Sähköiset hiukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lilly Missy

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mustikka kirjoitti: Mulla sähköisti hiuksia tuollainen puinen harja. En kyllä tiiä mitä materiaalia ne harjakset oli. Citymarketista aikoinaan ostin.
Mulla on kans sittarista ostettu puuvartinen harja, aito luonnonharjaksinen. Sähköistyttää mun hiukset kyllä tosi helposti, varsinkin jos pikkasen nopeempaa vetelee...
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

No mulla on Sokokselta ostettu se luonnonharjasharja, kai se sitten munkin tukan saa sähköiseksi. Mutta mikähän muu harja sitten ois sellainen mikä olisi mahjdollisimman hellävarainen hiuksille mut ei sähköistä ???
Mulla on aina sellainen mielikuva ollut, että muoviset harjat sähköistää.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Avena »

Alkaa mennä hermot näiden sähköisten hiusten kanssa. Ajattelin, että kun pakkaset ja villapaitailmat loppuvat niin tilanne paranisi, mutta ei. Tälläkin viikolla olen laittanut O&H:n ja Altiman sekoitusta ainakin tunniksi ja toisena päivänä L'Anzan kosteuttavaa tehistä melkein kahdeksi tunniksi, mutta mikään ei auta. Ainoa, joka auttaa vähän on Nutriglossin jätettävä.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mulla ei talvella ollut erityisen sähköiset hiukset, mutta tällä viikolla sähköisyydestä on tullut ihan riesa. Hiusten lisäksi olen muutenkin aivan sähköinen. Mistä ihmeestä tämä voi johtua?  ???
rolla

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mäkin luulin, että sähköisyys lähtee nyt kun on kesäkelit.. mutta ei ollenkaan.. muutenkin tukka kun linnunpelättimellä  :D Mulla auttoi monta viikkoa ng naamio sähköisyyteen, mutta sitten sekin menetti tehonsa enkä ole löytänyt vastaavaa tilalle.. ensi talvena jatkuu metsästys.
~vail~

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Onkos teillä muilla pää tottunut pipoon talven aikana ja nyt sitten hiukset ei tykkää kun joutuvat altistumaan oikeasti ulkoilmalle? Nimittäin mulla varmaan on tämä tilanne syynä äkilliseen sähköistymiseen, luulisin, uskoisin...
rolla

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

mä en ole pipoa käyttänytkään..
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja shivaree »

~vail~ kirjoitti: Onkos teillä muilla pää tottunut pipoon talven aikana ja nyt sitten hiukset ei tykkää kun joutuvat altistumaan oikeasti ulkoilmalle? Nimittäin mulla varmaan on tämä tilanne syynä äkilliseen sähköistymiseen, luulisin, uskoisin...
KYLLÄ! Miulla ei pahemmin sähköisty, mutta muuten kuivuu näköjään heti kun altistuu auringolle/tuulelle. Tänään piti kotiin tultua suihkutella Color Carea takkupesään. Tukka tykkäis (sileästä) piposta, mutta iho ei, jokatalvinen pipoihottuma otsassa :(.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mulla kuivui yhtäkkiä huulet ihan rohtuneiksi ja ihoon ilmestyi kuivuusnäppylöitä + vartalon iho kutisi kuivuuttaan. :( Ilmeisesti huoneilma kotona meni jotenkin tosi kuivaksi ja hiustenkin sähköisyys liittyy varmaan siihen. Oon nyt ottanut ilmankostuttimen uudelleen käyttöön ja yritän juoda enemmän vettä, epäilen nimittäin että kuivun myös sisältäpäin... Sähköisyys ei enää oo ihan niin pahaa. 

