Pienen Tuoksukaupan hennat

Antibes

Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja Antibes »

Ensimmäistä kertaa ollaan tilaamassa hennaa ja päädyttiin Pieneen Tuoksukauppaan. Mietitäänkin että mitä hennalaatua kannattaisi tilata. Tytöllä on ollut nyt 2 kertaa Satvahenna päässä ja ihan mukava väri on tullut. Tavoite kuitenkin mahdollisimman punainen.

Huomenna aamulla olis tarkotus laittaa tilaus menemään.  :) Karishma-hennassa lukee että suhteellisen hyvin värjäävä. Jamila-henna olis tekstin mukaan voimakkaasti värjäävä mutta värjääkö voimakkaasti myös hiuksia vai vaan esim ihoa.  ::) Rajasthani-henna olis puoli vuotta sitten jauhettua, onkohan tuolla jotain merkitystä..  ??? Lukee kyllä myös että hyvä värjäävyys. Myös Sojat-henna olis hyvin värjäävää laatuhennaa tuoteselosteen mukaan. Tiedä nyt sitten minkä noista valitsis.  ;D


Peräkkäiset viestit yhdistetty. Omaa aiempaa viestiään voi muokata Modify-namiskan avulla uuden viestin kirjoittamisen sijaan. - ellen

Kiitos maatis kommentista!  :)

Muoks. Rajasthani-hennaan sitten päädyin mutta kuinka ollakaan oli se hävinnyt Pienen Tuoksukaupan valikoimasta. Lienee loppu.

Muoks. Tilasin sitten eilen Karishma-hennaa ja Sojat-hennaa ja indigoo tuli itelle kokeeks. Saas nähä pärjäänkö tulevaisuudessa pelkällä kasvivärillä, oma tukka tummanruskee, mustaks oon värjänny yli 15 vuotta.
Viimeksi muokannut Antibes, 08 Tammi 2013, 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja maatis »

Karishma on minusta ihan hyvää, erot noiden eri laatujen välillä alkaa olla jo hifistelyä. Ehkä eroja näkyy eri hiuslaaduissa ja pohjaväreissä eri tavoin, omassa päässäni en oikein huomaa eroja. Mutta mulla siis yleisesti hyväkuntoiset, hyvin värjäytyvät hiukset, pohjaväri ruskea...
Antibes

Vs: Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja Antibes »

Tytöllä on nyt Tuoksukaupan hennamix-päässä. Sekotin Karishmaa ja Sojatia. Alla siis kaks Satva-hennausta. Toivotaan kovasti et nyt tulis vielä punasempi tulos. Hyvä on kuitenkin nytkin jo.  :)

Itellä kävi vähän huonosti tuon indigon kanssa. Laitoin 25 pros Karishmaa ja 75 pros Tuoksukaupan indigoo. Sain mömmön päähän niin jo alko polttelu.  :'( Pystyin pitään puoli tuntia päässä. Nytkin tuntuu vielä kihelmöintiä vaikka pesin pois jo yli puoli tuntia sitten.  :-[
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Mulla oli myös indigosta aika voimakas kutinareaktio viime elokuussa - kutisi ja "nyppi" päänahka, korvien taustat ja kaulakuoppa/rinta-alueelle alko tulemaan punasta läikkää ja hengitys tuntu vähän vinkuvalta; tulin siihen tulokseen että olen joko indigolle lievästi tai voimakkaasti allerginen vaikka aikasemmin muutamien kuukausien aikana siitä ei vastaavaa oiretta ollu tullu.
Ja indigoa laitoin seokseen ainoastaan 1/3.
Joten päätin etten kehitä sillä mitään allergiaa ittelleni ja siirryin Elumeniin.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Ostin pienestä tuoksukaupasta Rajasthani-hennaa, onko kenelläkään kokemusta mitä tulosta siitä tulee? Omassa päässä nyt oranssi letti punaisella osavivahteella -terveimmät osiot pitävät kiinni punaisesta kestosta hieman.

Edit: Kiitoksia kuka tämän siirsikin oikeaan ketjuun, en tajunnut laittaa tänne!
Viimeksi muokannut Tintu, 01 Huhti 2013, 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Pienen Tuoksukaupan hennat

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Minä värjäsin juuren tänään taas karishmalla, jota olen käyttänyt jo monta pussillista. Mainiota kamaa, sopiva värjäävyys ja hyvä pysyvyys. Koostumuksesta ja hinnastakaan ei voi valittaa.

Uteliaisuudesta tekisi mieli kyllä kokeilla jotain muutakin lajia tuolta, varsinkin rajasthania. Ehkäpä ensi kerralla tilaan sitä, jos satun olemaan rahoissani. Kiinnostaa kokemukset tuosta, joten kerrohan Tintu mitä tapahtui, jos pistät rajasthanit päähäsi. :)
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Vastaa Viestiin