Voi ei! Pitikin tällainen ketju löytää!
Itselläni on luonnostaan vaaleahkon ruskeat kupariin taittuvat hiukset, joita olen värjännyt punaisiksi (5.88) nyt suunnilleen vuoden. Kestovärin olen päähäni laittanut neljä tai viisi kertaa, muutoin päässä on Color Pulsea väriä ylläpitämässä. Nyt olen kuitenkin - yllätys, yllätys - alkanut kyllästyä tähän punaiseen ja tahtoisin oman värini takaisin... Sitäkään ei kovin moni luonnolliseksi usko, on sen verran erikoinen
Tarkoitus olisi parin kuukauden päästä (kun olen toivottavasti TÄYSIN varma asiastani, ja olisi rahaakin

) marssia kampaajalle ja pyytää värinpoisto ja mahdollisesti päälle sitten mahdollisimman oman värinen kestoväri (todennäköisesti nämä kuitenkin eri päivinä; hiusten kunnosta on tullut sydämen asia!). Nyt alkoi mietityttämään, että henna olisi varmasti kestoväriä hellempi... Ja moni on saanut sillä samankaltaisen värin, mikä minulla on luonnostaan. Tuo henna taitaa kuitenkin tarttua värinpoiston jälkeen aika ärhäkästi, vai miten on?
Hmm... Ehkä pysyn kuitenkin alkuperäisessä suunnitelmassani ja hoivan hiuksiani hennalla vasta syksyllä. Äh, miksi on niin vaikeaa päättää hiuksistaan?? Ja miksi ylipäätään piti se kestoväri päähän saada?