Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

^^ Lisään vielä, että sulfaatti on siis pintajännitystä poistava aine, eli joissakin hoitoaineissakin sitä voidaan käyttää hoitoaineen parempaan imeytymiseen ja pyykinpesuaineissahan esim. käytetään sitä enemmän pesuainetta mitä kovempi vesi, jotta vettä saataisiin hiukan pehmennettyä.

Edittiä. Esim hoitoaineissa "behentrimonium methosulfate".
Viimeksi muokannut Deadly Nightshade, 26 Kesä 2008, 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petomaani

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Tilasin hairstorelta paketillisen Bonacurea, mukana mm. Bonacure Hair Growth Regime shampoo, josta sanotaan:
EDISTÄÄ HIUSTEN KASVUA! Edistää tehokkaasti hiusten kasvua ja lisää niiden tiheyttä. Karnitiinitartraatti kiihdyttää aineenvaihduntaa ja stimuloi solujen toimintaa syvällä hiuksen juuritupen sisällä. Päivittäiseen käyttöön.
Kellään kokemusta tuotteesta? Pitänee testata!  :)

Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Meillä on tuota, hommasin miehelle mutta ei olla vielä ehditty kokeilla kun vasta tänään hain :)
Katjes
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 18:25

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Katjes »

Voi ärrrrsytys tätä sarjaa!  >:(

Mikä kumma siinä (ärrkele vieköön) on, että kampaajat tuputtaa tätä aina ja kaikkiin vaivoihin. Bonacure on pääsyyllinen siihen, että herään vasta nyt hoitamaan hiuksiani kaikkien turmion vuosien jälkeen. Aina silloin kun olen saanut pehkostani tarpeeksi ja marssinut päättäväisenä kampaamoon/kampaamokauppaan nyyhkien ja toivoen jotain ainetta, joka pelastaisi minut ja pehkoni... siis ollut ihan valmis vaikka sijoittamaan eläkesäästöt ja syntymättömien lasten tulevat lapsilisät ennakkoon johonkin autuaaksi tekevään tuotteeseen, niin mitä vielä!! "Tässä olis tämmöstä Bonacuren hoitoainetta, jossa lukee repair, eli se paikkaa, eli se ois hyvä". Niinpä Katjes sitten lyö onnellisena rahat tiskiin ja loikkii kotiin tukkaa hoitamaan. Kuluu pesupäiviä, kuluu viikkoja. Mitään eroa ei Katjes huomaa, mutta ei lakkaa uskomasta - tätähän kampaaja (ammattilainen) minulle suositteli.

Niin jää vähitellen purkki nurkkaan ja seuraavalla ostosreissulla mäntysuopakin tuntuu ihan järkevältä ostokselta. Kokemuksesta jää käteen ainoastaan vahva usko siihen, että yhtään mitään ei ole tehtävissä, kun edes ammattilaisilta ei löydy sopivia aineita.

Ps. On Bonacurella varmaan jotain hyvääkin, mutta en jaksa ymmärtää sitä kampaajien hinkua myydä ihmisille juuri näitä tuotteita (ja Goldwelliä) siinä vaiheessa, kun he yrittävät pyristellä markettituotehelvetistä kohti parempaa tukkaelämää  >:(

Lisättäköön vielä, että eräänkin kerran menin HS:een (jossa siis myydään muutakin kuin Bonacurea) ja tilitin sitä, että aiempi Bonacuren tehohoito purkki ei tehnyt yhtään mitään ja että haluan jotain sellaista paksua ja hoitavaa tököttiä, joka ei tunnu vedeltä. Minulle suositeltiin Bonacuren toista tehohoitoa  :-X

Sori jos meni OT:ksi. Lyhyesti ja ytimekkäästi: en tykkää, ei tee mulle mitään.

EDIT: Toivottavasti kukaan ei ota itseensä hiukan kärkästä mielipidettäni. Kahta tehohoitoa, kahta shampoota ja yhtä tavallista hoitsikkaa olen kokeillut, eivätkä minulla tehneet mitään. Toisaalta mun tukka onkin paksu, karhea, luonnontaipuisa ja kuivahko. Perustukalle varmaan ok kamaa.

Miiwa, niinpä. Tuota latvasuojaakin mulla itseasiassa on ja se on varmaan ihan hyvää silikonitavaraa, vaikken ole sitäkään omassa päässä saanut toimimaan. Pitääpä kokeilla lätkiä sitä enemmän.
Viimeksi muokannut Katjes, 01 Heinä 2008, 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Mena »

Katjes kirjoitti: Mikä kumma siinä (ärrkele vieköön) on, että kampaajat tuputtaa tätä aina ja kaikkiin vaivoihin.
Varmaan se että on paljon silikonia ja hius näyttää sileämmältä sen ansiosta ja "vaikutus" näkyy heti eikä viikkojen hoitomuhitusten päästä. ;) Mulle tulee ainakin ihan jumalaisen kiiltävä ja sileä tukka kun lätkin latvasuojaa kosteisiin hiuksiin.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Katjes

Heh, hiuslaatusi vaikuttaa aika pitkälle minun kanssani samalta, joten ymmärrän paremmin kuin hyvin :D
Mutta totta on että bonacuren tuotteet sisältää aivan mielettömästi silikonia ja en todella ymmärrä mitä järkeä siinä oikein on.. Schwarzkopf lanseeraa jatkuvasti uusia tuotteita, mutta INCI on melkein sama kaikkien vanhojen kanssa.. Tänään aamulla viimeksi tutkailin Smooth -sarjan hoitoainetta ja 4.tenä tuli dimenthicone.. Sen jälkeen silikonilla ei ollutkaan loppua.. Aivan incin lopussa luki kosteuttava ainesosa.. En myöskään kestä bonacuren hajua, parfum on myös aika ylhäällä bonacuren listassa, vaikka yleensä ne on viimeisenä..

Jokatapauksessa omalle tukalle nämä eivät käy ollenkaan..
miii

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja miii »

Tilasin Hs:ltä jtn tuotteita ja jostain syystä (en tiedä otinko epähuomiossa vai olenko ollut aikeissa ottaa tämän sijaan jonkun muun tuotteen) mulle tuli sieltä tällänen kun BC Hair Growth Regime hoitoseerumi (jätettävä), jota siuhkutetaan hiuspohjaan kahdesti päivässä ja käytetään 24 viikon ajan.

"Ongelma: Ohenevat hiuksrt ja ennenaikainen hiustenlähtö.
Ratkaisu: Bc HGR sisältää Karnitiini tartraatti, joka ehkäisee hiustenlähtöä, aktivoi hiusten kasvua ja lisää niiden tiheyttä.
Lopputulos: Vahvemmat hiukset ja jopa 19% tuuheammat hiukset. Lisää hiusten kasvua jopa 22%.


On aika kovat lupaukset. en usko näihin ihmeseerumeihin jotka kasvattavat tukan yhdessä yössä parimetriseksi ja
tuuhentavatkin niin ettei päätään jaksa pidellä. Uteliaisuudesta olen tuota pari kertaa päähäni laittanut, ja kirvelee ihan pirusti! Tosin mulla onkin aika kuiva päänahka.. Haisee kamalalle ja liimaa hiukset korpuksi tyvestä, tosin harjaamalla tämän efektin saa katoamaan. Toisaalta, en kyllä tiedä johtuuko tämä muusta hoidosta vai tästä, mutta ei hiusten kasvu ainakaan hidastunut ole. Mulla tukka kasvaa aika hitaasti yleensä, mutta ihan kuin olisin ollut huomaavinani ihan ihan pientä pidentymistä hiuksistossa?

Onko tätä kokeillut kukaan muu, ja jos on, niin miltä on tuntunut? voiko tuollainen hiustenkasvun nopeutus muka olla mahdollista millään "ulkopuolisella" aineella? eli olenko siis vaan seonnut lopullisesti kuvitellessani hiuksieni kasvavan muka nopeammin?

Tuolla oli aikaisemmin ilmeisesti puhetta saman sarjan shampoosta, mutta tästä en juttua löytänyt.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Säde »

Ostin Sokoksen hiustenhellimisviikolta Moisture Kick -suihkeen, koska oli tarvetta selvittävälle suihkeelle. Tosi hyvin tuntuisi kyllä selvittävän tuo suihke, varmaan runsaan silikonipitoisuutensa vuoksi. Tuoksu ei tuossa ole ihan kaikkein miellyttävin, mutta muuten tykkään kyllä.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

^Minä taidan olla jotenkin kieroutunut kun tuo suihke tuoksuu minusta ihanan karkkimaiselle.  ;D Selvittämisessä ihan ok kaveri, mutta jätettävänä ei mitenkään erikoinen. Tuntuu korputtavan latvoja joskus melkein pahemmaksi kuin ne oikeasti edes olisivat ilman mitään jätettävää, kumma juttu. Riittoisaa tuntuu kyllä olevan.
Viimeksi muokannut Sanguine, 04 Tammi 2009, 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Mena »

kuku kirjoitti: Neriana, kerro heti kun ootte testannut sitä shampoota joka "kasvattaa / tiheyttää" hiuksia,
sillä tuo kuulostaa älyttömän mielenkiintoselta!  :P
Hei, mäkin haluan tietää, joko teillä on tutkimustuloksia tästä?  ;D Näin tukanleikkuusta johtuvan katumuspäivän kunniaksi surffailin vähän noita kasvua edistäviä juttuja ja tää olis jopa sen hintainen että voisin testata. ;)
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Fii »

Mullakin oli jossain vaiheessa enemmän Bponacurea käytössä, ja latvasuojaa on kyllä vieläkin se vaan on niin hyvä. Ties kuinkamones puteli menossa :D Muuten noi shampoot ja ha hieman jääny. Hoitosuihke on ihan kiva, mutta ei järin hoitava ja halvemmat merkit ovat ajaneet ihan saman asian. Ha pitäisi ehkä kun on entisiä saanut käytettyä ostaa, jotta voisi verestää muistoja  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Mena kirjoitti:
kuku kirjoitti: Neriana, kerro heti kun ootte testannut sitä shampoota joka "kasvattaa / tiheyttää" hiuksia,
sillä tuo kuulostaa älyttömän mielenkiintoselta!  :P
Hei, mäkin haluan tietää, joko teillä on tutkimustuloksia tästä?  ;D Näin tukanleikkuusta johtuvan katumuspäivän kunniaksi surffailin vähän noita kasvua edistäviä juttuja ja tää olis jopa sen hintainen että voisin testata. ;)
Minulla on tuota, ostin aikanaan Sokoksen hiusviikoilta. Tehon pitäisi perustua siihen, että kyseinen sampoo "puhdistaa" päänahkaa ja vilkastuttaa verenkiertoa. Sarjaan kuuluu muistaakseni myös joitain päänahan hoitoampulleja.

Itse olen vähän skeptinen sen suhteen, että sampoo kasvattaisi lisää hiuksia. Jos oikeasti on ongelmia päänahan tai hiustenlähdön kanssa, kannattaa varmaan kokeilla jotain muuta sarjaa kuin Bonacurea (vaikka Nioxinia?) Tästä Bonacuren sampoosta ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, käytän sitä silloin, kun haluan saada oikeasti likaiset hiukset kunnolla puhtaiksi. Monta kertaa viikossa en käyttäisi näin pesevää sampoota. Tuoksu on raikas, alkoholia tai silikonia ei mielestäni ole ja hiukset jäävät kivan kuohkeiksi ja puhtaiksi.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Kampin Hairstoressa näytti olevan nyt hyvä valikoima uusittuja SEAH-tuotteita.

SEAH:lla on erittäin hyvät kotisivut, jossa näkyvät mm. pH-arvot.
http://products.ask-schwarzkopf.net/ind ... 19&lid=369

Ostin Beauty sleep -yönaamion kokeiltavaksi. Sen pH näyttää olevan 2.75 - 3.25.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia BlondMe sarjan tuotteista! Kuka haluaa jakaa mielipiteensä? ;D
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mun kokemukset perustuu muutamaan kouluttajilta ilmaiseksi saatuihin tuotteisiin ja koulussa käytettyihin tuotteisiin. En kyllä voi sanoa tykkääväni. :-\

Hopeashampoo ja -hoitoaine menettelee, mutta vain kevyeen taittoon. Shampoossa on vähemmän pigmenttiä kuin Bonacuren hopeashampoossa ja hoitoaineessa on jo niin vähän pigmenttiä, ettei oikeastaan auta mitään. Lähinnä toimii shampoon tukena. Suosittelen enemmin Cutrin Reflection Color - sarjan hopeashampoota ja hoitoainetta mikäli haluaa kunnolla taittoa. Ovat huomattavasti parempia teholtaan ja hoitoainekkin on oikeasti ihan violettia. BlondMe hopeahoitoaine kun on taas ihan vaaleanlilaa/sinistä. Lisäksi hoitotehot eivät ole kovinkaan kummoiset ja shampoo on  aika kuivattavaa.

Neutraalien hiusten tehohoito oli todella mitään sanomaton ja mun hiukset oli sen jälkeen ihan uskomattomassa pörrössä. Hoitosuihke menee samaan kastiin, en huomannut vaikutusta suuntaan enkä toiseen.
Viimeksi muokannut Hue, 05 Elo 2009, 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin