Orient Henna

Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Orient Henna

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Tämä ei nyt ihan suoranaisesti liity hennaan, mutta tämä oli asiaa lähinnä oleva ketju, niin tuuppaanpa kymysykseni tänne... Joskus vuosia sitten oli joissain kaupoissa Orient Henna muotovaahtoa ja hiusväriä, tosi edullisia tuotteita vielä muistaakseni olivat. Tietääkö joku voisikohan noita vielä jostain löytää ja valmistetaanko niitä vielä?
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Orient Henna

Viesti Kirjoittaja Ice »

Orient hennoja näkyi syksyllä TL-tukussa, myös sitä sarjan ihanaa naamiota ;) hyvä tuoksu noissa oli ainakin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Orient Henna

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Että tekisi mieli hennalla värjätä..

Ainakin joskus käytin noita Orient Hennoja, niissä ainakin murusia jäi päänahkaan.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Orient Henna

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Jos satvahenna on vähän kellertävässä/kultaisen oloisessa purkissa, olen varmaan epäonnekseni sitä paikallisesti S-marketissa nähnyt..

Mietin, kun ainakin noissa Orient hennoissa on tummanruskeaa väriä, niin onko se sitten oikeaa hennaa vai jotain ei-hennaa? Kun olen kuullut sellaisistakin, että epähennaa myytäisiin hennana..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Orient Henna

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Henriikka kirjoitti: Mietin, kun ainakin noissa Orient hennoissa on tummanruskeaa väriä, niin onko se sitten oikeaa hennaa vai jotain ei-hennaa? Kun olen kuullut sellaisistakin, että epähennaa myytäisiin hennana..
Nuista sekoitehennoista on kyllä varoitettu useaan otteeseen. Jos haluaa ruskeaa, niin henna pitää sekoittaa indigoon tai ensin värjätä hennalla ja sitte indigolla. Jos siinä sekoitteessa ei ole merkintää indigosta, niin sitte se ei ole puhasta. Vaikka se sekoite sisältäisiki pelkkää hennaa ja indigoa, ne tarvitsee erilaiset toimenpiteet reagoidakseen.
Mie en menis sekoitetta laittamaan, vaikka puhdasta olisikin..

Mulla menee yleensä koko sarjasta uskottavuus, jos myydään "puhdasta hennaa" ja lisäksi "puhtaita sekoitteita". Kerran kyselin eräältä myyjältä, kun se myi puhdasta hennaa ja mustaa hennaa, että onko se musta henna mustaa hennaa vai indigoa. Vastaus oli mustaa hennaa ja siinä meni sen myyjän uskottavuus.

Deko, mie sekoitan hennan aina pelkkään veteen. Toimii paremmin, eikä ole sitruuna kuivattamassa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Vastaa Viestiin