Tosi outo juttu, eihän enää juurikaan oo pakkasia eikä lämmitys enää oo päällä edes.  ???
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mirre kirjoitti: Mulla kuivui yhtäkkiä huulet ihan rohtuneiksi ja ihoon ilmestyi kuivuusnäppylöitä + vartalon iho kutisi kuivuuttaan. :( Ilmeisesti huoneilma kotona meni jotenkin tosi kuivaksi ja hiustenkin sähköisyys liittyy varmaan siihen.
Sama vika, huulet on nyt ihan totaalisen kuivuneet, ylähuuli on ihan tunnoton... kasvojen iho on myös kuivahtanut. Alkoi kolmisen päivää sitten. Olen ollut ihan älyttömän sähköinen koko talven (yleensä en ole eikä hiuksetkaan ole), saanut sähköiskuja joka paikasta (mm. leivänpaahtimen leivistä ::) ), mutta nyt on ollut jo pidemmän aikaa totaalisähköttömyys. Hassua, sen täytyy varmaankin olla tuo katupöly joka ihoa ärsyttää...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Efva »

Eipä muuten tullut mieleenkään tuo pöly... saattaa olla ainakin osatekijänä.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Avena »

Ei voi olla totta, että tätä on muillakin! Muutama viikko sitten kaula kutisi vietävästi, raavin sitä ja siihen tuli sellaisia punaisia pinnalta kuivia läikkiä. (Arvatkaa, kuinka moni oppilas on kysynyt, että kuka sun kaulan on syönyt?)
Sitten niitä samoja kutisevia kuivuneita läikkiä tuli silmien ympärille ja tänä aamuna oli jo poskessani. Huuleni ovat niin rohtuneet, etteivät ole koskaan olleet. Oikeastaan huulten kuivuminen ei ole koskaan ollut mikään ongelma mulle ja nyt varsinkin ylähuuli on niin rohtunut, että sitä ihan polttaa, kun rasvaan sen. Ja hiukset eivät olleet pahimmilla pakkasillakaan näin sähköiset. Niiden sähköisyyttä selittänee kyllä se, että värjäsin ne hiljattain.

Mutta toi ihon kuivuminen tuolla tavalla on ihan uutta mulle. Nimitän tätä ongelmaa "fritsutaudiksi", koska se alkoi ensimmäisenä kaulasta. Tänä aamuna en viitsinyt enää meikatakaan silmiä (mikä aiheutti lisää hämmästelyä oppilaiden keskuudessa, koska en ole ikinä ennen tullut meikkaamattomana töihin), ettevät nuo kuivat ja kutisevat kohdat ärsyyntyisi entisestään.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Efva »

Arrakki kirjoitti: Ei voi olla totta, että tätä on muillakin! Muutama viikko sitten kaula kutisi vietävästi, raavin sitä ja siihen tuli sellaisia punaisia pinnalta kuivia läikkiä.
Mullekin tuli kaulaan tai oikeastaan tuohon dekolteen alueelle iso punainen läikkä, kun raavin siitä kutinan takia. Ikinä ei oo aiemmin moista esiintynyt, enkä mä ole normaalisti edes erityisen kuivaihoinen.  :o
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Oho, täällä on muitakin  :o Olenkin tässä miettinyt miksi, naama menee tosi kuivaksi, ja huulet suorastaan kirkuvat.
Suupielet ovat auenneet kokonaan, ja ylähuuli suorastaan jomottaa ja on arka, vaikka miten rasvaa, oikea uber rohtuminen. Ja silmiä kirvelee ja kuivaa  :-X
Mietinkin jo mitä hel*ettiä, eikös tämä olisi kuulunut sydäntalven kireisiin pakkasiin kun ilma oli niin kuiva että sitä olisi voinut käyttää hiomapaperina.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
mangomeloni

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Hiusten sähköisyyteen voi olla syynä myös liika shampoo (siis "hölvääminen"), tällaista olen kuullut maailmalta ja parilla leijutukalla on shampoomäärän pienentäminen auttanut.

Hiusväreistä ainakin Vibrance mainostaa omaavansa sähköisyyttä poistavan ainesosan.
Vastaa Viestiin