan, mutta en ihan pääse toivomaani tulokseen. Tukka suoristuu heti tai kuten viime yönä, tukka ei ehtinyt edes kuivua. Tämän päiväinen lopputulos oli lopulta ihan jees, föönailin varovaisesti niitä kosteita kohtia, sitten lähmin tukan uudella vahalla vähän yli-innokkaasti ;D

Mutta asiaan: Mitä mömmöjä laitat ennen tuota nutturaa?
rotta

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja rotta »

Joicon Volissimo on toiminut hyvin tähän tukkaan. Pesee myös todella hyvin rasvoittuneet hiukset, kokeiltu on.. ::)
~vail~ kirjoitti: Hiukset saa myös hyvin kohomaan päänahasta kun ne kuivattaa tyvi valmiiksi kohotettuna eli pituudet päälaelle koottuna. Mulla on pehmeä donitsi jota tähän käytän ja vaihdan välillä ponnarin paikkaa jotta tyvi kuivuisi tasaisesti. Tämä hidastaa hiusten rasvoittumistakin verrattuna siihen että hiukset kuivaa päätä myöden hautoen :)
Kiitos vinkistä, pitääpä muistaa tänään kokeilla. ;)
Viimeksi muokannut rotta, 05 Maalis 2006, 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Lyx »

marenki kirjoitti:
Lyx kirjoitti: Hyvä topikki! Tässä muutama vinkki:

Yöksi kierrän usein hiukset löysälle nutturalle päälaelle jolloin aamulla on ilmava ja hieman laineikas tukka. Tuuheutta saa myös lisättyä kun kuivaa hiukset pää alaspäin tai harjaa ne pää alaspäin.
Olen nyt yrittänyt toteuttaa tätä vinkkia muutamaan kertaan, mutta en ihan pääse toivomaani tulokseen. Tukka suoristuu heti tai kuten viime yönä, tukka ei ehtinyt edes kuivua. Tämän päiväinen lopputulos oli lopulta ihan jees, föönailin varovaisesti niitä kosteita kohtia, sitten lähmin tukan uudella vahalla vähän yli-innokkaasti ;D

Mutta asiaan: Mitä mömmöjä laitat ennen tuota nutturaa?
Yleensä teen tuon kuivaan tukkaan tai annan kuivua hieman koska muuten tukka on aamulla vielä kostea... Tigin Small Talkia hieman alle ja sitten löysälle nutturalle. Sitten aamulla kun otan nutturan auki, niin suihkin vielä hieman lakkaa niin pysyy hyvin.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Minulla on ohuet, kerroksittain leikatut, olkapäille ulottuvat hiukset. Olen tekemässä tilausta lookfantastiksilta ja ajattelin että voisin jonkun tuuheuttavan muotoilutuotteen ostaa samalla. Omistan wellan vahan, mutta en osaa käyttää sitä  ::) Ylensä siis suihkin pelkkää lakkaa tukkaan aamulla, en viitsi föönata, sillä hiukset on niin kuivat. Kumpaa suosittelette näistä tuotteista: TIGI CATWALK ROOT BOOSTvai TIGI BEDHEAD HARD HEAD HAIRSPRAY?  Kenties jokin muu tuote mielessä, suositelkaa ihmeessä!
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Petyin minä ainakin tuohon Root Boostiin.Ei mitään tekoa tähän lettiin.
Mullakin ohut,kerroksittain leikattu,olkapäille ulottuva.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Minäkään en kyllä voi Root Boostia suositella, ei tuuheuttanut ollenkaan. Sexed Up sen sijaan toimii ihan hyvin, mutta senkin kanssa kannattaa tyviin käyttää jotain vahvempaa, hyvää muotovaahtoa esim.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?
Ella

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ruotsissa näytti olevan myynnissä VO5:n tuuheuttava suihke. Thickening spray tms. Samanlainen pullo kuin Mistillä - mikäli sisältö on vielä yhtä hyväksi huomattua kuin mistissä niin... en ole itse kokeillut, huomasin sattumalta vain tuotteen kun erehdyin luulemaan sitä mist -pulloksi. Incissä taisi olla kuitenkin aika alkupäässä denaturoitu alko... ellen muista väärin.

