Sähköiset hiukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Aura

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Aura »

Onko jollain kokemuksia Goldwellin winter care Hair And Body Shampoosta? Lupaa vähentää hiusten sähköisyyttä, voisikohan tuo toimia?
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja irso »

Munkin oli sitten pakko juuresten innoittamana koittaa liukkaria tukkaani ja auttoi ainakin vähän sähköisyyteen ja toi kiiltoa  ;D ja poikakaverin ilme oli lähinnä O____o kun sille koitin hehkutella
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Aura kirjoitti: Onko jollain kokemuksia Goldwellin winter care Hair And Body Shampoosta? Lupaa vähentää hiusten sähköisyyttä, voisikohan tuo toimia?
Minä en henkilökohtaisesti usko noihin sähköisyyttä vähentäviin shampoisiin. Ennemmin joku hoitoaine voisi sitä vähentää. Kuitenkaan en ole tuota mainitsemaasi tuotetta kokeillut, joten en mene väittämään ettei toimisi. Kuulostaa vaan toimimattomalta ;) Mutta jos joku on tätä kokeillut ja havainnut toimivaksi/toimimattomaksi, niin kertoo ihmeessä.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Varmaan vastaavat toimivatkin jos shampoossa on silikonia joka tuo painavuutta tukkaan, ja vielä jos laittaa silikonisen hoitsikan ja hoitosuihketta perään... Tuskin kuitenkaan pelkkä shampoo yksinään auttaa sähköisyyteen.

Vaan tulihan todettua, että onneksi tukka ei ole sähköinen, vaikka kesäisin/syksyisin onkin pörröinen (kumpi sitten lienee pahempi). Laitoin nääs viikonloppuna kaverin tukkaa, ja se oli ihan mielettömän sähköinen kaikkien mömmöjenkin jälkeen, hyvä ettei rätissyt kun piipparin kanssa väkersi. Tukka oli sellaista hentoa, "vauvamaista" ja silkkistä vaikka on värjättykin, joka varmaan lentää paljon helpommin kun karheampi tai painavampi hius. Pitää varmaan ostaa sille jotain silikonipitoista hoitosuihketta tms, luulisi ainakin jonkun verran helpottavan.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Trouper

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Trouper »

Ei ole kokemusta itse, mutta näin olen antanut itselleni kertoa, että Tigin Fast Fixx olisi monelle sähköistyvistä hiuksista kärsivälle loistotuote.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

silikonin lisäksi rasva voisi auttaa painavuuden saamiseen vähintään yhtä hyvin, monessa hoitoaineessa on jotain vaseliinia (glississä ainakin) jota voisi kokeilla
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Sellaista tuli mieleen, että auttaisikohan, jos laittaisi jotain hoitosuihketta pipoon (ei liikaa tietenkään) sisälle ja sitten laittaisi päähän?  :) Eihän se varmaan kauaa auttais, kun kuivuisi pois aika nopeasti, mutta hillitsisi ehkä edes vähän sähköisyyttä. Itsellä ei onneksi tuota sähköisyyttä esiinny usein.

Edit: taisi kuulostaa tuo ihan siltä, kuin ehdottaisin jotain pipohaudotusta hiuksille hoitokeinona  :D tarkoitin lähinnä sitä, että jos muutenki käyttää ulkona pipoa ja pipo sitten sähköistää hiuksia (näin ainakin minulla), niin tuo hoitosuihke voisi hillitä sitä  ;)
Viimeksi muokannut Kemuli, 17 Marras 2006, 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ sinänsä, että esimerkiksi silikoni poistaa sähköisyyden myös vaatteista, tuo voisi toimia hyvinkin :) kannattaa toki kokeilla
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Itse olen toteuttanut vastaavaa suihkutellessani tekokuituisen ( = helposti sähköistyvän) juhlamekon sisäpuolelle ja sukkahousuihin juurikin jotain hiusten hoitosuihketta. On kyllä auttanut ainakin jonkin verran, ei ole niin paljon ilmaantunut sähköisyysongelmaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Minä myös suihkin hoitosuihketta sukkiksiin ja villapaitoihin, miksei toimisi pipoonkin :)
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Edellisestä vastauksesta onkin jo paljon aikaa joten nostan.

Juniori kyseli multa että millä saa sähköisyyden pois hiuksista.
Ehdottelin hoitiksen käyttöä ja sillä ei suuria tuloksia ainakaan vielä tullut.
Juniori ei käytä geeliä/Vahaa/lakkaa tms vaan hiukset ovat "luonnontilassa" päivittäin.

Onko juurekset löytäneet uusia toimivia suihkeita/hoitiksia/niksejä sähköisyyden poistoon?
liisa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 22:29

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja liisa »


Omat hiukseni saan pakkasilla kuriin, kun hieron käsiini kookosöljyä 'käsivoiteeksi' ja silottelen sitten käsin pahimmat kohdat hiuksista. Latvat käyn vielä erikseen läpi, ehkä hiukset saavat siten painoa ja pysyvät paremmin aloillaan. Samalla tulee hiuksiin kiiltoa.
Varmasti moni muukin öljy toimisi..
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja tiita »

^^ Ite oon käyttänyt XZ suklaa&vanilja suihketta tuohon tarkotukseen. Ei tuu lähmänen lopputulos, mutta poistaa pahimman sähkösyyden. Latvoihin alle oon laittanu Freemanin anti-frizz creamia. Ei parasta, mutta ajaa asiansa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Kiitos liisa ja tiita vinkeistä.
Cabello

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Mullakin on tapana käyttää hiusten sähköisyyteen tuota XZ:n suklaa & vanilja-hoitosuihketta, mutta joskus tuntuu, että sekään ei ihan kunnolla riitä. :-\

Nimim. talvea kauhulla odotellessa!
Vastaa Viestiin