Sotkeeko henna tekstiilejä?

tamanja

Sotkeeko henna tekstiilejä?

Viesti Kirjoittaja tamanja »

Sotkeeko henna muuten paljon petivaatteita tms? Tai lähteekö väriä vielä pesujen jälkeen pyyhkeeseen ja vaatteisiin märistä hiuksista? Olen kerran hennannut tukan joskus tosi tosi monta vuotta sitten, enkä kyllä muista siitä oikein mitään. Onnituuko tuon värin laittaminen itse, vai onko tuloksena katastrofi?
Viimeksi muokannut tamanja, 11 Helmi 2013, 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mulla ylimääränen väri on aina lähtenyt ihan kunnolla pois hiuksista, aivan kuten tavallisetki hiusvärit. Seuraavissa pesuissa lähtee vielä jonkun verran. Mutta kun olen kunnolla joka kerta pessy ja huuhdellu, niin ei ole levinny pyyhkeisiin tai petivaatteisiin.
Hennan voi kyllä laittaa itse, eikä siitä mitään katastrofia tule. Minulla hennan laitto oli samanlaista sotkemista ku minkä tahansa muun hiusvärin laitto. :)

Henriikka, voithan ostaa 3 pakettia hennaa ja tehdä sekoituksen. Jos tuntuu, ettei tarvi niin paljoa, niin pakasta ylijääny henna. Se säilyy hyvänä jonku aikaa. :)
Viimeksi muokannut Mustikka, 27 Helmi 2006, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minulla tuo henna pysyy kyllä hiuksissa hyvin. Hieman pelotti jääkö sitä pyyhkeeseen tai tyynyliinaan, mutta mitään ylimääräistä väriä ei ole lähtenyt. Huuhtelin siis hennan hiuksista kunnolla ja sen jälkeen pesu ja hoitis. Ilmeisesti shampoo pesee sen ylimääräisen värin pois...
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Mullakaan ei hennasta ole jäänyt pyyhkeisiin tai lakanoihin mitään jälkiä toisin kuin muista hiusväreistä.
Vastaa Viestiin