iHerbin shampoot + shampoopalat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Wooster

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Wooster »

^ Kiitos! Mango voisi tosiaan olla kokeilemisen arvoinen, jos sitä joskus olisi saatavana. Pitänee tilata ilmoitus sähköpostiin :)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Arkistosta luin ketjua, että tässä shampoossa olisi silikonia. Ei kyllä omaan silmääni siltä näytä, vai onko sittenkin?

Andalou Naturals, Argan & Sweet Orange Moisture Rich Shampoo

Aloe barbadensis juice*, sodium laurylglucosides hydroxypropylsulfonate, sodium methyl cocoyl taurate, vegetable glycerin, glycine soya (soy) milk, vanilla planifolia and citrus aurantium dulcis (orange) extracts*, manuka honey, argania spinsosa (argan) and persea gratissima (avocado) oils*, amino acid complex (arginine, threonine, and serine), silybum marianum (milk thistle) extract, panthenol (pro-vitamin B5), fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, tocopherol (vitamin E), hyaluronic acid, borago officinalis (borage), rosa canina (rosehip), and simmondsia chinensis (jojoba) oils*, glycol stearate, theobroma cacao (cocoa) butter*, butyrospermum parkii (shea) butter*†, aspalathus linearis (rooibos) and camellia sinensis (white tea) extracts*†, sodium benzoate, citric acid, potassium sorbate, ethylhexylglycerin, citrus aurantium dulcis (orange) oil*.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ En löydä minäkään tuosta INCistä silikonia. Saman sarjan hoitoainetta olen tilannut kahdesti ja purkit ovat vaihtuneet välillä, ehkäpä shampootakin on muutettu ja mahd. silikoni poistettu?
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Andalou Naturals, Argan & Sweet Orange Moisture Rich Shampoo, 11.5 fl oz (340 ml)

http://www.iherb.com/Andalou-Naturals-Argan-Sweet-Orange-Moisture-Rich-Shampoo-11-5-fl-oz-340-ml/39566#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=andalou%20shampoo&rc=6&sr=null&ic=2

Tämä shampoo vaahtoaa hyvin, ja on riittoisaa. Ei tarvitse kovin paljoa laittaa kerralla. Koostumus on geelimäistä. Tuoksu on kerman ja hedelmän sekoitus, tykkään. Pesi hyvin, ja yksi vaahdotuskerta riittää. Hellävarainen shampoo. Parasta tässä on se, että tämä vaahtoaa, tuoksu on hyvä, ja shampoo on riittoisaa. Ostan kyllä uudelleen :).
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Saako tässä ketjussa kysellä vinkkejä - mikä iHerbin shampoovalikoimasta sopisi pidennystenkin kanssa käytettäväksi? Oma hiuslaatuni on kevyt, hento, ja siksi nopeahkosti rasvoittuva, mutta muotoilutuotteista ja luonnonkiharasta johtuen kuivakka. Pitäisi siis sopia myös omalle laadulleni kylmäkeratiinipidennyksen kanssa, jonka olen aikeissa laitattaa parin viikon kuluttua. Pidennyshius on intialaista remyä. Oma kampaajani suositteli ainoastaan hoitoaineita, ja shampoon "saan" valita itse.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Esim. BWC kosteuttava shampoo, tai Shikai kosteuttava shampoo. :)

Mitä mieltä olette Nature´s Gate Henna Shampoosta? Pullo on aika iso, ja jos onkin huonoa niin ei hyvä :D. Olen kyllä lukenut montaa mielipidettä tuosta shampoona. Harmi, ettei tuosta ole saatavilla enää niitä pieniä näytepulloja.

Nature´s Gate Henna-hoitoainetta voisikin ehkä ostaa, niin hyviä kommentteja se on saanut.
Viimeksi muokannut Kristiina, 04 Loka 2014, 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Shirley »

^ Olen tykännyt Nature´s Gate Henna Shampoosta. Jättää kosteana vähän nahkean tunteen, mitä alkuun ihmettelin, mutta lopputulos on hyvä. Ei kuivata päänahkaa, mutta pesee kuitenkin tarpeeksi. Tuoksu on aika erikoinen ja se voi joitakin häiritä.  Saman sarjasta hoitista olen myös käyttänyt ja se on ihan syystäkin kehuttua. Ihanan paksu koostumus ja kosteuttaa mukavasti.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Shikai Moisturizing shampoossa INCI-luettelossa näkyy olevan olefin sulfonatea.

