iHerbin shampoot + shampoopalat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mä tarttisin kosteuttavan, herkälle päänahalle sopivan shampoon (ja hoitiksen). Nature Gate kiinnostaisi, onko Aloe Veralla rauhoittavaa vaikutusta? Ts. millaisia kokemuksia, ärsyttääkö herkästi? Entä Aloe Veran tuoksu? Eikös joissain noissa ole kirsikkainen/mantelinen tuoksu, se on ihan nou nou mulle. Tai joku muu hyvä, suosituksia kaipaisin, kiitos.  :)

Mulla on ollut Desert Essencen hajusteeon sh ja hoitis ja ne kyllä rauhoittivat ärtyneen päänahan. Halusin kuitenkin säännöllisessä käytössä, että shampoossa ja hoitiksessa olisi tuoksua. Nyt on Redkenin All Soft ilmeisesti ärsyttänyt päänähan, kutiaa ja tulee näppyjä. Oon pessyt nyt muutaman kerran Desrt Essencen shampoolla ja se onkin rauhoittanut päänahan hyvin, mut se tuoksu ei houkuttele säännölliseen käyttöön...

Muoks. Mites sit Avalon Organicsin, Extra Moisturizing Shampoo, Olive & Grapeseed? Ilmeisen hyvä kans, vaikkakin tuoksuton...
Viimeksi muokannut Ulpu, 06 Maalis 2013, 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Earth science olive & avocado deep conditioning masque on minulle HG-tuote ja vihdoin noin kuukausi sitten sain saman sarjan shampoonkin tilattua kokeiltavaksi. Se on siis aika vastikään tullut iHerbin valikoimaan. Koska naamio on niin hyvä, niin shampooltakin odotin paljon. Shampoo ei onneksi sentään lainkaan narskuvaksi hiuksia pese, mutta ei aivan niin kosteuttavankaan tuntuinen ole kuin esim. Acure organics Moroccan argan oil + argan stem cell shampoo.

Olive & avocado sarjan shampoosta ja naamiosta siis shampoo jää hyvyydessä jonkin verran naamion jalkoihin, muttei huono ole sekään. Mutta koska mun IHerbrin wishlistillä on pari muuta shampoota joita haluan kokeilla niin heti en ainakaan uutta pulloa tuota osta.
susQ

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja susQ »

Oisko kellään suositella shampoota täältä, kaupan/kampaamooden shampoot on liian kuivattavia, ja sitten taas mopin hydrating olisi kyllä ihanan kosteuttava mutta ei ilmeisesti pese tarpeeksi, hiukset on lähmäset jo heti pesun jälkeen.  ???  Eli jotain näiden väliltä, ja tietysti ilman silikoneja . :) Hiukset kuivat luonnonkiharat.

Edit. Oli pakko saada jotain tilaukseen heti niin otin tosta ellenin listasta ton Shikain shampoon kokeiluun, toivotaan että se pesee tarpeeksi. :)
Viimeksi muokannut susQ, 14 Huhti 2013, 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Minulla ainakin Shikai moisturizing shampoo tuntuu pesevän tarpeeksi - niin että esim. aiemmin hiuksin laitetut öljyiset jätettävät puhdistuvat hiuksista - muttei silti liikaa eli että kuluttaisi esim. hiusväriä liikaa tai rasittaisi päänahkaa liian paljon. Se vaahtoaa todella paljon ja tuoksu on mieto mutta miellyttävä. Tähän mennessä iHerbistä shampoista kaikkein parhaimmalta minun hiuksiin on tuntunut Acure organics Moroccoam argam oil + agan stem cell shampoo, jota varmasti ostan myöhemmin lisää. Myös tämä Shikai jää uudelleenostettavien listalle.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Tuuheuttavaa effektiä toivoville suosittelen ehdottomasti Grandpa's tervasaippuaa -
Grandpa's Wonder Pine Tar Soap

