iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
elinamainen
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Heinä 2012, 22:11

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja elinamainen »

Triina kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta tästä Acuren jätettävästä?
Minulla on tämä, tosin jäänyt melko vähälle käytölle sillä tuntuu ettei tee omaan tukkaani juuri mitään. Ei havaittavaa selvitystehoa, pehmentää vähän. Melkoisen kevyt tuote kuivalle tukalle. En siis ole myöskään saanut lähmättyä vaikka olen välillä suihkutellut reippaamminkin. Tuoksu on mielenkiintoinen, ei erityisen paha muttei kyllä hyväkään. Sanoisin että tämä voisi toimia suhteellisen hyväkuntoisessa tukassa. Tykkään pullosta, joten haluaisin saada tämän toimimaan :D
1cFii
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Mulla melkein tismalleen samat kokemukset. En ole suihkuttanut suoraan hiuksiin, vaan kämmennelle, sitten olen hieronut kämmeniä vastakkain ja sitten haronut hiuksia. Kuivalle hiukselle ei oikein tee mitään, ei siloita eikä liiemmin kosteutakaan. Märkiä hiuksia ei selvitä, mutta hiukan pehmittää/ kosteuttaa. Yksi pullo on käytetty, en varmaan tilaa toista.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja miolla »

Avalon Organics Conditioner Smoothing Grapefruit Geranium

Tilasin tämän koska tykkäsin hurjasti saman merkin kosteuttavasta (olive oil and grape seed). Tuoksu hyvä, aika voimakas greippi. Mutta itse hoitoaine tavattoman huono/ yhtä tyhjän kanssa :( Ei levittynyt kunnolla, vaan ikäänkuin "hävisi hiukseen", vaikka koostumus ihanan paksu. Ei selvitä, siloita eikä kosteuta. Kuivat hiukset ehkä hitusen kiiltävämmät, jos nyt oikein yrittää kuvitella. Annoin eteenpäin kaverille, koska ei toiminut mun mielestä edes toiseen hoitoaineeseen sekoitettuna, sillä pilasi vaan sen paremman hoitoaineen tehot :P
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Marni »

Tilasin pitkästä aikaa Nature's Gaten Pomegranate & Sunflower -hoitiksen ja Alba Botanican jätettävän, ja voi vitsit että nää on vieläkin loistavaa tavaraa. Muistelin aiemmilta kokemuksilta että AB lähmää kohtalaisen herkästi, joten sekotin nokareen XZ:n suklaa-vaniljasuihkeeseen (kumpaakin kämmenelle ja kädet yhteen), ja hiukset tuntuu tosi hyviltä. Pehmeät, mutta jäntevät, eikä lähmästä tietoakaan :)
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja miolla »

Alba Botanica Drink It up Coconut Milk

Tilasin tuon nyt kun olen niin tykästynyt Alban Mango-hoitoaineeseen. Kokeilin tänään ja tykkään kyllä. Huomautettava on, että molemmissa näissä on silikonia ja tässä kookoshoitiksessa amodimethichone tulee vielä ekojen joukossa incissä. Hoitoaine tuoksuu kookoksen ja ananaksen sekoitukselta ja on koostumukseltaan paksu ja väriltään beige. Levittyi hyvin ja selvitti äärettömän hyvin. Hiukseni ovat vaalennetut ja tyven hyväkuntoiset osiot ovat kuivuttuaan todella liukkaat. Tuntuu kohtuullisen kosteuttavalta, mutta voipi olla vain silikonin lumevaikutusta, mene ja tiedä. Suosittelen :)
Amber
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 418
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 20:36

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Amber »

Mulle tuli viime tilauksessa parikin hoitoainetta ja itseasiassa tykkään niistä kaikista <3

Desert essensence shea butter conditioner, tuntuu kosteuttavan hyvin mutta ei kuitenkaan lätsäytä liikaa. Toimii jo parin minuutin vaikutusjalla loistavasti, jättää hiukset takuttomiksi ja ihanan pehmeiksi. Tuoksuukin vielä hyvälle :-*

Giovanni perfectly platinum, ajattelin ihan huvikseni kokeilla tätä ja olen positiivisesti yllättynyt. Selvittää hiukset todella nopsaan ja tuntuu hoitavalta, taittoa ei nyt varmaan älyttömästi ole mutta kyllä kuitenkin itselläni hieman vaaleaa kirkastaa ja poistaa vähäistä keltaisuutta. Hiukset jää tuon jälkeen ihanan pehmeiksi, jänteviksi ja väri kiiltää <3

Earth Science, Deep Conditioning Masque for Hair, Olive & Avocado, loistava tämäkin. Selvittää ja pehmentää lyhyelläkin vaikutusajalla, tämä tosin lätsäyttää jonkun verran, on varmaan mulle vähän ylihoitava. Tosi hyvä kuitenkin esim. syväpuhdistuksen jälkeen.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja malic »

Nature's Gate, Herbal Conditioner, Daily Conditioning loppui vihdoinkin. Hoitis oli perushyvä, mutta tuoksui ihan liian voimakkaasti yrteiltä ja tuoksu vielä jämähti tukkaan seuraavaan pesukertaan asti. En sen takia tätä tule toiste ostamaan, vaikka minun tukassa selvitysteho oli muita kokeilemiani Nature's Gaten hoitiksia parempi. Kaupoissa kun on vähän vähemmän voimakkaalta tuoksuvia pikahoitiksia, jotka selvittävät yhtä tehokkaasti.

1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja miolla »

Earthly Elements by Solgar: Moisturizing Conditioner Island Jasmine

Ihan perushyvä hoitoaine. Hinta-laatusuhde ei mikään erityisen hyvä, kalliimmasta päästä oleva hoitoaine iHerbin tuotevalikoimasta. Tuoksuu hyvältä, kosteuttaa ja selvittää hyvin. Ei tässä ole muuta vikaa kuin se, että vertailussa häviää halvempiin Alban hoitoaineisiin.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Tänään ensimmäistä kertaa kokeiltu Nature's Gate, Henna Conditioner. Aika paksua tavaraa ja levittyi mielestäni sen takia vähän huonosti tukkaan, eli piti pistää aika paljon kerralla jotta sai koko pehkoon. Tuoksu oli mielestäni, no.. hyvin yrttinen :D Vähän yökötti, mutta minkäs teet.

Annoin vaikuttaa 5-10min saunassa pyyhkeen alla, ja kun pesin hoitsikan pois, niin herranjumala kuinka siliä tukka! En oo varmaan millään (edes kalliilla) tuotteella saanut nuon kivaa lopputulosta! Ja ei sitten ollut takun takkua! I'm happy :D
Vaikia sanoa mitään nyt hiusten kuivuttua, kun perään laitoin hyväksi havaittua jätettävää (alba botanica) ja öljyä.

Tätä ostan ehdottomasti lisää, jos vain tuote toimii vielä jatkossakin yhtä hyvin! (-:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja kirmeli »


Onko kukaan kokeillut tätä hoitoainetta ? :)

Ecco Bella, Penetrating Hair Conditioner, Vanilla

http://www.iherb.com/Ecco-Bella-Penetra ... 0-ml/16235
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Desert essence coconut hoitoaine ei ole riittävän silottava ja selvittävä mun hiuksille tavallisen hoitoaineen tavoin käytettynä. Puolessa välissä pulloa rupesin käyttämään hoitista latvojen suojana myös ennen shampoopesua (CWC:tä siis olen taas pitkästä aikaa kokeillut). Tuolloin lopputulos on vähän parempi, mutta jos CWC:tä jatkan, niin siihen haluan jonkun vielä halvemman hoitiksen.
Angora
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 317
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 03:49

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Angora »

Mä olen koettanut etsiä jotain hyvää hoitskaria mun lisäkelatvalle, jolle ei saisi käyttää rakennepaikkaavia tuotteita ollenkaan. Latva kaipaa siis kosteutusta ja kiiltoa. Suurin osa näistä iHerbin hoitoaineista vaan tuntuu sisältävän yhtä jos toistakin proteiinia. Mahtaako jollain olla tietoa siitä, luokitellaanko ne luonnonkosmetiikassakin rakennepaikkaaviksi ainesosiksi?

Myös tuotesuosituksia otetaan vastaan! ;)

Edit. Hakusessa siis ensisijaisesti pestävä hoitoaine, mutta jätettävävinkit kelpaa myös.

pjau kirjoitti: Tänään ensimmäistä kertaa kokeiltu Nature's Gate, Henna Conditioner. Aika paksua tavaraa ja levittyi mielestäni sen takia vähän huonosti tukkaan, eli piti pistää aika paljon kerralla jotta sai koko pehkoon. Tuoksu oli mielestäni, no.. hyvin yrttinen :D Vähän yökötti, mutta minkäs teet.

Annoin vaikuttaa 5-10min saunassa pyyhkeen alla, ja kun pesin hoitsikan pois, niin herranjumala kuinka siliä tukka! En oo varmaan millään (edes kalliilla) tuotteella saanut nuon kivaa lopputulosta! Ja ei sitten ollut takun takkua! I'm happy :D
Vaikia sanoa mitään nyt hiusten kuivuttua, kun perään laitoin hyväksi havaittua jätettävää (alba botanica) ja öljyä.

Tätä ostan ehdottomasti lisää, jos vain tuote toimii vielä jatkossakin yhtä hyvin! (-:
^Laitoitko hoitsikan pyyhekuivaan tukkaan (jos et niin pahoittelut turhasta huomautuksesta)? Kurkkasin suosituksesi perusteella linkin taa ja siellä luki, että märkään tukkaan. Voisi auttaa levittämistä. :)

Peräkkäiset viestit yhdistetty. - ellen
Viimeksi muokannut Angora, 17 Elo 2013, 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Mena »

Poishuuhdeltavista en pahemmin tiedä, kun käytin omille pidennyksilleni aikoinaan marketista Glissin hoitsikoita. Mutta suosittelen sulle tätä http://www.iherb.com/Giovanni-Frizz-Be- ... 81-ml/6411 jonka voi laittaa kuivaankin tukkaan. Suojaa ja silottaa latvoja, käytän tätä itse luonnonkiharoille/taipuisille haperolatvoilleni. :) Myös saman sarjan hoitoaineesta tykkäsin silloin kun jaksoin vielä tilata hoitoaineet ja shampootkin tuolta. Tuossakin on jotain proteiinia, mutta ei kyllä tuntunut mun päässä yhtään paikkaavalta. Mulla siis&nbsp; hennattu hius ja jos isken tähän jotain oikeasti rakennepaikkaavaa kosteutuksen sijaan (esim. Millcreekin rekkua joka löysikin sitten uuden kodin toiselta juurekselta :D) niin hiuksista tulee iso korppuinen takkukasa. Tuon perusteella luokittelisin tuon hoitoaineen ihan vaan hyväksi kosteuttavaksi hoitoaineeksi.

Itse olen huono juures ja levitän hoitoaineen märkään tukkaan, puristelen vain pahimmat vedet pois käsin. Laiska mikä laiska.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^Laitoitko hoitsikan pyyhekuivaan tukkaan (jos et niin pahoittelut turhasta huomautuksesta)? Kurkkasin suosituksesi perusteella linkin taa ja siellä luki, että märkään tukkaan. Voisi auttaa levittämistä. :)
Laitoin märkään tukkaan suoraan shampoopesun jälkeen, mutta silti levittyi vähän huonosti. Veikkaan, että johtuu vaan siitä että koostumus on aika paksua :'o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Nature's Gaten hennahoitis on todella paksua tavaraa ja senpä takia ohjeessakin sanotaan, että hoitista pitäisi annostella reilulla kädellä. Suurempikaan määrä hoitista ei tunnu latistavan hiuksia samalla tavalla kuin monet muut hoitikset tekisivät, joten hennahoitista pystyy holvaamaan mielestäni huoletta. Olen huomannut, että hennahoitis levittyy huonosti, jos hiukset pyyhekuivaa, ja yleensä muutenkin laitan hoitikset suihkussa melko märkiin hiuksiin, joista olen vain puristellut enimmät vedet pois.
Vastaa Viestiin