INCI
Purified water, aloe vera gel *, ShiKai Extract (acacia concinna†), olefin sulfonate, cocoamidopropyl hydroxysultaine, cocamide MEA, glycerin (vegetable), panthenol, salt, diazolidinyl urea, natural fragrance.

Luin täältä toisesta keskustelusta, että tuo olefin sulfonate on todella pesevä ainesosa, ja päänahalle saattaa olla myös huono vaihtoehto. Onkohan sitten hiuksillekaan hyvä vaihtoehto tuo shampoo. Minulle tuo ei ole mitään aiheuttanut, mutta tuskin ostan toiste tuota shampoota, vaikka ihan hyvä se on ollut käytössä; pesevä kyllä.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ No, mä vähän ihmettelinkin, miten se tuntui niin pesevältä MOPin Hydratingin jälkeen. Ihan kiva shampoo, mutta odotin sen olevan hellempi ja jättävän tukan pehmeämmäksi ja selvitetymmäksi.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Niimpä. Ihan kiva perusshampoo, mutta ei sen enempää. Aion kokeilla kyllä jotain hellävaraisempaa shampoota, esim. Nubian Heritage Coconut Papaya pesuneste sopii myös shampooksi. Tuo lienee aika hellävarainen.
Andalou Naturals, Argan & Sweet Orange Moisture Rich Shampoosta olen kyllä tykännyt, se on hellävaraisempi, jos vertaa Shikai Moisturizing shampooseen. Mutta aina hellävaraisempi etsinnässä.

Katselin Nature´s Gate Henna shampoon inciä, ja onhan siinäkin alussa jotain ihme sulfaatteja, tai sen tapaisia. Mun pitänee ottaa selvää tarkemmin, mitä ne on. Jos Henna-shampoolla tulee nahkea pesutulos, niin ne alkupäässä olevat voi olla sen aiheuttajina.
Viimeksi muokannut Kristiina, 05 Loka 2014, 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Haluaisin testata jotain uutta Nubian Heritage Body Washia. Oon jo testannut Mango Butterin ja Coconut & Papayan, joista jälkimmäinen on ehdottomasti enemmän mun mieleen. Mitä suosittelisitte? Vai onko toi Coconut & Papaya vaan paras ja kannattaisi pysytellä siinä?

Ja nimenomaan shampoona näitä käytän.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Milly »

Kaipailisin kokemuksia NG Hamppu shampoosta ja body washista? Rakastuin hoitoaineeseen ja nyt haluaisin tilata koko setin.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Giovannin Smooth as Silk on ihan mun uusi lemppari! Hiuksista tulee aivan järjettömän kiiltävät. On hellävarainen (ja sulfaatiton), tosin ehkä pientä takuttamista havaittavissa. Mulla tää nousi kyllä ihan listan kärkeen, varsinkin kun MOP Hydrating on nyt ilmeisesti lopetettu.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja nukka »

Tutkailin vähän tuota palashamoiden valikoimaa ja on aika niukka tai ainakaan "shampoo bar" hakusanalla ei kovin montaa tulosta tullut. Seuraavaan tilaukseen voisin laittaa tuollaisen J.R. Liggett's:n palan, onko kellään niistä kokemuksia?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on ollut J.R. Liggettsin hajustamaton pala. Se pesi aivan liikaa, ihan narskuvaksi asti. Kuivatti mun päänahkaa niin että tuli ihan kipeäksi.
Kokeilin myös Nubian Heritagen African Black Soap palaa hiusten pesuun. Ensin tuntui hyvältä ja jätti hiukset ilmaviksi, ei yhtään lähmäisiksi. Alkoi kuitenkin vajaa parin viikon pesujen kohdalla hilseilemään pää ihan tosissaan. Siihen jäi mun kokeilut, ja käytän tuon NH:n palan loppuun käsien ja selän pesussa.

Mulla on aika rasvoittuva pää, pitää pestä päivittäin tai pesevämmän shampoon kanssa joka toinen päivä shampoolla ja joka toinen päivä CO-pesulla. Eli ihan herkästi ei kyllä mun päänahka yleensä kipeydy / selkeästi kuivahda. ::)
Vastaa Viestiin