Suomessa en vielä vastaavaan VO5:n tuuheutustuotteeseen ole törmännyt, mahtaako tuosta olla kenelläkään kokemuksia?
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Zessa »

kirmeli kirjoitti: Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?
Tavallisesta ruokakaupasta olen ainakin omani ostanut, eikä maksanut edes paljoa, joku euron tmv. Ja laitan sitä kaikkialle hiuksiin ja annan vaikuttaa pitkään.
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Ella kirjoitti: Ruotsissa näytti olevan myynnissä VO5:n tuuheuttava suihke. Thickening spray tms. Samanlainen pullo kuin Mistillä - mikäli sisältö on vielä yhtä hyväksi huomattua kuin mistissä niin... en ole itse kokeillut, huomasin sattumalta vain tuotteen kun erehdyin luulemaan sitä mist -pulloksi. Incissä taisi olla kuitenkin aika alkupäässä denaturoitu alko... ellen muista väärin.

Suomessa en vielä vastaavaan VO5:n tuuheutustuotteeseen ole törmännyt, mahtaako tuosta olla kenelläkään kokemuksia?
Ei oo kokemusta, mutta huomasin itse saman suihkeen Tallinnassa. Toinen Vo5-tuttavuus oli tämä

VO5 Nourishing Creme Leave-In Conditioner

Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Panthenol, Ascorbic Acid, Thiamine HCI, Dimethicone Copolyol, Octyl Dimethyl PABA, Behentrimonium Chloride, Polysorbate-20, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Triethanolamine, Citric Acid

jota olen nyt pari kertaa käyttänyt ja hyväksi todennut  ;D Minkä hintaista toi Thickening Spray oli Ruotsissa? Miracle Mist ja Thickening Spray maksoi molemmat yli 5 euroa Tallinnassa joten en kumpaakaan sieltä ostanut.

Meni vähän ot...
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja shivaree »

kirmeli kirjoitti: Mistäs tuota kookosmaitoa saa ? Tavallisesta ruokakaupastako ? ::) Maksaakohan se maltaita  ;D

Laitatteko sitä vain päänahkaan vai kaikkialle hiuksiin ?
KookosKERMAA kannatta ostaa ;) Esim. Prismasta löytyy Kara-merkkistä, säilykeosastolta. Muistaakseni 89 senttiä maksaa (2dl tetra), eli tuskin syöksee ketään vararikkoon.. Vaililla on tuolla "omatekoiset hiusaineet" osiossa hyviä vinkkejä.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Tänään viimein sain minäkin tuota kookoskermaa ostettua, kolmannesta kaupasta vasta löysin..  :P Mutta alle euron se kuitenkin maksoi.. Että ei ole kallista, ja kannattaa sieltä säilykeostastolta sitä etsiä..
Ella

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja Ella »

Lucine kirjoitti: Minkä hintaista toi Thickening Spray oli Ruotsissa? Miracle Mist ja Thickening Spray maksoi molemmat yli 5 euroa Tallinnassa joten en kumpaakaan sieltä ostanut.
Oli hiukan edullisempaa, eli taisi olla kolmenkympin pintaan, aavistuksen yli..  :)
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja tenn »

Äsken pesun jälkeen laitoin Tigin smooth&shinea, spritz&shinea, superstaria ja root boostia, föönasin pää alaspäin ja VAU!! Ei ole koskaan näin tuuheat hiukset olleet!! :D Ainoa mikä tökkii on toi spritz&shine, tuntuu et jättää tahmasiks hiukset  :o Ja plussaa on iiiiihana tuoksu hiuksissa  :-*
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Tuuheutta tukkaan

Viesti Kirjoittaja calypso »

Nyyh, toivottavasti tuo spritz & shine ei tahmaa mulla. Tilasin nimittäin just sellasen itelle eikä oo kokemuksia siitä ollenkaan itellä. En oo kyllä tähän mennessä saanu millään muulla tahmasta tukkaa ku Sunsilkin punaisille hiuksille tarkotetulla jätettävällä, jostain näytteen sain.
Vastaa Viestiin