Sähköiset hiukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Ihanaa, nyt ei tarvitse ihmetellä että mistä tuo kasvojen kuivuminen johtuu, kun täällä on muitakin joilla on sama ongelma. Olen ihmetellyt jo pari viikkoa kun naama kutisee ihan vietävästi ja pinnalle nousee raapimisen jälkeen punainen kuiva kohta!. Olen miettinyt, että olenko allerginen nyt yhtäkkiä jollekin tuotteelle vai mikä mättää. Eipä tullut mieleenkään katupöly tai yleisesti kuiva ilma.... Toivottavasti hellittää pian.
Kesäisin luomien kuivuminen on kyllä ihan normaalia mulle...
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Avena »

Olisihan se pitänyt arvata, että kun joudun rasvaamaan noita kuivuneita kohtia paksuilla rasvoilla, niin seuraavaksi iho alkaa työntämään finnejä. Nyt on iho kyllä pahemmassa kunnosssa kuin aikoihin, kun on läikkää ja näppyä sekaisin.

Hiusten sähköisyys on ihan vähän vähentynyt, kun olen pistänyt joka toinen päivä vähintään tunniksi kosteuttavan tehohoidon.
1bFi
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Penny »

mangomeloni kirjoitti: Hiusväreistä ainakin Vibrance mainostaa omaavansa sähköisyyttä poistavan ainesosan.
Mielenkiintoista, mikähän ainesosa se on, ja onko sitä itse värjäysaineessa vai jälkikäsittely-shampoossa? Mulla ainakin tuli juuri viikko sitten tuolla Vibillä niin leijuva tukka ettei tosikaan, mutta onneksi hävisi heti eka pesun jälkeen. Ihmettelinkin asiaa, kun yleensä ei ole moista tullut minkään aiemman värjäyksen jälkeen. En tosin käyttänyt sitä mukanatullutta Bonacure-shampoota, vaan laitoin sen sijaan O&H:ta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
mangomeloni

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Penny, värissä Phospholipid EFA (Linoleamidopropyl PG - Dimonium Chloride Phosphate) lipidi, joka vähentää sähköisyyttä ja on hiusrakennetta hoitava. Hapetteessa STAC (Steartrikonium Chloride) säilöntä- ja hoitoaine, alentaa myös sähköisyyttä.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Annika »

Mulla on kanssa huulet kirkuneet kuivuuttaan jo useamman päivän, tuntuu ettei mikään huulirasva auta eikä mikään. Karmea tunne, ja ihokin on tosiasiassa ollut huonompi. Mikäköhän ihme tämä on, kun tavallisesti tosiaan on talven ongelmaa eikä niinkään kevään. Katupölyä tosin on ainakin täällä päin aivan järjettömästi, silmätkin kirvelee siitä.
The greatest battles are fought within oneself.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Avena »

Huolimatta lähes joka toinen päivä tehdyistä kosteuttavista tehohoidoista, hiukset on edelleen tooooosi sähköiset. Hetken jo luulin, että olisi tilanne vähän parantunut, mutta ei. Tänään kun kampasin tukkaani, se ihan rätisi ääneen. Siitä olisi varmaan saanut otettua virtaa, jos olisi työntänyt töpselin hiuksien sekaan.

Edit. Itse asiassa mun uskoni kalliisiin kampaamotuotteisiin alkaa olla mennyttä. Ei mun hiukset ole yhtään sen kummemmat kuin ennen, kun käytin marketituotteita. Viimeisen toivoni laitoin L' Anzan kosteuttavaan tehikseen, jonka lähtöhinta sentään taisi olla lähemmäksi 30 e. Ajattelin, että tuon hintaisessa tuotteessa pitää jo olla jotain tehoakin, mutta ei.
Viimeksi muokannut Avena, 01 Touko 2006, 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
Lilly Missy

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä en voi olla kommentoimatta tähän. Nimittäin kun laitan paljon kosteuttavia tuotteita, tehiksiä yms. päähän, hiuksista tulee inhottavat "limaiset" jotka nuolee kasvoja kun ovat niin sähköiset... Ihan takertuvat poskiin.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Mikähän tuohon hiusten sähköisyyteen auttaisi? Talvella hiukseni ovat liiankin sähköiset enkä
ole saanut hillittyä sitä mitenkään..  :( Kesällä joskus sähköisyyttä on, mutta todella harvoin.