Olen pessyt tällaä pitkät hiukseni useampana iltana peräkkäin käyttäen viinietikkahuuhtelua perään. Kyllä on ihanan raikkaat ja tuuheat kutrit tässä helteessäkin, eivät liimaudu enää niskaan, kuten monella shampoolla on käynyt.
Ihanaa... Tervan voima on tunnistettu muuallakin kuin Suomessa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Shikai moisturizing shampoo kokeiltu nyt myös itsekkin! Tykkäsin koostumuksesta ja tuoksu oli myös miellyttävä. Tämä on aika riittoisaa ainakin omassa käytössä, kun pieni määrä riitti koko päähän. Vaahtosi ja pesi hyvin. Ei jättänyt takkuja. Kyllä mä tästä diggasin ja varmasti ostan lisää! (-:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Olisiko iHerbin tuotteissa jotain hyväksi havaittua syväpuhdistavaa shampoota? Käytän harvakseltaan syväpuhdistavaa shampoota eikä kokemuksia ole muista kuin Herbinan ja VO5:n syväpuhdistavista, molemmat kyllä ajaneet ihan hyvin asiansa.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Olisiko jollakin suositella shampoota, joka sopii taliköhnä-ongelmasta kärsivälle? Päänahka ärtyy herkästi, mutta rasvoittuu myös nopeasti. Hiukset tarvitsevat jonkin kosteuttavan ja aika hellävaraisen shampoon. Sen on oltava sellainen, joka puhistaa, mutta ei kuivata.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Desert essence coconut shampoo ei ole tuntunut liian kuivattavalta ja yllättävän hyvin siedän kookoksenkin tuoksua :) Takuttaa kuitenkin jonkin verran hiuksia joten hoitoaineen käyttö on ollut pesun jälkeen välttämättömyys. Tästäkin huolimatta shampoo on mielestäni parempi kuin saman sarjan hoitis joka tuntui niin perushoitikselta kuin vaan voi.
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja juuriska »

NarnianQueen kirjoitti: Tuuheuttavaa effektiä toivoville suosittelen ehdottomasti Grandpa's tervasaippuaa -
Grandpa's Wonder Pine Tar Soap
Kiitos NarnianQueenille tästä vinkistä!&nbsp; :D Aivan ihana hiustenpesun lopputulos etikkahuuhtelun kanssa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Noniin! Kehuttu Acure Organics Moroccan Argan Stem Cell + Argan Oil shampoo testattu! Haju oli mielestäni aika kuvottava, minä kun en niinkään tykkää noista yrttisistä tuoksuista. Ainakin omaan pehkoon tuotetta joutui annostelemaan melko reippaasti. Vaahtosi suht. hyvin, mutta mielestäni tuotteella oli vähän hankala pestä, kun takutti aika paljon ??? Shampoo pesi silti hyvin, vaikka huuhtelun jälkeen tukka oli edelleen vähän takussa. No, ei muuta kuin hoitsikat päähän, ja voi että sitä riemun määrää kun hoitsikat huuhteli pois! Oli niin siliä ja takuton tukka! <3 (yleensä mulla on jäänyt aina vähän takkuja jopa hoitoaineen huuhtelun jälkeen.)

En oikein osaa vielä sanoa, että päihittääkö ko. shampoo mun tämän hetken rakkauden, eli Shikain.
Mutta kyllä Acure Organics silti todellakin pääsee hyväksi havaittujen listalle!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Taas täälä ::) No, laitan nyt kuitenkin uuden viestin, kun tosta edellisestä on jo hetki.

Avalon Organics Clarifying Lemon shampoo on hellävarainen, mutta syväpuhdistaa silti tosi hyvin! Ei takuta kauheasti. Huomattavasti parempi ja mukavampi pesukokemus, kuin esim. markettien herbina, axe ym. syväpuhdistavilla shampoilla. Loistotuote! <3
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja versicolori »

^ ähh, tuota Avalonin syväpuhdistavaa oon himoinnut jo jonkin aikaa ja melkein jo laitoin viimeisimpään iHerbin tilaukseen&nbsp; :P&nbsp; en anna itseni vielä tilata, kun kaapissa on Herbinan ja Dermosilin syväputsarit.&nbsp; Mulla on heikko kohta sitruunaisiin (hius)juttuihin ja kuulostaa muutenkin toimivalta tuotteelta.

Grandpa's Wonder Pine Tar Soap pala on toiminut mulla hyvin niinä aikoina, kun päänahka on kiukkuillut. Tällä en saa kovin helposti lähmää aikaan.
Nubian Heritage Mango butter soap palalla saa kivan jäntevän ja kuohkean loppputuloksen. Kuivat latvat ja päänahka tykkää.
J.R Ligget's old fashioned shampoo bar Tea Tree & Hemp Oil parin käyttökerran jälkeen en ollut kovin vakuuttunut niinpä pala jäi hyllylle. Kai tuolle pitäisi antaa toinen mahdollisuus tai suosiolla heittää menemään.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin shampoot + shampoopalat

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Avalonin syväpuhdistavaa olen minäkin yhden pullon käyttänyt ja se tosiaan hoitaa tehtävänsä hyvin. Nyt kuitenkin tilasin &nbsp;syväpuhdistavaksi shampooksi vaihtelun vuoksi Giovanni Golden wheat deep cleanse shampoon. Tajusin just että edellisestä syväpuhdistavasta pesusta onkin jo toista kuukautta, joten jo oli aikakin heti testata shampoota kun sen eilen sain! Ei liian kuivan tuntuiseksi tuokaan hiuksia pese joten onnistuneeksi ostoksesi totean Giovanninkin :)
Viimeksi muokannut Hilippa, 26 Marras 2013, 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin