iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Mulla on yksittäiset hiukset myös ohuita ja tukka tuntuu tarvitsevan paljon kosteutusta. En nyt ole mikään hiuslaatuspesialisti, enkä ehkä osaa luonnehtia karvoitustani oikein, mutta helposti kuivuva ja pörrööntyvä tämä minun kuontaloni on.
Ihan pelkkää öljyäkin tuntuu imevän ihan käsittämättömiä määriä näyttämättä rasvaiselta. Öljyän latvoja useaan kertaan pesujen välillä.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kiitos. Kuulostaisi kyllä, että sopisi minunkin hiuslaadulle. Jos ei muuten, niin muihin hoitiksiin sekoitettuna voi käyttää. Ainakin tällä perusteella Hamppu-hoitoaine menee kokeiluun, olisi kyllä niin hyvä, jos se sopisi- pullo on niin edullinen- ja sisältö hyvä (luonnonmukaisempi, jos vertaa nykyiseen suosikkiin (Tresemme Naturals hoitoaine.)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kristiina kirjoitti: Nuo pullot on niin isokokoisiakin, vaikka ovat edullisia, niin ei enää kaappeihin pyörimään :P.
Jos yleensäkin tulee hutiostoksia varsinkin hoitisten suhteen, niin huonoja hoitiksia kannattaa käyttää CWC-pesussa. Sillä tavalla hoitiksia saa holvattua nopeasti pois ja latvat tykkäävät ihan hirmuisesti :D .
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Joo, olen käyttänyt tuota hamppuhoitista co-pesuissa ja pullo tyhjenee melkoisella vauhdilla. Ostin joksewnkin samaan aikaan Natures Gaten shampoon ja hoitoaineen. Hoitoaine on loppu ja shampoota on yli puolet jäljellä.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja almiros »

Mulla on ollut käytössä nyt Nature's Gate Organics Conditioner Chamomille and Lemon Verbena, ja yllätykseksi tämä ei tunnu tekevään oikein mitään! On tarkoitettu kuiville ja kärsineille hiuksille. Hoitoaineen koostumus on aika jämäkkää, ja mulla tuo 354 ml pullo kuluu hurjaa vauhtia kun tuntuu että pieni/normaali määrä vaan katoaa hiukseen. Tämä on kyllä pettymys!

Josko vihdoinkin uskaltaisi kokeilla sitten hamppuhoitoainetta. Ainakin teoriassa se kuulostaa sopivalta hiuslaadulleni. HG-hoitoaineen löytymistä odotellessa.

hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

almiros kirjoitti: Mulla on ollut käytössä nyt Nature's Gate Organics Conditioner Chamomille and Lemon Verbena, ja yllätykseksi tämä ei tunnu tekevään oikein mitään! On tarkoitettu kuiville ja kärsineille hiuksille. Hoitoaineen koostumus on aika jämäkkää, ja mulla tuo 354 ml pullo kuluu hurjaa vauhtia kun tuntuu että pieni/normaali määrä vaan katoaa hiukseen. Tämä on kyllä pettymys!

Josko vihdoinkin uskaltaisi kokeilla sitten hamppuhoitoainetta. Ainakin teoriassa se kuulostaa sopivalta hiuslaadulleni. HG-hoitoaineen löytymistä odotellessa.
Olen katsellut tuon saman sarjan hoitoainetta, mutta se oranssinpunainen pullo. Katsoin INCIä, ja tuli sellainen olo että tämä tuskin tekee mitään. Kauheasti kaikkia ohuita öljyjä. En tiedä onko vaikutusta niillä, että niitä siinä on, mutta jotain viitteitä voi saada. Onneksi siis jäi ostamatta, tuskin eroaa tuokaan siitä vihreästä pullosta paljoa. Tilasin sen Hamppu-hoitiksen nyt kokeiluun.

Ellen, Kiitos vinkistä, tuolla tavalla käytettynä saisin hoitis-varastoja hupenemaan paljon nopeammin :D.
Viimeksi muokannut Kristiina, 28 Huhti 2015, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja almiros »

^ Joo, INCI ei näin jälkeenpäin katsottuna olekaan kovin vakuuttava. Kamalasti vain erilaisia kasviuutteita, jotka eivät loppujen lopuksi kamalasti saa hiuksissa aikaan. Idean tasolla innostun aina kasviuutteista, mutta tässä ne nyt ainakaan eivät mitään tehoa tuoneet.  :(
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Nature's Gate, Organics, Conditioner Color Protecting, Asian Pear & Red Tea hoitoaine on samasta sarjasta, mitä ajattelin kokeilla. Tästä on kyllä foorumilla kirjoitettu ihan hyvät arvostelut: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=811113#p811113
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Nature's Gate Hamppu hoitoaine saapui, ja takana on nyt yksi käyttökerta. Odotin tuoksun tässä olevan jotain yrttistä, mutta yllätys olikin, kun tämä tuoksuu mummo-puuteri hajuvedelle :O. Minua se ei haittaa, koska tykkään tämän tuoksusta. Jos haluaa hoitoaineen olevan miedon tuoksuinen, tämä ei ole siinä tapauksessa hyvä valinta.

Hoitoaineen koostumus on kermaista, miellyttävää ja helppo levittää hiuksiin. Toisin kuin NG:n Pomegranate & Sunflower hoitoaine, jonka koostumus on vesimäisempää. Tämä Hamppu hoitoaine tuntui hulahtavan hiuksiin; laitoin aika reilusti, ja lisäsin, ja hiuksista ei erottanut, että kuinka paljon sitä oli käyttänyt. Mutta ei se mitään, tuloshan on tärkein. Laitoin hoitoaineen märkiin hiuksiin, annoin vaikuttaa 2-3 min.

Hiukset olivat kuivuttuaan sileät, pehmeät ja kosteutetun tuntuiset. Tämä hoitoaine ei lähmännyt ollenkaan, mutta oli silti tarpeeksi kosteuttavaa. En suosittelisi tätä kaikkein kuivimmalle hiustyypille, koska epäilen, ettei tehot riitä. Sanoisin tästä, että oikein hyvä perushoitoaine, ilman mitään pettymyksiä. Parasta tässä on se, että ei lähmää! Jes. Tuoksu varmasti jakaa mielipiteitä, mutta olen tyytyväinen. Kiitos suosituksista, kyllä mä tätä voisin Almiroksellekin suositella :).
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja elly »

Mullakin on nyt kokemusta NG hamppuhoitoaineesta. Shampoon kanssa käytettynä ei toiminut ollenkaan, vaan tuloksena oli tahmalähmätukka, sama lopputulos tuli niin sulfaatillisen kuin sulfaatittoman shampoon kanssa käytettynä. CO-pesussa tämä taas oli ensimmäisestä käyttökerrasta asti HG! Aivan ihana lopputulos, sillä päänahka oli puhdas sekä hiukset kosteutetetut ja kiiltävät. Hiukset pysyivät myös puhtaana pidempään kuin monilla muilla hoitoaineilla pestessä. Tämä oli kaikin puolin onnistunut ostos, sillä minulla olikin haussa hyvä CO-hoitsikka.  :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Viimeksi olen Desert essenceä käyttänyt melkein pari vuotta sitten mutta silloin käytössä ollut coconut hoitoaine ei ollut riittävän silottava ja selvittävä. En tiedä onko Island mango mitenkään uusi tuoteperhe merkiltä, mutta itse huomasin sen vasta äskettäin nettikaupan valikoimassa. Tuoksu vaikutti niin huokuttelevalta, että hoitiksen pistin viimeisimpään tilaukseeni. Hyvin on toiminut eli on jättänyt hiukset helposti selvitettäväksi, mutta hoitoaine on tuntunut myös kosteuttavalta. Sanoisin että paremmin on toiminut kuin pari vuotta sitten kokeilemani kookos-hoitis.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Nubian Heritage, Grow & Strengthen Treatment Masque, Indian Hemp & Tamanu Hiusnaamiota olen käyttänyt pari kertaa nyt. Tämä suoristaa hiuksia, mikä on outoa, että se todella toimii... En tiedä, mikä tässä on suoristavana ainesosana. Koostumus on paksua, ja tuoksu on suht. voimakas, mutta miellyttävä. Tämä on tosi riittoisaa käytössä, annostelussa kannattaa olla tarkkana. Kosteuttaa hyvin, ja tekee hiuksista sileät ja pehmeät. Tämä naamio sopisi parhaiten paljon kosteutta tarvitsevalle hiukselle, joka on luonnonkihara, mutta ei hennolle hiukselle. Hiusten lähmääntymisen vaara on olemassa, jos tätä käyttää hennolle ja ohuelle hiukselle. INCIssä on toisena Shea Butter, minkä kyllä huomaa. INCI on muutenkin hyvin luonnollinen ja täynnä öljyjä. Jos etsii kosteuttavaa ja paksua hiusnaamiota käsitellylle hiukselle, niin tämä on yksi vaihtoehto.

http://www.iherb.com/Nubian-Heritage-Grow-Strengthen-Treatment-Masque-Indian-Hemp-Tamanu-10-oz-283-g/59275
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja nukka »

Onko tämä ihan tavallinen pikahoitis vai jotain muuta? http://www.iherb.com/Alaffia-Shea-Virgi ... 5-ml/29750

Tuo "lotion" tuolla vähän hämää..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Vaikuttais jätettävältä hoitoaineelta!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Vaikuttais tosi mielenkiintoiselta jätettävältä tuo Alaffian mömmö. Mulle on muutenkin jäänyt sellainen kuva, että ne tekee hyviä ja laadukkaita juttuja. Meni wish-listille.
Vastaa Viestiin