Alkaa mennä hermot tuohon..  >:(
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
rolla

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mäkin kokeillut kaikkea, mutta ng naamiosta ollut tähän asti joskus hyötyä, muttei siitäkään aina. Jätettävät suihkeetkin auttaa vaan hetkeks.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mun hiukset eivät ole koskaan kesäisin sähköiset, ainoastaan talvisin ja voi sitä rätinää ja pauketta silloin ihan joka paikassa. Tukka on tämän tästä pystyssä, kun pomminpurkajalla .... Noh, onneksi talveen on vielä pitkä matka :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Harvoin siis hiukseni kesällä on sähköiset. Esim. tänä kesänä ei ole ollut  :)
Talvella siitä on todella haittaa kun hiukset lentelevät joka puolelle jos hiukset ovat auki  :(
Olisi todella kiva tietää keino jolla voi ehkäistä sähköistyyttä.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Voi apua, nytkö se jo alkaa! Mulla on nyt parina päivänä töissä (toimisto) sivuhiukset menneet yhtäkkiä aivan sähköiseksi kun olen niihin koskenut. Molemmilla kerroilla tuo sähköistyminen on tapahtunut vasta iltapäivällä. Hiukset liimaantuu inhottavasti kasvoihin... Kotona ei ole minkäänlaista ongelmaa.

Onneks sain maanantaina vihdoinkin Moisture Maniacit ja pääsen kokeilemaan miten ne kosteuttaa mun tukkaa. Ajattelin myös ostaa töihin pullon Herbinan hoitosuihketta niin voi sitä päivän mittaan suihkutella, jos siltä tuntuu.

Miten te muut valmistaudutte talven tuloon ja sähköisten hiusten ehkäisemiseen? :)
1bFii
LaBimba

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja LaBimba »

Toimisiko tuohon sähköisyyteen sellainen apu, että laittaa pieneen suihkupulloon vettä ja vähän O&H:ta ja suihkii sitten sitä? Minulla on paljon sellaisia alle 10 ml:n käteviä käsilaukkusuihkepulloja (tuoksuja varten) ja ajattelin jos tuollaista vippaskonstia kannattaisi kokeilla. Siis vedellä laimennettua O&H:ta.  :)
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mulla oli joskus keväällä jotain vesi-halpishoitoaine sekoitusta. Nyt vois kokeilla tehdä sekoituksen vaikka Moisture Maniacista ja vedestä. Mulla on ihan täydellinen pullokin sitä varten - XZ muotoilunesteen pullo. Siinä on niin ihanan sumuinen suihke, että oli pakko ottaa talteen.  :-*

Taidan sittenkin jättää Herbinat kauppaat ja tehdä itse blandikset. Kiitti LaBimba, kun muistutit tuosta! :)
1bFii
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Sähköiset hiukset

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

En ole aikoihin kärsinyt sähköisistä hiuksista, mutta nyt ongelma palasi kun ostin suoristusraudat! Niiden käyttö tekee suortuvista tosi siloisia ja ihania, mutta samalla tosi leijailevia ja naamaan liimautuvia.  >:( Olen koittanut taltuttaa niitä jätettävällä hoitiksella, vähemmällä shampoolla, tehohoidoilla, vahalla, muotoiluvoiteella... mikään ei auta - tai no auttaa jos laittaa purkillisen aineita, mutta sitten onkin sellainen liimaletti että oksat pois. Puuh.
Vastaa Viestiin