Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Varjotar

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Tulin ostaneeksi Bonacure Curl Bounce shampoon ja hoitarin. Silikonittomia, vahvistavat kivasti kiharoita ja jättävät hiukset sileiksi, kiiltäviksi ja kosteutetuiksi. Tuoksu on tympeä, saippuamainen ja tuo mieleen perus Dove:n hajusteen :-X
icemint

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja icemint »

Mäkin oon miettiny tota BC Curl shampoota,mutta sokkarin myyjät ei suositellu sitä mun luonnon laineikkaalle tukalle. Ei kuulemma vahvista kiharoita.. öö? :D No mutta kannattaako siis kokeilla? Omassa tukassa on siis vähän kiharaa ja aiemmin ollut kokeillussa mm sulfaatiton, moisture kick ja smooth and shine shampoot bc:ltä.
kms

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja kms »

Olen kokeillut Bonacurelta Moisture Kick shampoota ja Repair Rescue hoitoainetta. Shampoosta pidän, kun taas tuo Repair Rescue on vähän lirua, tai sitä saa ottaa ihan kunnolla että riittää koko tukkaan = kuluu nopeasti. Nyt ostin Repair Rescue shampoon, saa nähdä onko se hoitoainetta parempi :)
Varjotar

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Kokeilussa BC Color Freeze Color Shine Shampoo ja hoitis.
Shampoo on varmaan sama kuin Gliss Liqiud Silk, mutta parempi.
Jättää hiukset liukkaiksi, pehmeiksi ja kiitäviksi ( oma väri aavistuksen syveni..) lähmäämättä.
Hoitis selvittää ja suojaa latvoja, kiva tuoksu :)


BC Smooth Shine sh ja ha. Ennakkoluuloja täynnä päätin kumminkin kokeilla...
Shampoo tuoksuu perinteiselle saippualle ( saunasta tuttu palasaippua), joka tuo piristävän hauskuuden pesuhetkeen.
Hoitoaine tuoksuu taas Dovelle, mutta tekee minkä lupaakin. Hiukset ovat kahden pesun jälkeen kosteutetut, tosipehmoiset ja sileät.
Leave in- treatmentia en voi suositella, koska sisältää veden jälkeen alcohol denatia

Ainakin tykkään siitä, että mun hiuksilla ei oo kovin kallis maku tuotteiden suhteen ;D
Viimeksi muokannut Varjotar, 05 Maalis 2014, 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Onko kellään kokemuksia Fibre force-tuotteista?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Ostimpa tuossa joitakin kuukausia sitten Bonacuren Repair rescue - shampoon Sokoksen alelaarista. Tässä vaiheessa lienee syytä huomauttaa, etten koskaan ole oikein ollut mikään hifistelijä shampoiden suhteen - hoitoaineissa etsiskelen sitä hg-tuotetta jatkuvasti ja pyrin ostamaan vain oikeasti laadukasta kamaa. Shampoiden välillä taas en juuri eroja ole aiemmin huomannut(lienenkö sitten täysi puusilmä ;D), joten siksi siis edullinen iso pumppupullo korjavaa shampoota kuulosti ihan hyvältä diililtä.

Tuote osoittautui aika kamalaksi mun herkälle hiuspohjalle. Olen aina ollut atoopikko ja kärsinyt myös kuivasta päänahasta, mutta yleensä olen voinut käyttää silti mitä vain shampoota. Tätä käyttäessä päänahka tuntui muuttuvan kuivaksi ja ihan superkutisevaksi. Kävin myös laitattamassa kampauksen iltajuhlaan ja kun tämän jälkeen pesin lakkoja pois, niin shampoon jäljiltä tukassa oli rasvainen, lähmäinen läntti? Toki syväputsari olisi varmaan ollut paikallaan, mutta kun pesin uusiksi kaapista löytyneellä markettishampoolla niin ei kutissut saati jäänyt likaiseksi. En kyllä aio käyttää uusiksi.

Myös Bc:n moisture kickiä on tullut kokeiltua. Varsin mitäänsanomaton tuote, ei vaan oikein tehnyt mitään.

Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mistä lähtien Osis on ollut marketeista saatavilla? Mä bongasin lähi-Prisman hyllyiltä Osiksen muotoilutuotevalikoiman, hintakin reilusti edullisempi kuin mitä muistan kaampaamoissa nähneeni. Olenko vain ollut puusilmä vai onko ihan uusi muutos? Pullojen kyljessä lukee kyllä edelleen "vain parturi-kampaamoista".

Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Moisture Kick muotoiluvoide on kevyt jätettävä, joka tuoksuu vahvasti alkoholilta.. Lemu jää leijumaan hiuksiin pitkäksi aikaa... (tosin mieluummin pirtun haju kuin löyhähdys ällönmakeutta)
Sain tämän syksyllä äidiltä lahjaksi Sokoksen hiusviikkojen hutiostoksena, ja on ihan Ok tuote satunnaiskäytössä. Silottaa ehkä hiukan mahdollista sähköisyyttä, mutta hoitaviin vaikutuksiin suhtaudun epäillen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^^ Noita Osisin tuotteitahan on ainakin Tokmannin halpahalleista saanut jo pidemmän aikaa. Taisivat tulla myyntiin joskus silloin kuin Tigitkin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin