iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Pitääpä kokeilla tuota Nature's Gaten hennahoitista. Kaikkea on kokeiltu maan ja taivaan väliltä, mutta mikään ei tunnu siloittavan tarpeeksi mun pehkoa :/
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Hennahoitis ei ole sitten mikään erityisen silottava hoitis, vaan on erikoinen hoitis siinä mielessä, että se kosteuttaa, mutta antaa myös samalla rakennetta ja kiiltoa. Jos haluat kunnolla silottavan hoitiksen, niin esimerkiksi Lily of the Desertin hoitis on mielestäni todella silottava, samoin Alba Botanican jätettävä huuhdeltavana hoitoaineena käytettynä.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kiitos Ellen! Tarkoitus onkin ollut kokeilla noita Alba Botanican shampoita ja hoitiksia, mutta ne ovat olleet loppu parina viime tilauskertana, enkä ole malttanut odottaa.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Oon ihan pöljänä näihin Desert Essencen tuotteisiin! Käytössä vadelma, kookos ja omena (oliko siinä myös inkivääriä?). Kaikki ovat oikeastaan samaa kamaa, en huomaa eroa kuin kookoksen shampoossa joka ei takuta tukkaa yhtään, kaksi muuta ihan pikkaisen vaan. Hoitoaineetkin toimii yhtä hyvin jokaisessa, kermaisia ja kosteuttavia.

Mutta kiva tuoksutella erilaisia hajuja  :D
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Minustakin tuo kookos-shampoo on tuoksultaan aivan ihana, mutta jäi minulta kuitenkin käyttämättä koska kuivatti niin paljon tätä vaalennettua pehkoa.

Jos kerrataan mitä jätettäviä kannattaisi kokeilla, niin mitä muita olisi Alban lisäksi? Tarvisin jonkin hoitavan/ kosteuttavan, käytössä on jo muutama silikoninen jotka siloittaa, mutta eivät auta latvan kuivumiseen.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mä olen tykännyt kovasti BWC:n jätettävästä. Kosteuttaa ja hoitaa, mutta ei lähmää ja on tosi riittoisaa.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mä olen kohta käyttänyt melkein kaksi vuotta samaa hiustenhoitorutiinia! Pieni ero aiempaan, kun tuli testattua läpi noin tsiljoona tuotetta... Pesen nykyään pelkästään Lactolinen hajustamattomalla ja välillä Herbinan syväputsarilla. Hoitoaineena paras ikinä mulle: Nature's Gate Hennahoitis. Todella harvoin olen hairahtanut käyttämään toista hoitista: välittömästi harmittanut. NG Henna toimii jopa paremmin kuin mun vuosien takainen HG-hoitis TIGI Oatmeal!

Jätettävänä olen pitänyt kovasti BWC'n jätettävästä ja käytinkin sitä pari putelia putkeen, mutta ehkä puolisen vuotta sitten tuntui, että halusin jotain muuta ja tilasin Mane 'n Tail jätettävän. Ensikokeilun jälkeen (muistaakseni saatoin suihkutella sitä reilusti ja hiukset lähmääntyi) se jäi vähäksi aikaa kaappiin, mutta otin uudelleen testiin ja nyt se onkin syrjäyttänyt BWC'n. Mua ei haittaa silikonit jätettävässä, koska niitä lämpösuojassakin (TRESemmé) on ja käytän säännöllisesti kuitenkin syväputsaria. MT jätettävä on "vettä" -> suihkautan käteen 4 suihkausta ja levitän hiusten pituuksiin ja latvoihin.

Tuossa Mane 'n Tail jätettävässä on erikoinen makea tuoksu, mutta se ei ole erityisen voimakas eikä mielestäni jää levityksen jälkeen tuntumaan. (Huom, mulla on puolet hajuaistista jäljellä, mutta samalla herkistynyt voimakkaille hajusteille).

NG Henna sattui olemaan loppu iherbistä erään kerran, kun olin laittamassa tilausta ja huvikseni halusin kokeilla jotain keratiinihoitista pitkästä aikaa: [url=http://]EO keratiinihoitis[/url]. Mulla oli useampi mistä valita mutta päädyin tuohon siksi, että halusin jotain kookoksen tuoksuista, hibiskus kuulosti myös lupaavalta. Hoitis sinänsä ihan ok (en muhittanut, vaan normisuihkussa annoin vaikuttaa), mutta kun käytin sitä useammassa pesussa putkeen, hiukset tuntui menevän vähän elottomammaksi ja tahmaiseksi. NG Hennan jälkeen tuo tuntui myös vähän liian litkulta, mutta yllättäen pienikin määrä riitti kuitenkin hyvin. Tuoksu oli pettymys: en erota kookosta ollenkaan tai hibiskusta, tuoksu on lähinnä maanläheinen? Mutta all in all hyvä hoitis ja ehdottomasti jää satunnaiskäyttöön.

Kovasti olen saanut kehuja hiuksista; kiitos juuresteluvuosien olen osannut löytää itselle sopivat tuotteet! :ts

edit. Korjasin linkin Mane n' Tail - laitoin vahingossa väärän tuotteen, nyt oikein.
Viimeksi muokannut Jouana, 21 Loka 2013, 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Onko tuo Naturas Gate Henna hoitoaine jotenkin värjäävää/sävyttävää? Moni tuntuu tykkäävän ko.tuotteesta, mutta en halua hennaväriä hiuksiin ;D
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Ihmettelen jatkuvasti, miten on mahdollista, että iHerbissä ja muualla myytävät usein sangen laadukkaat tuotteet voivat olla niin edullisia, kun ns. luksusbrändit vetävät valtavia voittoja hinnoittelullaan... Tietysti mainosbudjettikin on näillä pikkufirmoilla pienempi, mutta kuitenkin rahkeet riittävät laatutuotteiden valmistamiseen (esim. juuri tuo BWC jätettävä yms.)
Laadun suhteen niillä voisi rahastaa enemmänkin &nbsp;0_0 Toki hyvä meidän kannaltamme, että hinnat pysyvät edullisina! &nbsp;:ts
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Angelie kirjoitti: Onko tuo Naturas Gate Henna hoitoaine jotenkin värjäävää/sävyttävää? Moni tuntuu tykkäävän ko.tuotteesta, mutta en halua hennaväriä hiuksiin ;D
Hennahoitis ei värjää hiuksia ollenkaan :) .
maxine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Loka 2010, 21:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja maxine »

Hakusessa olisi todella hyvin siloittava hoitoaine, saa ihan vaikka lätsäyttää ja suoristaa. Kovasti olisin halunnut kokeilla ellenin suosittelemaa lily of the desertin hoitis mutta se näyttää olevan lopetettu :( Olisiko jollain ehdottaa sopivaa?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Rainbow Research Henna & Biotin Herbal Conditioner on mielestäni todella silottava ja lätsäyttävä, ainakin mun hennot hiukset latistuvat ja suoristuvat ihan liikaa tuon hoitiksen jälkeen. Jopa CWC-pesun ekana hoitiksena latistaa hiuksia melkoisesti.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Uutta jätettävää etsiessä törmäsin Tate's Natural Miracle Conditioneriin. Käyttötarkoituksia luvataan lukemattomia hoitoaineesta kasvovoiteeseen ja ties mihin kaikkeen. Onko kellään kokemuksia tuosta?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Näyttääpä kivalta! Incistä ei kyllä saa yhtään mitään irti ja hassua että myös pulloon on painettu sama omena-inci... Toivottavasti jollain on kokemuksia?
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja janniina »

Luurankka kirjoitti: Uutta jätettävää etsiessä törmäsin Tate's Natural Miracle Conditioneriin. Käyttötarkoituksia luvataan lukemattomia hoitoaineesta kasvovoiteeseen ja ties mihin kaikkeen. Onko kellään kokemuksia tuosta?
Googlettelin hiukan tota ja amazonista löytyi hiukan kyseenalaisia käyttäjäkokemuksia :D Jotkut kyllä pitivät, mutta on paljon noita jotka eivät tykkää tuosta.

Lisäksi epäilyttää incin poissaolo, ei löydy millään mistään :O

E: Nyt löysin Long Hair Communitystä jonkun, aika samanlainen kun iHerbin versio mutta lisänä alkoholi, suola ja parabeeni...

mountain spring water, apples, strawberries, rose, oranges, ginger, pineapple, cranberries, blueberries, geranium, raspberries, blackberries, celery, boysenberries, orchid, cocunut, papaya, marigold, hazel nut, pine needles, oak bark, chamomile, nutmeg, calendula, jasmine, lemons, parsley, thyme, eucalyptus, cherry bark, passion flower, cinnamon, cetyl alcohol, salt, methylparaben.
Viimeksi muokannut janniina, 17 Marras 2013, 08:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Vastaa Viestiin